Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Agneta: Heel mooie naam vind ik. Ik ken alleen te veel Julie' s om mijn dochter ooit Julie te noemen. :D

@Nen: Ja, mijn vriend weet dat ik getest heb. Ik zat vanmorgen echt te trillen op het toilet, al toen ik de druppeltjes op de test moest laten vallen. Had nooit gedacht dat het me zou lukken, zo hard was ik aan het bibberen. Heel de test werd roze, dus ik dacht dat hij stuk was ofzo. Ik ben daarna het bekertje gaan afwassen en toen ik terug kwam zag ik een streep. Ik dacht echt dat ik het mij inbeeldde, maar die streep werd duidelijker en duidelijker. Ik al trillend naar onze slaapkamer om te gaan vragen of hij die tweede streep zag. Haha, hij zag er één. Hij sliep nog half! Ik maar zeggen, maar nee kijk eens in het licht. Zie jij er ook twee? Jaja, hij zag het :D Ik was eigenlijk van plan om hem te verrassen, mmm, dat was dus niet het eerste waar ik toen aan dacht :)

@Juffie: Fijn dat je je al wat beter voelt! Idd nog een paar weekjes hé.

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    Hallo Dames,

WAs ik weer even, nieuwe ronden nieuwe kansen..
    Ziet er alleen niet goed uit, aangezien lief weer 2 weken weg gaat!!
    Ons kindje komt er zo noooit..:(.. maar er zijn ergere dingen..
    Zoals dat van ou Sammie.. vind het echt vreselijk voor je!!!! HOop dat ze er gauw achterkomen waar het fout gaat en dat je alsnog gauw een klein hummeltje in je buik mag vasthouden!!!

@Agneta
    eeen meisje!!! superrr en Julie vind ik zeker eeen mooi naam..:).. Agneta, Leon en Julie.. past perfect toch!

Nu we toch bezig zijn.. kom maar op dames.. met jullie mooie babynamen..hahaha..
    Wat gebeurd op de ZP, blijft op de ZP...haha!!

@dreamer
    voor jou wordt eht ook steeds spannender (jullie)nog 1 weekje en dan jullie pgyh gesprek..spannend hoor!

@hili
    ik zeg gewoon GEFELICITEEERDD.!!! wauwww super zeg, meteen raak..hihi..

@Emma
    je buikje gaat idd nu hard.. mooi, klein en bescheiden!

@bos
    ga nu echt je vakantie foto's bekijken!

@nen
    drama zeg je cycles..DT is moooiiii...!!!! hihi.. hopen dat ej snel wat duidelijkheid krijgt!!

@kristel
    lastig zeg die voeten van je, je kan er natuurlijk ook niet zo goed bij met die dikke buik van je, hoe ben je in vredes naam gaan krabben..

Hier zijn ook nieuwe baby's geboren:
    een jongen, Thimon
    een jongen, Mik
    een meisje, Maud
    en nu verwacht ik nog 2 vriendinnen!

nou zal nog even verder met school, heb al 2 STARR verslagen geschreven in 2 uur tijd.. doe ik goed niet..grrr..

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    hahahaha.. HIli zal ik je eens een mooi verhaal vertellen..
    de eerste keer dat ik een test nam, was ik 12 dagen overtijd en overtuigd dat ik zwanger zou zijn.. ik was zoo zenuwachtig dat ik naast de test plaste..wahahahahahahaha... waardoor hij dus niet goed was..
    stom niet.. was overigens negatief.. (raar vrouwelichaam). maar dat terzijde..!!

ik bedoel hoe kan je nu naast een test plassen..haha

nog zo'n mooie, heb afgelopen ronde toen ik 41 had.. te had op de test geplast.. toen was ie ook niet goed, toen kwam alleen de positieve streep naar boven en de rest niet.. dus die was ook mislukt!!
    ik plas de volgende keer gewoon ine en potje..hahahaha..

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik weet niet meer wie dat was, die vertelde dat haar vriendinnetje haar beebje te vroeg moest gehaald worden..

de reactie van Kristel, dat ze al met tranen in haar ogen zat als ze Yentle nu al moesten halen..
    Nou ik kreeg al tranen bij het ideee dat een van jullie kindjes te vroeg word gehaald..
    blegh ben zo'n huilebalk af en toe..
    ik zou echt een ideale huiler wezen in een film!!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: ja die ik heb (foto op de babysite) Past op de standaard van bebe-jou
    waar ook het badje met de dispensers op past :D

@ Hilli: Wat een mooie posi test zeg... hoop echt voor je dat de dokter het
    vanavond allemaal bevestigd... gefeliciteerd meis...

