hey, ben ik weer even @Nhene, waarom heb je gevochten?? @Kristel, pff alweer slecht geslapen Breekt je wel op of nie? Je komt niet zeikerig over hoor Zwangerschap gaat niet altijd over rozen zoals dreamer ook al zegt. Misschien kleinere maaltijden eten voor je maagzuur? Bij mij helpt de gaviscon gelukkig nog. Vind het ook onbegrijpelijk dat mensen doorroken, en zich er ook niet voor schamen blijkbaar @Desiree, in het zonnetje zitten is ook heerlijk toch? Wij hebben ook buiten gezeten vanmiddag bij mn pa, sochtends over de markt geweest. @Kim, jeetje lijkt me lastig slapen! Ik kan alleen maar op mn rechterzij liggen, op mn linkerzij krijg ik het benauwd hha heel apart was het nog wel leuk op de markt? @red, ook niet zo gek dat je moe bent, je werkt echt veel. En ook zwaar werk.. @Stephanie, leuk van die schoentjes! Is leuk zulke koopjes. @Nen, kan idd nog! @Dreamer, zo dat was goed druk dus! daar kan ik echt niet tegen, hier viel het gelukkig mee, waren niet echt smalle straatjes ofzo dus wel ruimte genoeg. Kinderen kunnen idd pijnlijke vragen stellen.. Ik hoop echt dat je volgend jaar ook een toetertje hebt wat lief trouwens dat je vriend dat kocht voor jullie kindje vast. @Koninginnedag, schrok er ook heel erg van. Mn vader belde me toen we over de markt liepen, het was net op het nieuws. Toen hij het vertelde werd ik echt niet goed, stel me het dan helemaal voor , en er was een kindje bij. ale: .. echt verschrikkelijk. Toen had ik het ook wel gehad eigenlijk. Dus toen hebben we lekker buiten gezeten bij mn pa thuis. Komen we thuis, wou ik in bad omdat ik me grieperig voel.. doet de cv het niet!! heb het steenkoud nu brr. Vanavond of morgenvroeg komt er een mannetje naar kijken Nu eerst even eten, doei
@ Kim: Lijkt me erg vervelend zeg, om maar op 1 zij te kunnen slapen... ik heb er nu al moeite mee dat ik niet meer op mijn rug of buik kan liggen... @ Kristel: Ik kan daar ook niet bij dat er mensen zijn die door blijven roken tijdens de zwangerschap... helaas ken ik er ook 2 die het doen... de 1 is zwanger van een 2ling en rookt stevig door (ook int openbaar) ze is nu 31 weken en de kleintjes hebben een grootte van 26 en 27 weken... errug klein dus.. (en zij zich maar afvragen hoe dat nou toch komt ) @ Dreamer: Ja hé dat vond ik ook @ Emma: ja idd leuk, en dat we het er nog geen 10 minuten vantevoren over gehad hadden... Eet Smakelijk...
Ik ga morgen eens even lekker shoppen voor mezelf in ieder geval even naar de H&M en wil nog even voor fijne "sport"schoenen kijken, iemand ideeen? enne k zal toch wel weer met iets voor de kleine thuiskomen
Volgens mij is er niemand meer dus ben er ook vandoor... tot morgen, slaap lekker allemaal... doei doei
@Roken tijdens de zwangerschap: ik maak me er niet druk over. Mn moeder heeft alle zwangerschappen doorgerookt en kan niet zeggen dat ik er iets aan over heb gehouden. Ben 1.82 m geworden, dus druk maar meteen even de gedachte dat kinderen achterblijven in groei de kop in Pas ook op met die uitspraken. Het is namelijk onzin en je kan mensen er enorm mee belasten in de zin van een schuldgevoel. Dat het beter is om niet te roken weet iedereen, maar oordeel niet te hard!
vind ook echt vreselijk nieuws van die gestoorde vent :s kan je gewoon niet begrijpen :S Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik heb 12 mei om 9 uur mijn eerste echo en voel me niet heel beroerd ofzo (gelukkig) ben alleen af en toe een beetje misselijk.. Het lukt mij trouwens niet om onder mijn banner nog tekst te zetten.. (soort agenda).. wie weet hoe dit kan.. ga nu gauw slapen want moet morgen 6 uur op.. en vanmorgen was ik kwart voor 5 op want toen hadden we 2 logeetjes pffff.. wat ben ik moe.. vandaag verjaardag van mijn moeder gehad.. de hele dag.. en daar nu net van thuis
@Suus: waar je je banner zet kan je ook tekst zetten. Maar als je banner te groot is past er geen tekst meer bij, je hebt een beperkt aantal tekens. Pff ben kapot, maar kan toch niet slapen. Is nog een groot (schuur)feest aan de gang hier verderop, dus bonk zowat mn bank af. Gisteren ook al en de komende 2 dagen ook nog. Nice... duurt tot 2 uur. Gelukkig heb ik de komende 2 dagen zelf 2 feesten, maar had nu toch wel naar bed gewild!
goedemorgen allemaal, dreamer: pak ze maar gewoon terug met je eigen 2 feesten haha hier gister druk geweest.. en vandaag nog lekker vrij! voor iedereen die moet werken, werk ze!
