Meiden, ik heb al m'n groene spulletjes ingepakt inclusief m'n moederdagcadeautje... ik ga dus maar vast naar m'n mams. Hele fijne dag meiden! @ Hilli: Ik ben zo blij voor je!!!! kan wel een vreugdedansje doen!!!! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hey hey, @Dreamer: Ik zou 18 januari uitgerekend zijn. Ik heb net bloed laten trekken, vanavond weet ik of ik al dan niet zwanger ben. CMV zou iets voor maandag zijn, zei ze. Dus nog even afwachten. Maar je moet me nog niet op roze zetten hoor. Ik twijfelde voor het doktersbezoek wel een beetje, maar nu nog meer De dokter zei dat ze nog nooit iemand had gezien die zo positief testte voor haar NOD. Ze vond het allemaal maar raar. Ze zei zelfs, laten we uitgaan dat de bloedtest negatief is ook omdat het bloed meestal pas wordt onderzocht als je één dag overtijd bent, dus ja ... daar krijg je niet echt vertrouwen van. Vanavond om 18.00 uur mag ik bellen, maar ik kan het hier niet meteen laten weten. Vanavond gaan we met het werk iets eten. Ik moet daar om 18.00 uur zijn, khoop daarom wel dat ik echt zwanger ben. Anders denk ik niet dat ik me echt zal amuseren. @Sammie: Jah, moest het nu echt raak zijn, vind ik het wel een beetje vervelend. Vooral tegenover diegene die al zo lang bezig zijn. Ik kom me hier eens effe aanmelden en een maand later zou het al raak zijn. Maar ik gun het echt iedereen! Veel succes vandaag bij de FA! @Gaby: Spijtig dat de wachttijdens ook al zo lang zijn Mag ik vragen waarom jullie voor 6 augustus geholpen wilde worden? kHoop dat ze een gaatje vinden of dat de wachtlijst inkrimpt! @Debby: Veel plezier vandaag!
hilli.. k wou gewoon geholpen worden voordat ik op vakantie zou gaan, waarom ik dat precies wil geen idee.. had ook wel in mijn hoofd dat dat zou moeten lukken.. maar blijkbaar toch niet *zo ff gehuild... lucht wel een beetje op*
Goed dat je effe uithuilt, je moet zoiets zeker niet opkroppen. Komen jullie 18 mei meteen op de wachtlijst? Is de wachtlijst overal zo lang? Of is dat in het ziekenhuis waar jullie naartoe gaan?
ik weet niet of ik 18 mei op de lijst kan.. licht eraan of ze me nu wel willen helpen..en ik weet niet of die lijst overal zo lang is.. maar wel in t ziekenhuis waar ik onder behandeling sta.. spannend vanavond joh..
@Gaby: gisteren wilde je van 5 naar 2 juni en vandaag weer van 2 naar 5 juni? Welke is het nu Veel plezier met de party En waarom zou je in de maling genomen worden dan? Was bij ons niet zo hoor. De wachtlijsten zijn overal een paar maanden, wist je dat niet dan? @Hilli: je hebt een vroeg ei gehad, dag 12 of 13 dacht ik. Dan is dag 25 vroeg genoeg hoor! Dus ga er maar gewoon vanuit dat je zwanger bent. Je weet je NOD helemaal niet, dus ook niet of je nu voor of na NOD zit. Als jij net als ik een LF van 12 dagen hebt, dan zou je vandaag op NOD zitten. Doktoren snappen dat allemaal niet Maar luister maar naar oma, jij bent gewoon zwanger
dreamer: dan laat mijn nod maar staan haha.. hoe die nu staat klopt het dan.. en nee ik wist niet dat die wachtlijst zooo lang was.. dat hebben ze ook helemaal niet gezegd in het ziekenhuis.. maar ja k hoop dat ze me 18 mei wat nuttige info kunnen geven. en party: collega van mij had een tijdje terug ook zo'n party en die moest vanalles doen enzo.. haha.. maar ja k wacht t wel af. zo nu ga ik opruimen hoor.. haha.. (al is t niet veel)
4 maandjes is nog niet eens lang, in het AMC zit je al snel op een half jaar nu. Maar ik weet dat elke maand wachten er 1 teveel is. Maar waren jullie nog niet op de wachtlijst gezet dan? Omdat de ICSI al definitief was? Ik ga er ook vandoor. Fijne dag dames
dreamer: nee sta er als het goed is nog niet op.. moest eerst afvallen en dan mocht ik me opnieuw aanmelden. dus k hoop dat ik vanaf de 18de erop mag..
Alles zit me tegen in het leven! Heb een kans van 10% dat ik een zwangerschap kan voldragen. Heb een afwijking wat de bevruchte eicel afstoot. Dus de kans is 90% dan ik bijna alle maanden zwanger ben geweest. Nu willen ze het deze maand met tabletten proberen en iedere dag vanaf de eisprong een echo om te kijken waar het precies afgestoten word. Mocht het deze maand weer niet blijven zitten dan volgende maand poging IVF. Ook heb ik een allergie van tampons en maandverband dus was de zuurtegraad verstoort, daar hebben ik en Edwin een kuur voor gehad van 1 dag. Moet nu overgaan op hypoallergeen maandverband. Echt ik voel me zo verrot nu ik blijf duimen en hopen dat het ooit goed zal gaan.. Edwin is nu onderweg naar huis...
