Ik ga ook maar afsluiten.. dat huiswerk schiet toch niet op. Ik denk niet dat ik morgen tijd heb om online te komen, want moet overdag naar school en ;s avonds werken. Gelukkig maar 3 uurtjes, dat vind ik niet verkeerd. Alvast een fijne dag voor jullie allemaal! xx
iik gebruik ook naproxan, maar aan eht eind van de middag kan ik weer!! moet ook veel plassen.. neit te geloven.!! ik ga ook slapen.. moet mrogen weer na 9 dagen stage lopen!! tot morgen!
Hey girls, Deze ochtend komt er een monteur en de rest van de dag blijf ik thuis, voel me behoorlijk beroerd. Gisteren tijdens yoga bijna flauwgevallen. Ik kon nog op tijd gaan zitten gelukkig en vanacht heb ik amper kunnen slapen. Dus beroerd en vermoeid... Voorheen had ik me niet ziekgemeld, maar door alles wat er is gebeurd op m'n werk heb ik er wat meer schijt aan. Vooral het flauwvallen deed me besluiten voor mezelf en onze kleine te kiezen want dat betekend ook dat de kleine op dat moment veel te weinig zuurstof krijgt. Je kindje zou maar een verstandelijke beperking krijgen doordat je je te druk hebt gemaakt. Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven. Ik ga nu nog heel even terug naar bed en om 08.00 uur eruit om nog wat afwas weg te werken enz. Anders is het zo lastig de geiser schoonmaken voor die man. hihihi Hele dikke kus Debby PS. Ik lees strakjes wel even terug maar eerst even nog wat proberen te slapen.
debby: je hebt de goede keuze gemaakt hoor, je werk kan de pot op! kies gewoon voor jezelf en voor je kleine dat is het belangrijkste nu. all: vandaag werken van 13.00 tot 18.30.. heb absoluut geen zin.. en heb de hele tijd ongi buikpijn
hoi meiden ik heb gister wel nog trg gelezen maar heb mijn laptop niet aanghad en mijn iphone was zo langzaam dat ik maar niet gereageerd heb. @matta nee we gaan niet trouwen maar een geregistreerd partnerschap nis op papier bijna hetzelfde hoor maar het hett niet zo. pfff is nog niet zo makkelijk om te reageren op dingen die je gisteren hebt gelezen @bos ga straks ff je vakantie foto's bekijken klinkt in ieder geval heerlijk @debby idd gewoon even voor jullie kiezen een baan blijft toch een baan he en je kindje en jezelf is veel belangrijker @gaby vervelend dat je zo'n buikpijn hebt en dan moet je ook nog werken ik moet om 9.10 in het azm zijn bij de uroloog even chekken hoe het zit met die nier en ontstekingen.. ben benieuwd gister was echt een lange dag was zo gebroken toen ik thuis kwam maar gelukkig moet ik vandaag niet werken, ik ga vanmiddag mijn haren weer laten verfen en nog ff boodschappen doen.
Hoi, kom even snel goeiemorgen zeggen Debby, beterschap meid, en goed dat je voor jezelf en de kleine kiest . Hoef je je echt niet schuldig om te voelen of zo hoor! Even lekker uitrusten vandaag. Heb je een lage bloeddruk , dat je bijna flauwviel? @Kim, zwaar dagje gehad dus, succes bij de kapper en in het ziekenhuis. Watvoor kleur ga je doen? Ik moet zometeen naar de gyn voor controle en een echo. Zal meteen even zeggen van die harde buiken..Mn zus gaat gelukkig even mee, Mark kan niet en heb een hekel aan om alleen naar het ziekenhuis te moeten Tot vanmiddag denk ik, fijne dag vandaag!
@emma ik wil het donkerbruin hebben tegen zwart aan maar niet dat harde.. wil het gewoon donker maar toch mooi bruin en niet pikzwart jij succes in het ziekenhuis hopelijk zie je de kleine ff waarom liep jij ook al weer onder behandeling in het zh?
Nou ja, ik had een heel stuk geschreven en nu is t weg... Nou iedergeval dat ik enorm sniel ben want die monteur komt pas de 19e geloof ik. En dat ik nog even aan de slag ga. De afwas doen, was wegstrijken en stofzuigen. En daarna nog wat kleine boodschapjes. Verder doe ik lekker rustig aan...
Goeiemorgen meiden, Ik was gisteren zoo misselijk dat het niet lukte in de auto. Dus ben thuis weer lekker in mn bedje gaan liggen.. Misschien doe ik vandaag nog een poging om ff bij mn moeder een dagje of 2 daagjes te gaan bijkomen. De nieuwe medicijnen lijken waarempel te werken, heb vanmorgen nog niet overgegeven maja ik heb ook nog niets gegeten.. Wel een beetje gedronken, das belangrijker heb ik gehoord. Is iedereen weer aan het werk? Of zijn er nog mensen die lekker vakantie hebben?
@ Juffie: Je voelt je goed beroerd hea meis...? Wat akelig voor je! Hopelijk trekt het snel weg en kun je gaan genieten van je zwangerschap. En verloopt die voor de rest soepeltjes. Ik ben thuis maar geen vakantie... heb me ziekgemeld. Moet even een aantal stappen terug doen. Gisteren ben ik namelijk bijna nokkie gegaan.
@ Debby, Dan is het zeker slim om even rustig aan te doen!!! Volgens mij geeft een vrouwenlichaam goed aan wat het kan hebben en wat niet
Het valt me trouwens nu pas op dat mijn leeftijd niet goed staat.. ik dacht dat hij dat automatisch wel zou aanpassen..
Nou inderdaad. alleen het luisteren naar je lichaam is soms zo moeilijk. hihi Mijn mams heeft vandaag jammer genoeg cursus anders hadden we onze accecoires om kunnen ruilen. Zij wilt namelijk groen en ik ben ook wel toe aan iets anders... zij had rood, oranje achtig... erg mooi! En een prachtig schilderij... die ik zelf nooit had kunnen betalen en die mag ik nu lenen. Tot dat we weer gaan ruilen... hahaha Vrijdag of zaterdag dan maar... Nu weer ff aan de slag.
@Kim, omdat ik een schildklier afwijking heb en ik ben door clomid zwanger geworden. Mn gyn vond het nodig om onder medische indicatie te blijven. Klinkt leuk je haar, vind het ook niet zo mooi als het te donker word. goeiemorgen juffie! balen dat je je nog zo ziek voelt, maar gelukkig helpen de medicijnen, drinken is idd belangrijker eerst. Nog even kopje koffie drinken en dan moet ik ook weg
@debby, had je mn eerste berichtje nog gelezen? beterschap! Ik moet ervandoor, zo even naar de kleine zwaaien hopelijk is alles goed
Zooo ik denk dat de medicijnen echt werken, ben nog steeds niet echt misselijk.. Wow en voel me ook niet zo ziek.. Vorige medicijnen hadden dit effect niet. Ik ben wel superblij met de VK praktijk waar ik loop, ze zijn erg lief en zorgzaam..