foto staat erop hoor. namen zijn we nog niet over uit (hebben het er ook niet meer over gehad na de vorige keer eigenlijk)
hey hey wij hebben ook al een naam ...........(zal ik het zeggen of niet) ja we hebben de donkerpaarse mutsy slider genomen. en een lily pink maxi-cosi. net nog even snel naar beebies en bengels geweest is een hele leuke winkel en heb hele leuke kleertjes gekocht. ik ga van de week ook ff naar de behanghal hierzo beetje ideetjes opdoen voor de muren.
Hallooww.. ik kom ook weer ff langs! Ben gisteren hier niet meer geweest want zat in de stress om me konijntje.. Ze had een castratie gehad (dus baarmoeder en eierstokken verwijderd) maar daarna wilde ze niet meer gaan eten en ze zag er zo duf uit. Ook wilde ze haar dwangvoer niet doorslikken maar spuugde ze het weer uit (het liep langs haar bekkie naar beneden!) maar nu belde de dierenarts (ze was daar vandaag in opname) dat het weer beter ging dus we gaan haar vanavond ophalen Net chinees gegeten.. lekker was dat zeg.. at ik vroeger bijna nooit.. maar nu denk ik er echt vaak aan! @ Stephanie, jemig wat een gedoe met je auto! Hopelijk is het alleen dat de pedaal is losgebroken.. En mooie buikbanden heb je! Ik wil ook buikbanden kopen als ik echt een buik krijg. Staat altijd zo leuk! @ Kim, wat een raar wijf is dat zeg.. Zulke mensen zijn echt onbegrijpelijk. Kan je niet iets door haar raam gooien schrikt ze zich vast rot hehe.. @ Suus, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Het komt allemaal lekker dichtbij nu @ Dildoparty, misschien stomme vraag maar wat doe je op zo'n feessie? Mijn collega had het er ook altijd over, maar ik dorste het nooit te vragen.. @ Gaby, combinatietest is een kansberekening voor het downsyndroom.. ze meten de nekplooi met een echo en je bloed wordt geprikt en gecontroleerd op bepaalde eiwitten. Hoe hoger het aantal eiwitten hoe hoger de kans is op een kindje met het downsyndroom. Als de kans hoger is dan 1:200 krijg je vervolgonderzoek aangeboden (vlokkentest of vruchtwaterpunctie) en de combinatietest kost ruim 130 en vindt plaats tussen de 11e en 13e week van de zwangerschap. Irritant dat die figuren dat zijn vergeten.. en ranzig die komkommer! Bij het idee ga ik al bijna over me nek, brr.. @ Debby ,je buik groeit mooi zeg! Is het nog te doen op je werk? Enne placentapillen.. ranzig idee inderdaad, maar goed als je bedenkt dat ze ook huidverzorgingsproducten van menselijke placenta maken, is dit al minder ranzig! @ Mac, zo dat is lang geleden, en het is voor jou al bijna zo ver! Spannundd @ Kraambed, 80 cm is echt hoog.. dat worden hoge klossen hier, en ben juist zo dol op mijn lage bed (ik vind hoge bedden eng, krijg er een misselijk idee bij altijd, ja ik spoor niet weet ik.. ) Veel kraamzorg lijkt me juist fijn, ik ben al best wel een babynoob.. ik weet amper hoe ik een babybed moet opmaken. Ik ga van de week kraamzorg aanvragen en kan als voorkeur jonge kraamverzorgster opgeven dat lijkt me wel fijn, vind ik toch leuker dan een oudere vrouw. @ Sammie, haha een kat die met een tampon speelt.. vind ik wel iets typisch.. zou onze kat ook mee spelen. Ze zouden eens moeten weten waar het voor is haha. Denk ook nog niet dat dat je ei is, tenminste het kan misschien het groeien zijn maar het past niet in je cyclussen. @ Juffie, heb je geen misselijkheid dan heb je wel diarree.. grr... hier is dat ook hoor. Wacht maar je buik gaat vanaf nu steeds meer en steeds