@Dees: mijn man praat net zo als Sam der vriend. Tenminste, iig alsie met het thuisfront belt En wat is in godsnaam een tinteldoosje? Mij lachen ze mn hele leven al uit om mn rollende rrrrr. Kan derrr niks an doen heurrrr Fijn dat het weer beter gaat met je konijntje! En op zo'n party kan je speeltjes kopen Ze leggen uit hoe ze werken en je mag ze vasthouden enzo. Het is niet dat er een kamertje is waar dames ze liggen te proberen ofso @Steph: fijn dat de auto weer gemaakt is! En ik wil ook zo'n doorzichtige tummy tub. Die passen dus op de standaard? Want daar kon ik niet helemaal wijs uit worden @Agneta: vertelllllll @Bos: bescheiden buikje heb je nog. En wat een dunne benen heb jij zeg! Volgens mij ben ik een varken naast jou @Sam: succes morgen!
hee meiden ff snel een berichtje. 'k mocht om half 7 m'n bed uit, hier niet zover vandaan maar was pas om 18.15 thuis en moest om half 7 weer weg. Wel leuk gezin, 3e kindje, maar kindje was erg misselijk en zuigt ook niet, maak ik me toch wel klein beetje zorgen om dus hooop dat morgenvroeg goed, is, anders de VK bellen. net wezen oppassen, was ook leuk maar ben echt moe en heb al een week hoofdpijn. leuk is wel dat ik nu gelijk met m'n mannetje naar bed kan maar ja morgen loopt de wekker van mij om 6 uur weer af en hij kan zolang blijven liggen als hij wil haha truste allemaal!
Is er hier al iemand? Ik heb nog niet teruggelezen, gaat nu effe niet Ik kon vanmorgen voor de eerste keer weer deftig naar het toilet, maar ik voel echt dat alles er nog niet uit is, dus ik wilde zowiezo naar de dokter. Gisteren wilde de apotheker mij niets geven, omdat er in alle medicijnen daarvoor een stof zit die schadelijk is bij zwangerschap. Daarom dacht ik ... waarom doe ik morgenvroeg eens geen testje. Bij deze. Ikke, vanmorgen om 5 uur uit mijn bed, ik kon niet meer slapen van de zenuwen en de plas Lekker gesukkeld op het toilet met een bekertje. Mijn test werd eerst helemaal roze. Ik dacht ooh nee die ik mislukt. Ik kom vijf minuten later terug .... Staat er dit op !!! Wat denken jullie? Hij ligt naast me, en die tweede streep is echt duidelijk hier. Jaiks, ik krijg de kriebels en zit nog steeds helemaal te trillen. Maar ben wel een beetje bang dat het mss wel vals is ofzo? Tis nogal vroeg hé. Maar als ik van mijn gevoel en mijn buikpijn uitga, dan heb ik mijn ei wel vroeger gehad, dan mijn banner aantoonde. Pfff ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wakker worden allemaal!
@Bos: Mooie foto meid. Je ziet er echt relaxed uit @Dreamer: Ik heb ook een rollende rrr. Moet ik kunnen als leerkracht. De Franse r moest ik ook kunnen. Dat lukt wel, maar daar praat ik niet mee. De Nederlandse r, lukt me ook nog wel denk ik De eerste keer dat ik naar zo'n party ging, toen de dildo's rondgingen, mocht er absoluut niemand weg, ook niet om naar het toilet te gaan. Schrik dat ze er eentje zouden missen veronderstel ik Hey Dreamer, als jij een varken bent naast Bos, dan ben ik een koe @Red: Wel goed dat het een leuk gezin was. Half 7 valt op zich nog mee hé, beter dan half 4 ofzo. Maarja, je hebt wel een heel lange dag gehad. Hopen dat het kindje minder misselijk gaat zijn en gaat willen drinken. Ik ga mij maar eens klaarmaken. Alles staat nog op de tafel van het ontbijd en mijn vriend is al een half uur geleden vertrokken. Normaal moet ik om half 8 beginnen te werken vandaag (tot half 9, hoezo?), maar tkan goed zijn dat ik al eerder vertrek.
@Hilli, test ziet er positief uit meid! 't Is nog wel vroeg om te testen, omdat het ook wel eens net voor je ongi misgaat en je dan gewoon ongesteld wordt en niks merkt, maar hou 'm gewoon lekker positief daar! Zou helemaal geweldig zijn toch! 'k Was bang dat ik me had verslapen maar gelukkig was het maar 20 min. later en 'k ben altijd vroeg dus dan heb ik nog wel genoeg tijd. Pfff.... best nog wel moe maar we zullen maar weer 's aan de slag. Werkse allemaal!
