Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

nou ik ben er weer vandoor tot morgen allemaal..

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, hoe is het met je? Klachten niet erger geworden hopelijk??

@Gaby, tot morgen

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja was ook heel heftig ik heb er nog steeds dromen over beetje raar maar goed, het is niet anders. gaat wel weer over ;)

hoe is het verder hier?? er zal wel niemand zijn.. ik zit in de nachtdienst gaap gaap
    ik kom op het werk gelijk afgezeikt omdat ik 3 minuten te laat was pfff helemaal los nou ik heb maar wijzelijk me mond gehouden.

ik kan niet wachten tot ik eisprong heb hihi ik ben er zo klaar voor en me vriend heeft het er ook elke dag over dus helemaal snorrie :p

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat een schattig klein buikkie heb je emma heel lief!

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

wat leuk en wat veel fotos erg leuk :D

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

durf het bijna niet te vragen maar is het gelukt??
    goodluck.. beetje laat maar beter dan niet toch ;)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat is het rustig geweest zeg!

@Nhene: wat heeft het feit dat ze borderline heeft te maken met dat ze dingen verzint dan?
    Jammer dat mensen zo over borderline praten en dit soort dingen door elkaar halen...
    Beterschap voor je hoofd.

@Kristel: ik zou niet te moeilijk doen hoor meis.
    Het gaat erom dat je aanwezig bent op de bruiloft.
    Niet of je nieuwe kleren hebt of wat dan ook.
    Je zal nu toch ook wel mooie kleertjes hebben?
    Dan doe je maar een gewone zwarte broek aan, who cares!
    Die slippers zijn tegenwoordig hartstikke hip, lekker makkelijk.
    Je zit jezelf alleen maar in de weg zo meis, maak het jezelf wat gemakkelijk ;)

Zo, feest 1 zit erop.
    Vandaag weer zowat de hele dag de hort op en dan vanavond feest nr 2.
    Heb der zin in :D
    Fijne dag alvast allemaal!

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen to all!!!

Heej Dreamer, hoe gaat t met je?

Ik ga maar even douchen enz...
    dan hond uitlaten
    nog wat boodschapjes doen
    naar de Praxix wat plantjes halen
    Misschien nog even naar het bos met de hond
    Klein bankje voor de kleine in de grondverf zetten
    De plantjes een plekje geven op t balkon
    Stofzuigen en dwijlen
    Genoeg te verzinnen dus... :)

xxxxxxxxxxxies

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    :)
    Ja gaat goed hier!
    Heb gisteren het mutsje binnen gekregen met de tekst: I am so very special.
    Ben er zoo happy mee :D
    En 24 ovu testen en 3 zw testen, dus ik kan voorlopig even meepraten daarover :)
    Doe je wel rustig aan meis!

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

In welke kleur heb je dat mutsje... want volgens mij heb ik die gehad in t lichtblauw. :) Super lief!
    Hihihi natuurlijk doe ik rustig aan, ht kan maar zomaar zijn dat ik maar 2 dingen van die hele rij uiteindelijk ga uitvoeren. hihihi :oops: Eerste stap is al van de bank af komen en dat is nog niet gelukt. haahhahahaha :)

Ga je de testen ook echt gebruiken, ik bedoel ga je nu kijken wanneer je ovuleert enz...? Niet dat je jezelf helemaal gek gaat maken. Ik hoop natuurlijk voor je dat t net zoals bij Desiree ineens toch raak is! Je verdiend het zo!

Nu ga ik mezelf echt van die bank hijsen. :D *Debby geeft zichzelf een schop onder haar kont en verdwijnt in de badkamer*

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb het mutsje in het wit, net als het truitje.
    Maar je hebt hem idd ook in lichtblauw en lichtroze!

Ja ik ga ze gebruiken om mn ei op te sporen.
    Niet om mn ei te gebruiken ofso (klussen doen we toch wel) maar om te zien welke ovu testen het beste aanslaan bij mij.
    Als we mogen beginnen eind van het jaar moet ik namelijk mn ei opsporen met ovu testen.
    Dus dan moet ik wel degene hebben die het beste aanslaan.
    Kan ik nu nog mooi een paar maandjes experimenteren :D
    Plus dat ik het ook wel leuk vind om ermee bezig te zijn ;)

Zit je al in de badkamer :)

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Goeiemorgen!

