jij zo ook he... k ga alvast ff pitten voor m'n mannetje thuiskomen, anders raak ik zo achterop met m'n slaap... kon vanmiddag in 't gezin ook wel slapen. had de baby lekker op me liggen slapen, die was een beetje onrustig en de rest sliep ook allemaal ff. whahah geweldig zo lief! tot morgen!
Ow je hebt ff lekker kunnen genieten en wegdromen dus... lekker hoor hoop dat je over 9 maanden zo kan liggen met jullie eigen wondertje meid... Doei doei
ik ben er ook zo weg van, moet nog even een aantal setjes kleren klaarleggen voor de fotoshoot morgen... voor vriendlief is het makkelijk, hij doet spijkerbroek aan en neem een aantal mooie blousjes mee...
@matta thnx voor de update @sammie dikke knuffel voor jouw hopelijk kunnen ze je nu helpen nu ze weten dat er iets niet goed is.. waardoor jullie heel snel zwanger zijn. sterkte meid zal niet makkelijk zijn om dit te moeten verwerken maar achter de wolken schijnt de zon en het komt echt goed. ik ben ervandoor slaap lekker allemaal
zo ik ben er ook weg van, ga een paar setjes kleren uitzoeken... weet niet of ik er morgenochtend nog ben... om 13.00 uur hebben we de shoot dus als ik er morgen om 17.00 uur nog niet ben... Sammie jij hebt mijn nummer toch ? nee zal wel goed komen hoor tot morgen meiden...
ik lig nu in bed maar de kleine is zo druk dat ik niet kan slapen is echt voor het eerst dat het zo druk is denk dat hij echt sterk word nu Maar ja geniet er ook zeker wel van. Gelukkig kan ik morgen uitslapen Tot morgen
Goeie morgend allemaal @Red: Ooh meid, ik hoop zo voor jou, dat je ook een positieve test in handen krijgt! Dan gaan we hetzelfde parcours aflopen, wat leuk!! Ik duim voor je hoor! *duim* *duim* Oei ja, dat is wel vervelend voor jou, dat je geen muisjes lust. Sla je het aanbod dan elke keer af? volgens mij kan die geur van je fritpot (zoals wij zeggen ) wel van het vuile vet komen hoor. Dan zitten er allemaal kleine stukjes in die stilletjesaan verbranden hé. @Kim: Nee dat hadden we idd niet verwacht En ook niet dat ik zo snel positief zou testen. khoop echt dat alles goed blijft gaan. Ik denk dat ik pas wat rustiger ben als het dinsdag is en nog steeds niet ongesteld ben. Dan ben ik volgens een cyclus van 28 dagen overtijd. Mijn cyclus was wel duidelijk korter, maar toch, het idee hé. Leuke kleurtjes! En wat goed dat je maandag de ringen al hebt @Matta: Haha, ik had het bij je tweede pas door wat je bedoelde met patatjes Ik dacht dat je aardappelen bedoelde Ja twas lekker hoor. @Stephanie: Veel plezier met de fotoshoot vandaag, ik hoop dat het goed meevalt en dat je mooie foto's meekrijgt. Gisterenavond hebben we het al verteld aan mijn schoonouders. Mijn vriend werk samen met zijn vader. Die zei dat hij het echt niet voor zich kon houden. Hij zit meer bij zijn vader dan bij iemand anders. Maar ik vind dat niet erg. Als het dan misgaat, dan weten ze ook wat er aan de hand is. Dit heeft ook als gevolg dat we het vandaag wel bijna moeten zeggen tegen mijn ouders. Mijn schoonmoeder was echt zoooo gelukkig, vele tranen en al een paar telefoontjes naar vriendinnen. Ze werkt in een supermarkt en ik wil niet dat mijn moeder dat per ongeluk zo hoort, want mijn schoonmoeder is echt wel ontzettend gelukkig nu. Dus ... deze middag gaan we naar mijn ouders. En vanavond naar mijn vriend zijn grootouders. Haha, weet ineens heel de familie het Ik ben gisteren voor ik ging eten met de collega's nog snel in de Zeemand een rompertje en twee slabbetjes (bavetten ) gaan halen. Ze wist het meteen toen ik het pakje afgaf Ben nu ook wel heel benieuwd hoe mijn eigen moeder en vader zulllen reageren, ik hoop dat ze niet meteen over school gaan beginnen
@Stephanie, veel plezier! Ben benieuwd hoe de foto's worden! @Kim, zo zeg, die zoon van jullie kan er dus al wat van! 'k Ga zo richting m'n gezin. 'k Heb last van mn rug wat uitstraald via m'n bil en been. Aan de linkerkant, 'k heb paar jaar geleden spit gehad en dat blijft een gevoelig plek. Ben nog niet ongi, dus gaat goed! Fijne dag allemaal!
