Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen.. k kon uitslapen vandaag.. werd ik wakker gebeld om half 7 ofzo... grrrrr rachel! dus ik uit bed rachel gegeven wat ze moest hebben.. weer terug naar bed.. word ik wakker gebeld door mijn werk (andere locatie) of ik nu kon komen.. ik heb gezegd of ze eerst willen proberen iemand anders te bellen.. vanavond om 6 uur komt er iemand kijken voor de tuin.. en ik moet daarom echt even een beetje opruimen hier..want joey is 6 uur thuis en ik pas om 7 uur.. dus ja.. hopelijk bellen ze niet dalijk terug dat niemand anders wil komen werken.. k kan zo moeilijk nee zeggen.. maar ja.. k wacht t wel weer af.

2. gaby1986

suhe: gefeliciteerd :D

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Nen: Hoop zo dat je zwanger bent meid!
    En tis indd een erg vreemde situatie op m'n werk... Ik probeer me maar rustig te houden. Volgens mij werkt dat het beste.
    Wat een leuke poes zeg. :)
    Leuk he spulletjes kopen... ;)

@ Suus: Mooie ticker had je gister, nu weer een saaie :(
    Een kerstkindje is wel bijzonder...

@ Sterretje: Gefeliciteerd met je nichtje! :)
    Wat heftig zeg dat het zo is gelopen, maar gelukkig is uiteindelijk alles goed gekomen.
    Leuk dat je de kleine zo lekker voelt bewegen. Geniet er maar van. :) Succes nog met je zus enz... Vergeet jezelf niet hea?!?

@ Kim: Jeetje zeg, het zit dus behoorlijk te rommelen bij jou van binnen. :( Ik hoop dat die hybrofen snel aanslaat.
    Was het eten lekker? T water loopt me in de mond en dat 's ochtend om 8.36uur. hihihi :)

@ Jolyn: Jeetje meid, geen pretje om zo zwanger te zijn. Gelukkig gaat het met de kleine goed.
    Erg jammer dat jullie de vakantie hebben moeten afzeggen, maar jou gezondheid staat voorop. :)

@ Steph: hihihi Moet jij zeggen met de ziektewet ingaan, volgens mij kan jij ook wel wat rust gebruiken. ;)
    Ik denk hetzelfde als jou, vandaag nog even en dan lang weekend. :)

@ Suhe: Gefeliciteerd meid!

@ Red: Werkze meid! T zijn lange dagen inderdaad. Zo'n compliment maakt dan veel goed. :)

@ Juffie: Fijn dat alles goed was en goed dat je nu iets hebt gekregen tegen de misselijkheid. :)
    Ik hoop voor je dat de misselijkheid over 6 dagen minder is.

@ Gaby: Balen dat je wakker bent gebeld. :( Hopelijk moet je pas vanmiddag werken. :)

4. gaby1986

zo ze hebben niet meer terug gebeld dus dan kan ik denk ik wel aan nemen dat ik niet nu hoef te komen.. dus heb net lekker alles opgeruimd.. alleen doet t warme water hier niet helemaal wat ik wil.. dus ik zet de afwasmachiene maar niet aan.. want met koud water heeft dat toch geen nut..
    ach ja..zo mar even met de was beginnen denk ik..

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Debby, wat belachelijk dat ze het op de hormonen gooien :( Hoop dat je het nog even volhoud en anders idd ziektewet in hoor, stress is echt niet goed nu! wat lief dat ie de berg afwas had weggewerkt :D Heerlijk als je er niet op gerekent had haha.

@Matta, mooi dat het gelukt is ;) nu afwachten! was het zwemmen leuk? leuk dat je vriendin zo goed reageerde.

@Kim, jeetje dat klinkt echt niet best :( heb je geen nierbekkenontsteking? Ik had ook zulke klachten toen, kon niet meer rechtopstaan. Maar je hebt geen koorts gelukkig..Nierstenen klinkt ook pijnlijk zeg..helpen de pijnstillers wat? Mooi babykamertje, en leuke spulletjes :D

@Hilli, balen van het huis! 3 of 5 jaar wachten is wel heel lang...

@Sammie, echt balen meis.. nou volgende ronde beter!
    Hebben ze jouw vriend al nagekeken bij de fa?

