Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Fijn zeg dat de baby zo goed groeit! Hopelijk helpen de medicijnen!

Lasagne staat hier in de oven... heb vet trek! om 12 uur voor 't laatst gegeten.

O wat word ik boos als ze nu bellen dat ik naar een bevalling moet... haha wil eerst lekker eten!

't Is ff een gepuzel nu met eten, omdat m'n man 's middags warm eet als hij late diensten heeft, maar dit kan hij zo morgen weer even opwarmen.

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wel ongezellig he red als je zo langs elkaar heen leeft...

Bij mij is het momenteel erg rustig op het werk. Iedereen mag vandaag en morgen maar 3 uur werken! Ik zou vandaag 5 uren werken en morgen 4. Dus vanmorgen van 8 tot 11 ipv tot 13. Wel lekker om minder uren te hebben, maar zonde van het geld..

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suus,

Spannend!

Maak er een mooie dag van!

Juffie,

Heb je ook foto's van je echo's ben best wel benieuwd :smile:

* Schuift bij Red aan met het avond eten !* (Lasagne is mijn lievelingseten)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Nen, dat is dan wel weer het nadeel he van minder werken.

@Sammie, gezellig! Ik vind het ook altijd erg lekker! M'n man lust niet zo graag pasta maar lasagne wel, dus eten we dat wat vaker.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee sam, nog ongi pijn of begint dat af te zakken?

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nen,

Nee het blijft zitten, heb ook last van beide eierstokken, misschien deze maand weer een dubbele eisprong...

Jij ook binnenkort naar FA, hoop dat ze jullie helpen!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Had je afgelopen maand een dubbele eisprong dan? Jij ook al bijna naar de FA. Spannend hoor :) Ik ga voor mijn intake de 19e. Hopelijk daarna gauw een afspraak om met clomid te beginnen.

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Vandaag heb ik geen fotos meegekregen van de echo. Omdat het een beetje een vaag iets was. Volgende week heb ik een termijnecho.
    Waarom ik zoveel echo's krijg weet ik niet, misschien omdat ik zo ziek ben en dat ze de groei van het beebje goed in de gaten willen houden?

Ik heb nu oplosmineralen, ohhh wat is dat goor.. Ohja en ik moet cola drinken en gember eten.. Erg smerig lijkt het me maar we gaan het proberen..

Ohja en die tip van de bouillon klopte ;) Dat zei de VK ook meteen, dus ga het ook snel beetje drinken aangezien yoghurt brood en beschuit verkeerd valt.

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Bedankt voor de tips, morgen maar eens op zoek gaan.

@Kristel: Dat is een lekkere en gezonde verslaving :) Doe zo verder! :D

@Nen: :( Spijtig dat je test weer negatief was. Laat dan de ongi maar komen hé, kan je tenminste aan een volgende ronde beginnen. Zo wachten is ook maar niets OF ... je zou later positief testen.

@Red: Hopenlijk kan je rustig eten, zonder dat je opgebeld wordt!

@Suus: Veel plezier bij de ondertrouw! Hihi, klinkt al zo officieel hé :D

@Juffie: Leuk dat je echo goed was, en dat jullie al beentjes hebben gezien :D

10. juffie2008

oehhh 17 juni krijgen we de sleutel:D

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Juffie, succes! Lijkt me ok niet erg lekker maar ja als 't maar helpt. Super zeg dat jullie dan de sleutel krijgen!

@Hilli, ik ben lekker aan't eten!

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke ben een zeef maar ga mijn best doen

@red: fijn dat je man weer werk heeft....wel vervelend dat de tijden zo raar zijn maar ja beter een baan als geen baan toch...

@nen: vervelend van je negatieve test...hopenlijk komt je ongi dan snel dan kun je weer aan de klus.

@suus: jee al in ondertrouw...voor je het weet is de grote dag er...wanneer krijg je je eerste echo of heb je die al gehad?

@sammie: dubbele eisprong zou leuk zijn...heb je dubbel kans, nooit verkeerd..

@desiree, debby, emma, red (en de rest die vroeg hoe mijn vakantie was): thanks vakantie was lekker. 8) ..heb een conditie van niks ben ik achtergekomen (wist het wel maar is nog ff bevestigd :) ) traplopen en zwemmen..pfff was meteen bekaf haha...we hebben 3 dagen bewolkt weer gehad en 3 dagen zon...water was ijskoud maar wel nodig om af en toe even af te koelen...we hadden een auto gehuurd voor 4 dagen dus hebben nog aardig wat gezien...al met al was het lekker om er ff tussenuit te zijn....het is dat het bed zo waardeloos was anders zou ik zo weer terug gaan...
    vandaag nog lekker dagje vrij en dan morgen weer aan de slag...
    hoe is het met jullie?

@oma: las je verhaal. misschien kun je je angst volgende keer op tafel leggen als jullie weer een gesprek hebben in het ziekenhuis..misschien kunnen hun je gerust stellen...

sorry rest vergeten :rolleyes:

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    juffie: moeten jullie veel doen in het huis.

oh onze babykamer is geverft...ik ben er helemaal blij mee...ga van het weekend ff foto maken...(ben het vandaag vergeten en het is nu heel somber weer dus is beetje donker op de kamer) hopenlijk komen de meubels snel want heb heel veel zooi om in te ruimen haha

14. juffie2008

@ Bos

Wij gaan niets doen, dat gaan de bouwvakkers doen ;)
    Er komen mensen om de muren te spuiten, de keuken moet geplaatst worden en de vloer gaat mn man leggen met mn zwager..
    Daarna kunnen we over ;) Dus ongeveer 3 weken erbij optellen..

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bos,

Super dat jullie vakantie zo leuk was!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! En dat van je conditie is logisch toch? Je bent zwanger, dat lijkt me al een aanslag op je conditie haha. Ben je lekker bruin nu? Nog meegekregen wat er op koninginnedag is gebeurd?

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Bos, fijn dat jullie 't leuk gehad hebben! En idd beter werk dan geen werk en we zien wel weer voor hoelang 't is. Zoals 't nu lijkt, lijkt 't wel positief.
    Ben benieuwd naar de babykamer!

@Juffie, das mooi snel ja!

'k Heb m'n eten alweer op... hmm... lust eigenlijk nog wel wat maar dan heeft m'n man morgen niet genoeg. We zijn echt grote eters, echt een ramp en ik had flink honger.
    'k Zal 's in de koelkast kijken of we nog een lekker toetje hebben.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nen: ben niet heel bruin geworden want heb maar 3 dagen echt zon gezien en heb veel met mijn petje op gezeten (bang voor een masker) de rest van mijn lijf wel in de zon gehad hoor haha...bikini is wel zichtbaar hoor hihi....

ja heb het meegekregen van koninginnedag...foto's gezien uit de telegraaf...we hadden het donderdag al gehoord en toevallig vrijdag een krant gekregen van een nederlands gezin die hem uit had...best schokkend zo die foto's zeg..

juffie: beter dat jullie zelf weinig hoeven doen..handig die bouwvakkers haha

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ps paar vakantie foto's zijn onderweg (op hyves) voor de geintresseerde...

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @bos: fijn dat de vakantie zo leuk was :p en je conditie is niet zo erg he ;) je bent al tijd zwanger :p
    Ik heb 12 mei de eerste echo :p volgende week dinsdag dus :p

Deel Deze Pagina