eerder op de dag al opzetten. @ Emma, idd een groeispurtje.. mooi hoor! Nog harde buiken gehad? Ik las het gisteren nog in een boekje die ik van de vk had gekregen, als je harde buiken hebt MOET je het rustig aan doen. Dus denk erom he! @ Nen, nog steeds niet ongi? De 19e duurt toch nog wel een tijd zeg.. op welke cycluslengte staat je banner? @ Dreamer, haha jouw man met zijn drenths.. ik zou echt constant grapjes maken om zo'n zin! Slaat nergens op namelijk hahaha. Ach hier vinden ze mijn accent ook grappig, maar ik lach de mensen hier uit met hun combi van zaans en amsterdams.. ze kennen het woord tinteldoosje niet eens!! Ik vond het accent van Sammies vriend ook wel grappig hihi. Haagse accenten zijn leuk.. dat doe ik dolgraag na.. iedere dag zeg 'k ook wel bakkie pleur! @ Hilli, lekker spaghetti.. wij gaan zo chinees halen.. ga jij dan ook daadwerkelijk testen over 5 dagen? @ Agneta, fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! Wel fijne vakantie gehad? @ Kristel, jemig eczeemblaasjes dat zal wel flink gejeukt hebben.. hopelijk helpen de crèmes snel! @ Sterretje, SPANNEND voor morgen!
@desiree, fijn dat je je beestje vanavond weer op kunt gaan halen! Heerlijk toch dat je zo lekker gegeten hebt, lekker van genieten hoor! Ik kan soms ook zo verlangen naar patat, terwijl ik er nooit zo gek op ben geweest haha @agneta, echt een meiden wagen dus, wij hebben gewoon een zwart/grijze quinny, wel een groene maxi cosi erbij Ben wel benieuwd naar je naam hoor, dus vertel maar!
Nou meiden ik ben er vandoor, iig voor nu, weet niet of ik straks nog ff terug kom Anders tot morgen, dan kom ik jullie het nieuws natuurlijk vertellen! Fijne avond als ik er niet meer ben straks!
@ Nen: Ja we kunnen idd zelf kijken welke foto's we laten afdrukken en de rest hebben we dan gewoon digitaal hoop dat jij ook een klein wondertje in je buikkie hebt @ Hilli: Nee, helaas staat er geen beoordeling op MP... @ Debby: Buikje groeit goed he groeit wat meer omhoog nu @ Agneta: Fijn dat de 20 weken echo goed was, is een hele last die van je schouders valt... @ Bos: was wel ff schrikken ja, zie hieronder voor het resultaat Ja we gaan idd gewoon naar die fotoshoot, vriendlief gaat mee, wil mooie foto's van ons samen en met mijn buikkie Mooie kleur hoor van de muur ben benieuwd hoe het is als het af is .. @ Emma: ga ook ff jouw buikkie bekijken
ow haha vergeet ik er nog bij te zetten hoe het is afgelopen met mijn autotje hij staat weer voor de deur... hij is gemaakt voor 82.50 euro alleen de kabel was gebroken... t is nog wel veel geld voor een kabeltje maar ja manuren he, zit op een moeilijke plek... ben allang blij dat ik geen andere auto hoef... Yippiej vakantiegeld blijft dus lekker in the pocket
@ Emma: idd een groeispurt mooi buikkie hoor... ik heb nu ook een groeispurt geloof ik, voel het s'morgens goed in mijn buik... net of er iemand de hele nacht aan mijn huid heeft liggen trekken... @ All: Wie van jullie gaat er een tummy tub gebruiken?? ik heb hem zondag besteld bij de prenatal voor 14.95 (let op je krijgt een grote doos thuis als je 'm besteld) en hij is vandaag binnen gekomen, pas precies op de badstandaard van bebe-jou, daar issie ook van hij is doorzichtig dus je kunt mooi naar je kindje kijken
Dat scheelt Stephanie! Ik wil ook zo'n tummy tub achtige emmer.. de bebe bubble van Bebe Jou.. Zo'n doorzichtige lijkt me ook wel wat lijkt me handig als je kindje nog klein is!