Feesten zijn niet bij mij thuis hoor en een feest met 1000-den mensen overtreffen gaat niet zo makkelijk Het zou vandaag 21 graden worden met de hele dag zon. Nou, heb toch nog geen zon gezien hoor! Volgens mij zijn de meeste vandaag wel vrij of niet?
Hey girls! Na gister al dan gestruin en gewandel heb ik geen benen meer over. De hond van m'n mams logeert hier nu omdat ze bij hun gaan verbouwen... En vanacht om 01.15 begon Silver me toch ineens te piepen enz... Ik uit bed en haar uitlaten, doet ze helemaal niets. En nu heeft Daan haar vanmorgen uitgelaten maar toch ligt ze constant te piepen. Waarschijnlijk moet ze even wennen. Ik ben iedergeval gebroken.... Pfffffffff Vandaag wordt de koelkast/vriezer bezorgd, als het goed is komen ze vroeg... moet zo anders nog even bellen voor de tijd. Net al de berging uitgeruimd waar hij moet komen te staan. Nu staat het kamertje van de kleine helemaal vol. Echt niet leuk! Maar morgen kunnen we alles netjes in de schuur zetten want Daan huurt nu een garage bij zijn ouders. Eindelijk ruimte! Vanmiddag komt mijn zus, ze wilt even naar de stad en ik maak mooi gebruik van haar aanwezigheid om boeken van de drukker te slepen. hihihi Tenminste als we ze zo meekrijgen... Ik ga er nu maar een wasje ingooien, voel ik me nog een beetje nuttig. Fijne dag allemaal! xxxxxxxxxx
Ze komen pas tussen 15.00 en 17.00... Wat een rottijd! Ik ga m'n zus maar aansporen om toch wat eerder te komen denk ik dan... Straks maar vast weekboodschappen doen enz, morgen heeft Daan daar toch geen zin in. hihihi
goedemorgen all, Niet echt terug gelezen ben aan het werk. En als ik het zo zie ben ik (bijna) de enigste hier :s Geniet van het heerlijke weer, hier schijnt de zon alweer volop.
Goeiemorgen meiden!!! Ja erg he wat er allemaal gister is gebeurd, echt verschrikkelijk... Ook wel jammer dat overal de muziek en het vuurwerk werd stopgezet.. Het eetprobleem wordt steeds groter door die medicijnen... die zetpillen zorgen ervoor dat ik zware diaree aanvallen heb.. dus nu is het overgeven gestopt maar komt het via de andere kant :s kent iemand de medicijnen emefesane ofzo? Ik moet vandaag toch naar de apotheek dus ik zal wel eens vragen waarom dit zo is. Gister heb ik tijdens de markten veel naar kinderwagens gekeken en ben er erachter dat stokke niets voor mij is. te futoristisch.. BUGABOO vind ik wel erg mooi, dus die zal het wel worden!
Mijn zus komt vanavond pas waarschijnlijk, ze moet steeds overgeven enz... Nou Silver heeft me zover dat we maar even naar buiten gaan...
@Ryanne: denk dat je idd zowat de enige bent ja. @Debby: heeft ze iets te hard koninginnedag gevierd? @Juffie: hmz dat lijkt me niet de bedoeling! Hoop dat de apotheek iets voor je kan betekenen.
Nee, ze zegt dat ze iets verkeerds heeft gegeten. Nog ff een koppie koffie voor ik naar buiten ga. hihihi Silver ligt eindelijk rustig. Was zit al wel in de machine. Tis indd vreselijk wat er gisteren is gebeurd. Die gast is dood hea... Jammer, hij had van mij nog wel even mogen lijden. @ Juffie: Ik hoop dat ze je bij de apotheek verder kunnen helpen.
@Dreamer, irritant zeg , dat je niet kan slapen door dat kabaal @Debby, gezellig dan met dat hondje haha, zal idd even moeten wennen denk ik. jammer dat je zus pas zo laat komt. gaan jullie niet meer naar de stad? @Juffie, das niet goed meis, goed dat je even heen gaat of ze wat hebben. Ja bugaboo's zin mooi he? @Ryanne, goeiemorgen hier ook geen zon te bekennen... @Debby, idd balen dat ie dood is.. nu ontloopt ie zn straf Mark is naar de begrafenis vandaag. Ik ga niet zoveel doen, mn ouders komen zo even bakje doen. Verder even schoonmaken. Doe rustig aan, voel me wat grieperig bah. Ja onze cv doet het weer gisteravond is er een mannetje geweest en die heeft het gefixt
@ Emma: We gaan dan indd niet meer naar de stad... maar ja dan geef ik toch alleen maar geld uit wat ik niet heb. Ik zit nu te twijfelen of ik naar de Praxis zal gaan voor wat plantjes enz... kost ook geld. hihihi Gelukkig is er een mannetje langsgeweest.