Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ACH zo heb je wel eens van die dagen toch Debby.

Ik ben vandaag niet vooruit te branden, hang maar een beetje.. Ben erg moe van het geslenter van gisteren..

2. juffie2008

mijn man is vergeten de tom tom uit de auto te halen, en ja ik wilde naar Ikea toe..
    Helaas zal ik dat dan moeten uitstellen.. Ga straks nog wel even de bouwvakkers lastig vallen ofzo..

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    goede bijna middag!!! hihi..

hoe gaat alles hier?
    Hier gaat alles goed, gister tijdens het plassen vreselijk pijn..:s.. heel vaaag..een soort van hele zere druk als je moet plassen.. en gisteravond de hele avond misselijk geweest..:s.. nu gaat het wel beter..
    Was wel een ontzettende egzellig dag..in Emmen is altijd een hele grote vrij markt..
    Ons neefje heeft de hele boel er onder gescheten en gespuugd.. heel zielig voor mijn schoonzus.. was zo warm in de la place en dan gebeurt dit ook nog.. en wat doet die kleine man.. die giert het uit van het lachen!!!! loopt te sjansen met alle vrouwen in de wc..haha..

@nhene
    jemig watskeburt??

@debby
    alweer terug?? heeft silver iets verkeerds gegeten of jij?

@kristel
    hooort er bij toch.. die kwaaltjes.. van mij mag je hier de hele boel bij elkaar zeuren..(iedereen trouwens die daar behoefte aan heeft :D)

@koninginnendag
    vreselijk... ik was ook geschokt.. die beelden.. wordtg er gewoon naar en misselijk van.. van mij had hij ok nog wel even mogen lijden!!

@steph
    balen zeg.. galoperen is zo lekker..haha..!! denk je dat je nog op concours kan??

sorry meiden. ben echt alles vergeten!!!!

oke, ik meot toch even wat van mijn hart
    *zeurmodus aan*

wordt er een beetje moe van dat Lief zijn zus hem nog steeds als een klein kind ziet.. zij hebben het harstikke 'zwaar' omdat hun een kindje hebben.. bla bla bla bla.. wij kunen neit met geld om gaan wij zijn nog onvolwassen.. wij weten dit niet, wij weten dat niet.. wordt er een beetje moe van.. nog 1x zo'n opmerking en ik schiet uit mijn slof.. dan heb ik het gehad..
    gister ook weer zo'n opmerking.. ze is een ontzettende twijfelaar, belt om alles haar moeder.. (ik vind het persoonlijk overdreven) je heoft toch neit te bellen naar je moeder om te vragen of je kindje een jasje aan meot.. of hij moet liggen of omdat hij rechtop moet zitten.. ik snap best dat alles nieuws is.. maar daar heb je toch ook moedergevoel voor.. nu had Jordi de boel onder gescheten en gespuugd, dus lief was mee gelopen.. duurde hem iets te lang... omdat ze 3 verschillende doekjes heeft en 3 verschillende luiers.. dus hij liep weg.. zegt zijn zus tegen hem.... je zult het straks wel zien, als jullie zelfs kinderen krijgen.. dat alles zwaarder is...(weer een sneeer) maar je kan het je zelf toch zo moeilijk mogelijk maken.. of heb ik dat nou mis.. nou ja dit moest ik even van mijn hart.. erger me er gewoon aan...

*klaag modus uit*

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    kijk hoe coooll.. dit wil ik graag!!!!!

http://www.mamamozaiek.nl/fotos/mozaiekbuik.php

wil er dan ook 2 van.. eentje in het begin dat we net weten wat het gaat worden en eetje op het allerlaatste, als ik bijna uitgerekend bent!! dan behangen met verschillende behangetjes..:D..

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Matta: Mijn zus heeft iets verkeerds gegeten waardoor ze waarschijnlijk pas vanavond komt. :)
    Wat balen dat zijn zus jullie als kleuters behendeld... :( Niet echt leuk.
    Hopelijk kunnen jullie snel het tegendeel bewijzen. :)

@ juffie: Ik had net ook zoiets... heb ik mezelf eindelijk zover om naar de supermarkt te gaan voor grote boodschappen, kom ik erachter dat Daan de autosleutel nog heeft. :( Dus ben op de fiets gestapt en naar de dichtbijzijnde supermarkt gefiets. Ik was 30,- kwijt voor een halve tas boodschappen. ik vind de Super de Boer toch zo enorm duur hea!!!
    Maar vanavond ga ik wel lekker pasta met kip, groene pesto, pijnboompitjes en parmezaansekaas maken. Jammie!!! Heb er nu al zin in. :)
    Straks eerst een broodje met aardbeien. :p Jammie!

