@ sam, getsie wat balen zeg!! @ stephanie, wat raar dat de vk zomaar voor je deur stond terwijl ze zou bellen! Maar gelukkig was alles in orde. Zou idd maar even rustig aan doen nu @ kim, zou fijn zijn als die spuit iets is voor de hond. HD is zo zielig.. Al wel oud zeg voor een Golden! Ik hoop dat Lars ook zo oud wordt.. @ all, ik ga weer lekker op de bank hangen. Ben echt zooooo moe!! Ik zou nu wel kunnen slapen al. MOet morgen weer om 8 uur beginnen dus duik vanavond ook weer op tijd mijn bed in Fijne avond allemaal!
@ Nen: balen dat je zo moe bent, maar ja een goed excuus om lekker vroeg je bedje in te kruipen ik zal eens kijken op die site, thanx
@Nen: Gefeliciteerd met het behalen van je module! Mooie score wel hé. @Stephanie: Jakkes, zo misselijk seg. Rust maar goed uit. @Sammie:
Kom even mijn nieuwe ava bekijken vind het zo'n prachtige foto... kan echt verliefd worden op dat kindje
@ Hilli: Doe ik meis... ik lig al sinds ik thuis ben vanmiddag lekker met mijn dekens op de bank hihi...
Komt helemaal goed Nen, daar zal ik nog verliefder op zijn (is dat een correcte zin ) Buikfoto's 22 weken in album voor de nieuwsgierigen
kindje is eigenlijk te perfect hahaha... en dan die mensen maar zeggen: Alle baby's zijn lelijk... Tsss...
@Sam: wat raar zeg! Dat je maar snel duidelijkheid mag krijgen meis, dit is ook niks he. @Steph: fijn dat alles in orde is! Ik zou mooi morgen nog even thuisblijven hoor meis. Dat spugen en poepen is best een aanslag op je lichaam. Beter even een dagje rusten en dan woensdag weer werken. Dan kan je lichaam weer even opladen! @Gaby: ze zal ze toch wel teruggeven aan jou lijkt me Anders wil ik ze misschien wel van je overnemen? Weet niet welke ovu testen het zijn en wat je ervoor wil hebben? (mag ook wel in mn pb anders)
@ Dreamer: ja ik weet het, maar het is een beetje druk op het werk en als ik ga werken ga ik lekker rustig achter de balie zitten dus dan valt het allemaal mee...