@oma: ja we gaan morgen maar we vliegen pas om 10 voor vijf dus ben er mogenochtend nog wel ff om te kijken of er nog testers zijn (he suus) foutje waar?
gaat zeker lukken dat genieten daar is het als het goed is de hele week mooi weer haha..ik zal wat zon naar jullie sturen (niet te veel want zie nu dat het daar ook maar 20 graden is nu). als agneta dan ook wat stuurt vanuit de dominicaanse want daar is het nog wamer (die staat gewoon al op schiphol nu) dan komt het vast goed hier...
Ja jullie piepen er mooi samen tussenuit Goeie timing! Stuur vooral voor donderdag maar wat zon, is wel zo leuk voor alle kindjes met hun rommelkleedjes
@ Hilli: het was uiteindelijk 10 euro, en zijn we nog leuk geslaagd bij de babyplanet Hoop voor je dat die pijn iets goeds betekend @ Nen: Gelukkig was ik al wat vrolijker toen we in de auto zaten richting prenatal en de babyplanet Oeee Radijsjes lekker mmm... als ze maar niet te scherp zijn @ Emma: We hebben nog een boxkleed gekocht bij de babyplanet een rompertje een mutsje en een mobile daar hadden ze veel meer keus in boxkleden als bij de prenatal... wij hebben gisteravond gezellig visite gehad @ Bos: balen dat je weer om kon draaien maar ja, zo'n ding laat je ook niet staan... Sow.. volgens mij win jij als het over de prenatal leegshoppen gaat hihi Heb jij nu alles in huis :O als ik zo jouw lijstje zie, vind ik het bedrag nog meevallen... je hebt echt alle grote dingen in 1 keer gekocht he... @ Knarboor: lekker hoor een weekendje weg enne wagen besteld en kamertje bestellen, leuk hoor De meeting was echt supergezellig foto's bij mij en Kim in album @ Emma: Sterkte voor je vriend, zo jong zeg... @ Red: Balen van dat 1e gezin, fijn dat je nu een gezelliger gezin hebt @ Over oma's: Mijn ene Oma was (als ze nog had geleefd) pas 63 geweest, ze zou overgrootoma worden op haar 64e.. ze is nu 2 jaar dood @ Desiree: idd, hoorde gister van mijn vriendin die mee was naar de prenatal dat ze bij de verkleiner (voor de kinderstoel) die zij gekocht had dat alarmding er nog aanzit :S pfff @ Bos en Agneta: *Jaloerzie vanaf hier* Vandaag 22 weekies alweer... gaat echt hard nu we zijn alweer 10 weken verder als toen ik 12 weken was (Duhhh...) blij dat ik was dat ik die 12 wekengrens bereikt had... als ik het zo bekijk gaat het echt hard... als de aankomende 10 weken ook even voorbij vliegen zou het helemaal geweldig zijn (daarna ga ik met verlof ) ik ga ook maar eens een lijstje maken van dingen die we allemaal echt nog MOETEN hebben... koop nu steeds dingen omdat ik ze leuk vind hahaha vrijdagavond trouwens ook te horen gekregen dat iemand in onze omgeving dezelfde naam in gedachten heeft voor haar dochtetje (1 van een 2ling ander is een jongen) als wij... we hebben nog niet definitief besloten om die naam dan niet te gebruiken maar we hebben wel al een alternatief gelukkig...
@stephanie: oh vervelend van die naam...altijd een lastige keuze of je het dan wel of niet moet doen... ik geloof dat we nu wel het meeste in huis hebben ja haha...of nou ja gekocht nog niet alle in huis...wil alleen nog ff shoppen voor kleding want dat heb ik nog helemaal niet gedaan (voor de kleine dan he) en wil nog wat speeltjes zoals rammelaars en boekjes enzo..de babygym wil ik van mijn werk vragen want die gebruik je toch nog niet meteen...hebben hun ook wat om te geven he... easyfix is inderdaad niet iets wat je laat staan..dat ding kost gewoon meer als de autostoel (en het waren er nog twee ook dus beetje duur grapje anders) als we het kamertje bij babypark hadden gekocht waren we al 2600 euro kwijt alleen voor het kamertje dus eigenlijk hebben we best zuinig gedaan nu haha ik ga nu echt stofzuigen...
