@ Stephanie pff wat kunnen dieren soms toch vervelend zijn.. ach ja soms een emodag het is wat minder maar hopelijk morgen weer een goeie dag wel minder van die prenatal.. van die figuren die weer niet goed kunnen kijken.. @ Nhene jammer ongi maar succes in deze nieuwe ronde!! @ Hilli het kan groeipijn zijn (dat je ei aan het groeien is) heb dat zelf nooit gehad, maar lees en hoor het vaker hoor. @ Bos zo jullie hebben echt veel gekocht! maar dan heb je wel het meeste alvast binnen. Hebben jullie het kamertje al, of moest dat bezorgd worden? Het is altijd een hoop geld en dat voor zo'n klein mensje.. maar ach daar hebben de meeste het wel voor over denk ik zo En wij gaan ook voor een klamboe, ivm de muggen! Zo'n hemeltje heeft toch een gat aan de bovenkant.. @ Sammie wat voor ooroperatie krijg je dan in Leiden? En morgen moet je ongi worden.. dat verwachten ze niet? Wat willen ze daarmee zeggen dan? Spannend. Hier ook ongi krampen gehad, maar toen was ik al verder dan vier weken. Voor NOD niks gevoeld. Maar geef nog niet op (alles kan). Ik moet ook weer naar de KNO dinsdag.. verwacht ook niks goeds. Wij hebben ook die rompers, ze zijn echt leuk @ Dreamer ik heb ook nog een aantal ovutesten over van matcare.. als je wil kan ik ze opsturen? (+1 zw test) hoef er niks voor te hebben. @ Kim zo dat is voordelig zoveel leuke spullen voor 50 euro.. ik heb ook wat kleertjes gekocht van marktplaats voor 20 euro veel pakjes.. scheelt echt wel geld! Ik heb het vanavond aan mijn zussen verteld die vielen bijna van hun stoel af ze hadden het echt niet verwacht.. maar vonden het hartstikke leuk.. en ook grappig dat me borsten zo gegroeid zijn verder was het hier druk we vierden de verjaardag van mijn man.. pff ben blij dat het zo voorbij is! Ik ga nu ook naar bed. Ik heb trouwens op 14 mei een echo ben dan 10w3d zwanger.. heb er al zin in Weltrusten!
Goedemorgen, Knarboor, Super dat je niet zo misselijk meer bent! Emma, Wat jong, sterkte! Kristel, Leuk dat je zussen zo blij waren! Heb in het verleden een herstellende slakkenhuis operatie gehad omdat ik een lek had. Nu vermoed de KNO dat mijn andere oor dit ook heeft... en dat is me toch een pijnlijke operatie... dus hoop het niet! Temp was vanochtend nog steeds hoog... snap er niks van, dus toch maar een test gedaan van Predictor en wat een !@#$% testen zijn dat... eerst kwam er een streep bij T en niks bij C dus dacht zal de strip wel verkeerd erin zitten... langzaam verdween de streep bij T en na ruim 10 min kwam er pas een streep bij C... dus helaas niet zwanger... Al 4 maand lang een LF van 14.. en normaal gaat 2/3 dagen van te voren mijn temp al naar beneden...
@Sammie, balen zeg! @Hilli, ja 't is wel lekker druk zo! 'k Blijf nog wel even langer dit aantal uren werken als m'n man weer aan't werk is zodat we even wat kunnen sparen, ook voor een andere auto. Verder maar even zien van hoe en wat. Tot nu toe wil 't wel maar 'k moet wel goed om m'n rust denken. @Bos, klussen is helemaal goed gekomen! Hihi... Vanavond of morgen nog maar een poging. Wil onze kansen toch wel benutten. @Desiree, wat leuk dat ze zo reageerden!! 'k Ga er snel vandoor. Zal wel weer een druk dagje worden. Tot vanavond!
@ Desiree, Herkenbaar die borsten hahah! @ all We hebben het me zus en moeder verteld. Ik had grijze rompertjes gekocht en daar met stof oma en tante opgemaakt.. Me moeder durfde het niet eens te openen hahah die vermoedde het door mijn telefoontje.. je gaat niet anderhalf uur in de auto zitten voor een kopje koffie.. Mijn zus werd helemaal een beetje emotioneel, echt lache want zo is ze niet. Wanneer mn vader terug is van vakantie vertellen we het hem, en natuurlijk geldt dat ook voor mn schoonouders. Gister voelde ik me redelijk, vandaag is het weer foute boel.. voel me nu al een saaie doos hi hi. Nou fijne dag voor allemaal!