@ Sammie: wat een vreselijk nieuws meid, maar wel fijn dat ze meteen gaan onderzoeken
    waar het mis gaat, en ze je a.d.h. daarvan kunnen helpen.
    Sterkte meid...

@ Agneta: Leuke naam hoor meid, idd erg schattig :D

@ Suus: wij verklappen niks :p geen kaartje, geen naam niks :p

@ Hilli nog een keer: nee vaak heb je het romantisch in je hoord en als het dan
    eenmaal zo ver is dan loopt het heel anders :p

Hier vanmorgen ook al aan de poets geweest en net even cadeautjes gekocht in de stad...
    heb voor moederdag een heel mooi horloge van mijn ventje gehad :D :p
    ook hebben we een babyfoon gekocht :D van alecto, met 3 km bereik (hebben we natuurlijk niet nodig)
    maar toch :p
    net ook meteen bij de drukker geweest en hebben de geboortekaartjes besteld :D
    samen met het groeiboek waarvan de voorkant hetzelfde zal zijn als het kaartje :D zo mooi...
    ben al heel nieuwsgierig naar de proefdruk...

ga nu ff de paardjes naar binnen halen voor de bui losbarst en dan straks nog even boodschapjes doen...

tot vanavond...

doei doei

6. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga even wat warms aan trekken! heb het zo ontzettend koud!!

we krijgen miss een katje erbij... het is helemaal muisgrijs en echt eeeeenn schatje!!!

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    was nog iemand vergeten:

@ Agneta: Heel veel sterkte voor je vriendin, moet er ook echt niet aan denken...
    hoop dat ze het een mooi plekje kan geven met de tijd.

8. Goeiemiddag allemaal :) .

@ Hilli gefeliciteerd! Je weet je nod idd nog niet, maar aan de duidelijkheid van de streep kan je zien, dat je zeker weten zwanger bent ;) laat die dokter maar lullen hoor.. de uitslag zal mooi positief zijn!

@ Sammie jemig wat een kutnieuws zeg. Gelukkig is er wel een kans dat je zwanger kan worden (en blijven). Maar jammer dat de kans groter is dat het misgaat. :( Hopelijk gaat het jullie wel snel lukken, ik blijf duimen hoor. Wonderen blijven bestaan!

@ Dreamer een tinteldoosje is daar bij je elleboog.. dat gevoelige plekkie.. tis kennelijk een rotterdams woord.. daar kwam ik pas dit jaar achter :D Maar hoe gaat het nou met jou?

@ Agneta leuke naam zeg voor jullie meisje! Veel sterkte met je vriendin.. wat vreselijk dat ze haar kindje is verloren. Daar moet je toch niet aan denken. Krijg tranen in me ogen hier.. :(

@ Suus hier blijft de naam ook geheim, ik zal hoogstens de voorletter verklappen (die staan al vast). De moeheid zal over een paar weken minder worden hoor! Ik was ook zo doodop.

@ Gaby huh is de wachtlijst voor icsi 4 maanden? Het verscheelt wel per ziekenhuis toch, bij ons zeiden ze een maand voor ivf, en voor icsi 3 maanden ivm het verplichte chromosomenonderzoek. Hangt je was al binnen?

@ Nen twijfel je dan nu niet aan of je toen echt je ei had? Of is het misschien een cyste ofzo geworden?

@ Juffie fijn een termijnecho :) ik krijg 'm donderdag! Kan ook niet wachten. Jammer van die diarree maar ja, de hele dag overgeven is nog vervelender.

Het giet hier.. bij jullie ook zo??
    Hier trouwens het tegenovergestelde van diarree.. ik krijg het er gewoon niet uit :oops: het is te groot :rolleyes: :oops:
    Konijn eet hier weer zelfstandig, nog niet heel veel maar het wordt steeds beter, dus ik zie het positief in :)

9. @ matta oo leuk een katje erbij.. lief.. en is het een poesje of een katertje? En hoe oud?

@ stephanie leuk zeg dat jullie de kaartjes al hebben besteld.. ik zit ook wel eens al te kijken, geweldig. Wanneer is de proefdruk klaar?

