Ah het is al duidelijk, mijn vriend moet aantonen dat wij een huis hebben gekocht ivm bepaalde vergoedingen enzo. Al die papieren heeft hij al eens ingestuurd, maar zijn blijkbaar dus nooit binnengekomen. Het stomme is dat dit de eerste brief is die we hierover ontvangen terwijl ze in de brief zeggen dat er al meerdere verzoeken zijn gestuurd. En dat zelfs zijn commandant hem al hierop aangesproken zou hebben. Lekker geregeld dus...
over buikspieren die mag je maar tot week 12 doen en daarna alleen nog de zijkanten maar niet de voorkant. als je dit wel doet dan kan het zijn dat je ze zo beschadigd dat ze na de bevalling niet meer goed komen, ik zelf heb ook maar tot week 12 buikspieroefningen gedaan en nu heb ik er geen meer en dat merk je echt hoor en je kan er niks aan doen @ryanne jeetje lekker eigenwijsje hoor, nu maar hoipen dat zaterdag beter is. ze laat jullie wel rijden he bij de dierenarts geweest ze moet 10 kilo afvalle en ga haar sochtend de druppels in haar mond spuiten inplaats van op een boterham word ze namelijk alleen maar dikker van en moeten 5 keer per dag met haar lopen en dan kleine stukjes en niet laten hollen want dat belast het weer te veel ook heeft ze een spuitje gehad in haar huipen en dat meot de spiermassa opbouwen als we wat meer gaan lopen waardoor ze makkelijker op kan staan enzo.. ben benieuwd volgende maand moeten we trg
Goede middag meiden, Vandaag rustig op mijn werk dus kon lekker eerder naar huis en nu heb ik dus uitgebreid even de tijd om hier te komen babbelen, eindelijk zeg! Maar eerst ga ik nu dus maar eens even bijlezen!
@Nen: ohh niks ergs dus gelukkig! Heel apart hoe mensen altijd beweren meerdere brieven te hebben gestuurd zonder dat ze aankomen he Hebben wij ook last van en toevallig altijd bij 1 verzender Mijn banner is ook zo'n algemeen ding (of nee, een zwangerschapsbanner eigenlijk ) Maar hier kan ik 2 regels invoeren en bij jouw banner maar 1. Vandaar dat ik deze gekozen heb. Vind het wel fijn om duidelijk te maken dat we met KID bezig zijn (anders staat psychologisch gesprek ook zo raar he ) @Kim: hoop dat het helpt! Was ze zo zwaar dan?
ga er ook vandoor!1 we gaan even naar de gamma, karwei praxis om verf te scoren!! en behangen :d.. lief is vroeg thuis gekomen..*verassing..* ..hihi ik ga vanaovnd met een vriendinnetje naar een DJ contest, vreinden van haar doen mee. morgen gaan we de vrijmarkt over en s avonds met mijn teamgenootjes en vrienden en honkbalvrienden teras en bar hangen en feesten.. hahaha.. fijne avond en dag morgen!!!
@ Kim: Je hebt je buikspieren nog wel hoor meis. Mijn vk vroeg laatst of ik niet enorm veel aan sport doe, of iedergeval mijn buikspieren had getraind. Blijkbaar houden die mijn buikje nog een beetje tegen of was mijn buik gewoon best hard zonder dat ik echte harde buiken had. Weet t ook niet precies... @ Dreamer: ohhh is dat daarom! ik dacht al...
Hai meiden, Het was weer een lange dag Goh ik vond winkelen eerst leuk maar nu krijg ik er een hekel aan.. word er moe van! @ Sammie Vervelend meis! Wat een naar verhaal!!! Ik hoop dat ze je snel bij de FA helpen. @ Dreamer Nee, ze hebben de nieuwste echo apparaten, maar het pindaatje is nog te klein... Het is nu 94 mm lang, en daar kunnen ze dus nog geen aantal weken aan vast plakken. Clearblue had dus ongelijk.. Ik zit nu tussen de 6e en 7e week in. Ik heb vandaag met mijn directeur gesproken en ze gaan voor volgende week vervanging zoeken. Ik ben zo ziek, ik moet eerst weer op krachten zien te komen.. Hij had er gelukkig wel begrip voor.. Vandaag kregen we een brief met de definitieve datum van de oplevering van ons huis hiep hiep hoera!!! We krijgen dus nog wel de sleutel hahah was mijn eerste reactie!!! @ all Veel plezier voor degene die koninginnenacht gaan vieren.