@hilli: heb je niet nog een testje?? dan weet je het zeker.. maar ik denk dat ik je kan feliciteren!! een voorzichtige gefeliciteerd.. bij de vorige keer dat ik zwanger was kwam er ook pas een streepje naar 8 minuten.. dus denk dat die bij jou ook wel positief is.. @dreamer: rollende r klinkt ook wel grappig ik praat juist weer heel brabands @redd: hoop dat alles goed is met dat kindje! @all: moet bijna naar mijn werk.. dus geen tijd gehad om alles bij te lezen.. vandaag werken van half 8 tot 6.. en geen zin.. bleh
@Red en Suus: Bedankt voor de reacties. Ik neem de test mee naar de dokter, en kzie wel wat ze ervan zegt. Ik heb er nog wel eentje liggen, maar die ga ik bijhouden, binnen een paar dagen nog eens testen Ik ga nu naar mijn werk. Tot straks allemaal
Goedemorgen meiden, @ Hilli: Jeetje meis... ik hoop het zo voor je! Het ziet er wel erg positief uit hoor! Alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd. @ Bos: Heej meis, t ziet er heerlijk uit op die foto! Volgens mij heb ik ook varkenspootjes als ik naast jou sta. hihihi Mooi buikie hoor! Merkte je dat je je buik vaker moest insmeren enz? of dat je hele huid gevoeliger was voor de zon? @ All: Ik heb wel terug gelezen... maar tis nog vroeg hea?!?! Niet alles kunnen onthouden. Sorry! Vandaag ga ik lekker naar mijn mams toe, de accesoires omruilen, zij groen en ik rood/oranje. Even naar de Intratuin want hier was de tete-a-tete op. Verder zag ik op de reclame dat ze bij de Hema leuke simpele zomerjurkjes hebben die wijd uitlopen vanonder je borsten.... Altijd handig met zo'n buik! Dus we gaan er een gezellig dagje van maken. Ik ga denk ik om 10.00uur al wegrijden... m'n moeder is niet zo'n ochtendmens... maar als ze nog niet klaar is ga ik wel ff met de hond lopen. xxxxxxxxxxxxxies
@ Steph: Gelukkig zeg dat je je vakantiegeld in de pocket kan houden! En dat je autootje gemaakt is! @ Kristel: Gister helemaal niet meer gereageerd op je jeukvoetjes... Sorry! Ik hoop dat de zalfjes aanslaan en dat het snel wegtrekt. De rest ben ik alweer vergeten... volgende keer maar weer t kladblok erbij pakken.
Goedemorgen, Ik kom even gedag zwaaien, moet zo op de fiets richting FA en dat met die harde wind pff... Maar spreek jullie vanmiddag. Hilli, Wat zie ik nou?! Voorzichtig Gefeliciteerd. (is erg Jaloers )
Hilli Gefeliciteeeeeeeeeerd Je bent zwanger meis Je hebt een vroeg ei gehad, dus je kan al prima positief testen! Whaaaaa gewoon ronde 1 en raak! Nou, dan hoef je nu niet meer te werken zeker? Of heb je je al laten testen? Zo snel mogelijk doen meis! Ik heb tot nu toe alleen maar dames gehoord die niet besmet waren met CMV (ik ook niet) dus dikke kans dat jij het ook niet hebt gehad. Reken je even uit wanneer je uitgerekend bent? Dan zet ik je op roze
@Sam: succes bij de FA! Gaat je vriend niet mee dan? Wat deed je temp vanmorgen? Was het je ei gisteren wat je dacht?
*inbraak* @ hillil dat is zeker een positievie test!! zo was mijn test deze zwwangerschap ook en zie dat je nog voor je NOD zit dus dan kan het gewoon niet anders!! Vanuit mijn kant gefeliciteerd !!! *uitbraak*
Dreamer, Even snel nog, nee vriend gaat niet mee kon geen vrij krijgen Sinds dag 2 van bloed temp ik niet meer...maar volgens mij ook geen ei gehad en ook niet geklust. Ik verloor gister witte waterige afscheiding maar de druk zit er vreemd genoeg nog steeds Dus ben benieuw straks. Als het goed is de uitslag van het uitstijkje ook binnen, hoop dat alles goed is..
goedemorgen meiden, hier is ikke weer. Ben aan het werk en drukke boel dus teruglezen gaat moeilijk. @ debs fijne dag vandaag! @ Hilli vanaf mijn kant alvast een voorzichtigr GEFELICITEERD!!!!!! @ ll hoe gaat het met jullie?
@Sam: kan het geen zenuwen zijn? Hoop dat je positief nieuws krijgt meis. @Wonders: ze heeft t naar der zin bij je Succes met de laatste loodjes meis! @Ryanne: nog maar een paar weekjes werken Trek je het nog?
@ sammie benieuwd naar je Fm @ oma nog maar een weekje zie ik, wat gaat de tijd toch snel zeg. Hier en zware vandaag. Dinsdag lang gewerkt en woe en do lekker vrij gehad. Dan valt de vrijdag alijd tegen!
ik lees net bij een ander topic.. dat de wachttijd voor icsi in het ziekehuis 4 maanden is.. ik had nog de hoop voorr 6 augustus geholpen te worden vind t echt niet leuk word er een beetje depri van :'(