@desiree ja allemaal ook bloed laten prikken en er kwam 1 op 11000 uit dat ons kindje down zou hebben dus echt super klein @emma goed dat alles oke was maar had niet anders verwacht ik ben spaghetti aan het maken, mmm heb echt honger ik heb mijn haartjes weer mooi geverfd heel mooi warm bruin ben er heel blij mee
@debby, gelukkig maar dat je het nu fijn vind! En de ontspanning is hartstikke goed voor je natuurlijk ook! @kim leuk dat je je haargeverfd hebt, en helemaal super dat je er zo blij mee bent! Eet smakelijk voor zo! Hier ga ik ook afsluiten voor vandaag, Eet smakelijk allemaal en een fijne avond!
Ik ben er ook weer. Nog steeds niet gebeld dus naar de werkbespreking geweest. was wel leuk, niet zoveel bijzonders. @Kristel, wij hebben een 2ehands gekocht van HP voor 120 euro, is nog zo rond de 250-300 euro waard maar daar hebben we nooit problemen mee. @Debby, haha leuk he die inhoud van 't kraampakket Meestal zit er ongeveer 't zelfde in. Er is geloof ik 1 verzekeraar, 'k meen de Menzis, daar krijg je de hele babyverzorginslijn van Natalis van. Die is erg lekker! Die handzeep heb je waarschijnlijk er wel van gekregen. Klossen of bierkratten maakt idd niet uit. Hangt ook even van je bedpoten af. Mijn bed kan bijv. niet op klossen of kratten, dus dat wordt een bed huren 'k Snij me net even flink in 2 vingers :S Auw! @Hilli, missschien niet zo erg voor je dat 't niet doorgaat, hoe voel je je nu? nog veel last van?
HOOOOI Wij zijn in ondertrouw geweest.. vanmiddag.. onze ambtenaar uitgekozen en vastgelegd officieel dat we willen trouwen en de getuigens doorgegeven.. we zijn ook in de trouwzaal wezen kijken.. heb nu nog meer zin in de bruiloft.. We hebben ook de ringen gepast en ze zitten echt super!! maar we laten ze nog maar even daar in de kluis liggen @dreamer: zou wel heel mooi zijn als de klachten komen omdat je zwanger bent.. het zou wel een wonder zijn.. maar wonderen bestaan zeg ik altijd.. ik hoop het heel erg voor je..!! @debby: flink kraampakket zeg ben benieuwd wat ik ga krijgen.. hoe moet je dat aanvragen.. eerst maar even de echo afwachten volgende week.. @kim: dan is de kans wel maar heeeeeeeeeeel klein hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken @sterretje: leuk hoor joga.. hoop dat je het leuk vind.. Zo verder heb ik niet terug gelezen.. ik ben zooooooo misselijk en zooooooooo moe.. terwijl ik de hele dag niet heb gewerkt :S Morgen werken van half 8 tot 6.. en savonds sporten.. en vrijdag ook van half 8 tot 6 en daarna naar een dildoparty bij gaby.. dus dan zal ik niet veel online zijn
@Red: Ik ben nog steeds niet kunnen gaan, zal wel komen hoop ik. @Kristel: Ik heb anderhalf jaar geleden ook een laptop gekocht. Veel centen want die moest ook zware games aankunnen. Een HP Pavilion, dat ding staat echt elke dag aan en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Echt niets. kHeb al wel meer dingen gehoord over een Acer, mijn broer had me afgeraden om een Acer te kopen. Maarja je hoort wel over elk merk iets. Mijn andere broer die heeft mijn opvolger gekocht. Ook een HP Pavilion en die is er ook heel tevreden over. Wij hebben gelukkig nog een vaste computer in de woonkamer staan. Moest er iets mis zijn met de laptop, dan moet ik niet in een andere kamer gaan zitten, vind ik ook maar niet.