@dreamer ze weegt 40 en moet eigenlijk 30 wegen die 10 kilo moet ze op haar heupen mee tillen terwijl haar spiermassa niet goed is dus dat is veel te belastend voor haar als je hd hebt @matta veel plezier vanavond en morgen @juffie wat een goed nieuws wanneer krijgen jullie de sleutel?? @debby ja zijn er vast nog wel hoor die buikspieren en mijn buik is ook gewoon strak en hard maarhet gebruiken ervan is neit meer zoals eerst omdat ze neit meer tegen elkaar aan liggen
zo dat was een hele berg te lezen zeg! @Jlijn, he meis wat rot dat je zo;n tijd in het ziekenhuis hebt moeten doorbrengen zeg, dat is echt heel vervelend Gelukkig gaat het nu allemaal wat beter met je zeg! Hopelijk blijft dat allemaal zo! @Kim, wat naar zeg, dat moet heel zeer doen volgens mij Gelukkig da tje nu nog geen 30 weken bent zeg, kun ej toch nog even die medicatie krijgen! Hoe was de thai gister? Lekker gegeten? @suhe, gefeliciteerd met jullie zoon! Sem, wat een leuke naam! Toch kunnen kiezen uiteindelijk haha Stephanie, he meis wat vervelend dat je van de week zo moest overgeven Iets verkeerds gegeten ofzo? Hopelijk was het iets eenmaligs hoor! Juffie, wat goed dat jullie het hartje hebben gezien, heel fijn zeg! Dat is iig allemaal goed, hoe lang je dan precies zwanger bent hoor je vanzelf wel he! @suus, de 25ste, wat leuk zeg, een kerstkindje, wel heel speciaal hoor! Nen, wat een leuek spullen heb je gister gekocht zeg! Heerlijk he, om alvast wat spulletjes te kopen dan he! Dreamer, Nog 2 weken en 2 dagen, jullie gesprek gaat ook al opschieten zeg! Daarna weet je ook weer wat meer he! Met de kleine van mijn zus gaat alles goed, ze was toch nog bijna 4 pond, dus dat was super goed! @gaby, wat balen dat ej zo vroeg uit je bed werd gebeld, en dat nog wel tot 2 keer toe ook zeg! Ze moeten je wel hebben! Gelukkig heofde je niet vroeger te beginnen! Dan vallen al je plannen zo in duige he! @sammie, oh oh meis, wat een raar verhaal zeg1 Ik hoop niet dat het een mk is geweest hoor! Dan kun je maar beter gewoon ongi worden vind ik, dan dat je je kleintje zo snel al weer moet missen! Wel volgenede week aangeven bij de fa wat ej moeder je vertelde hoor, misschien kunnen ze daar iets mee! Dikke knuffel meis! @matta, wat fijn dat je vriend vanavond weer thuis komt zeg, feestje! @ryanne, wat balen dat je op de echo weer niet haar geod kon zien, ze wil gewoon echt niet haha Nou ja gelukkig mag je weer terug komen en kun je haar nu dus weer een extra keertje zien! @kristel, wat een drukte schoppertje is ze zeg, je moet wel een beetje kunne slapen hoor1 Ik hoop dat ze vannacht wat rustiger is voor je! Verder alles goed met je?
Krijg net een mailtje van prenatal dat mijn bestelling vandaag is gestuurd Lopen de postbodes wel op koninginnedag?
@Nen: hey ik zie het nu ja. Zag iedereen alleen met de onderste regel, dus ging er gewoon vanuit! Ik ga eens kijken, vind die van jou echt mooi. @Kim: dan is 10 kilo wel veel ja. Ik hoop dat het lukt om haar af te laten vallen, zeker nu ze niet mag rennen. @Debby: ja dat zijn je buikspieren idd. Ach het voordeel is dat je straks weer snel in je eigen broeken past Ik was net op zoek naar mn kortingskaartje van sensitest, vind ik gewoon nog 4 ovu testen en een zw test Normaal weet ik altijd precies wat ik in huis heb aan spulletjes, maar blijkbaar had ik dit even geblockt Ik ga nu 24 ovu + 3 zw testen bestellen van sensitest. Krijg nog een paar matcare ovu testen en een zw test van Dees, dus dan kan ik mooi die 2 vergelijken. Ben benieuwd of en hoe ze aanslaan!
Zo ster, aardig wat bijgelezen zie ik! FIjn dat het goed gaat met het kindje van je zus. Ook lekker dat jij wat eerder naar huis mocht
@Ryanne, alweer? Nou hopen dat de derde keer goed is, en idd net als debby zegt, even springen hahaha @Nen, volgens je banner, wacht je op kid o hij is alweer weg haha Vind die fotos en week tot week ook erg leuk! Werkse straks @Dreamer, gelukkig gaat het goed. En druk hebben is wel lekker ja, schiet de tijd mooi op nog maar twee weekjes.. Ik dacht vanmorgen dat de harde buiken weg waren maar had net een uurtje om de 10 min ofzo een harde buik., deed ook best pijn. Ik heb even gelegen en nu is het goed.. Volgende week moet ik naar de gyn, ben benieuwd wat ie ervan zegt. Wij gaan ook niks speciaals doen morgen..gewoon even wat drinken ergens enzo @Debby, moet jij die leegruimen? Niet tillen he? @Kim, hopelijk knapt ie er beetje van op. Ik doe ook geen buikspieren hoor, deed het al nooit. Ik merk ook dat ze minder werken, als ik overeind wil komen. ben net zon omatje hahah @matta, klinkt gezellig veel plezier, en leuk dat je mannetje vroeger thuis is. Zo heb het boven weer schoon, mark gaat stofzuigen, krijg ik harde buiken van Ik ben er zometeen ook weer vandoor, moet autorijden om 4 uur...ben zenuwachtig
Ik vroeg me ook al af of er morgen wel post wordt bezorgd. Ik heb eindelijk het bijpassende mutsje gevonden voor bij een shirtje (met de tekst I am so very special) Misschien ook wel leuk voor jou Dees? Maar die is vandaag verstuurd, dus zou normaal morgen binnen komen. Ach ja, ik merk het wel @Sterretje: zo 4 pond al Mag ze al bijna de couveuse uit? Hoeveel cm is ze of weet je dat niet? Je bent al bijna op de helft!
@ emma, die banner had ik even gemaakt voor dreamer om te laten zien dat zij ook zo'n hele mooie banner kon maken met een tekst erboven Maar nu weer mijn eigen banner haha. Succes met autorijden! Ik ga er ook vandoor