Ohhh over de sex heb ik ook een mooie... van de week... na een lange tijd weer sex gehad. Na afloop begint Daan heel irritant tegen m'n hoofd te tikken met z'n vinger zegt hij 'Als de kleine straks geboren is doet hij dit bij mij en vraagt 'Ben jij nou die eikel die steeds tegen m'n hoofd aan het tikken was?' Hahahhahaa Ik heb echt in een deuk gelegen!
Het is natuurlijk wel gek dat je buik nu meer uitsteekt dan je borsten... achterlangs is een oplossing. Het lijkt wel of de ruimte van binner nauwer is en veel gevoeliger. Ik vind t niet altijd meer even fijn. Na afloop had ik een tijd geleden ineens hele ege kramp. Ik denk dat ik toch de kleine een beetje probeer te beschermen ofzo.
Haha Debby Gekke vriend heb jij! Geweldig Wat ik mij ook afvraag. Als je dan seks hebt, en je voelt je kindje bewegen. Is dan je zin niet gewoon helemaal weg? Ik zou het echt raar vinden om seks te hebben met mijn vriend, terwijl er een kleintje in mijn buik aan het rondzwemmen is.
Whahaha die van die eikel is goed En borsten zijn vanaf nu voor de baby dus Kan me wel voorstellen dat het gevoeliger is ja. Het is toch veel meer doorbloed dan anders. Dus dan kan het idd ook wel nauwer zijn als je het zo bekijkt. Ohh dat lijkt me doodeng als je na de sex ineens kramp krijgt! Denk dat de sex hier dan afgeschreven zou zijn hoor En niet alleen door mij Ik ga hier nu al heel lang mee natuurlijk en heb daardoor iedereen zwanger zien worden. En dat is toch wel grappig hoe anders sommige dingen dan gaan op het forum. Toen we met zn allen nog aan het proberen waren om zwanger te raken hoorde je iedereen over klussen, hoe vaak, wanneer, hoe laat, aankondigingen enz enz. Toen er een paar zwanger waren werd dat steeds minder. En nu bijna iedereen zwanger is hoor je zelden nog het woord klussen. En sex bij zwangeren hoor je al helemaal zelden iets over. Ineens is sex weer prive en intiem. Grappig, zo'n verschuiving in het forum zeg maar
Ehm... tot nu toe heb ik dat niet door. De kleine is natuurlijk nog niet zo heel sterk en op t moment dat je sex hebt ben je niet echt bezig met de kleine bewegingen die plaatsvinden in je bm maar meer met andere bewegingen. hahaha Ten minste ik wel... Misschien als de kleine sterker wordt dat je daardoor afgeleid kan raken of het idee hebt niet echt alleen te zijn. Maar ja, dat is straks natuurlijk ook... De kleine ligt in de kamer naast jullie of op dezelfde kamer. Tis een beetje een warverhaal geworden maar kort gezegd. Ik heb er nog geen last van (de keren dat we nog sex hebben).
Ik dacht daar net ook al aan... Nog voordat je de vragen stelde. we hadden het hier heel vaak over sex en vooral de zin of juist absoluut geen zin in sex. Want ik zat er laatst best wel mee.... Bij ons is de sex echt op zo'n laag pitje komen te staan. Maar daardoor mis je wel de affectie natuurlijk. Laatst heb ik me erover heen gezet en heb m'n mannetje het hof gemaakt. hahaha Gelukkig ligt het niet alleen aan mij maar ook omdat Daan zo enorm moe is. Ik vind de affectie in ieder geval heel erg bealngrijk ik denk dat een stelletje dat ook nodig heeft.
Over m'n borsten... Daar was ik nou zo verbaasd over. T kon Daan niets schelen. Hij vond t alleen maar fascinerend. Hij vroeg ' Maar waar komt t nou uit dan?' de lieverd! Humor helpt ook wel denk ik.
