Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hmm... 'k heb ook nog wel zin in patat maar ben gister al bij de snackbar geweest ;)
    Kan hier de frituur ook aanzetten.. hm... misschien doe ik dat ook wel.

@Juffie, succes! 'k Lust alleen geen muisjes en ben niet dol op chocola... naja wel gewoon een reep ofzo maar niet ergens in verwerkt... haha vaag he. En erg he dat ik geen muisjes lust, dat met mijn beroep!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou de proefcake is prachtig geworden:D Nu ff eitjes uit het hok pakken en dan maak ik voor de andere bewoners ook nog ff zo'n cake..
    Ben zo terug ff de kippen pesten:D

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @sammie
    wist ze dan ook wat dat zakje was me zware puntje? was dat ook een eitje?

4. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik ga er vandoor, wij gaan naar de MarktKauff!!!!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Zal hier 's een brief naar de officieer van justitie sturen dat ik het niet eens ben met m'n 2 bekeuringen.

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hmm.. frituurpan maar weer uitgezet, stinkt. raar, dat ding is nog maar een paar maand oud.

moet wel nieuw vet in eigenlijk maar dit lijkt net een geur alsof iets in de fik staat.

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga er vandoor.. we moeten nog even eten enom half 7 is rachel al hier.. en daarna even alles klaar zetten.. en om half 8 komt degene die de party geeft.. ben echt benieuwd joh.. haha.. tot morgen en misschien tot vanavond..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: veel plezier vanaaf :p

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

hilli ik had je al gefeliciteerd maar nu je de uitslag van de dokter ook nog hebt! GEFELICITEERD!!

ik had gisteravond een babyshower van mijn nicht die is over 3 weken uitgerekend. als suprise voor haar. maar ik vind het maar niks hoor. al die kakelende moeders over hoe zwaar hun bevalling wel niet was enzo. en de hele tijd ohh mijn zoon deed dit en ohh echt mijn dochter dat. jemig echt te erg vind ik dat.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi ja erg he ;) Zie jij tegen de bevalling op?

Ben ff naar de winkel geweest, m'n moeder kwam daar ook dus was wel gezellig. En eindelijk afspraak gepland dat ik weer 's naar m'n ouders ga samen met m'n man sinds 3 jaar. Pff.... ben benieuwd! Volgende week donderdagavond.

'k Ga nog ff tv kijken en zo lekker op bed. Even beetje slaap in halen hoop ik.

Ben ik hier de enigste vanavnod?

11. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    hoi hoi

heb niet alles trg gelezen is een beetje veel van 2 dagen maar zag wel dat hilli zwanger is :D

@hilli gefeliciteerd meid dat had je zelf zeker neit verwacht meteen de eerste ronde :D ben blij voor je

zijn er verder nog leuke dingen of misschien minder leuke dinge??

wij hebben vanavond de kleurtjes uitgekozen van de babykamer word echt heel mooi, beetje zand,bruin,paars achtig hele apparte zachte kleur.

oh ja en de ringen zijn klaar dus we hebben maandag gewoon de ringen :d dat vind ik wel heel leuk.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ha meiden,

ben er ook weer, boodschapjes zijn binnen :D

is er nog iemand?

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er nog even, ga zo wel op bed.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hoe is het red? nog meer kwaaltjes?

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    nou niet zoveel. beetje moe, sinds een week vaak hoofdpijn en af en toe steekjes. paar x s nachts naar wc gemoeten... spannend!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hoestie bij jou dan? hou je 't nog beetje vol?

17. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    red, wil je dan nu niet al een test er tegen aan goooien??

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi nee, 'k wacht in elk geval tot dinsdag dan komt m'n loon en koop ik testen.

wil gewoon geen negatieve test meer en als ik dinsdag niet ongi ben, zal ik wel zwanger zijn ;)
    voel nog niks aankomen en zal 't uiterlijk zondag wel worden en anders 9 maand niet ;)

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Spannend hoor...

ja k moet heel eerlijk bekennen dat het steeds zwaarder wordt... heb gelukkig afgelopen week op mijn werk lekker rustig aan kunnen doen, maar zal aankomende week weer als normaal aan het werk moeten (vakantie collega's weer voorbij) was net even boodschapjes aan het doen met mijn moeder en dan lopen wij altijd even door de winkelstraat (dorp) en we waren pas een half uur daar toen ik al last kreeg tussen mijn benen... de vk zegt dat het bandenpijn is, maar ik denk zelf dat het mijn bekken is... heb het al vrij lang, maar het wordt steeds erger... het is echt pijn op het bot.... tenminste zo voelt het... :( niet fijn...

20. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    o bah! Bandenpijn voel je niet op je bot neem ik aan.

vervelend zeg, vooral omdat je nog ff moet.

'k Ga zo wel lekker op bed trouwens, dus 'k zeg welterusten tegen jullie!

tot morgen!

Deel Deze Pagina