Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Dreamer: dat was het eerste waar ik aan dacht, maar het gaat dus ook vaak goed, maar ja ik laat al een hoop dingen met roomboter liggen... zoals die roombotercroissantjes, die durf ik niet meer te eten :p en nu schaf ik ook de appelflappen maar af...
    ook met danerolls gaat het goed...

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga ff koken denk ik.. Eet vanavond spinazie, gekookte aardappelen en een saucijsje.. En dat terwijl ik voor mezelf alleen moet koken :( Vriendlief heeft alweer een late dienst...

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ga even mijn nieuwe gril pan uitproberen met wat worstjes.. ben benieuwd.. joey is lekker vroeg thuis. want blijkbaar komt er iemand naar de tuin kijken voor een offerte.. .

4. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ik ga nu echt koken :p hoop dat als ik terug kom er een dikke vette posi test van sam in mijn scherm verschijnt!!!!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    zo zit nu aan een crackertje met kaas, hoop dat dat erin blijft... de vk heeft nog niet gebeld...

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Nen: Wat heb je trouwens een mooie banner :D

7. gaby1986

ik had mijn vlees in die grill pan gedaan.. maar t ging echt stinken.. dus k vertrouw het niet helemaal. haha.. heb t nu maar in een gewone pan gedaan..

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben ik weer en nee nog niet getest ;).
    Om 14.00 voor het laatst gedronken en 16.00 voor het laatst geplast, dus denk dat ik tegen half zeven er een test tegen aan gooi.

Dan bruine wat ik verlies zijn ook een soort rekbaar sliertjes en klontjes kan je dat ook hebben bij een zwangerschap?

9. gaby1986

sammie: ben zo benieuwd he!

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou, ik woon in regio Utrecht en mn huisarts is nog in Gelderland?
    Misschien wel slim als ik morgen ff een andere huisarts ga bellen.. Dit gaat niet nee, voel me echt zo ziek als een hondje.. In bed liggen helpt niet, buiten niet.. pff.. voel me echt beroerd!

11. gaby1986

juffie: misschien wel slim ja toch ff naar de huisarts!

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

De test was dik negatief dus zal wel ziek worden ofzo... laat die !@#$ ongi dan maar door komen, heb ik tenminste duidelijkheid... :sad:

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sammie: Ik zou niet weten of dat kan bij een zwangerschap, hoop het wel en hoop dat jij dat nu hebt hahah :p

ik zit net bij de augustusmama's iets te lezen over de listeriabacterie, nu eet ik elke dag met de lunch een appel (zo ook vandaag) en die was ik eigenlijk nooit, ik wrijf hem altijd even over mijn kleren heen... en dus dacht daar even aan omdat ik vanmiddag zo beroerd was (ook allemaal tekenen van besmetting van listeria las ik op internet)

VK is hier net langs geweest, kwam gewoon langs terwijl ze zou bellen... t is hier 1 grote bende en de hond loopt met een boxershort van mijn vriend aan omdat haar broekje (ze is loops) even uitgewassen is en nu moet drogen hahaha echt voor schut maja...

nog een keer bloeddruk opgemeten was netjes 120/70 dus kan niet beter, urine was helemaal goed, geen sproren van eiwit, nog even naar het hartje geluisterd was ook netjes regelmatig en t kleintje was luid em duidelijk aanwezig :D ook heeft ze nog even aan mijn buik gevoeld en die was mooi soepel (was wel wat gevoelig mijn buikspieren maar dan komt door het overgeven) en ze vond dat ik een mooie buik heb :D :D

ik voel me nu ook weer goed (op het belabberde na dan) en wil morgen ook weer gewoon gaan werken...
    de vk zei wel dat ik het rustig aan moet doen...

14. gaby1986

sammie: wat balen :(

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Sammie: balen meis...

16. gaby1986

zo om kwart over 7 moet ik ff weg.. naar de moeder van de vriend van suus.. haha..
    die gaat mijn wenkbrauwen weer epilieren..

17. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    balen sammie, hoop dat je ongie snel doorzet! zat jij nu ook aan clomid of nog niet?

zo gister me pilletje vergeten en jahor alweer 2 x gekotst vandaag grr!!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Knarboor: Balen meid dat je nog steeds zp beroerd bent... ik hoop dat als je placenta de hormoonproductie over gaat nemen je misselijkheid als sneeuw voor de zon zal verdwijnen...

19. kim3

kim3 Bekend lid

Mar 11, 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

@nen super dat je je module zo goed behaald hebt :D

@stephanie jeetje meid wat vervelend hopelijk was het niks ernstigs maar zou voor de zekerheid je gewoon ff na laten chekken
    zou even rustig aan doen hoor als ze je dat aanraden

ik heb heerlijk gezwommen en precies zoal i kdacht was de kleine echt zo druk niet normaal leek wel alsof die niet ophielt met trappen en koprollen maken :D echt heel leuk dus dat ga ik nu vaker doen

zometeen even naar mijn opa en oma met frankmoeten ff wat voor ze aansluiten

heb vanmiddag het badje en standaard met nog een wippertje gekocht voor 25 euro goed bezig he :D ziet er nog super uit

ik ben trouwens het internet aan het af speuren omdat mijn golden retriever al zijn hele leven heupdysplasie heeft en de medicijnen steeds minder goe helpen nu hoorde ik vanmiddag dat je ook een spuit elke maand kan krijgen voor je hond dus ben het even uit aan het zoeken want anders denk ik dat tie niet meer 1 jaar te leven heeft. ze is trouwens 11 jaar

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kim: Hoe bedoel je nu nog verder laten checken?
    zou mooi zijn als jullie golden retriever een spuit kan krijgen en dan zonder pijn nog kan blijven leven...

Share This Page