@Debby, zo zeg actief dagje "D. Til je de boodschappen dan zelf? Niet teveel tillen he.

@Dreamer, wat een leuke tekst op je mutsje! Wel handig om nu vast te kijken welke goed werken idd. Ga je ook temperaturen?

@Nhene, hopelijk krijg je geen last meer van die buurvrouw dan :(

Pff ik heb echt totaal niet geslapen .. sliep om half 5 pas. Ook nog ruzie gehad die nergens over ging :( Kindje werd echt super druk ervan.. :( Vind het zo lastig om het dan van me af te zetten en dan kan ik niet slapen.. Zullen wel hormonen zijn ofzo :(.

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Dreamer: Ohhh ja, dan is het wel handig om te weten welke het beste werken bij jou. :)
    Ik was indd in de badkamer... nu bijna naar buiten de zon in met doggie. :)

@ Emma: Ehmmmm... Ik draag de boodschappen wel zelf, maar k ga denk ik niet zo veel halen. Groente, fruit en melk, misschien wat toastjes en brie verder niets geloof ik. :) Heb gister al genoeg geld uitgegeven in de supermarkt. :)

Ik ben weer weg!

xxxxxxxxxxx

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou ik hoef ook niet zo veel bij te lezen voor een keer, dat valt weer mee!

@nhene, jij verveelde je echt vannacht he haha

@emma, he vervelend altijd zo'n ruzie he, en zeker als je daarna dan nog er niet van kan slapen ook
    Bij mij blijft dat dan ook altijd de hele tijd door mijn gedachten gaan hoor
    Hoop dat je toch nog wel een klein beetje uitgerust bent!

@dreamer, wat leuk dat je ook het mutsje nu binnen hebt joh!
    Je hebt al een aardige verzameling zo nu van dingetjes he, echt super!
    Welke ovu testen wil je allemaal uitgaan proberen?

@debby,wow daar kun je je dag wel mee vullen ja haha!
    Nou ja lekker bezig zijn is natuurlijk heerlijk, beter dan dat je niets te doen hebt!

Hier lekker een rustig daagje, zit nu lekker met een maskertje op achter de computer, zo douchen en aankleden, de was nog doen, boodschappen doen, een taart bakken voor de visite van vanavond en verder hopelijk nog ff in de zon als die blijft schijnen!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Jou dagje klinkt ook goed hoor! Leuk een taart bakken! Ik doe dat graag, maar vind t zo zonde dat niemand wilt. Bij mij in de fam houden ze meer van hartig dan van zoet vandaar. T ligt niet aan m'n bakkunsten hoor. hihihi Toch? hahahha :)

Ik ga naar de supermarkt!

@ Emma: Ik ben helemaal vergeten te reageren op jou vervelende nacht. :( Sorry... Enorm balen meisie. Hoop dat t nu weer beter gaat tussen jullie en dat je het een beetje los kunt laten. Die hormonsters nemen hun werk wel erg serieus hea?!? hihihihi Bij mij ook hoor. :(
    Waarom mag je niet teveel drop tijdens je zwangerschap? want ik ben echt helemaal dropverslaafd ineens... :(

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @debby, ligt vast aan jou famillie hoor hihi!
    Enne drop zit iets in wat slecht is voor je, kun je hoge bloeddruk van krijgen tijdens de zwangerschap!
    Shopse!

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Zo ben ook even boodschappen doen!
    Tot straks allemaal!

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

maar dat is toch zoute drop? Door t zout kan je een hoge bloeddruk krijgen? Nou ja, ik zal me beheersen. hihihi :)

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dreamer: Zo leuk zo'n mutsje. Vind het bij jullie ook al zo toepasselijk :D Elke dag is een stapje dichterbij hé. Zo dacht ik ook altijd toen ik nog moest wachten :)

@Kristel: kHoop voor je dat je iets vindt. En anders ... zoals de rest zei, het is veel belangrijker dat je daar bent, dan wat je aan hebt niet?

@Emma: Vervelende nacht gehad, ocharmpies :( Nooit leuk hé, ruzie voor het slapen gaan. Dan lukt het mij ook nooit om in slaap te vallen.

Mmmm, ben de rest eigenlijk vergeten. Ik heb wel alles gelezen maar tis weg :D

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Owja, drop *shiver* Lust ik echt niet :sick:
    Mijn moeder is er ook zo gek van, die kleur alleen al :D

Deel Deze Pagina