Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Emma: vind je het nog steeds eng om te rijden?
    Heb je al een datum voor je theorie?
    Ik denk er wel eens aan om zo'n proefles te nemen, maar de gedachte alleen al maakt me zenuwachtig :)

Wel rustig aan doen he!
    Lijkt me niet goed als je zoveel harde buiken krijgt hoor.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Ze zeiden dat met een hoge progesteron de kans op bevruchting zeer groot was.
    De innesteling konden ze niks van zeggen.
    Maar dan ben ik verder niet van uit gegaan, vond alleen dat rare witte zakje met punt erin zo raar, want dat heb ik nooit gehad.
    Ook was ik vanochtend nog onwijs misselijk...
    Temp was gister 36.8 en vandaag 36.88 en normaal altijd maximaal 36.6 voor mijn ei/tijdens me ongi...

Matta,

Nee heb het meteen weggespoeld omdat ik schrok...

3. Hallooww allemaal! Zo ben al een kwartier ongeveer aan het bijlezen.. niet normaal meer zoveel kletsen jullie!! :)

@ Dreamer ik had ze op de bus gedaan dus ik hoop dat je ze snel hebt..
    Die met I am so very special zijn zo geweldig. Ik heb ook allemaal van die kleertjes daarvan. De romper met voetjes was al 20 euro, en dat mutsje heb ik ook gevonden :) .

@ Nen ik vind je banner ook mooi, zat ook bij de zwangerschapsbanners te kijken, alleen daar hebben ze geen mooie tellertjes van :( wel jammer. Blijf het spannend vinden bij jou, we blijven hopen voor een posi test he ;)

@ Ryanne balen dat ze zich weer niet wou laten zien.. hopelijk volgende keer wel! Misschien is ze gewoon verlegen haha.

@ Matta veel plezier vanavond met je mannetje (klussen zeker??) En zeker leuke hobbelbeesten

@ Kristel wat is jullie meisje actief zeg! Mag je nog wel een paar uurtjes per nacht slapen van haar? Balen dat je vocht vasthoudt, helaas een vervelende kwaal maar wel logisch met bijna 28 weken zwangerschap. Gelukkig straks met slippers in de zomer :)

@ Kim hopen dat het snel weer wat beter gaat met je blaas.. bloed plassen is vreselijk en vaak doet het ook zo'n pijn!! Brr krijg de rillingen als ik er aan denk..

@ Gaby als jij spullen van haar moet overkopen zou ik die kaarten haar niet geven.. wel rare zus zeg! En anders maar aan een ander verkopen toch? 'T is toch wel geld, kan je altijd gebruiken ;)

@ Emma hoeveel lessen heb je al gehad voor autorijden? Gaat het goed? Doe 't rustig aan he met die harde buiken. En die crocs zijn de eerste crocs die er leuk uitzien! Ga 'k binnenkort ook eens voor kijken denk ik.

@ Sammie wat raar dat je dat witte zakje verloor.. maar een hoge progesteronwaarde hoeft niet altijd een teken te zijn van goede bevruchting. Ik had hiervoor ook nooit een bevruchting.. maar ook hoge waarde.. 't zegt daar niks over.. maar hopelijk kan de FA er wel wat zinnigs over zeggen. Ik duim voor je voor de komende ronde.. en dat het lang duurt en dat je iedereen maar zwanger ziet worden is ook moeilijk. Ik denk er ook nog wel aan terug aan al die maanden wachten en weten dat het niet kon.. wachten en maar wachten. Laten we hopen dat het jou gewoon heel snel gaat lukken.

@ Stephanie hoe is het nu? Nog last van je buik?

@ Juffie geweldig dat jullie het hartje hebben zien kloppen, geweldig is dat he? Je ziet echt zo'n vlekje heen en weer gaan! Wacht maar tot je het hartje kan horen dat is helemaal geweldig. Maar als het leek op een pinda, zal die 7 weken ongeveer wel kloppen. Bij mij leek het toen ook op een pindaatje.

@ Suhe & suheman gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan met zijn drieeën!

@ Sterretje gefeliciteerd met je nichtje! Gelukkig gaat alles nu goed. Leuk dat jullie de kleine horen! Wilden jullie nou weten wat het wordt?

@ jolyn welkom terug en hopelijk mag je nu gewoon lekker thuis blijven. Wel fijn dat het in ieder geval met de kleine goed gaat.

@ Debby wat een gedoe op je werk zeg.. gelukkig wordt je wel rustig van de yoga.. en idd als je je neit goed voelt, thuis blijven! Stress is in ieder geval niet goed, voor jou niet en voor jullie kleine ook niet. Die collega kan het lekker bekijken joh.. raar mens zeg.

4. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Ze maakten na je testen al opmerkingen die konden duiden op een eventuele zwangerschap hé. Ik denk dat ik het ook door zou gespoeld hebben. Eerste reactie gaat niet zijn; mijn camera nemen :)

@Kim: Hopen dat je geen koorts gaat krijgen!