@Hilli, ja dat zou leuk zijn! 'k Wacht nog wel met testen tot dinsdag of woensdag. Heb mezelf nl. beloofd dat op de eerst volgende test die ik doe, 2 lijntjes staan Fijn zeg dat je schoonouders zo leuk reageerden! Haha dan gaat het snel rond he! Hopelijk reageren jouw ouders ook leuk! Brr... was appel aan't eten maar ben beetje misselijk. 'k Zal maar 's gaan tandenpoetsen en de hond uitlaten en dan richting m'n gezin.
'k Sla trouwens elk aanbod af ja, met de muisjes. Naja van de week kreeg ik cake met slagroom en muisjes en toen heb ik 't maar opgegeten. 'k Heb de meeste muisjes heel doorgeslikt haha.
@Hilli: leuk dat ze zo reageerden Veel plezier met het bij je ouders vertellen! @Kim: grappig dat het ineens zo sterk is zeg @Red: werkse!
Goedemorgen, Ik wil even komen zeggen dat ik toch probeer afstand te doen voor een tijd, ik zie alleen maar mooie banners voorbij komen, en iedere keer krijg ik dan tranen in mijn ogen. Kom af en toe nog meekijken en reageren en natuurlijk laat ik jullie volgende week meer weten als ik terug ben van de FA. Tot snel, en doe allemaal rustig aan en geniet van jullie kleintjes.
Hey gils, Ik ben globaal aan t teruglezen... maar tis nog even te vroeg om op iedereen te reageren... hahaha Gisteren een beetje erg druk geweest dus ben nu helemaal naar de .... Juffie: Leuk idee zeg die cake! Juist leuk toch zo lekker klef! Geniet van de zwangerschap maar vooral ook van elkaar en dit geluk. Hilli: Whaaaaaaa het is offcieel!!!! Jij bent zwanger. Joehoe!!!! Gefeliciteerd meid! Kim: mooie kleuren.... is dat een beetje de paars, blauwige kleur die ik in eerste instantie ook had uitgekozen? Warvan ik dat behang liet ziet met al die kronkeltjes en dingetjes erop??? Kris: Hoe gaat t met je vandaag? Dreamer: Heej meid! Hoe gaat t met je? Steph: Vandaag de fotoshoot hea?!?! Spannend! Maak er wat moois van. Red: Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment ook wel even zou kunnen slapen. Heb je toch even in alle stilte weg kunnen dromen met dat kleine hummeltje zo dicht bij je. Het wordt nu wel heel erg spannend hea?!?! Was het maar vast dinsdag... Ben zo benieuwd. Gun het jullie zo, net als alle andere die nog niet zwanger zijn. Sammie: Wat een naar nieuws weer meis... Ik kan me voorstellen dat je op dat moment even niet wist wat je allemaal moest vragen. Gelukkig kan dat volgende week nog. Ik ga maar even douchen en boodschappen doen, heb ik dat iedergeval vast gedaan... daarna maar eens alle accesoires op hun plek gaan zetten. Waarschijnlijk komt Daan straks met z'n maatje broodjes eten. Gezellig! Weet je sinds een aantal dagen heb ik weer zo'n uber verliefd gevoel in m'n lijf. Ben echt helemaal gelukkig met m'n mannetje. Echt leuk!
goeiemorgen! heb wel bijgelezen maar nog te brak om overal op te reageren.. Weer slecht geslapen, maar dat kwam omdat hier iemand een vrijgezellenfeest had, en die hadden een fietscafe. Dus die fietsten de hele tijd rondjes door de buurt vanacht met heeeel veel lawaai. Het was een soort grote fiets met een tafel en biertappen erop en daar fietsten ze dan met zn allen op echt heel apart. Wel beetje aso vond ik maar ja.. Wij gaan vandaag richting hoogeveen, naar mn schoonouders. Eerts gaan we daar even naar de babypark Oja autorijden ging niet zo goed, was er totaal niet bij. Maar ja wat wil je met zo weinig slaap haha En op het laatst ging ik bijna van mn stokje. dus voortaan maar 1 uurtje ipv 2 @Hilli, nogmaals gefelicitterd meid! @Kim, leuk he dat ze sterker worden . Die van mij word dan weer rustig als ik een muziekje op mn buik doe haha. @Sammie, snap dat je het lastig vind om hier geconfronteerd te worden.. het is jullie ook zo gegund! Hoop dat je goed nieuws krijgt bij de fa en dat die tabletten werken. Probeer positief te blijven! knuffel @stephanie, succes bij de fotoshoot! doe voorzichtig he haha @red, hoop dat je zwanger bent! Nog eventjes geduld @debby, wat leuk dat je weer zo verliefd bent! Is ook leuk tijdens jullie vakantie straks Ik heb het ook met vlagen, maar momenteel erger ik me heel snel haha, arme mark doe je wel beetje rustig aan?