@Sammie: Wat een verschrikkelijk nieuws Vind het echt erg voor jullie Wel goed dat ze jullie zo goed gaan volgen en dat je elke dag een echo krijgt. Op zich zal het mss wel vervelend zijn om elke dag daar weer naartoe te gaan om een echo te laten maken, maar tis voor een heel goed doel hé! 10% is idd niet veel, maar het kan hé! Niet opgeven! Beter 10% dan 1%. En als het niet goed gaat deze maand, dan mogen jullie meteen met IVF beginnen? Dat is wel positief hé, dat ze jullie kunnen helpen en dat je al weet hoe. Ik hoop echt waar dat je eitje deze maand niet wordt afgestoten!
Hoi meiden, even een snelle reactie want zit op school.. @ bos, DT betekent Dagelijks Tenue. Maar zo dagelijks is het niet, het is namelijk een net pak met stropdas & gouden knopen! @ desiree, mijn banner staat op cyclusduur 39 dagen, want ik had op dag 25 een posi ovutest en flink ei-pijn, dus daarom ga ik van 39 dagen uit.. @ hilli, die lijkt toch wel positief hoor! Zeker 4 dagen voor je nod! Jeee zeg, gelijk de 1e ronde! Zo spannend dat je straks al de uitslag hebt!! @ sam, wat een afschuwelijke uitslag bij de FA meid. Echt balen.. Het zit je inderdaad erg tegen.. *knuffel* @ all, vriendlief is vandaag jarig Hopelijk geef ik hem zondag een verlaat cadeautje Ik zit op school, dus kan niet al te fanatiek meekletsen hier.. Heb wel krampjes en steken in mijn bm. Als ik heb geplast voelt het ook net of alles naar beneden zakt en voel ik echt scherpe steken :S Erg vervelend.. en die onduidelijkheid.. WHAAAA!!!!
sammie: wat erg dit is echt niet leuk.. knuffel voor jou! nen: gefeliciteerd met je vriend.. ik ben even op rachel een het wachten.. dan gaan we even naar het dorp hier. k moet echt kledinghangers kopen. wil mijn kast herinrichten haha... en daarna weer naar huis verder poetsen.. de badkamer is al klaar.. dan nog de was doen.. stofzuigen en dweilen.. en de kast boven.. poehpoeh.. krijg t nog druk vandaag..
volgens mij heeft er iemand nesteldrang hier he Gaby... @ sammie wat een vreselijk nieuws meid. Dikke knuffel voor jullie. Fijn dat Edwin naar huis komt. @ nen happy birthday voor je vriend
goeiemorgen! eh middag @Dreamerrrr, nog een weekje maar! Wat gaat er na het gesprek gebeuren? @red, Wat kan er aan de hand zijn dan als het kindje misselijk is? @Hilli, je bent zwanger ! gefeliciteerd!! Ik had 5 dagen voor nod ook positieve test dus zo raar is dat niet als je dokter zegt hoor. Bovendien weet je idd niet precies je nod Streepje komt er niet zomaar @Suus, werkse vandaag! @debby, klinkt als een gezellig dagje Die jurkjes bij de hema zijn idd leuk! en handig @gaby, balen meid dat je nog o lang moet wachten. Is nooit leuk en helemaal niet als je er niet vanuit ging. Druk dagje heb je voor de boeg @kim, hoe is het met jou?? @Sammie, wat vreselijk nieuws heb je gekregen meis las het met tranen in mn ogen. Het gaat dus mis bij de bevruchting? Dan zou je met ivf goede kansen hebben toch? Met die tabletten kan het ook goed gaan dan? Denk dat je dit echt even moet verwerken..gelukkig kunnen ze heeel veel tegenwoordig en jullie tijd komt ook echt hoor!! Goed dat je blijft duimen , ik weet zeker dat het goed gaat komen hoor! Bij mn nicht zat ook alles tegen , bij haar èn bij haar vriend, maar nu hebben ze een prachtig dochtertje . Het kan echt hoor! dikke knuffel! @nen, gefeliciteerd met je vriend! hoe oud is ie geworden? Wat je omschrijft had ik altijd als het bmvlies heel dik was. Was je vorige keer wel goed ongesteld geweest of maar heel licht? vervelend he succes op school @all, pff ik heb echt een verrotte nacht gehad. Sliep om half 4 pas, was zo gestresst, hart racete de hele tijd. weet niet waarom. En het leek wel of de kleine wou ontsnappen zo druk werd ie ervan. Ik had net een kwartier giga menstruatie pijn beetje eng, maar het is weer over.. Nu nog half wat geslapen steeds. Straks 2 uurtjes autorijden van 2 tot 4, wel zin in.
Emma, De innesteling gaat niet goed. Edwin is thuis en ga even afleiding zoeken spreek jullie snel weer.
sammie, hopelijk heb je beetje afleiding dan Ik ben er ook vandoor, even in bad beetje proberen te ontspannen voor ik moet autorijden. Doei!
@ emma, ik ben nu 1x licht (januari) 1x zwaar (februari) en 1x licht (maart) geweest. Normaal altijd vrij zwaar en veel stolsels, maar nu dus niet.. Mijn vriend is 23 geworden, ook nog een jonkie haha. De meesten schatten hem op 27. Griezelig dat je hart gisteren zo tekeer ging!
hoi hoi hilli gefeliciteerd!! ik zie duidelijk 2 streepjes hoor! sam jezus wat een nieuws. wat rot! heel je wereld stort in. heel veel sterkte! ohja de naam. jullie willen het weten.................of niet? een vriendin van mij was 4 weken verder dan ik en met haar 20 weken echo zagen ze dat ze te weinig vruchtwater heeft en moest ze in het ziekenhuis blijven.....nu is ze bevallen van haar dochter met 23 weken en is ze overleden. ik vind dat zo erg! als je de foto's ook ziet is het zo'n mooi gaaf kindje al met 23. kan me niet voorstellen dat ik over 2 weken zou gaan bevallen en dan ben je je meisje kwijt.