Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @nen daar heb ik eens wat over gelezen.. de navelstreng klopt nog even als het kindje geboren si, het kindje voelt wel niks maar er word via de navelstreng nog steeds zuurstof voorzien aan de kleine en als ze hem meteen zouden doorknippen is de overgang naar zelf ademhalen zo groot vind ik en niet natuurlijk.. snappie :D

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh ahaaaa nu snap ik em. Ik snapte dat 'geklopt' deel er al niet in. Maar blijft de navelstreng niet kloppen totdat deze geknipt is?

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Jeetje wat een toestand voor twee van die kleine mopjes in een buik... pff 30 weken is idd nog wel erg vroeg. Hopelijk willen ze nog eventjes w8 met eruit komen ;)

@ Nen 2 dagen overtijd, wie weet meis, we hopen het natuurlijk erg voor je *duim duim duim*

Ik gebruik de zetpillen niet meer want daar krijg ik hevige diarree van.. dus uhh het is overgeven of diarree.. leuke keuze ;)
    Morgen moet ik naar de VK zal overleggen of ze nog iets oraals heeft :D heeft toch altijd mijn voorkeur.. Aankomende week nog maar niet werken, die week erop ga ik het misschien weer proberen.. de gezondheid van "ons" gaat nu even voor toch?

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden!

Heb wel bijgelezen maar heb niet tijd om overal op te reageren, sorry!

@Nen, lief van je vriend!

@KIm, ik weeg ook 53 kilo haha grappig, heb 4 kilo erbij.

@Debby,
    Vind het ook fijn om hier te kletsen, je kan je ei kwijt en een hoop herkenning :D
    wat spannend trouwens met dat huis!

@Kristel, erg leuk dat filmpje! Ik zou laatst ook filmen maar toen hield ie opeens op haha
    Is jouw ontsteking al over trouwens?

@Bevalling, ik moet ook verplicht in het ziekenhuis bevallen en ik heb zoiets van, ik laat het wel over me heen komen. Ik probeer me gewoon goed voor te bereiden en verder heb ik er wel vertrouwen in dat ik het aankan. Hoef ook geen pijnstilling bij voorbaat. Ben alleen bang dat ik erge bloedingen krijg of dat de placenta niet los wil etc :( . En ik hoop ook dat de borstvoeding goed gaat..wil toch wel het liefst borstvoeding geven het eerst.

@Werk, ik blijf eerst sowieso een half jaartje thuis, daarna zie ik wel wanneer ik een baantje ga zoeken/studeren, redden het prima zo gelukkig.

Ik ben weer een beetje bijgekomen van het slaapgebrek, nu wel verkouden en beetje grieperig,dus ik ga lekkervroeg opbedje.
    Oja ik ga voortaan elke donderdag op mijn nichtje van 8 maandjes passen, die komt hier dan smiddags :D echt super leuk :D

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Groot gelijk juffie. Goed dat je er nu al zo over denkt :) Wel vervelend dat je zo'n diarree krijgt van die zetpillen. Hopelijk kan de vk morgen een alternatief bieden. Trouwens.. moet je voor dat soort dingen als medicijnen niet gewoon naar je huisarts? Lijkt me niet dat vk's medicijnen mogen voorschrijven, of mag dat wel?

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, vervelend dat je niet helemaal lekker bent. Leuk dat je op je kleine nichtje gaat passen! kun je extra goed oefenen ;)

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Nen, ja precies, en nu is het wel handig dat we al een commode, bedje enzo hebben :D Kan ze hier gewoon op bedje. Nog geen tekenen van ongie? *duim,duim,duim*

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik ben even eten koken hoor, spaghetti, lekker makkelijk :p
    Eetse iedereen!!

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo joey is naar zijn werk, dus ik ga even lekker douchen en dan csi kijken.. maar kom af en toe ff bij lezen.

10. gaby1986

k weet niet of jullie het al hadden gezien aan mijn banner.. ben ongesteld geworden vandaag.. netjes 30 dagen :)

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, nope nog geen tekenen! Wordt weer spannend zeg. Zeker omdat ik gewoon 100% zeker weet wanneer ik mijn ei heb gehad. En gezien de heftige pijn moet het haast een goed ei geweest zijn..

@ gaby, balen dat je ongi bent maar wel fijn dat het nu na 30 dagen al is gekomen!!

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ga ff de dog walken en vriendlief is aan het koken. We eten geroerbakte snijbonen met spekjes en krieltjes.

Wanneer zal ik weer eens gaan testen? Heb gisterochtend voor t laatst getest..

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Nen, ik deed altijd dat er minimaal een dag tussen zat als ie negatief was.
    Klinkt lekker wat jullie gaan eten, je hebt me op ideetje gebracht voor morgen :D

@Gaby, idd netjes, 30 dagen!

Nu ga ik echt koken hoor, bleef voor atwt hangen haha :p

14. gaby1986

ik deed steeds 3 dagen wachten met testen...toen ik nog deed testen (doe ik nu echt niet meer)

15. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @emma oh dan gaan we een beetje gelijk op he :D

@nen ja geloof dat die afsterft na de geboorte en daar gaat ev en een periode overheen wel onder een half uur maar weet niet hoeland hoor

@gaby wel fijn dat je ongi nu regelmatig is daar kun je tenminste wat mee binnekort he

wie heeft er wel eens van een tens bevalling gehoord? dit lijkt me eigenlijk best wel wat

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    eh tens bevalling? Wat is dat?

@Kim, ja alleen jij bent al wat verder :). Werkt de antibiotica wat? En is er nog wat uit de bloeduitslagen gekomen?

Zo ik heb het eten op, nu even schoonmaken en dan even de sims spelen hahaha

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaby,

Super dat je cyclus nu korter is!

Nen,

Ik wil je absoluut niet teleurstellen, maar de kans op een eisprong bij PCO is echt klein.
    Misschien een tip om te gaan temperaturen zodat je kan zien of je wel een eisprong krijgt.

18. gaby1986

kim: ik weet niet, zou dat echt werken?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Sammie, klopt ja, ik heb ook pco. Heb bijna een jaar getempt, en had ook steken en pijn in mn eierstokken maar nooit een ei gehad, werd ook wel ongesteld..soms heftig en soms heel licht.

maar goed je weet het nooit.. mn moeder heeft pco. Mn zussen zijn met clomid geboren maar ik kwam spontaan :D

20. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    http://www.tensbevalling.nl/index.php/P ... ucten.html

hier staat alles over de tens bevalling is een alternatieve pijnbestijding die meestal vergoed word door je verzekeraar

@emma ja we schelen 2 weekjes en ben vooral de laatste 4 weken aangekomen
    de antibiotica ja kweet eigenlijk niet moet woensdag weer langs heb verder nog niks gehoord

@gaby ik ga me er toch wel wat meer in verdiepen denk wel dat er waarheid in zit

Deel Deze Pagina