6. juffie2008

@ Matta

Wat gaaf!!!!! Ohh ik ben zo'n crea bea als ik dit zie krijg ik er meteen zin in om me op te geven!!! Misschien een leuk uitje als ik met zwangerschapsverlof ben hi hi!!!
    Ik snap dat je het helemaal leuk vind, geef je op zou ik zeggen ;)

7. juffie2008

@ Matta

ik zie dat je alleen eerst nog moet "klussen"... Doe je best meid dan kan je je eerder voor dit opgeven ;)

8. juffie2008

@ Debby,

Klinkt erg lekker jouw eten.. Krijg er spontaan trek van.. (moet je nagaan ;) )
    Ja Super de Boer is ook heel erg duur, maar soms hebben ze leuke aanbiedingen.. Van de week had ik er kaas van Wapenaer, erg lekker en niet duur.. Voor de rest doe ik meestal boodschappen bij C1000 of AH XL. Ligt eraan waar de meeste aanbiedingen zijn.

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Matta: Pfff, dat zij haar mond eens houdt en naar zichzelf kijkt. Sommige mensen durven nogal vind ik.
    Heej, die buiken zijn echt mooi. Ik denk nu wel niet dat ik zoiets zou doen, weet al niet waar ik ermee moet blijven :D

@Debby: Ja de prijzen in sommige winkels kunnen echt verschillen hé. Ik ga hier meestal in het dorp naar de winkel. Delhaize en de Aldi :) Vandaag ben ik weer eens naar Dirk de Witte geweest in Zundert. Er is hier niets open omdat het vandaag een feestdag is. Zo hé, wat een verschil! Ik betaal in België op een pak Spa water € 1.5 meer :confused: En zo zijn er nog heel veel dingen. Denk dat ik toch meer in Nederland ga winkelen hoor. :D
    Leuk, een nieuwe ijskast/diepvriezer. Is het zo'n amerikaanse? Of gewoon een hoge met twee grote delen. Kan je gaan hamsteren :D Dat mis is wel, ik heb maar een heel kleine vriezer, krijg er nog geen pizza in, dan moet ik hem dubbelplooien. Ik ben bijna verplicht om elke dag te gaan winkelen.

Lekker weertje vandaag. We gaan straks mss met de fiets naar mijn schoonouders, nog niet helemaal zeker. kMoet eerst nog even stofzuigen en dweilen en dan is alles weer klaar.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ hilli: Nou dat was ik dus ook... maar het kwam me echt m'n neus uit... Ik had ook alleen zo'n mega klein vriesvakje in m'n koelkast. Ik heb net ook gelijk gehakt en hamlappen ingekocht. Die waren in de aanbieding bij de Super. :)
    Het is geen mooie hoor... hij komt in de berging dus het is een doodgewone van Whirlpool geloof ik! :) Maar ik ben zo blij dat ik straks wat brood, vlees, diepvriesgroente en bakjes met macaroni enz erin kan zetten. T scheelt enorm veel.

Ik heb net weer wat fotootjes gemaakt en die ga ik nu op de beebiesite plaatsen, het is geloof ik niet alles maar de batt zijn leeg. En ik kan de oplader niet vinden... Waar ik die nou weer gelaten heb.

xxxxxxx

11. juffie2008

Heb je een vriezer met defrosting genomen of niet? Als je defrosting hebt dan hoef je hem nooit te ontdooien... Dat doet dat ding zelf ofzo..

Maar inderdaad ideaal een vriezer, zeker als je vaak zomaar gasten krijgt te eten.. Mijn tip:
    stop er een lekkere rollade in.. Als er ooit zomaar visite komt kun je dat lekker eten :D Verder liggen er bij mij heel veel kippenpoten in, ook voor als er visite komt..
    Restjes invriezen doe ik bijna nooit, misschien komt dat nog wel als het kleintje er straks is.

