maar ik ga er van door.. joey is onder de douche uit... dus ff lekker tv kijken saampjes tot morgen.. x
@sammy ik hoop dat je morgen ochtend wel positief test je bent nog voor je nod he.. dus kan nog wel ik duim voor je wij zijn net bij mijn opa en oma geweest helemaal uitgerookt en onze kleren stinken weer naar sigaretten maar ja.. morgen ga ik met mijn oma naar heerlen en dan gaan we een mooie box uitkiezen die krijgen we van hun
@Steph: jij voelt het beste aan wat goed voor je is. Als je maar niet teveel hooi op je vork neemt! @Kim: Sam haar nod was gisteren @Gaby: dipsticks bedoel je? Van welk merk?
@ Dreamer: nee dat doe ik niet denk aan ons kleintje t is dat dit een korte week is anders had ik nog een dagje extra bijgekomen... @ Nen: Nu je het zegt valt het mij ook op, je staat ook niet bij de gebruikers van dit forum onderaan...
Gebruikerspaneel--Forum instellingen--Persoonlijk Dan in de lijst: Onzichtbaar als ik online ben moet NEE zijn, en dan staat hij bij jou als JA.
Meiden, Ik doe de pc uit, mijn favoriete avond is bezig en heb al een stuk gemist Csi,Bones,Csi. Dus iedereen een hele fijne avond en tot morgen!