Vandaag ga ik weer rustig aan doen... Hoewel ik erg veel wil doen. Gordijnen ophangen, bankje verven, schilderijen ophangen, alle accesoires leuk neerzetten. het liefst zou ik nog een andere lampen kopen voor boven de eettafel. Maar er zit daar niet zo'n lichtpunt. Nu hangt er wel eenlamp maar het snoer in zo'n kabelgootje loopt helemaal over m'n plafon en over de muur naar het stopcontact. Zo lelijk! En als ik daar 2 lampen ga ophangen wordt t dus nog erger... hahaha Zeurkous hea? Ach... eerst maar boodschappen!
Heb gister een grijs-zwart gestreept jurkje gekocht maar nu lijkt het net of ik uit de gevangenis ben weggelopen... Nou ja, me maar even in iets anders hijsen en dan toch echt boodschappen gaan doen.
Debby, last van nesteldrang ? haha Kun je het jurkje nog terug brengen? das het nadeel van de hema, je kan niet passen.
@oma: dunne benen? nou valt toch wel mee..ik geloof niet dat jij een varken bent naast mij hoor [-X @hilli: die test is hardstikke positief meid van harte joh lekker gaan genieten voor je het weet zit je met een dikke pens... @debby: nee mijn huid was niet echt droger door de zon en heb mijn buik wel vaker ingesmeerd maar meer omdat ik mezelf daar prettiger bij voelde en niet omdat ik het idee had dat mijn huid straks stond ofzo....maar ja hij steekt wel beetje vooruit dus dacht vaker smeren want dan verbrand hij ook eerder he 8) (tuurlijk heb jij geen varkenspootjes naast mij [-X ) @sammie: wat vervelend maar je weet nu wel waar je aan toe bent toch...en dat als het niet lukt dat ze er wat aan gaan doen....snap dat het niet leuk is om te horen dat de kans zo klein is want dat is echt klote maar gelukkig gaan ze jullie wel helpen waardoor de kansen groter zijn als zonder hulp...duim voor je.. @nen: oh haha nog nog nooit van gehoord DT....hier heeft vriendlief altijd een net pak aan met stropdas maar wel zonder gouden knopen nog gefeliciteerd met je vriend... @emma: vervelend dat je vannacht weer slecht hebt geslapen. hoeveel rijlessen heb je al gehad? @agneta: jemig wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin...hoe heet de klein? (is dat die vriendin waar je wel eens over verteld hebt?) @juffie: fijn dat de medicijnen en cola aanslaan....kan er niemand mee dan voor je echo? @suus: ik zou de naam ook niet zeggen hoor als er bekende op het forum zouden zitten...maar ach er is niemand hier die mij (persoonlijk) kent dus waarom zou ik het dan geheim houden.... @Matta; vervelend dat je vriend steeds weg moet als jij je ei hebt... *haha deftig poepen hoe kom je er op oma* @dees: zou inderdaad roosvicee laxo proberen (niet te veel tegelijk anders ben je straks aan de rees ) @red: wanneer ga je testen????? @hilli: waarom word je cmv getest (wat is het eigenlijk? of heb ik dat al een keer gevraagd?)heb je je mond kunnen houden tegen je collega's? @volgens mij heb ik gemist dat suhe is bevallen??? vertel...
@ Kim: Heeft jullie mannetje je nog lang wakker gehouden? heerlijk he, dat je er nu zo van kunt genieten.. @ Hilli: wat een leuke reactie van je schoonmoeder hoop dat je ouders ook zo enthousiast zullen zijn... @ Red: ja thanx ik ben ook heel benieuwd naar de foto's kom ze hier wel showen hoor @ Bos: jij gaat ons ook de naam verklappen dus?? maar jullie zijn er nog niet uit he... @ Fotoshoot: vanmiddag om 13.00 uur gaat het gebeuren... heb kleding voor een hele week weg ingepakt dus moet goed komen, beter teveel als te weinig... ga nu lekker op mijn gemakkie douchen, haartjes doen, nagels doen, make uppie en dan zal het onderhand wel tijd zijn om te gaan... hoop dat we een beetje op tijd thuis zijn en dat ik de foto's meteen meekrijg dan kan ik jullie straks nog wat laten zien, moet namelijk vanavond op verjaardag nou meiden... wish me luck... (als ik heel snel ben met optutten dan kom ik nog ff langs...) Doei doei fijna dag allemaal...