goedemorgen allemaal we gaan misschien vanmiddag met 2 kinderen naar dippie doe.. een binnespeeltuin idee.. heb ik echt zin in.. en vanavond gaan we naar de bios.. heb ik ook al zin in.. en suus: graag gedaan hoor! (voor +/- 40 ovu testen, zwangerschapstest en mijn 2 shampo flessen en 1 creme spoelingfles) haha fijne dag allemaal
@Bos: jeetje wat veel geshopt zeg, geweldig! En ja 18 hydrofiel luiers is wel goed. Je gebruikt ze overal voor, dus teveel heb je er nooit. En die dingen heten easyfix, isofix is het systeem in je auto waar je de easyfix aan vastmaakt. Ga zo is spieken welk kamertje en welke box het zijn @Red: balen dat dat gezin zo bevooroordeeld was zeg! En veel plezier met klussen @Emma: jeetje wat erg zeg! Sterkte voor je vriend. En doe je wel rustig aan meis! @Kristel: ze is weer lekker druk bezig dus. Yentle, laat je mamma wel even slapen af en toe Je bent de 26 weken al over he Kristel, slaap je nu iets rustiger? (madam haar getrappel niet meegerekend ) @Suus: hmz je lage temp eerder lijkt me wel op een ongi duiden. Maar ik blijf duimen @Sam: predictor heeft veel hcg nodig he, dus nog niks is uitgesloten! Ik blijf duimen hoor, je hoge temp zegt misschien toch iets! @Juffie: leuk dat ze zo positief reageerden @Dees: wat leuk dat je zussen zo reageerden! Weet nu iedereen het al dan of alleen de naaste familie? En 14 mei al 10 weken, tijd gaat snel! Wat lief zeg dat je die ovu+zw aan mij wilt geven Ik wil ze graag hebben, dan kan ik matcare ook eens proberen. (ik voel me helemaal verlegen nu haha) @Hilli: spannend he al die steekjes en knorretjes en pijntjes en drukjes. Ik hoop dat je ei snel komt!
@sammie: wat vervelend dat het zo onduidelijk is.. misschien over een paar dagen een digitale test doen? @desiree: fijn dat je zussen zo leuk reageerden wie weten het nu allemaal? @all: mijn temp is weergestegen.. zit nu op 37.0 :S heb niet getest vanmorgen.. dacht bij mezelf als die "ongi" een innestelling was dat kan ik nu toch nog niet posi testen toch?? Gister was ik wel beetje misselijk toen pascal kaasknabbels at en borsten doen ook beetje pijn als ik druk.. maar nu is dan toch te vroeg om te testen? hoeveel dagen na je innestelling kan je testen? dan weet ik wanneer ik wil gaan testen
@gaby: ik had al bedankt gezegd he haha @dreamer: ik weet het niet meer :S vind het nu heel vaag.. omdat de temp steeds verder stijgt :S @juffie ook al verteld ook leuk dat ze zo positief waren Hier nog keer de temp kaart :S waarom geeft die nu stippellijn aan :S http://www.fertilityfriend.com/home/238a5e
@juffie waauw gefeliciteerd hoe ver ben je? gaat goed? @bos we zaten in park van landal in duitsland bij de moezel, erg mooie omgeving @all fijne dag
@Suus: die stippellijn staat er omdat je gisteren niet hebt getempt (niet ingevuld iig) En je kan vandaag gewoon testen hoor. Je zit dan al op 10 dagen na innesteling, dus dan zou je dik posi moeten testen nu, zelfs nu nog. Dus zou zeggen, hup, naar de wc!
@Gaby: Leuk, dipidoe, daar gaan wij met de kinderopvang ook naar toe in de zomervakantie @Suus: Wat spannend allemaal! Doe maar zoals Dreamer zegt, hup naar het toilet! kHeb nog steeds steken en een drukkend gevoel, maar nu alleen aan de rechterkant. Zou echt fantastisch zijn moest mijn cyclus meteen terug normaal zijn. Maarja, kga niet te hard roepen *Afkloppen* zoals ik hier vaak lees
nee.. nu ga ik niet testen dan heb ik helemaal het gevoel dat het verspild is de test dan bedoel ik.. misschien dan morgen maar echt.. haha.. stel het steeds uit Heb temp van gister ingevuld en is nu inderdaad geen stippellijn meer Ben er nu vandoor!! als ik morgen getest heb horen jullie dat meteen
@oma: oh ja easyfix...kon er ff niet opkomen.. @dees: kamertje word bezorgt (tegen betaling uiteraard) ook de box word dan mee bezorgt...de wagen en de klamboe stok bestellen ze die moeten we zelf komen ophalen (kon niet meteen meebezorgt worden lekker handig) ach goede reden om nog een keer terug te gaan toch haha kunnen we nog een keer shoppen... @sammie: vervelend dat je test negatief is. @suus: spannend meid. @gaby: veel plezier vandaag. moet hier zo echt ff stofzuigen, moet het konijnenhok nog schoonmaken (beesten zijn al twee dagen bij mijn ouders) en moet nog ff wasje draaien en de koffer nog inpakken. maar de bank zit zo lekker ...vriendlief gaat zo op kraamvisite bij onze vrienden.... raar idee dat ik gewoon thuis moet blijven...
@red: Hoe doen ze dat bij jullie op het werk als een collega of visIte een koortslip heeft met die kleintjes?
Een thuisblijfdagje.. vind het nog steeds wel flauw dat je niet mee mag.. een beetje overbeschermend :S maja.. je kan er weinig aan doen. nu ga ik echt weg haha.. ben toch blijven hangen thuis.. gaan nu op de koffie bij mij ouders.. doeg
doei suus....ik ga ook koffie zetten...een goeie sterke bak denk ik misschien krijg ik daar energie van....
oh en suus wel testen he morgen en graag voor de middag nog even komen melden anders moet ik gewoon een week wachten op het antwoord... 8)
@Bos: ga je morgen al op vakantie dan? Veel plezier alvast Ik vind het ook overdreven wat je vriendin doet, hoop dat ze dat zelf ook in gaat zien. Enne .. er staat een foutje in je onderschrift.