@ Red: Klopt helemaal hihihi! Ohhh jeej... ik hoop dat mijn bed wel op kratten kan. Als je niet thuis bevalt moet je bed toch ook omhoog? Moet je niet doen hea slimmie in je vingers snijden!
Hallo meiden, ik heb vanmiddag weer even stiekem op mijn werk mee zitten lezen, ben dus wel op de hoogte maar kan niet meer op iedereen reageren... @ Emma: Tjee dat is ff schrikken zeg... lekker rustig aan gaan doen nu... @ Kristel: Balen joh van dat gezeik met je laptop... wij hebben ook een laptop van Acer en ik moet zeggen dat ik er nog geen problemen mee heb... @ Sterretje: 20 weken al... wow tijd gaat echt snel... ik dacht dat jullie ook niet wilde weten wat het is? toch nieuwsgierig geworden.... nou ik smste mijn vriend vanmorgen dat ik liever in bed zou blijven liggen omdat ik zo moe was, dat had k misschien maar beter kunnen doen ook... ben onderweg naar mijn werk (gelukkig al net in het dorp waar ik werk) hoor ik ineens een tik, net alsof er een stukje rubber van mijn koppelingspedaal afbrak (heel vaag) maar ik zag niks dus k dacht nog t zal wel... dus ik steek een kruising over, wil na die kruising weer opschakelen naar z'n 3 en trap dus de koppeling in...... hoor ik "Boink" ligt mijn pedaal ineens op de bodem van mijn auto had echt zoiets van: Hellup wat nu??? mijn auto staat nu bij de garage en het kan zijn dat alleen mijn pedaal naar de edele delen is, of in het ergste geval mijn koppeling naar de kl*te.... in het laatste geval is mijn auto overleden verklaard en gaat hij naar de sloop, en ga ik vrijdag kijken voor een andere auto... daar gaat t vakantiegeld... blegh... dus duimen jullie mee dat het alleen t pedaal is?? zo nu ga ik ff de foto's van mijn buikbanden uploaden...
zou foto's van mijn buikbanden staan in mijn album... bij mijn buikfoto's @ Suus: Gefeliciteerd enne toe maar een dildoparty Zaterdag hebben wij onze fotoshoot en krijgen 100 foto's gratis op cd-rom ben er zo blij mee, het is wel een vent van 61 maar ach mijn vriend is erbij... heb er duidelijk bij gezegd dat alleen mijn buik bloot mag, voor de rest hou ik al mijn kleren aan!!! klossen wordt hier ook nog een probleem denk ik, wij hebben een foutonbed (Schrijf je dat zo??) ook zo'n laag bed, wil een nieuw bed, maar of dat nog lukt voor dat de kleine er is is de vraag...
@ Steph: Jeetje dat was zeker wel schrikken!!! Pffff... Ik duim voor je hoor. Je kan je vakantiegeld nu wel ergens anders voor gebruiken. Maar buiten dat ben ik blij dat het niet je rem was... xxxxxxxies
@ Debby: ja idd... gelukkig reed ik niet zo hard en had ik het dan wel met de handrem had kunnen handelen... maar idd liever de koppeling als de rem... ik ben er weg van, ga nog even naar de paardjes... misschien tot straks... doei doei
Voordat ik zwanger was wilde ik ook heel graag een fotoshoot, maar op dit moment weet ik niet of dat een handige investering is. Ik denk dat ik er alleen maar gefrustreerd van raak. Ik sta gewoon niet leuk op foto's... Maar voor jou vind ik het hartstikke leuk... ben nu al benieuwd naar de foto's!
