@ Sammie: gezellig, voelde me alweer eenzaam hier... ik ben ook benieuwd hoe ze staan... heb alleen nu geen zin om op te staan whahaha... ben je inmiddels al van je ongi af??
ben benieuwd stephanie! heb even m'n oma gebeld en hier nog wat schoongemaakt. nu even rustig tv kijken.
Ik ga tv kijken en doe nu de pc uit, dus meiden, spreek jullie misschien morgen weer. Alvast een fijne avond en welterusten.
@ Sammie: Ja idd das wel weer fijn dan Fijne avond meid... @ Red: jij ook fijne avond ben ik nu weer eenzaam hier??
@ Nen: Blegh huiswerk... ik ben op MP aan het kijken voor een fotograaf die een gratis fotoshoot aanbied, lijkt me wel leuk om nu te laten maken van mij en mijn vriend
@ red: gezellig, nog steeds niet gebeld voor een bevalling dus lekker hoor, maar wel weer een onzekere nacht in of niet?
@ Nen: Ja zijn er best veel hoor, voor hun eigen portfolio ofzo, of voor een afstudeeropdracht... naja zet mij maar in je portfolio hoor, als ik de foto's ook krijg
Wat leuk idee zeg! Wil ik ooit ook nog 's. Zeker als ik zwanger ben ja weer onzeker nachtje maar goed dat hoort erbij he
@ Red: ja jij zult dat onderhand wel gewend zijn ook... ik wil nu een gratis shoot laten doen om te kijken hoe dat bevalt, wil later in de zwangerschap (tegen het einde) een professionele laten maken, wil ik voor mijn b-day vragen mochten de foto;s van een amateurfotograaf bevallen kan het goed zijn dat ik daar nog eens contact mee opneem als ik straks aan het einde van mijn zwangerschap ben...
@stephanie: heb jou ook geaccepteerd hoor op hyves. heb straks ineens een hoop vrienden haha...leuk foto's laten maken...