Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: hoop voor je dat niemand het gemerkt heeft van je buzz.
    Je kan niks meer geheim houden online lijkt het wel.
    Met msn ziet iedereen ook al je schermnaam en foto's enzo.
    Gelukkig kan je het zelf allemaal aanpassen, maar het is wel irritant dat je op dat soort dingen moet letten!

@Gaby: had jij het stuk nog gelezen over IVF dat je 50% meer kans hebt op aangeboren afwijkingen?
    Ben jij er niet van geschrokken?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, ja je moet echt ontzettend opletten!! Want voor je het weet heeft hyves weer een nieuwe functie waardoor je hele privédingen op internet rondvliegen!! (zoals buzz). Je kunt niet meer even onopgemerkt ergens op reageren...

@ sam, hoe laat komt je vriend thuis?

3. @nen wat fijn dat je je moduul gehaald hebt.

4. ik ben ook nieuwsgierig sammie

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx Ryanne :)

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

dreamer ja k heb t gelezen.. maar in tegenstelling tot dat.. in mijn omgeving en dergelijke.. ken ik ook een aantal mensen die via ivf en icsi zwanger zijn geworden en een gezonde kleine op de wereld hebben gezet.. ik weet niet zo goed hoe ik daar over moet denken....

7. gaby1986

ging sammie nou testen vandaag.. of morgen.. of wat was er nou... ?

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Gaby: ik ken ook gezonde IVF babies.
    Er worden ook meer gezonde kindjes geboren dan kindjes met een afwijking, maar blijkbaar dus wel 50% meer afwijkingen bij IVF.
    Ik vond het echt een schrikbarende uitkomst!

Sammie gaat zometeen testen kopen en denk dan ook wel testen ;)

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Even een ego berichtje (ben aan het bijlezen maar wil even jullie mening)

ik ben vanmiddag net na de lunch (Kwartiertje) op mijn werk ineens hondsberoerd geworden, ineens kwam het er van boven en van onder uit, het zweet gutste over mijn hele lijf en mijn hoofd gloeide echt heel erg... ik was echt megaduizelig en heb flink overgegeven, durfde ook de auto niet te pakken naar huis en heb me op laten halen...(in de auto de kleine gewoon voelen trappelen)

heb thuis toch even de HA gebeld en de assistente vroeg of ik al bij de vk geweest was (nee, want zou niet weten waarom) wilde me toch even zien om mijn bloeddruk op te meten, die was overigens perfect, nog even op suiker geprikt en ook die waardes waren super... dus ik nog een keer gevraagd of zij mij aanraadde om toch nog even de VK te bellen, en ze zegt doe maar even voor alle zekerheid...
    de VK dus toch gebeld en die vond het toch niet zo zorgwekkend klinken (eerder iets verkeerd gegeten ??) maar ze zij dat ze het vreemd vond dat ze mijn urine niet hebben nagekeken bij de HA, dit zou de VK straks nog even kunnen doen (tussen 17.00 en 19.00 uur)

nu voel ik me op dit moment wel weer een stuk beter, heb geen koorts, voel de kleine lekker bewegen en heb ook nog even geluisterd met de angelsound en hartje klopt mooi regelmatig 37x per 15 seconden zoals altijd...
    nu vraag ik me af of het wel nodig is om mijn urine te controleren...
    wat zouden jullie doen???

sorry voor het lange verhaal maar wil even weten wat jullie zouden doen...

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben echt zooooo nieuwsgierig!! Hopen dat het niet tegenvalt!

11. gaby1986

stephanie: het kan nooit kwaad om toch even te laten controleren.. toch?

dreamer: 50% is ook echt super veel :( geld dat trouwens ook voot icsi?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: klinkt idd als voedselvergiftiging.
    Maar een keer je urine laten controleren kan geen kwaad toch?
    Beter te vaak als te weinig meis!
    Ik hoop dat je het niet weer krijgt.

@Gaby: ICSI is IVF ;)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Stephanie, ik zou het laten controleren. Het is een kleine moeite en bespaart je misschien een hoop zorgen!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: Van harte gefeliciteerd meid :D waren we toch met z'n 5ven zwanger op
    de meeting :D :D

ben superblij voor jullie....