@ Bos: Het was wel een rare vent (beetje dan ) maar gelukkig geen vieze.. wanneer de foto's komen weten we niet precies, hoop zo snel mogelijk... @ Ryanne: 1e letter een F, hmmm heb wel wat namen in mij hoofd Wanneer ga je met verlof meid? @ Knarboor: Mooi buikje hoor en jullie willen ook niet weten wat het is dus? @ Red: Niet ongi worden hoor meid... *Leest nu dat het toch is doorgezet* balen meis... had er zo op gehoopt voor jullie (voor de rest natuurlijk ook) @ Kristel: Ziet er al heel leuk uit zeg lief dat roze denkentje... @ Hilli: wat een lief pyamatje enne goed dat je nu al een buikfoto gemaakt hebt, dan heb je tenminste vergelijkingsmateriaal @ Dreamer: Ik laat mijn vriend het buikhouden (als ik het straks echt niet meer kan zien) enne ik ben trouwens ook al flink aangekomen... weeg normaal 59-60 kilo en weeg nu al 70kg denk er nu wel vaak aan of ik het er straks nog wel vanaf krijg... krijg al te horen dat ik een dikke reet heb krijg en merk dat mijn bovenbenen dikker worden... @ Debby: die opmerkingen van Daan hahaha geweldig.... die woorden zouden zo uti mijn vriend kunnen komen... ook zo'n droogkloot... @ Seks: Heel eerlijk... wij hebben het niet meer gedaan sinds ik zwanger ben... ik vind het persoonlijk een heel raar idee op het moment dat we er bijna mee beginnen zeg maar... en dan is de zin ook ineens vertrokken... we hebben wel op andere manieren seks hoor en dat gaat prima, maar voor de daad zelf hebben we gelukkig wel even geduld... Hier vanmorgen een lekker ontbijtje op bed gehad van vriendlief 2 boterhammetjes met verse aardbeien en een glas vers geperste jus d'orange wat is het toch een lieverd...
Heb trouwens vage striemen op mijn borsten, ter hoogte van de beugels van mijn BH, zou het daarvan kunnen komen?? het is geen straie maar t lijkt er wel een klein beetje op... het is me gisterochtend voor het eerst opgevallen en het lijkt helaas niet weg te trekken
@ HIlli, gefeliciteerd met je zwangerschap hoor!! Fijn dat de bloedtest het toch even heeft bevestigd. Leuk dat je ouders en schoonouders zo gelukkig reageerden! @ kim, fijn dat de ringen zo snel klaar zijn @ sterretje, fijn dat de echo goed was. En gefeliciteerd met jullie zoon! Nog een prinsje @ prinsen en prinsessenpoll: voor Hilli een prinsesje @ bos, leuke naam: Lars. Ik zou mijn zoontje niet zo noemen, want onze hond heet Lars haha @ stephanie, fijn dat het goed is gegaan met de fotoshoot en dat je mooie foto's krijgt! @ knarboor, mooi buikje @ red, balen dat je ongi bent geworden meis. Het klonkt zo veelbelovend! @ kristel, leuk die foto's van het kamertje. @ dreamer, haha mooi man dat jij van die delicate vragen stelt @ all, ik heb gisteren nog een testje gedaan ipv vanmorgen. Weer zo'n ultralicht streepje, maar dat lijkt hier eerder regel dan uitzondering.. Nu maar wachten tot de 19e dus.. Heb wel door de dag heen steken in mijn bm (wordt gelukkig al wat minder dan een paar dagen terug), snel moe en de laatste dagen regelmatig hoofdpijn :S Van mij mag die ongi wel gaan doorbreken. Dan kunnen we weer verder. Of in ieder geval gewoon duidelijkheid. Bah.. (sorry voor mn geklaag..)
