@ Emma: ik heb nu 3 boxkleden (1 vd wibra, aquablauw) maar die is echt voor nood zeg maar... en van de andere 2 zal ik straks even een foto maken en in mijn album zetten of op de babysite... laat het wel ff weten... zijn idd neutrale kleurtjes maar ook gewoon kleurtjes die bij de huiskamer passen , waarschijnlijk had ik daar ook voor gekozen als we zouden weten wat het is... ja als het een jongetje is het natuurlijk geen probleem, al kom je het wel weer tegen als de 2e een meid zou zijn... maar dat is voor latere zorg... de jongensnaam van haar scheelt ook maar 1 letter met die van ons *zucht*
@Bos , ja dan ist logishc natuurlijk. Zal zo even het kamertje bekijken @stepahnie, haha die blauwe van de wibra heb ik ook voor erbij gehaald, grappig. Jeetje jullie hebben gewoon bijna helemaal dezelfde namen haha
@ Emma: Ja wij dachten echt origineel te zijn blegh... baal er goed van... volgens mij heeft ons kleintje faalangst... ik zit nu elke keer naar mijn buikje te kijken en zie het elke keer schoppen, maar als mijn vriend kijkt dan doet onze kruimel helemaal niks... hihi
Als ik in debora's album kijk zie ik alleen een zwangerschapstest en een echo staan.. @ stephanie grappig misschien is ie nog een beetje bang voor zijn/haar vader En ik doe het ook al, wat pakjes kopen in verschillende maten.. hij gaat toch groeien, dus je hebt het toch nodig! @ emma hoe is het met de harde buiken? Wat minder geworden? @ Bos ik ga ff kamertje kijken Ik ga zo ook maar eens opruimen, gelukkig is alles van de bbq al opgeruimd.. het was een bende!!
hoi meiden @sammy kwam kijken of je al getest had maar kan niks terug vinden ben je nog niet ongi?? wij waren gister dus naar luik gegaan maar wat een afrader is dat zeg.. bah wat een stinkstad dus als je ooit daar heen wil niet doen hoor echt niks aan, getto was er niks bij toen begon eht ook nog te regenen en overal scheuren auto's door de binnen stad gewoon echt vies had gewoon pijn aan mijn ogen van de uitlaatgassen. toen zijn we dus naar een heeeel groot winkelcentrum gegaan in luik belle ile en dat ws echt prachtig en super mooie winkels ook heel veel baby zaakjes dus daar gaan we nog wel vaker heen.
@kim: sammie had een negatieve test @ik heb maar 1 boxkleed.... @dees: je moet ook niet in haar album kijken maar gewoon naar haar profielfoto...daar zie je haar met haar vriend op staan... zo ben klaar met stofzuigen....wc beneden gedaan en de vaatwasser leeggehaald..en de was opgehangen. nog ff een wasje opvouwen en zo nog ff het konijnenhok uitmesten.....
@ Kim: weer lekker geshopt dan, jammer van luik, je moet er geweest zijn wil je weten dat het een stinkstad is... Vriendlief heeft de kleine net ook zien trappelen hihi was echt zo grappig mijn hele buik ging heen en weer ik zal het straks proberen te filmen ik ga even foto's maken van de nieuwe spulletjes en van het kamertje, het is nog wel niet af, maar dan kunnen jullie vast een tussenstand zien
volgens mij heb ik vandaag de jankdag....vriendlief vertel hoe het was met de kleine en bij mijn vriendin zit ik ineens te huilen omdat ja weet eigenlijk niet....pfff
oh en haar vriend vroeg ook nog: oh is bianca er toch niet bij...ja hallo wat willen ze nou van me dat ik mee kom of dat ik thuis blijf....ik weet het gewoon niet hoor...waarom zijn ze zo onduidelijk...
Dat begrijp ik bos... misschien kan ik je met de foto's wat opvrolijken... heb ze op de babysite staan, weet je het wachtwoord nog? heb foto's toegevoegd van de babykamer, en van de spulletjes
stephanie: mooi zeg...vooral die bruine muur vind ik mooi....en die mobiel die jij boven het bed hebt hangen heb ik ook gekocht maar dan voor boven de box....van prenatal...en jemig wat ligt jouw kast al vol zeg...goed geshopt jij...
@ Bos: Die mobile komt bij ons ook boven de box, maar die staat nog niet op dus heb hem voor de foto even boven het bedje gehangen t kamertje is nog lang niet klaar maar je hebt vast een idee, er moeten nog wat dingen aan de muur zoals boven de commode (dat ga ik zelf maken) en er komt nog een gedichtje op de donkere muur, en schilderijtjes of foto's oid aan de muur, t is nu nog kaal... de mobile hebben wij trouwens bij babyplanet gekocht