@ Ryanne: Wachtwoord staat op de hyves ;)

@ Debby: Voel me vandaag helemaal belabberd, ben hondsberoerd
    opgehaald op mijn werk, durfde niet eens zelf de auto te pakken...
    :D jullie zouden mij toch ook missen hihi :p

@ Bos: je zal dit niet meer lezen voor je vakantie maar fijn dat je SI (bijna) weg is :D

@ Emma: tuurlijk mag je op mijn site kijken, wachtwoord staat op de hyves,
    ben je daar lid?? naja k stuur je wel gewoon een PB...
    het paard wat nu met die peesblessure loopt is een KWPN merrie van 1.84m schofthoogte :p
    foto's van de paarden staan ook op de babysite :p

@ Kim: wat een leuke plannen hebben jullie zeg voor de dag van het geregistreerd partnerschap :D
    geniet er maar van, enne lekkende tepels... begint al vroeg... k moet zeggen dat ik een paar dagen
    geleden dacht dat het hier ook begon maar nog niks te zien (gelukkig)

@ Kristel: Wat een ontzettend leuk kaartje zeg, ben een beetje jaloers
    op jouw creativiteit :p

@ Emma: Mooi buikje hoor :D

@ Juffie: hier ook aan beide kanten het eerste kleinkind (en achterkleinkind)

@ Kristel: Jij ook op 29 mei laatste pretecho :D
    wij ook en ook bij babyview...

@ Nen: Van harte gefeliciteerd met het behalen van je moduul :D

@ Sammie: ik ben ook wel benieuwd nu hoor :p

@ Meiden die gereageerd hebben op mijn vraag: Ga idd wel even gewoon, baadt het niet dan schaadt het niet...
    moet eerlijk zeggen dat ik dit al eerder gehad heb (ook zo plotseling) en toen had ik alleen een paar beschuitjes op en roombotercroissantjes, nu heb ik tussen de middag een appelflap op (was iemand jarig) en ik heb een flauw vermoeder dat ik niet tegen roomboter kan... maar heb al wel vaker appelflappen op tijdens de zwangerschap en dat ging dan wel goed :( snap er niks van...

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Misschien dat je nu door de zwangerschap toch iets hebt 'opgebouwd' tegen roomboter? Wel vervelend hoor dat je ineens zo ziek werd. Je zal wel flink geschrokken zijn!

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Steph

Vervelend dat je ineens niet lekker was joh! Wat een raar verhaal, ik zou het toch maar ff laten checken if i where you..

Mijn middagdutje wilde niet helemaal, ben weer misselijk.. ai ai ai.. ga vanavond maar een licht soepje eten kijken of dat lukt.. Manlief wordt gek want hij krijgt geen normaal eten meer.. De lucht alleen al! Pff ik ren dan al meteen naar buiten als hij vlees staat te braden.

Ik ga zo ff naar de supermarkt, ff wat lekkers kopen om bij mn schoonouders op te kunnen eten.. en misschien alcoholvrije champagne van de HEMA..

Tot strakjes!

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nen: ja idd, en ik was zo duizelig, was natuurlijk op mijn werk, maar durfde de deur van de wc niet op slot te doen, was bang dat als ik flauw zou vallen niemand bij me zou kunnen komen....

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zou voor de zekerheid niks meer van roomboter eten dan ;)
    Beter voorkomen als genezen toch!
    Ik kan niet tegen kerrie, dan krijg ik hetzelfde als jou.
    Dus zoiets zou het idd kunnen zijn als je het 2x na een specifiek iets hebt gehad.
    Als je je nu verder niet ziek meer voelt heb je er dikke kans op.
    Blijf je misselijk, dan zal het eerder een voedselvergiftiging zijn.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, waarom niet ff langs de ha als die misselijkheid zo ondraaglijk is? Dit is ook niks toch?

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: ik zou idd even een zetpilletje vragen voor de misselijkheid.
    Mag gewoon tijdens de zwangerschap.
    Dit is ook niks zo lijkt me.

@Sam: meis, mn duimen draaien overuren voor je!

Deel Deze Pagina