Suhe gefeliciteerd met jullie zoontje Sem Geniet maar van hem en van elkaar als gezinnetje! @Kim: balen dat alle ontstekingen doorgeslagen zijn zeg. Hoop dat het snel over is. @Sterretje: gefeliciteerd met je nichtje En balen dat er complicaties bij de bevalling waren. Gelukkig is alles goed afgelopen Liep je nichtje echt nog 6 weken achter of viel het alsnog mee? @Jolyn: balen dat je zoveel last hebt meis! Doe je rustig aan met werken? @Steph: jij ook rustig aan blijven doen he. En dat gekneusde gevoel is heel normaal hoor. Dat komt echt van het spugen en de diarree. @Ryanne: hoe was de echo? Ik ben ervandoor, dus fijne avond dames!
@ dreamer: Thanx voor je oppepper ik ga vanaf nu ook zeer zeker aan mezelf en die kleine denken... het wordt gewoon allemaal zwaarder en daar moet ik dan maar aan toe geven... ook al zal mijn baas het helemaal niet leuk vinden... Fijne avond meid...
@Sterretje: Wat goed dat alles goed verloopt met je nichtje. Wel wat minder dat je zus daar de ic moest na de ks. Alles goed nu met haar? @Kim: Heftig ség. Hopenlijk gaat het deze keer wel over met de ab want dit is ook niet niks hé. @Jolyn: Wat fijn dat het beter met je gaat. Maakt toch niet uit dat je 's avonds niet online komt. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Wat jouw lichaam aankan. Hoop dat het halve dagje werken meevalt. @Stephanie: Jouw weekend begint lekker vroeg! Wat een zaligheid Wel goed dat je het op je werk rustig aan kan doen. @Suhe: Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!
@ Hilli: Het is hier donderdag koninginnedag en vrijdags ben ik altijd vrij dus dat is mooi meegenomen ik kan het vandaag en morgen gelukkig lekker rustig aan doen maar vanaf volgende week zal dat wel weer afgelopen zijn... als ik het niet trek ga ik een gesprek met mijn baas aan, al zal dan wel mijn contract in gevaar komen, die loopt in Juni af...
Aah hehe, ja ik wist wel dat het Koninginnendag was, maar wanneer wist ik niet Ik heb ook een korte week. 1 mei is hier een feestdag. Dag van de arbeid. Ja dat is natuurlijk altijd het risico hé, als je een jaarcontract hebt. Maar je lichaam en je kindje zijn veel belangrijker. Ander werk, dat vind je wel.
@ Hilli: Ja idd zo denk ik er ook over... banen zat en ik heb maar 1 lichaam en ons kindje gaat voor alles...
He allemaal, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik ga zeker rekening houden met de kleine en mezelf. Morgen maar eens aankijken. VaN 9 tot 13 uur dus dat moet te doen zijn. @ SuHe.. gefelciteerd!
hoi hoi @suhe en man gefeliciteerd met sem ben benieuwd naar de foto's maar geniet maar eerst lekker hihi ik ga niet op alles reageren hoor ben veel te suf door al die medicatie heb ook nog bloed moeten laten prikken opelijk komt daar nog wat uit ik ga weer csi kijken en lekker onderuit liggen want heb nog wel buikpijn fijne avond to all
@ Septh.. buikie groeit goed.. moet even weer een foto maken. Is al weer tijdje geleden.. maar omdat ik 12 kilo ben afgevallen zie ik het nog niet zo goed. ( andere zien het wel ) Hoe is het met jou?
hee meiden hoestie hier? 'k heb weer een lange en drukke dag gehad maar compliment gekregen van de verloskundige dus dat maakt m'n dag weer goed! @suhe, gefeliciteerd met jullie zoon sem! @Kim, gaat niet echt lekker daar he... balen zeg! Beterschap! @Jolyn fijn om weer 's wat van je te horen! Balen dat je weer in t ziekenhuis hebt gelegen! hopelijk lukt 't met werken! 'k ga zo lekker op bed. batterij is leeg van laptop.. dus sluit af. fijne avond!