Laatst was hier een stroomstoring, kijk, dan maak ik me zorgen over de vriezer.. Dan denk ik als het maar geen 24 uur duurt want dan kan ik al dat vlees weggooien :s

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi nou indd, dat zou zonde zijn.
    Mijn mams heeft ook altijd de hele vriezer vol liggen en dat ben ik ook gewend, ga ik dus ook zeker doen. :)

Ik denk niet dat ie defrosting heeft, eigenlijk niet op gelet... meer op de prijs. hahahaha :D

13. juffie2008

Ja, das ook altijd aantrekkelijk!!! Wij kregen de ijskast eigenlijk een beetje cadeau bij ons wasmachine en droger.. Hij wilde niets van de prijs afdoen maar wilde er wel iets bij doen..
    Wij vonden de energielabels erg belangrijk, daarom is het een defrosting geworden, die heeft een A label. Vreemde manier van zaken doen bij BCC maar totaal was het best een mooie prijs geworden..

Het schijnt best te schelen in je energierekening als je alles in A label hebt.. Alleen de droger is een B label.. Want a label was echt heel heel heel erg duur :S

14. juffie2008

Ohja, ik gooi altijd afgeprijsd vlees in de vriezer, einde van de dag boodschappen doen, scheelt heel veel money!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

:)

Ik probeer m'n foto's op de beebiesite te krijgen, maar ik geloof dat ik ze eerst moet verkleinen voordat ze het gaan doen... :( Irritant.

16. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @debby
    balen ezg dat ej zus zo laat pas komt.

@juffie

i knowww... hahaha.. we doen ons best. deze maand hebben we voor eht eerst geklust op de vruchtbare dag en de dag ervoor..hihi wie weet.

@Hili
    hoe loopt het eigenlijk af met die man, die dat kinderdag verblijf heeft aangevallen?? weeten ze al waarom hij heet gedaan heeft??

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Matta: Waarom dat weet ik niet. kWeet wel dat hij bekend heeft en dat hij ook een andere moord heeft bekend. Hij is wel toerekeningsvatbaar verklaard dacht ik. Ben wel niet zeker hoor. Er is nog geen uitspraak gedaan

18. juffie2008

@ Matta

We zullen voor je duimen dat het raak is!!

Ik heb mezelf ff een schop onder me kont gegeven en ben toch maar uit bedje gekropen... Heel ernstig!!
    Ik ben nu bezig met de afwas en de wasmachine draait op volle toeren..

Mijn man klaagt dat ik niet meer wil knuffelen en is bang dat ik niet van hem houdt.. pff moet elk uur uitleggen dat ik mega veel van hem houdt maar dat ik me zoooo ziek voel..
    Vanavond ga ik maar eens lekker voor hem koken, en voor hem een wijntje erbij..

Dus zo ff naar de winkel voor boodschappen, maar eerst hier de boel aan kant.

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag,

Koninginnedag,

Echt vreselijk wat er is gebeurd, heb ook een traan moeten laten toen ik de eerste beelden zag.

Steph,

Vannacht een hele leuke droom gehad, dat alle meiden van hier in een zwangerschapshotel zaten.
    Jij was op dat moment aan het bevallen en ik was de enige in de buurt dus heb je helpen puffen, en je kreeg een meisje.
    Dreamer kwam die dag net binnen als zwangere en ik was zwanger van een tweeling, maar had niet eens een buik terwijl ik al op de helft zat... toch leuk al die dromen.

Matta,

Hopelijk een goed teken!

Wij zijn gister naar Hoogeveen geweest, maar was niks aan en waren ook zo weer terug.

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo hier een drukte...alle stenen zijn uit de tuin en weg gebracht.. en alles is er nu uit.. ook bijna al het grind ezno.. morgen komt de container voor het zand...

ik straks.. rachel kwam ff de sleutel halen van haar man was die vergeten.. geef ik hem af.. valt ijn voordeur dicht :( en ik had geen sleutel.. echt dom.. heeft ze me naar haps gebracht waar mijn vriend was.. haha gelukkig had die wel een sleutel..

rijden we terug naar huis (ik bij mijn vriend in de auto) rijden we lang de begraafplaats op waar mijn oma ligt.. ik ben er nog steeds niet geweest.. (oma is 5 augustus overleden toen ik op vakantie was) ik schrok er zo erg van dat we er al langs reden :'( volgens mij kan ik het nooit aan om een keertje naar haar graf te gaan.. als ik al zo reageer als we er langs komen.. laat staan heen gaan...

Deel Deze Pagina