@kristel Hahaha leuk filmpje.. Bij mij gaat het er ook zo aan toe en dan ook de hele dag door.. Maar telkens als ik wil filmen, dan houdt ze ineens op Daar baal ik echt van..( maar geef niet op! ) Als ik een goed filmpje heb zal ik het ook even op mijn babysite zetten..
volgens mij is er niemand meer en ik ga ook afsluiten... morgen weer werken helaas... blegh heb er echt totaal geen zin in... nou meiden slaap lekker enne tot morgen doei doei
@ Desiree: Ik kan inmiddels weer opnieuw beginnen. Want de hond liep alle zooi weer naar binnen en aan de was opvouwen ben ik niet meer toegekomen. Maar ach... t balkonnetje staat er leuk bij! Thanx voor je reactie op m'n beebiesite. Veel succes met werken meis. @ Gaby: Jullie zijn druk geweest in de tuin! Leuk hoor! @ Kristel: Ik kan je dansende buik niet bekijken op m'n werk... Vanavond even thuis doen. Ik denk indd dat Kim gelijk heeft want ik zie m'n buik ook nog niet echt bewegen en Daan voelt de kleine maar heel zelden omdat m'n placenta aan de voorkant ligt. Ach... t komt nog wel.
goedemorgen de mannen van de werwaring zijn er al. lekker vroeg... voel me er alleen beetje ongeakkelijk bij dat ze door het hele huis lopen de hele tijd enzo.. maar ja.. t is ff niet anders. ik ben er ook meteen vandoor, gaan even met suus der hond naar de dierenarts.. dus tot straks.
goedemorgen!! Gaby is nu hier.. we gaan zo.. Ze is al vanaf donderdag ziek.. kei zielig.. ze verliest witte druppels vocht uit haar vagina :S
@kristel Wauw wat apart zeg..!! wat super gaaf om zo te zien. *wil dat ook*..hihi. Ben blij dat je wat gevonden hebt..hihi.. vind het ook vreselijk als ik wat moet zoeken, ena ls ik het niet meer nodig heb of het is al geweest.. dan vind ik het! @nhene Heftig fzeg.. die ruzie @Mik Gaan jullie trouwen????? Of gaan jullie eeen .hoeheetdatookalweertje doen?? Hahaa.. weet het echt even niet meer.. @ryanne Dankje wel voor je knuf.... Hoe was je uitstapje met je vriendinnetjes? @nen Balen zeg, ik mag over 7 dagen testen, maar heb geen flauw idee wat ik allemaal voel in mijn buik.. @stephanie Hihi wat lieffff 1.01te schattig.. buurmeisje van mijn vriendinnetje heeft een te schattig A ponytje..haha. Jammer zeg datconcours niet door ging.. is het een ergeblessure?? Paardvan mijn vriendinnetje s weer ingespoten bij debenen.. heeft veel problemen met de benen.. @dees Jeeejj je buik schiet ook al op..coool zeg..!! @gaby Ik weet wat je voelt.. dikke knuff @suus Hoe voel je je verder, ondanks je moe heid enzo?? Kan je het al een beetje geloven?? wie verliest dat, de hond of gaby??? HUH.. @debb Hoe is het opje werk?? Nou dit weekend niet heel veelg edaan. Mijn verjaardag nog gevierd met mijn schoonouders en schoonzus, vriend en Jordi de beeb.. wat een schatje is het ook..hihi.. bon van de intratuin gekregen, dus ik kan flink aan de bak daar.hahaha.. weet nog niet waarvoor ik hem ga gebruiken maar heb een mooie waterval gezien..!!! Zondag moest ik softballen.. dik verloren was echt waardeloos.. nou ja doe je dan natuurlijk weer niets aan..ging gewoon heel slecht, ,wel lekker kebbab gegegeten. Die in Drachten is gewoon de lekkerste!!!
Goeiemorgen allemaal, Zo ik ben nog een beetje slaperig, lig met laptop in bedje jullie verhalen te lezen.. Er is weer veel gebeurd las ik... De namen zijn me even ontschoten.. Mijn zus kwam gister langs, had ze baby nikejes mee Erg schattig, ze staan op de kast naar de echo van Pinda.. Vrijdag hebben we het toch maar vertelt aan onze drie beste vrienden. Mijn man die had champagne uit de kast gepakt en zei " We hebben nieuws, ons appartement gaat in Juni de verkoop in, want het is te klein voor ons drieen". Je hoorde die hersens gewoon naast ons kraken tot er ineens van mn vriendin een gillletje kwam! Hahah de twee mannen zaten een beetje beduusd van Wow!Toen het kwartje ook daar gevallen was hebben we een geluksballon de lucht in geschoten.. Wel erg leuk!! Het is nog wat vroeg, maar als het mis zou gaan zouden we het ook fijn vinden als zij het wisten.. Morgenavond mag ik weer naar de VK toe. Ben benieuwd of het pindaatje erg gegroeid is.