@red au dat is minder ik ben ervandoor, ga naar een meid om mijn dvd's op te halen van satc (sie zij zogenaamd niet meer had) was ooit een vriendin maar heb gebroken met haar is zo'n meid die altijd heel jaloers is en overal over zeurt als je gelukkig bent gaat ze je iets anders aanpraten werd daar zo strond gek van dus ben benieuwd zometeen hoe het gaat.. wil gewoon mijn dvd's en mijn box van de o.c en dan ben ik weg als het aan mij ligt fijne avond
@ Debby: je hoeft niet te investeren, als je net als ik via MP een gratis fotoshoot regelt het kost ons dus helemaal niets
goedenavond dames is al een hele tijd geleden dat ik hier geweest ben..... en zie dat vele al zwanger zijn: gefeliciteerd dames!!! dames die nog bezig zijn, veel sterkte en succes!!! ik wilde ff laten weten dat het hier goed gaat, nu lekker verlof en de weekjes aan het aftellen..... ben er helemaal klaar voor!!! xxx
@ Mac: Jeetje tijd gaat echt hard!!! Geniet maar van je verlof en hopen dat hij niet meer te lang op zich laat wachten. @ Steph: dat doe je goed!!! Veel plezier bij de paardjes. @ Kim: Ik weet nog de vorige keer dat je je spullen bij haar probeerde te halen... Lastig hea zulke mensen... Ik ken ook zo'n iemand. Ze was eerst m'n beste vriendin maar m'n realtie ging daardoor kapot enz... dus heb t afgekapt. Of eigenlijk zij nadat ik vertelde zwanger te zijn.
@stephanie, klinkt helaas wel als de koppeling Balen zeg! Die van mij viel af en toe weg en dat was de koppelingsplaten. Maar 't kunnen ook de koppelingsplaten enzo zijn. Spannend zeg die fotoshoot! @Debby, heb je poten onder je bed? Ons bed steunt nl. op 2 soort planken, maar als je iets van poten hebt, is 't geen probleem. @Kim, succes! 'k Zal m'n moeder nog 's proberen te bellen en de rommel opruimen. Buurvrouw kwam net nog even langs.
@Red: hier idd ook van die planken. Ik kan wel een hele rij kratten eronder zetten trouwens, dus dat zal bij jouw bed ook wel lukken. Alleen voelt het niet echt veilig Ach, ik ga toch in het ziekenhuis bevallen, dus heb t niet nodig ook. En tegen de tijd dat ik ga bevallen hebben we hopenlijk al een nieuw bed en die gaat heel hoog zijn. @Steph: leuke banden Die met pas op ik schop vind ik echt super! Die staat ook op mijn wishlist voor wanneer ik zwanger ben. En leuk zo'n shoot! Wil ik ook doen, echt zooo gaaf! @Suus: gefeli En zo'n party is echt humor Heb dat ook eens gehad bij een vriendin, enorm gelachen toen. @Debsel: aardig pakket! Leuke luiertas? En tutlap? @Kim: succes met terughalen! @Mac: geniet maar van de laatste weekjes Vandaag heb ik mn bestelde spulletjes binnen gekregen Grijze sokjes van BamBam met onderop de tekst: These feet are made for walking. Echt superleuk En een kadootje voor mn man, hij vond het echt super Nou weet ik voorlopig niks meer om te kopen
@Dreamer, dat zou idd kunnen maar volgens mij is 't dan niet erg veilig. Wil in de toekomst wel wat anders, hebben nu 't goedkoopste genomen zodat we kunnen slapen Voor in de kraamweek moet je wel een hoog bed hebben, maar 'k denk dat ik er gewoon 1 huur bij de thuiszorg of een 1persoonbed op klossen zet. Kan ik daarop bevallen en verder voor de controles. Ben er nog niet overuit of ik een bed in de kamer wil, haha hoef ik ook nog niet over na te denken Afwas is hier gedaan en heb doekje over de tafels en koelkast gehaald. Morgen de rest maar weer
@Red: waarom moet je voor je kraamweek je bed op klossen hebben dan? Wat is eigenlijk de hoogte dat je bed moet zijn? Wij gaan voor een heel hoog bed namelijk (seniorenhoogte zeg maar, dus dat je niet omhoog hoeft te komen bij het uitstappen) dus als je die op klossen zet moet je klimmen