@Emma: Kan het niet dat je de harde buiken hebt gekregen omdat je zenuwachtig bent? Of ben je zeker dat het van sporten is?

@Gaby: Ja, als je het zo bekijkt vind ik wel dat je iets voor de kaarten mag vragen? Jij krijgt de kaartjes omdat je er heel dag gaat helpen. Ik denk dat moest ik kaartjes krijgen van mijn broers en ik weet dat ze die niet zomaar hebben gekregen, dat ik zelf zowiezo iets zou aanbieden. Maarja, iedereen is anders hé.

@Matta: Ja ik las het vandaag ook van die school in Leuven. Ik schrok wel. tIs wel een Steinerschool, zowiezo al geen 'normale' school. Maar dan nog! Gewoon schandalig. Gelukkig is het kinderrechtencommissariaat ingelicht.

@Ryanne: Derde keer, goeie keer? :D Hoop het wel voor jullie.

@Dreamer: Gewoon proberen joh, zo'n proefles. Je zal wel zenuwachtig zijn, maar je zal zien, het valt goed mee hoor :D

Ik kreeg net telefoon van mijn vriend om te vragen of ik zin had om vanavond uit eten te gaan. Ja, daar zeg ik geen nee tegen! :D

Hihi, een unicum in mijn leven. Eerste keer op het wachtbankje :D

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Desiree: Wat lees jij snel :D Lukt mij niet in een kwartier om bij te lezen.
    Jij bent ook al 8 weken, wat gaat de tijd snel seg.

6. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @sterretje ja was heel leker we hebben nog wat over dus word vanavond restjes :D

@nen geen boterhammen meer sochtends maar gewoon de medicijnenn direct in haar mond stoppen inplaats van op de boterham en de voeding iets minderen en dan 5 keer per dag een stukje lopen
    hopelijk helpt dit

@emma ja idd zei al heb zo'n papegaaien ding nodig wat oma's boven hun bed hebben hangen haha om overeind te komen

hoi desiree hoe is het met jouw??

7. Gaat hier wel stuk beter ben niet zo misselijk meer.. alleen 's avonds nu na het eten! Maar ja beter dan de hele dag denk ik maar. En wat meer energie gekregen. Vanaf maandag ga ik weer werken, 2 uur per dag. En dan zie ik wel hoe het gaat.

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree,

Ik heb het hartje ook al horen kloppen hoor:D Het was prachtig.. Een druktemakertje ;)

9. juffie2008

@ Desiree,

Ik zie dat jij ook al heel vroeg bij de verloskundige bent geweest, fijn gevoel he?
    Zelf vind ik het prettig om te weten dat het goed gaat met het kleintje..
    Over de misselijkheid, ik heb nu zetpillen die erg goed werken.. Alleen vanmorgen nog overgegeven, maar de rest van de dag eet ik nu kleine beetjes wat er wel in blijft.. ik merk dat ik ook weer ff meer energie krijg:D
    Heb jij dat ook dat je door het overgeven zo ontzettend moe wordt?

10. Ben 2 x bij de gynaecoloog geweest.. moet volgende week woensdag naar de vk toe voor de 1e x. Ik liep al bij de gynaecoloog ivm vruchtbaarheidsproblemen vandaar dat we daar eerst naartoe zijn geweest.
    Super dat je ook al het hartje hebt gehoord.
    Ik heb al een tijdje niet meer overgegeven, maar ik at dan ook niks ongeveer :oops: maar overgeven is vermoeiend! Waar je lichaam energie uit kan halen, wordt eruit gegooid dus ja..
    Fijn dat de zetpillen helpen!! Kan je weer een beetje opknappen ;) en genieten

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @desiree beter dat je niet meer de hele dag misselijk bent maar beter als je er snel helemaal van af bent

ik zit met een dillema of eigenlijk is het gewoon een luxe probleem, onze woonkamer is nog best leeg omdat we nog geen dressoir hebben en geen planten en geen spiegel geen salontafeltje geen tv meubel...

maar nu weet ik niet wat we eerst meoten kopen.. denk zelf een dressoir maar dat is dan meteen eht duurste en wil ook heel graag een groe spiegel tegen de muur zie mijn buik nu veel te weinig :D en heb nergens een spiegel waar ik me helemaal in kan zien als ik me omkleed ofzow.. vind het echt lastig om te kiezen hihi #-o

hoezo luxe probleem :rolleyes:

12. juffie2008

ik zou toch voor een dressoir gaan haha, opruimruimte!!
    Kan je niet een mooie passpiegel via marktplaats kopen en in je slaapkamer zetten?
    Wij hebben al onze meubelen bij mammoetwonen gekocht.. Ik vind het prima kwaliteit en we waren niet veel geld kwijt.. Wij kochten namelijk de hele inboedel in 1 keer.. We kregen totaal 35 procent korting op het volledige bedrag..