Matta: Heej meid! T gaat wel oke... Probeer me niet druk te maken of wat dan ook. Het is verder hartstikke rustig. Ik ga vandaag m'n werkomschrijving maar eens maken en lekker met jullie meekletsen. Gisteravond voelde ik me ineens niet goed. Misselijk en benauwd... Weet niet echt waardoor het kwam, denk door wat ik gegeten had. Een Gyrospita... Erg jammer want ik wilde er juist een gezellige avond met m'n mannetje van maken. We hadden lekker saampjes gedoucht en daarna zijn we op bed gaan liggen, tvtje aan, ik had alvast massageolie gepakt.... en toen werd ik dus zo beroerd. Echt niet leuk!
@ debby das echt vervelend!!! Maar je gezondheid gaat nu toch even voor he? was het pitabroodje erg vet misschien?
@deb gelukkig dat het rustig is.. ieder geval niemand die an je hoofd zeurt.. waaorm moet je een werkomschrijvng maken?? gezellig..ik zit heel slecht nog in mijn pyjama broek..was vannochtend weer te vroeg wakker..vreselik gewoon. heb last van mijn buik, links zit me iets dwars.. @juffie tof zeg dat je vriendinnen zo goed reageerden!!!
pfff ik had net op tijd mn laptop van mn schoot.. moest spontaan weer braken. Echt vervelend want er zit niks in mn maag dus het is alleen gal wat ik omhoog haal :S Ik heb wel ontdekt wat mijn eettik is, donkerbrood met kaas.. heheh kan de hele dag broodjes kaas eten Niet zo'n slechte tik toch?
@ Juffie: Ik denk dat de tzatiki te sterk was voor m'n maag. Balen dat je zo moet braken meis. Donkerbrood met kaas is een hele goede tik. Wanneer ik bij mijn moeder ben eet ik ook steeds bruinbrood met kaas. Zij haalt hele lekkere kaas bij de kaasboer maar die kost iets te veel voor ons. Maar misschien ga ik het toch maar halen, want anders grijp ik naar zoetigheid op brood dat is ook niet echt goed. @ Matta: Drifa is er wel en m'n teamleider ook... iedereen doet net of er niets gebeurd is. En ik ook! Ik laat t gewoon op me afkomen. Ik heb me vorige week kunnen ontladen en heb voor de aankomende tijd weer energie opgedaan omdat het van me af te zetten. hihihi Ik houd gewoon in m'n achterhoofd dat ik nog maar 3 1/2 week moet werken voordat we op vakantie gaan! Dat maakt veel goed.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Daan moet binnen 2 weken een huisje hebben gevonden om te gaan verbouwen! En al een aantal berekeningen op papier hebben staan! Das best snel! Dat wordt Funda afstruinen!
@Suus: Ik hoop dat het niet te erg is hoor, met je hond. @Matta: Spijtig dat jullie verloren hebben. Volgende keer gaan jullie winnen, ik voel het! @Juffie: Vervelend ség, dat je zomaar plots moet overgeven. Gelukkig was je nog op tijd. @Debby: Knap van je, dat je het gewoon op je laat afkomen. Laat je maar niet gek maken. Nog maar een dikke drie weken! Mss een stomme vraag: maar waarom moet Daan een huisje vinden om te verbouwen? @Donker broodje met kaas: Dat eet ik ook vaak. Zo lekker, en dan met een beetje mosterd op de kaas. Mmmm Het wachten met het kopen van de testen is me al niet gelukt Ik moest vandaag naar 't Kruidvat om een nieuwe mascara te kopen, dus ik dacht ... ik neem maar ineens testen mee, anders moet ik nog eens terugkomen. Hihi. Dus ja, ze liggen in de kast ...
@deb cooooll..en dan moet hij die verkpen?? of moeten jullie dat huisje kopen, ombouwen tot een mooi paleisje en dan verkpen!
@ Hilli: Hij heeft vorige weekend een financieel aanbod gehad om de projectontwikkeling in te gaan. Een huisje opkopen, verbouwen en verkopen! Dat is zijn droom en er is goed geld in te verdienen. Ondanks dat het een moeilijke tijd is om te verkopen willen ze toch de gok wagen. Zijn stiefvader doet dan de financiële kant en de papierwinkel en Daan doet de verbouwing etc... Hij is de opzichter, aannemer en bouwvakker!Maybe kom ik nog om de hoek kijken voor de inrichting. Goede keuken uitkiezen enz. hahahaa Dat weet ik niet hoor, maar zou het wel leuk vinden!
@hili hahahaha..ik heb er ook een paar in de kast liggen!!! ik bestel ze via internet..de mensen die bij ons in de kruidvat werken vind ik niet zo heeel erg leuk..