Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @naam: ik wil hem best verklappen hoor...we zijn er nog niet helemaal uit maar op dit moment staat Lars op nummer 1 en op nummer 2 Sven...

@agneta; jemig dooie boel zeg bij jullie :) ik krijg geen echo meer als het goed is...tenzij er iets niet goed is of dat het verkeerd ligt volgens mij. laat jij nog een echo maken binnekort?

@sterretje: fijn dat tot nu toe alles goed is en ja volgende week gewoon nog een keer genieten van de echo...altijd leuk..

@hilli: fijn dat iedereen zo enthousiast is..

@iemand zei dat ik veel gedaan heb vandaag? bedoel je wel mij...hem nl alleen maar boodschappen gedaan en naar de ikea en prenatal geweest....heb een slab gekocht als cadeau voor vriendlief met de tekst: Ik knap? dan heb je mijn papa nog niet gezien...

sorry rest heb ik niet onthouden...ga nog ff een wasje ophangen...

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hey meiden,

wil ff laten weten dat we veilig thuis zijn gekomen, we zijn nu al op verjaardag dus vandaar dat ik ff niet reageer...
    de foto's krijgen we thuis gestuurd, hij wilde nog wat dingetjes bewerken... maar er zaten hele mooie foto's bij :D :D

nou ben er weg van...

doei doei

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: was het geen rare, vieze vent? Wanneer krijg je ze?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo dees zit ff foto's te kijken maar jij krijgt al een lekker zwanger buikkie hoor...mooi

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *zit ik weer in mijn uppie te lullen :rolleyes: *

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dan kom ik gezellig meelullen ;)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jee....dinsdag testen he...of ga je dinsdag test kopen en woensdag testen?

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hoestie bos?

Ik heb weer lekker gewerkt, alles gaat er goed. Net gezellig met m'n mannetje patat gegeten. Zo maar 's ff opruimen en even wandelen ofzo. Moet even wat beweging hebben.

Ben nog niet ongi dus gaat goed! 'k Ga dinsdag ofzo testen. Misschien eerder maar 'k heb niks in huis dus 't wordt maandag op z'n vroegst ;)

@Agneta, brrr... 'k vind dat ook maar niks.

@Sammie, sterkte daar he!

@Hilli, leuk zeg dat ze zo reageerden!

@Stephanie, ben erg benieuwd naar de foto's!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Ga maandag of dinsdag kopen en geen idee wanneer ik dan ga testen. Misschien 't verstandigst om 's morgens te doen of gewoon weinig drinken ;)

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    pfff dat je nog zo lang kan wachten zeg....ik ben nu al nieuwschierig moet je nagaan...met mij verder alles goed...

leuk gezin gehad vandaag?

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ja ben ook nieuwsgierig maar wil niet steeds testen verknallen. Morgen zit ik op dag 31 en dat is m'n langste cyclus dus ik ga er vanuit dat als ik morgen niet ongi ben, ik grote kans maak dat ik zwanger ben.

Ja, leuk gezin. 2 jongentjes van 4 en 3 jaar, erg ondeugend, en nu een meisje. Alles gaat goed dus dat is relaxed werken. O ja en gebakjes eten enzo he ;)

Jij nog wat leuks gekocht verder?

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

wat lekker dat je zo'n leuk gezin hebt red.

waar kun je de foto's van dees zien bos?

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k denk ik haar album

ja dat maakt 't werk wel zo leuk he, als ik alleen maar niet-leuke gezinnen zou hebben, zou ik er wel even over nadenken of ik dit wel wil blijven doen.

wat ga jij straks doen qua werk?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Red: volgens mij moet je een hoop afslaan of niet anders word je tonnetje rond met zo'n beroep als jij....(zou ik wel worden denk ik als snoepkont)

heb nog een klamboe gekocht en een slaapzak een shirtje en bij de ikea een boekenplank en een gewone plank en twee koekenpannen

@agneta; in haar fotoalbum...

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hihi ja best wel, maarre gebak vind ik altijd lastig af te slaan. En vooral 's morgens rond 10/11 uur dan krijg ik altijd honger.
    Beschuit met muisjes lust ik niet dus dat scheelt. Neem wel eens eentje met kaas maar dat valt wel onder de catagorie gezonde tussendoortjes ;)

'k Loop de laatste tijd, naja afgelopen week dan niet, wel regelmatig of fietsen, zodoende hou 'k t beetje in bedwang maar wil eigenlijk nog een kilo op 5-7 kwijt, dus ja dan is dat gebak niet zo handig ;)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee dan is gebak niet handig inderdaad haha..ik zou het gebak ook niet af kunnen slaan hoor....

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    haha erg he

maar volgens mij ben jij vrij dun dus dat kun je wel gebruiken ;) Ben je al veel aangekomen in je zwangerschap?

Daar ben ik wel bang voor... straks kom ik 25 kg aan, ben ik gewoon even 100 kg.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben tot nu 6 of 7 kilo aangekomen (volgens mij zeven maar weet niet zeker) zal vanavond wel weer even wegen....

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben voor het eerst uit mijn ondergewicht nu ik zwanger ben haha

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik moet ook zeggen dat ik normaal niet let op wat ik eet hoor (nu ook niet eigenlijk) 3 of 4 koekjes per keer eet ik zo op als ik zin heb :oops:

Deel Deze Pagina