hey, @Debby, ja lastig he. Mij lijkt het niks hoor, thuisbevallen. Vind het een veilig idee maar ja dat is persoonlijk. En tuurlijk kan jij het ook gewoon wat een ranzig idee, de placenta in capsules Zon bankje is leuk trouwens! Ik wil er ook 1 voor in de voortuin. @Dreamer, nou gelukkig heb je nu een normale cyclus. Ik doe rustig aan hoor, vandaag boodschappen gehaald met de fiets maar dat doe ik maar niet weer , hele tijd harde buiken gehad, om de 10 minuten ongeveer. Dus vanaf morgen doe ik niks meer waar ik harde buiken van krijg.. @Hilli, was het gezellig met je schoonpa en schoonbroer? gaat snel he, nog 5 daagjes! @Agneta, gelukkig was alles gewoon goed met de kleine. Welke kinderwagen heb je/ Je kan er nu wel mee wandelen maar das een beetje gek he haha @Kristel, o balen.. nja hopelijk gaat het snel over. Niet krabben hoor , dan knappen de blaasjes onderhuids en dan word het erger. @Sterretje, bijna de echo! Spannend @sammie, ben benieuwd wat het is dan.. misschien is je baarmoeder wat gevoelig? @Bos, mn nichtje is 8,5 maandjes @Over namen, mn zus heeft het gezien vandaag Mark had een houten ding gemaakt met de naam en die was ik vergeten op te ruimen boven.. oepsie. Maar ze vond het een leuke naam en ze verteld het niet verder haha @Desiree, wat sneu voor je konijntje. gelukkig gaat het al beter. @Stephanie, gelukkig is je autotje weer heel. En voor weinig geld! wat leuk dat je een tummytub hebt gekocht. Ik leen het badje van mn zus dus hoef niks te halen.. @All, mn zus, moeder en nichtje zijn net weg. Was heel gezellig vanmiddag. Ze is is 8,5 maandjes en kan al gaan staan zelf, echt heel schattig. Ze heeft de hele middag gelachen. was nu wel handig dat ik al een babyfoon, commode en bedje enzo heb. Ik ga vanavond niks meer doen, beetje sims spelen ofzo Mn ribben voelen heel beurs echt heel vervelend. Volgens mij is mn romp te klein, het past niet meer
@ Desiree: ik heb hem besteld op de site van prenatal maar kan hem nu niet meer vinden in de webshop... zal er straks een foto van maken en die op mijn babysite zetten...
@stephanie: ik wil wel een tummy tub gaan gebruiken ja. @agneta: nou kom op met die naam dat hoef je natuurlijk niet te vragen he aan zo'n nieuwschierig iemand als ik....(ben benieuw haha) @emma: 8,5 maand leuk....was ze niet te zwaar voor je....
@ Bos: misschien is het ook wat voor jou, die van de prenatal, heb ze in ieder geval stukken duurder gezien als waar ik hem nu voor heb... @ All: ze hebben nu bij het kruidvat pakketjes om gipsafdrukken te maken voor 2 euro nog wat, ik heb er 1 gehaald voor het handje en het voetje van de kleine straks
@Bos, ja op zich wel ja.. Maar mn moeder was mee dus die tilde haar naar boven enzo. Het aankleedkussen leg ik beneden neer, hoef ik niet naar boven. Heb je vakantie fotos bekeken. Leuk! ben jaloers haha
@stephanie: ik mag een tummytub lenen van mijn collega dus hoef ik er geen te kopen..net zo makkelijk want dat ding gebruik je toch niet zo lang. @emma: gelukkig dat je moeder mee was dan...ben blij dat die kinderen mij nog niet te zwaar worden...anders zou ik nu al niet meer kunnen werken....
ook ff nieuwe foto in mijn album gezet van de vakantie waar mijn buik op staat..(niet heel duidelijk maar ben vergeten een buikfoto te maken die week en heb geen zin om nu naar het fototoestel erbij te pakken sorry ben beetje lui.. .)
Mooi buikkie bos lekker joh zo in het zonnetje... ben nu echt jaloers... zit ik hier te verrekken van de kou, heb steenkoude tenen... hihi