Ik had vandaag een koopje bij de Hema een bh gekocht. Afgeprijsd voor maar 5 euro.. Mn borsten groeien nu zo erg dat ik wel even een cupje groter kan pakken ;) Ik ben bang dat deze straks ook weer te klein is, maar voor 5 euro durf ik het wel te gokken.

13. juffie2008

Ohja wij gebruiken ons dressoir als tvmeubel.. Maar er komt een flatscreen aan de muur zodra we geld hebben ;)

14. juffie2008

Welke kinderwagenmerk is het beste? Bugaboo hoor ik veel over...
    Tips hartelijk welkom!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey ,

@Dreamer, ik ben van te voren nog steeds zenuwachtig maar als ik eenmaal in de auto zit is het snel over gelukkig. heb nog geen datum voor theorie.. mn id is verlopen duds die moet ik aanvragen..

@Desiree, Dit was de 17e les. Het gaat wel goed op zich :D Ik moet nog beter verkeersinzicht krijgen. Dit waren ook de eerste crocs die ik leuk vond hha, en ze lopen heèrlijk :D
    wat goed dat je minder misselijk bent!

Juffie en desiree, hoop voor jullie dat de misselijkheid niet te lang blijft

@Hilli, ik denk beide, van teveel inspanning krijg ik het, maar ook als ik zenuwachtig ben dus. Denk dat ik er heel gevoelig voor ben ofzo :(
    Wat leuk dat jullie uit eten gaan!

@Kim, hopelijk valt ie goed af. idd een luxe prbleem :p Ik zou voor een salontafel gaan, is toch wel handig he haha. Ik vind van die grote buffetkasten ook altijd erg mooi ipv dressior :D

@Juffie, wij krijgen een bugaboo. Vind het echt een fijne wagen en hij is zoo soepel en makkelijk. echt ideaa! Mn zus heeft hem ook, dus heb hem al uitgebrobeert. Ze had eerst een quinny en die beviel haar niet..
    En ik vind ze ook erg mooi :D Stokke hoor ik ook veel goeie dingen over maar daar moet je van houden en hij is duurder, die vind ik ook erg leuk :D heb hem niet uitgebrobeert zelf...

@all, autorijden ging goed :D Ik moet nog wel een paar lessen maar het schiet mooi op :D ben echt zooo blij. Lijkt me heerlijk om mn rijbewijs te hebben. De kleine heeft het hele uur zitten trappen haha
    Ik ga even koken, ovenschotel met witlof.

16. juffie2008

@ Emma

Dank je wel, dan ga ik eens naar Bugaboo kijken ;) vind ze wel duur, maar misschien tweedehandsje op de kop tikken?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    idd, ze staan wel op mp. Ze kunnen ook gewoon opgestuurd worden. Mijn zus verkoopt ze op mp.
    Vaak zijn ze nog zo goed als nieuw. Waar je wel even om moet denken is dat de bekleding soms verkleurt/verbleekt kan zijn. Dit is er 1 van haar, maar verder heeft ze nu geloof ik niks http://link.marktplaats.nl/242571119

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben weer weg hoor! Ben wat vergeten bij de supermarkt..

Fijne avond! tot straks denk ik doei

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    ik ging ff naar de winkel, nu sta ik op de busbaan met een platte band en kan hem ook niet omwisselen want de band die achterin ligt is ook plat
    Handig of handig... Moest hem nog omwisselen zei ik afgelopen week nog pfff heb ik weer

Frank is er over een kwartiertje ongeveer

20. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He allemaal,

Ben ik ook ff snel.. Evamariah komt zo thee drinken.. heb vandaag 3 uur volgehouden op het werk en vanmiddag proberen te slapen maar daar kwam niks van terecht met al die spelende kinderen hier voor op straat... verder gaat het niet super vandaag.. gisteren geen avondeten kunnen verdragen dus nu ook erg slap en moe..

@ Steph.. hopelijk gaat het snel met jou ook beter.. buikgriepje ofzo?

@ sammie.. Wat een apart verhaal zeg.. ik hoop voor jullie dat het niks is geweest! Knuffel!

@ryanne.. Haha nu al eigenwijs! Wel schattig natuurlijk! Gelukkig mag je terugkomen!

@kristel.. Drukke boel dus in jou buik.. let je wel een beetje op jezelf?

@ Juffie.. Fijn dat jullie het hartje hebben gezien! Mooi he! Wonderlijk he :-D

@ Nen.. Fijn om alvast spulletjes te kopen he! Wij doen dat ook zo af en toe.. en na de 20 weken echo gaan we alles bestellen :-D

@Dreamer.. het begint nu op te schieten voor jullie! Eindelijk!

Deel Deze Pagina