@ Matta: t gaat nu wel... Ik laat t maar weer varen. Mijn teamleider zegt dat hij niets kan doen dus ja, wat moet je dan nog... Gister heb ik me flink kunnen ontladen dus voorlopig kan ik er wel weer even tegenaan. Maar heb wel voor mezelf besloten dat ik me eerder ziek meld wanneer ik me erg moe voel of wattan ook. Eigen schuld dikke bult hoor! Moeten ze me maar serieus nemen.
@ debby, dat moet je ook echt doen hoor meid! Je kleintje gaat voor alles. Hun probleem als jij je ziek meld! Het schijnt namelijk dat je kleintje zelf ook heel vatbaar kan worden voor stress als jij dat veel hebt gehad in je zwangerschap..
Nen, dat las ik laatst ook ja. Debby gewoon om jezelf en de kleine denken hoor. Idd hun probleem dan! Nou nu ga ik echt wat doen, ben een beetje duf dus ik blijf hangen doeidoei !
* zwaait ff snel * Heb maar ff vluchtig bijgelezen. Zware nacht gehad vanacht. Sliep om half 5 nog niet en was om half 8 weer wakker. Nu bijna te slapen achter mn bureau. Echo gister is helaas weer niets geworden ze lag met twee handen en n voet voor haar gezicht en de rest zat in de placenta gedrukt. Mogen nu zaterdag weer terug komen. Sorry voor mijn ego bericht zal straks bijlezen en reageren.
@ ryanne, bah wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Was de kleine druk? Of lag je te piekeren? Jammer dat de echo weer niets is geworden. Ze wil nu al niet op de foto
@ matta ga eens kijken naar die hobbelpaarden. Ze zien er zo cute uit! @ nen kon gewoon niet slapen. Warm koud, niet lekker liggen, vriend wat begint te snurken of in mn gezicht ademt etc... Ze is iig nu al ontzettend eigenwijs
wel vervelend hoor. Hopelijk hou je het vol vandaag! @ matta, ik vind robbie de rups echt leuk!!!!!! Doet me denken aan rupsje nooitgenoeg
@ Ryanne: Balen zeg dat je zo slecht hebt geslapen. Weet je hoe het komt? Wat vervelend dat jullie de kleine weer niet goed hebben kunnen zien. Zaterdag poging nr 3. Dan moet het toch echt goedkomen wantehhhhh 3e keer scheepsrecht hea! En anders ga je toch ff een beetje springen. hihihi Dat moest ik ook doen hoor!
Ik zit net te kijken op internet en zoek dan op zwangerschapskalender. Daarop staan hele mooie foto's van vruchtjes/embryo's/foetussen/baby's in de bm!
Ik ga er vandoor! Ben klaar met het schoolwerk en we gaan nu even met de hond naar de recreatieplas. Daarna ff brood smeren en waarschijnlijk bijna richting mijn werk.. Doeeg!!! LIefs
@Ryanne: balen dat ze weer niet goed lag zeg, denk echt dat ze cameraschuw is Maar wel leuk dat jullie weer mogen komen Balen dat je zo slecht geslapen hebt zeg! @Gaby: ik zou mooi tegen je zus zeggen: je ken ze voor 10 euro per stuk kopen of lekker net als iedereen voor 22 euro aan de deur, dag zus! Kijk, als je ze gewoon van iemand had gehad, dan was het heel anders. Maar je werkt er een halve dag voor en dit krijg je als betaling. Logisch dat je dan ook geld wilt zien als iemand anders ze wil hebben. @Debby: laat ze lekker de blubber krijgen op je werk
Dat heb je mooi gezegd dreamer!!! We gaan toch maar niet naar de recreatieplas. Mn vriend heeft 1 of andere vage brief gekregen van zijn werk waar nog al wat consequenties aan vast zitten dus die is nu aan het uitzoeken wat er precies bedoeld wordt, want hij is zich van geen kwaad bewust..
@Emma: niet teveel doen he meis! Blijven de harde buiken nu weg dan? Met mij gaat het wel goed. Nog wel last van veel dingen, maar moet er maar mee leven he. En verder erg druk. Zowat elke avond hebben we wel een afspraak staan, dus de tijd gaat lekker hard Gaat iemand nog iets speciaals doen met koninginnenacht? Of koninginnedag?
@Nen: ohoh, niks ernstigs hoop ik? Ik vind je banner echt supermooi. Denk alleen elke keer dat het een zw banner is
@ Nen: Ohhh jeej, hopelijk valt t allemaal mee. Ik hoop t voor jullie. @ Dreamer: Nog niet echt plannen... ik moet de berging leeg/opruimen want vrijdag wordt er zo'n hoge vriezer/koelkast geleverd. Verder gaan we even naar IJsselstein denk ik. Niet heel veel bijzonders. Ohhh jah en 's middags of 's avonds ligt eraan hoe gezellig het is nemen we Silver(de hond van me mams) mee naar huis die blijft bij ons logeren t/m zondag. Ze laten de muren stucen, het plafon sauzen enz... vandaar!
@ dreamer, ik ga niets doen met koninginnenacht. En op koninginnedag zit ik bij mijn vriend op stage. Had beloofd daar koffie te komen drinken en iets lekkers mee te nemen. Maar vind het op zich ook wel leuk hoor, want heb daar zelf een half jaar stage gelopen met veel plezier. Nou mijn vriend zou ergens bewijsmateriaal voor ingeleverd moeten hebben, maar wij hebben werkelijk geen idee wat er precies bedoeld wordt.. Van mij mag mijn banner een zwangerschapsbanner zijn Jij kunt daar ook hele mooie banners maken hoor! Je moet kiezen voor "general event" en dan kun je als eventnaam gewoon "psychologisch gesprek" invullen. Ik heb daar "nod" ingevuld. Ze hebben veel keuze en heel modern.