@ Red: Fijne avond meid... @ Jolyn: ja hoor met mij is alles goed, heb nu alleen heel veel last van spierpijn in mijn buik omdat ik gisteren heel erg heb overgegeven... hele heftige reactie blijkbaar op iets wat ik gegeten heb... ga daarom nu ook maar lekker met een kruikje op bed liggen en vragen of vriendlief mijn buikkie nog even masseerd... Ben benieuwd naar je buikfoto meis... Fijne avond allemaal... tot morgen Doei doei
@Suhe: gefeliciteerd met jullie zoontje sem.. ben heel benieuwd naar foto's van het kereltje @jolyn: zo dat is lang geweest.. dat jij in het ziekenhuis lag.. gelukkig is wel alles goed met de kleine @kim: lekker naar bed.. en je lekker laten verwennen door vriendlief.. @gaby: sporten was weer lekker he @all: heb gevraagd wat je allemaal mag met sporten en wat niet.. je mag alles zeggen ze behalve de buikspieren.. had ik niet verwacht maar goed.. als ik 6 maanden ben moet ik stoppen
volgens de vrouw van mvm ben ik trouwens op 25 december uitgerekend.. dan klopt die 5 weken en 4 dagen toch als ik wat meer tijd heb banner maar weer veranderen dan.. Zou wel apart zijn 1ste kerstdag.. niet echt leuk
Ik ben de 2e 'k Ga ook weer aan de slag, merk dat ik wel moe begin te worden. 'k Ben sinds vrijdag aan't werk en werk nu steeds ruim 9 uur per dag. Morgen lekker vrij en dan hoef ik alleen vrijdag nog. Morgen en zaterdag gaat er een collega naar het gezin maar heb wel afgesproken dat als dat niet dezelfde persoon kan zijn, ik de zaterdag nog doe. Wil geen 3 mensen in 1 gezin hebben en 't zoontje van 't gezin was van de week al helemaal overstuur geweest dat ik weer wegging. 'k Hoop dat ik de borstvoeding nog kan laten slagen. 'k Heb nog nooit zo'n driftkikkertje gezien! Als de melk niet snel genoeg komt zet ie 't toch op een brullen!!! Naja... ik ga eerst weer Hond moet er nog uit en m'n haar en make up nog even doen. Werkse maar weer!
Hey girls... Ik ben toch maar gaan werken vandaag ben bang dat ze anders zeggen dat ik helemaal niet terug hoef te komen. En ik wil toch even dit salaris behouden tot na m'n verlof. Gister naar yoga geweest, was wel even lekker... Even helemaal tot rust komen. Ik voelde gelijk de kleine volop bewegen. Zo leuk! Toen ik terug kwam had Daan de afwas weg gewerkt, ik zag er als een berg tegenop, mede omdat t ook een mega berg was. hihihi. Was dus helemaal blij met hem. Ik ga even terug lezen. Knuffels voor iedereen
Goeiemorgen allemaal, Goed nieuws vanaf deze kant. Het was goed bij de Verloskundige, urine is schoon. Ze houden het wel ff in de gaten. Moet volgende week toch weer terug komen met Urine. Verder hebben ze een echo gemaakt, erg schattig!!! Het hartje klopte als een malle joh! Verder ziet het eruit als een pinda (sorry maar is toch echt zo!) Volgende week krijg ik weer een echo om op te meten hoe ver ik ben.. Dit was nog niet meetbaar. Ohja en ik heb zetpillen gekregen tegen de misselijkheid, werkt aardig, maar hebben ze er maar 12 voorgeschreven.. 2 op een dag, 6 dagen kom ik op maandag uit.. Woensdag moet ik weer werken, kortom problemen! Ga maar even mn nieuwe huisarts lastig vallen ermee.. Leuk dat er al een beebje is geboren, mooie naam Sem! Ik ga nu nog ff ligggen want voel me niet helemaal jottum. Tot strakjes!