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @desiree
    nou het is nog maar 2 weken oud, dus het komt pas over 6 weken. miss over 5..

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: wat een rotnieuws meis.
    Maar hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
    En wat willen ze dan met IVF gaan doen?
    Gaan ze daarmee kijken of ze gelijk hebben?
    Hoe weten ze dan dat je ei bevrucht was?
    Welke tabletten krijg je dan?
    Progesteron ofso?
    Zo te zien was het dus niet je ei wat je gevoeld hebt, had je nog gevraagd wat het wel was?
    Sterkte met dit nieuws verwerken.
    Hoop dat ze iets hebben waardoor je een bevrucht ei niet afstoot meis!
    Heeft de afwijking nog een naam trouwens?

@Agneta: jeetje wat een verhaal meis!
    Wat erg voor je vriendin.

Wat een leuke naam :D
    Dus je spreekt het uit als Djulie?

@Hilli: ja hoor, je bent gewoon hartstikke zwanger :D
    Geloof je het al? ;)
    Vanavond maar geen wijntje bij het diner nemen he!
    En dat je maar deftig mag poepen :)
    In Nederland gebruiken we het woord deftig voor iets wat heel netjes is.
    Dus deftig poepen klinkt hilarisch :)

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

desiree, ja begon net een beetje te regenen. dus heb gauw de was binnen gehaad en boven gehangen.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: moet je ook even deftig gaan poepen! :)
    Kan je geen roosvice drinken dan?
    Dat mag toch als je zwanger bent?

Hier begon het net keihard te regenen.
    Waaien doet het hier al wel een paar dagen keihard.

@Emma volgens mij: na het gesprek gebeurd er niks.
    Het voegt voor mij niks toe en voor hun is het volgens mij een beetje indekken.
    Dat ze achteraf niet te horen krijgen van maar dat wisten wij niet of we hebben het zo moeilijk gehad.
    Voor mij is het gesprek dus helemaal niet belangrijk ofso, ik kijk meer uit naar 22 juni (telefonische afspraak over de stand van zaken)
    Ik merk het volgende week wel wat er gezegd/gevraagd gaat worden.
    Ik ga net zo lief niet eerlijk gezegd :oops:
    Want voor mij is een psyg iemand waar je heen gaat als je problemen hebt en wij hebben geen problemen.
    Voelt een beetje vreemd dus.
    Maar ja, protocol he.

14. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @all
    hier schijnt het zonnetje nog prachtig..
    heb het overigens nog wel steenkoud.

15. gaby1986

](*,) :) mannen! :evil: :)

16. gaby1986

k vraag aan joey wat die van de kast vind.. heb m'n best gedaan om hem helemaal op te ruimen en te restylen... zegt die waar komen die leleijke dingen vandaan (kledinghanger)
    dus ik zeg.. nou hou eens op.. ik vind dat niet leuk.. heb ik mijn best gedaan en krijg ik zo'n andwoord.. en nu is joey boos op mij :( en hij zegt niks meer als ik iets zeg of vraag?! zoooooooooo irri..

17. gaby1986

een super goede manier.. om mij mega sjagie te krijgen is niks meer zeggen!
    lekker gezellig hier joh bah!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha mannen idd :)
    Als ik de kast netjes heb opgeruimd (of wat dan ook) en zeg kijk, vind je het niet mooi?
    Dan zegtie altijd: ja ik wilde het net zeggen ...
    Alsof het hem al was opgevallen :)
    Mannen zijn maar rare wezens ;)

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er ook weer :D

@Agneta, wat een verschrikkelijk nieuws zeg, brrr.... Maarre mooie naam!

@Sammie, ow bah, meid wat rot voor jullie!! Dikke knuff!!

@Hilli, kom maar op met die uitslag!

@Juffie, fijn dat je je weer beterder voelt! Hopelijk gaat de diarree ook over.

'k Zal hier 's een poging doen om wat spullen in de schuur te zetten, gaat hier ff flink tekeer buiten en er is al van alles omgevallen.

'k Heb af en toe wat last van misselijkheidsvlagen, vanmorgen bij 't opstaan en vanmiddag weer en steeds steekjes in m'n buik... spannend!

Werk ging goed, dus zal zo hier thuis maar weer 's wat gaan doen. Baby dronk gelukkig goed dus dat gaat helemaal goedkomen!

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, mannen...

Deel Deze Pagina