Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is bij jullie de pagina ook zo traag...of is er niemand meer

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja hoor bos ik ben er nog, mooie vakantiefoto's zeg :D kwijl kwijl ik wil ook :D haha

ik beloof dat ik vriendlief straks even foto;s laat maken van de buikbanden, dan plaats ik ze morgen :D

hier de pagina idd ook megatraag, dacht al dat het aan de laptop lag, maar gelukkig niet dus...

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bij mij ook erg traag. En ik krijg sinds het nieuwe forum pas heel laat de mails dat er een nieuw bericht is. Soms in 1 keer 5 mails terwijl die berichten al lang geplaatst zijn..

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee bij mij is hij ook mega langzaam...

moet morgen weer werken maar heb helemaal geen zin...normaal had ik wel zin om weer naar de kinderen te gaan maar nu heb ik echt geen zin....ben wel beetje aan het aftellen naar mijn verlof...niet omdat het niet meer gaat maar gewoon omdat ik geen zin meer heb...slecht he :oops:

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: oh dat is ook irritant dat je ze zo laat krijgt...ik ga de pagina afsluiten want word er beetje kriegel van dat het zo lang duurt....ga nog ff tv kijken met vriendliief want we zijn tenslotte 8 jaar samen vandaag haha....niet dat we er wat aan doen maar hebben allebei vrij vandaag maar doen beetje ons eigen ding al de hele dag dus ga ff tegen hem aan kruipen....

fijne avond dames...

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh gefeliciteerd met jullie jubileum! :D

Fijne avond bos!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos Gefeliciteerd meid, kruip idd maar snel tegen hem aan dan...
    ik heb ook echt geen zin meer om te gaan werken.... ben veel liever hier in huis bezig, huisje kan wel een flinke poetsbeurt gebruiken...

Hoezo nesteldrang :p

Fijne avond meis...

@ Nen: ik heb dat heel snel af gezet dat ik een mail kreeg zodra er een reactie geplaatst was, had soms wel 50 mailtjes... werd er gek van...

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is ie ook erg traag.

@Bos, gefeliciteerd!!!

Ik ga er vandoor. ff laatste dingen opruimen en dan kruip ik lekker in bed. Probeer nu te slapen voordat m'n man thuis is anders slaap ik niet voordat hij in bed ligt. Sliep vannacht ergens tussen half 2/2 uur pas.

''k Hoop dat ze vannacht niet bellen, heb m'n slaap wel even nodig. Morgenmiddag nog werkbespreking dus voor 6 uur ben ik in elk geval niet thuis.

Fijne avond nog!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Fijne avond nog meid en slaap lekker...

Ik weet niet of er nog iemand is maar ik ben er ook vandoor...
    kruip ook lekker met mijn ventje ons bed in...

ow ja eerst nog ff foto;s maken van de buikbanden :p

tot morgen meiden...

slaap lekker allemaal...

Doei doei

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ik ben er weer ff...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik ben er nog, maar reageer een beetje traag.... Ben ondertussen nog bezig met huiswerk (ik lijk wel gek!!)

12. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @suus
    Leuk zeg, wat houd ondertrouw precies in?

@dreamer
    Kan je mijn nog wel op 3 juni zetten??

@nen
    Ja echt drama!! We lopen tot nu toe steeds gelijk op zeg qua cycles enzo.. jouw laatste was een lange en die van mij ook.. hopen dat ze nu wat regelmatiger worden! Is jou buik dan ook altijd zo mega opgezet.. mann die van mij is zo erg opgezet dat als ik zit ik wel 20 weken zwanger lijk.. zo erg..

@juffie
    Wauw nu heb je een pinda met beentjes.hahaha..alles ging dus goed met jullie dopje.haha!!

@bos
    Fijn dat je vakantie zo mooi was, gagauw o pje hyves kijken, wij willen ook wel graag een keertje naar portugal..!!

@sammie
    Wat rot zeg dat de pijn nog steeds niet weg is..

@steph
    Ik wil ook buikbanken, kenisje van mij heeft zelf een buikband ontworpen en die verkpen ze ook op een buikbanden site.!

@traagheid
    Is hier ook zo, vreselijk!!

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hej nen, samen aan de huiswerk.. blegh.. heb er echt geen zin meer in.. maar nog even volhouden!!!

mijn buik doet zooo zeer.. echtvreselijk..

wij hebben pizza gegeten.. die van mij smaake niet goed. zoo vies.. nu ruik ik hem steeds.. vreselijk.. ga ze even wegleggen!

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    blegh lief moet vanavond voor de NAM werken.. niet leuk..:(

15. gaby1986

hier is de site ook sloom.. lekker irri... ben echt moe.. maar jah.. k zoek het nog niet om te gaan slapen, ik moet morgen pas om 1 uur beginnen.. maar k kan niet uitslapen.. want die kerels van de verwarming komen om 8 uur ofzo.. maar ja.. laatste dagje morgen en dan is t af.. als t goed is moet de verwarming het dan doen...
    vrijdag heb ik bijna de hele dag om op te ruimen.. en vrijdag avond party he suus!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ matta, Wat is de NAM? Vervelend dat je nog zo'n buikpijn hebt. Mijn buik zwelt ook altijd heel erg op voordat ik ongi word. Ik lijk dan inderdaad ook haast 20 weken zwanger. En zodra ik ongi ben, gaat ie weer terug naar mijn 'normale' figuur. Ik voel me de dagen daarna altijd ff slank haha (dat ben ik niet echt, maar dat terzijde..) Ook moet ik altijd veel plassen de eerste dagen, want tot mijn ongi hou ik erg veel vocht vast..

Mijn gyn gaf mij de tip om naproxen te slikken als je ongesteld wordt. Dit schijnt daarvoor de beste pijnstiller te zijn. Je kunt het kopen als Aleve, maar je hebt het ook van kruidvat of trekpleister huismerk. Er staat dan "naproxennatrium" op het doosje. Ik slik er meestal 2 tegelijk. Van Aleve heb je nu geloof ik ook de forte variant. Die heeft iets van 450 mg. Paracetamol spuug ik meestal weer uit omdat ik geen eten binnen houd op die dag, maar naproxen heeft voor mij niet dat effect.

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gaby, vervelend altijd he als er in je huis geklust wordt. Je moet vet vroeg opstaan en je huis is een grote bende daarna... Hopelijk lopen ze met dit weer niet al te veel blubber naar binnen..

18. gaby1986

nen: nou kwa troep enzo vind ik het echt reuze mee vallen had het erger verwacht.. en als die mannen ergens zooi maken.. pakken ze gewoon de stofzuiger erbij.. dat vind ik erg netjes..

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh dat is echt super! Zo ken ik het wel anders.... Toen ik nog thuis woonde is het zelfs eens gebeurd dat een bouwvakker met hondenpoep over zijn schoen door huis was gelopen, OVER DE VLOERBEDEKKING.. Gatver wat bleef die lucht lang hangen. En mn moeder had er echt flink op geboend.. Uiteraard ging dat toen ook nog eens over mijn kamer...

20. gaby1986

nen: ja dat is idd vies bah.. ben blij dat ze dat hier niet doen..

Deel Deze Pagina