ik heb mijn pyama aan.. en we hebben niet echt goed contact met de buren... ik blijf gewoon netjes op de bank zitten... vind t maar niks dat joey er niet is..
@ Kim: Ja zou idd balen zijn... maar volgens mij moet dat niet zoveel kwaad kunnen hoor... weet je nog die vlinders die je op je buik en armen kon plakken om je spieren te trainen?? die waren een jaar of 4 geleden helemaal "in" dat is precies hetzelfde... ik ga me er eens verder in verdiepen en navragen bij de VK of zij zo'n ding hebben want het lijkt mij ideaal... je kan hem namelijk ook zelf opvoeren...
@ gaby: ook geen stoere vent in de buurt die je ff kunt bellen.... bah ik zou rillend van angst op de bank zitten whahahaha....
@ Kim: heb jij op 27 Mei je laatste pretecho?? ik heb hem op 29 Mei en ipv er naar uit kijken, kijk ik er een beetje tegenop... t is wel de laatste keer dat we naar onze spruit gaan kijken hoogstwaarschijnlijk, tenminste de laatste keer dat hij/zij in mijn buikkie zit
haha .. moet mijn ventje even komen kijken in de berging gaby?? Had je de deur al op slot zitten?? Je mag hier wel naar toe komen hoor hier slapen tot half 2 @all: ik heb wel bij gelezen maar even geen zin om op iedereen te reageren.. nu alweer heel erg moe.. normaal ben ik echt een avondmens.. ik ben ook heel erg misselijk .. bleh... misschien zo even een glas cola drinken..
Ik begrijp het meid... naja ik geloof dat ik het begrijp, heb er zelf gelukkig geen last van (gehad) @ All: Ik ga ook lekker mijn bedje opzoeken, heb last van mijn rug en ben echt gaar... ga vrijdag maar weer even de fysio bellen of hij het al nodig vind dat ik terug kom, voordat mijn rugpijn erger wordt.... Nou meiden Slaap lekker allemaal... tot morgen doei doei
Pfff... m'n huis is weer schoon op de wc na. Doe ik zo nog ff dan kan ik rustig gaan slapen Hopelijk bellen ze niet vannacht, ''k heb vanaf 0.00u weer wachtdienst. @Suus, hopelijk helpt de cola tegen de misselijkheid. @hIlli, truste! @Gaby, oe bah! 'k Ben 't inmiddels wel gewend dat m'n man 's avonds werkt. Naja nu al een hele poos niet maar eerder wel. Fijne avond en lekker slapen!
ik zei net tegen suus dat pascal niet hoeft komen te kijken.. komt suus ineens een hamer lenen om half 10 sávonds haha
ik ben met een mes de berging ingegaan niks aan het handje maar toch wel een eng huis.. echt zo krakend spookhuis.. hahaha.. Ga maar gauw slapen gaby.. dan ben je veilig in je bedje Hamer had pascal nog nodig.. voor het caviahok
nou weltrusten allemaal.. als ik er morgenvroeg niet ben.. heb k het niet overleefd in mijn eentje.. haha.. nee geintje hoor.. tot morgen.. x
Ik zat net fotootjes te kijken van een kindje die dmv kid is verwekt bij het mck. Alleen ben ik daar best van geschrokken Het kindje leek wat turks namelijk terwijl de beide moeders hollandse zijn. Wat nou als ze zomaar willekeurig zaad gebruiken en dus niet kijken naar hoe mn man eruit ziet? Dat ze dadelijk een buitelandse donor gebruiken bij ons? Dan ziet iedereen dat ons kindje niet uit mn man zn zaad voortkomt (zijn allebei zo wit als melk) Ik heb het bloedheet nu en zit echt te bibberen erdoor Vind het ineens heel eng
dreamer: maar als je t andersom denkt... t is dan wel jullie kind, jullie voeden t op.. en zijn de papa en mama.. ik dacht eigenlijk dat je door middel van foto's ofzo.. zelf mocht uitzoeken..
k kwam net een foto tegen van lindsey die ik kreeg toen ik in thailand zat.. vind t echt een super mooie foto.
Ja tuurlijk is het ons kindje. Maar als wij ineens een donker kindje krijgen, dan weet toch iedereen dat mijn man niet de biologische vader is. We gaan dan wel voor openheid, maar niet de hele wereld hoeft te weten dat mn man niet de biologische vader is. Snap je wat ik bedoel? Een kindje lijkt nooit 100% op zn vader of moeder, maar als je als 2 melkflessen een donker kindje hebt, dan valt dat gewoon op. Denk ook dat ik nu de bibbers heb omdat ik vandaag verhalen gelezen heb over verkeerd gelabelde embryo's en inseminaties met andermans zaad enzo. Van die medische missers. En wij zijn altijd van die geluksvogels, dus zoiets zie ik bij ons ook nog wel gebeuren. Wij mogen zelf de donor niet uitzoeken (helaas, had toch wel graag een foto gezien ter geruststelling ) Maar ze zoeken de donor wel uit aan de hand van mn man zn foto en onze beschrijvingen. Maar ja, toch heb ik de bibbers van wat als ze nou gewoon willekeurig zaad pakken? Hoop dat ik morgen weer wat nuchterder kan denken! Leuke foto