@ Nen: wandelse... kan iemand mij vertellen op welke pagina de prinsen en prinsessenpoll staat, dan zal ik 'm ook weer even aanvullen...
ik zit heerlijk met de laptop onder de parasol in ons tuintje en de hond speelt in het badje ze heeft haar eigen zwembadje en dat vind ze helemaal geweldig... ben alleen bang dat ze bij de kleine in het badje springt volgend jaar... haha
Mijn aanvulling op de Prinsen/prinsessenpol: Desiree: Prinsje Juffie: Prinsesje Suus: Prinsje Hilli: Prinsesje Er was trouwens gisteren iemand die dacht dat ze het geslacht van ons kindje op de echodvd kon zien... ben benieuwd of ze gelijk heeft....
Hoi allemaal, zo net veel pagina's teruggelezen.. jullie kletsen veel zeg Heb gisteren mijn eerste zwangerschapskleding gekocht en dat was echt een hel.. want ze verkopen bijna nergens mijn maat.. uiteindelijk heb ik een rok, een broek (voor de zomer, dat dan wel) en een shorts gekocht die wel pasten. Voorlopig ga ik niet meer op zoek, want het is wel deprimerend. En het was duur om iets in mijn maat te vinden. Er zitten hier toch nog meer dunnetjes, hoe doen jullie dat? Oh en tenslotte heb ik al de hele week last van me stuitje en bilspieren daar omheen en vrees voor beginnende bekkeninstabiliteit.. aangezien me bekken ook steeds meer pijn gaan doen.. dat wordt naar de fysio binnenkort.. @ Debby haha is jouw vriend zo'n grappenmaker.. het zou wat zijn als jullie kindje het echt zou zeggen en ik zie je gaat nu echt al een mooie bolle buik krijgen! @ Stephanie zo jij bent een bofkont zo'n lekker ontbijtje.. en die striemen is misschien beginnende striae helaas. Ben benieuwd naar de foto's, maar fijn dat alles goed is gegaan. @ Nen ik snap wel dat je klaagt over het overtijd zijn.. je weet helemaal niks nu en dat is zo vervelend!! Nog een dikke week en dan kan je eindelijk naar de FA voor clomid toch?? @ Dreamer ik ga dan een grote spiegel gebruiken voor het scheren want ik kan daar echt niet tegen als er een bos zou groeien.. anders helpt manlief me maar. Gelukkig is het nog lang niet zo ver! @ Gaby grappig die party.. zo met al die bijzondere dingetjes (ik had het idee dat het alleen maar speeltjes waren). Maar allemaal leuke dingetjes dus @ Sterretje gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat alles goed was! @ Hilli leuk dat je het al hebt verteld en nog leuker hoe ze allemaal reageerden hoe gaat dat in België, kan je gelijk naar de vk toe? @ Red ooh wat jammer dat je ongi bent geworden.. jammer @ Kristel jullie kamertje wordt mooi!! Oh en voor de poll.. Voor Hilli een prinsesje, voor Suus een prinsje en voor Juffie een prinsesje! @ Agneta ooh brr twee vogeltjes en een vis.. echt eng.. gelukkig zijn ze voor je opgeruimd!! Dooie voel @ Sammie sterkte met alles. Ik vond het ook altijd moeilijk, al die zwangere banners. @ Bos leuke namen! Ik vind Sven ook heel leuk. @ Ryanne ben benieuwd de eerste letter met de F.. zo jij mag al bijna met verlof, lekker zeg! @ Kim fijn dat de ringen helemaal naar je zin zijn en leuk morgen het gereg partnerschap. Maak er een leuke dag van! @ sex daar heb ik helemaal geen zin in.. ik vind het een beetje eng nu. Ik weet dat de baby er niks van voelt nog nu, maar ben er ook gewoon helemaal niet mee bezig. @ gewicht ik ben nog niks aangekomen.. eerst wel afgevallen maar nu weer terug op me oude gewicht. Zal nog wel komen allemaal. Nog een vraagje.. wat doe je nou allemaal met hydrofiele luiers? Ik vind het van die vage dingen.. geen idee waar je ze allemaal voor nodig hebt!