@kristel, o bah vocht vasthouden is niks..Kun je nog sporten of wandelen? dat helpt bij mij wel. Maar je hebt ook een hond dus je wandelt natuurlijk al genoeg..hoop dat je er niet al te veel last van krijgt! Gelukkig gaan we de zomer in, dan zijn slippers etc wel handig. :p

@Suus, die andere banner is idd leuk! beter dat je nog gewoon mag sporten, ik kreeg te horen dat je niet mag springen hahaha

@Nen, word weer spannend he. Leuk spulletjes heb je gehaald!
    jammer dat ik niet meer bij de trekpleister werk anders had ik alles al ingekocht hihi
    Schattige poekies trouwens :D

@sterretje,. gefeliciteerd met je nichtje! Wat eng dat je zus complicaties had, gelukkig is alles goed gekomen.

@Lovelyjolyn, gelukkig gaat het beter met je, maar lekker uitrusten.

@Stephanie, gelukkig kun je lekker zitten op je werk, dat scheelt wel :) Nog even en dan weekend

@Suhe, gefeliciteerd met jullie mannetje

@Red, jeetje druk heb je het..Hopelijk kan dezelfde persoon zaterdag ook zodat je lekker vrij bent.

@Juffie, wat leuk dat het zo goed te zien was. heb je fotos?
    Je kan beter wat meer pillen krijgen zodat je woensdag ook nog wat hebt, anders zit je misselijk op je werk :(

@Gaby, de afwasmachine warmt het zelf op, die gebruikt de cv niet ;) dus kan gewoon aan, wasmachine idem :D
    Gelukig ben je lekker vrij

Zo ik heb weer even bijgeslapen, ben net wakker :oops: Moet om 4 uur autorijden en mark is om 1 uur al thuis, wel gezellig. :D
    Ik hou trouwens ook snel vocht vast, nu had ik deze schoentjes gekocht in antwerpen, het zijn crocs maar das niet te zien haha
    http://www.crocs.nl/shop/product/olivia/
    Met die heb ik nergens last van, ze stimuleren de bloedsomloop ofzo.
    Ik zal ook even een wasje draaien, bed afhalen, sporten en boven schoenmaken en stofzuigen. genoeg te doen dus :D

6. gaby1986

emma: oh haha dat wist ik niet.. dan zet ik de afwasmachiene maar gauw aan haha..
    ik ben trouwens niet vrij.. moet van 13.00 tot 18.30 werken.. maar ze hadden gebeld of ik de ochtend kon komen..

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ emma: Wat een lieve schoentjes! :) Ik heb expres al birkenstocks gekocht voor m'n bloedsomloop enz... en voor dikke voeties in de zomer. :)
    Wat zijn jullie heerlijk druk zeg. :)

@ Gaby: Ook al zo druk in huis. :) Goed bezig!

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Goeiemorgen allemaal :)

9. gaby1986

goedemorgen nen

10. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wel lekker gaby dat je niet meer bent gebeld :)

11. gaby1986

ja he.. nu is lekker alles opgruimd hier.. vind ik veel fijner haha

12. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Kan ik me voorstellen! Dan hoef je ook niet zo ontzettend te haasten. Maar gaan jullie de tuin laten doen ofzo?

13. gaby1986

ja die laten we doen, we halen zelf alles eruit.. kwa stenen en grond enzo.. en de rest laten we doen.. dus geel zand en de stenen laten leggen

14. gaby1986

oh ik hoop dat ik deze maand een beetje optijd ongesteld word.. want anders ben ik ongesteld als we een weekendje weg gaan naar duinrell..

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Lekker hoor dat jullie het laten doen. Wij hebben alles zelf gedaan en dat is echt een rotklus!

Wanneer ga je naar duinrell?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Even snel een berichtje van mij, volgende week vrijdag nieuwe afspraak FA.
    En had iets raars vandaag met mijn ongi, een wit zakje met een zwart/bruin puntje erin, het kwam na een hevige kramp...ook deed de assistent een beetje raar gister want ze zei dat de progesteron waarde een teken was van een goede bevruchting...:(

17. gaby1986

wij gaan 15 mei en ik moet geloof ik woensdag ongesteld worden..en als ik dan weer 9 tot 10 dagen ben komt het precies uit.. maar als ik weer overtijd ga.. dan komt het dus niet uit..

18. gaby1986

sammie: wat raar.. zou dat een soort van miskraam zijn geweest? :(

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Dat vraag ik me ook af, ga het volgende week ook zeker uitleggen en vragen.

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Oh jeej Sammie, t klinkt als... :(
    Ik hoop dat de FA je verder kan helpen.

Share This Page