@ Red: was echt superschattig kind heeft wel 1000 keer gezegd: "mijn pony" kreeg echt tranen in mijn ogen van haar enthousiasme @ Nen: Lekker zeggen dat het een cadeautje is dan is de lol er zo vanaf...
@ Red: Gezellig hoe is het? morgen nog 1 dagje vrij en dan alweer aan het werk... pfoe trek je het een beetje zo?
'k Ben een beetje hangerig en merk dat ik thuis niet zoveel zin heb om iets te doen. Vindt 't best wel pittig, maar afgelopen week heb ik dan ook echt lange dagen gemaakt. Normaal is dat wel korter. Gister had ik flinke koppijn en ben nog best wel moe dus denk dat ik over een uurtje m'n bed in duik. Morgen huis schoonmaken en boodschappen doen, dan kan ik weer met een gerust hart aan't werk. Hou jij je werk nog een beetje vol?
Hoop dat je het een klein beetje rustiger aan kan doen dan aankomende week... ik trek het nog redelijk... ik loop veel op mijn werk en dat hakt erin... ik ben aan het eind van de dag wel helemaal gesloopt... aankomende week is er een tandarts op vakantie en is het een stuk rustiger gelukkig, hoef nu nog maar 9 weekjes te werken...
kristel: haha jou buik dreamer: ja nog 2 weekjes schiet al op.. afvallen gaat nog steeds goed al gaat het niet meer zo snel als in t begin.. red: nou kan geen tuin meer zien haha.. kim: succes met het vinden van de ringen. nen: balen van je test maar ben aan t duimen voor je. desiree: mooi buikje hoor, gaat de goede kant op. we hebben echt superveel gekocht.. een knalroze stofzuiger voor boven we hebben allebei een nieuwe zomerjas.. ik een hempje van h&m en uhm.... wat films. agenda, en nog vanalles haha.. was echt super gezellig alleen 1 dingetje, we waren in de prenatal en al die kleine schattige kleertjes.. werd er een beetje sip van ... mijn vriend merkte dat pakte me stevig vast en zei.. onze tijd komt ook schatje.. echt lief... moest echt ff een brok wegslikken en moeite doen om niet te gaan huilen.. wij zijn daarna buiten gaan staan en hebben op pascal en suus gewacht .... (sorry suus) maar verder was het echt een mega geslaagde dag
'k Hoop 't ook Wil eigenlijk nog wel even zoveel blijven werken zodat we ook even flink kunnen sparen. Moeten ons hele huis nog opknappen en 2 nieuwe auto's en misschien een babyuitzet Fijn dat je t ff wat rustiger krijgt! Wow gaat snel ja! Hopelijk is t mooi weer in je verlof, kun je daar lekker van genieten!
ik begrijp het hoor gaby ik zag dat je bijna huilde.. maar dacht ga er maar niks over zeggen.. is ook niet leuk.. jij moet ook gewoon heeeeeeeeeel snel ook zwanger zijn!! Dikke knuf.. Sorry maar ik ben te moe om op de rest te reageren
@ Red: naja ik ga 3 weken eerder met verlof omdat ik mijn vakantie ervoor heb geplakt dus is wel lekker @ gaby: kan me voorstellen dat het even moeilijk was, wel heel lief van je vriend... en hij heeft gelijk hoor... jullie tijd komt ook en dan kan je ook gaan shoppen...
ben ik nog even snel.. begin koppijn te krijgen dus verwacht morgen wel ongesteld te worden.. Moet werken van 8 tot 15:30. Zal wel een superlange dag worden als k idd ongi word @ gaby, jullie tijd komt meis! *knuf* Fijne avond meiden. Ik pak een pijnstiller en ga vroeg naar bed. liefs
@Nen, truste! Hopelijk valt het morgen mee voor je! @Stephanie, lekker zeg! Hoeveel weken verlof heb je nog na je bevalling? @Gaby, lekker geshopt zeg! Kan me voorstellen dat je 't wel s ff moeilijk hebt. Hopelijk komt jullie tijd snel! Hoeveel moet je nog afvallen?
thanks meiden suus: red.. k moet nog iets meer dan 1 kilo... dus dat is voor 18 mei wel gebeurd hoop ik.
@ Nen: Slaap lekker meid, hoop dat je je morgen toch beter voelt... @ Red: ik ga 4 weken van tevoren met verlof dus heb na de bevalling nog 12 weken
volgens mij ga ik ook weer lekker optijd ongesteld worden.. heb al tekenen dat binnen nu en 2 dagen ongeveer.. moet woesdag worden dus het afvallen helpt wel
@ Gaby: Fijn dat je resultaat merkt dan heb je in ieder geval niet het idee dat je het voor niks doet... @ Red: ja idd, verheug me er echt op... na mijn verlof ga ik maar voor 2 dagen terug, dus dat is ook lekker
@ Red: ik heb er nog niks over gehoord en er wordt gewoon gepraat over na mijn verlof dus ga er vanuit van wel, als het niet zo is is het ook zo en zien we wel weer verder na mijn verlof... als ze mijn contract niet verlengen moet ik dat uiterlijk 23 mei te horen krijgen, 23 juni loopt mijn contract af...