@ Bos: Ja idd, vandaar dat we al wel een alternatief hebben (was de 1e naam die we in gedachten hadden) echt balen want ook de jongensnaam scheelt maar 1 letter... (dan denk je origineel te zijn... blegh... en het is gewoon zeker dat ze beide namen gaat gebruiken omdat ze een 2ling verwacht... :O Nog geek kleertjes geshopt... haha ik heb de hele kast al volhangen, dat is iets wat ik echt niet kan laten hahaha dat scheelt idd een hoop met het kamertje bij babypark zeg... nu heb je alles voor 200 euro meer... *En nu krijg je een schop onder je kont want je moet stofzuigen *
@stephanie: haha ik heb nog geen kast om het in te hangen he dus vond de kast ff belangrijker...nee heb gewoon nog niet goed gezocht naar leuke dingen...en steeds als ik iets zie ga ik twijfelen welke maat ik moet nemen... thanks voor de schop. heb de zolder en eerste verdieping al gezogen nu ff nog een bakkie doen en dan beneden ff zuigen..(oh en heb de wc geboend boven haha)
Ik kan knarboor's buik nergens vinden.. Bos wat ben jij actief zeg.. ik zit hier maar achter de computer.. Waar gaan jullie heen? Lekker zeg, op vakantie!! *ook jaloers is* Waarom heb je eigenlijk 2 isofix nodig? maar goed nieuws ik ben niet misselijk en ook niet zo moe hopelijk blijft het zo!!
@ Bos: Dat is ook belangrijk hoor een kast waar je alles in moet hangen ik koop van alles in maat 50 t/m 68 geloof ik... zo kan ik blijven shoppen en zal ik niet snel teveel van 1 maat hebben
hey allemaal, @Bos, ik heb iets gemist geloof ik haha maar welk kamertje heb je? Echt jammer dat je niet op kraamvisite mag En ik ben jaloers! , morgen lekker op vakantie! je bent net voor het slechte weer hier weg haha. Ik heb geen plannen voor koninginnedag..beetje standaard haha Jij bent actief op de zondag trouwens! ik doe weekends niks in het huishouden, behalve dagelijkse dingen dan he haha maja ik werk nu ook niet meer, dus heb alle tijd @Red, beetje jammer dat ze zo snel een conclusie trokken.. maar ja niks aan te doen.. Lijkt me ook mooi om een bevalling mee te maken. Gezellig hoor , lekker bbqen. Jullie hebben wel leuke buren of niet? Werkse ! @Hilli, veel plezier bij je oma! Ik denk dat een witte box op zich wel snel staat hoor. Klinkt trouwens wel alsof er iets aan de hand is bij je eierstokken, dus dat is goed toch Nu hopen op een eisprong! @Suus, klinkt toch wel apart, ben nenieuwd of het een innesteling was Nou testen! @Desiree, wat leuk dat je zussen het goed opvingen. Spannend hoor , echo met 10 weken. dan kun je al best een mensje zien Ik had er eén met 9 weken en je zag gewoon al een soort knoppen wat armen en benen moesten worden haha en een heeeel groot hoofd @sammie, ik vind het toch hoopvol klinken aangezien er toch eerst een streep kwam bij de T, bij mij verdween die ook weer op de clearblue. Nou ja nog even afwachten, duim voor je ! [-o< @juffie, wat super dat je familie het leuk vond. Maare.. waar blijft je banner @gaby, veel plezier vandaag, hopen dat het weer een beetje goed blijft.. @Dreamer, ja ik doe heel rustig aan Kleine is druk aan het trappen en daar krijg ik dan ook weer een harde buik van. Maar het is nu in elk geval niet meer elke 10 minuten.. @knarboor, gelukkig gaat alles goed, en idd mooi buikje al! (ook even op je hyves gespiekt) @Stephanie, nog lekker kunnen shoppen dus, ik wil er ook nog een boxkleed bij. Ik had laatst een bij de hema gekocht, die was wel leuk. Maar nu heb ik natuurlijk alweer veeeel leukere gezien haha. Houden jullie alles nu met neutrale kleurtjes? latsig dat iemand dezelfde naam wil gebruiken.. nja misschien is het wel niet nodig als het een jongetje is Wij gaan zo even langs mn ouders, mn zus met mn nichtje is er ook. Altijd leuk om die weer even te zien fijne dag vandaag! en bos als ik er niet meer ben, heeel veel plezier op vakantie!! geniet ervan
@ Desiree: knarboors buik staat op hyves (haar eigen ) fijn dat je niet misselijk bent... hoop dat het zo blijft...
dees: moet je bij onze hyves kijken en dan gewoon haar plaatje zeg maar (profielfoto) bankhangen is ook lekker ik wil het huis aan kant hebben voor we gaan anders is het volgende week zo'n stofbende als we terug komen....wij gaan 8 dagen naar portugal.. wij hebben twee easyfix gekocht omdat we allebei een auto hebben en te lui zijn om dat ding steeds over te zetten... beter dat je niet misselijk bent en niet moe...gewoon lekker rustig aan doen en genieten van het moment dat je je goed voelt want je weet nooit hoe lang het duurt...
@emma: ik heb alleen maar tijd in het weekend (ja op maandag maar dan kijk ik het hele weekend tegen stof aan dus kan het niet laten liggen tot maandag. moet het dan weg hebben als ik thuis ben) wij hebben het kamertje mees.. veel plezier bij je ouders...