@ Desiree: Tja als het beginnende striae is dan so be it, op mijn borsten vind ik het niet zo heel erg als op mijn buik... borsten ziet alleen mijn ventje maar, alleen buik ziet iedereen... hoop toch nog wel een bikini aan te kunnen na mijn zwangerschap... als het vanavond nog niet weggetrokken is zal ik proberen een foto te maken (zonder me hele tiet in beeld te krijgen...) Ik heb normaal maat 36 van kleding en ik moet zeggen dat de broeken van mamalicous qua pasvorm prima zaten... maar ik raad je aan niet alles echt aansluitend te kopen want dat heb ik gedaan, en toen zat het helemaal geweldig en nu pas ik het niet meer Hydrofiele luiers kan je gebruiken om het kindje af te drogen, ze nemen veel vocht op en zijn heel dun zodat je ook goed tussen de plooitjes ed kan komen, ook wordt er vaak een hydrofile luier onder het hoofdje van de baby gelegd in het bedje voor als het spuugt of voor het zweten... (baby zweet alleen via het hoofdje) vriendin van mij legt altijd een hydrofiele luier over de hoes van het aankleedkussen, mocht het dan voorkomen dat het kindje plast of poept tijdens het verschonen hoef je je kindje niet meteen op het blote kussen te leggen maar kan je (als je snel genoeg bent) alleen de hydrofiele luier eronderuit trekken en je kindje verder verschonen/aankleden....
zo ff vast reageren voordat ik verder lees anders vergeet ik alle weer. @red: klote meid dikke knuffel. hopenlijk brengt ronde 8 geluk. @gaby: hopenlijk ben je snel van je zere vingers af @debb: ga zo ff mijn foto's er op zetten oke...gister vergeten sorry. ik weeg nu 67,5 en ben 1,84 cm lang. @oma: scheren gaat nog helemaal lukken hoor (ik kan mijn voeten ook nog zien he haha) en anders wil vriendlief het vast wel doen haha... sex moet ik niet aan denken eigenlijk....het idee dat je niet meer met zijn tweeen bent maar met zijn drieen maakt de sex er voor mij niet echt aanrekkelijker op zeg maar...lig je daar in het heetst van de strijd krijg je ineens een schop van die kleine...nee ik wacht nog wel een paar maandjes tot de kleine in zijn eigen bed ligt...dan pakken we de draad wel weer op haha... @eva: laat ff weten hoe het met je gaat meid.... @ik ben nog steed benieuwd naar wat suhe heeft gekregen (want volgens mij is die bevallen in mijn vakantie) zo ga nog ff de laatste paar pagina's lezen.
hoi hoi red wat balen! maar je zegt het al nieuwe ronde nieuwe kansen. ik ben nog maar 3 kilo aangekomen sinds mijn zwangerschap dus het valt heel erg mee. en ik moet eigenlijk zeggen het kan me ook niets schelen. ik was toch al wat zwaarder en ik zie het na de bevalling wel weer hoe of wat. misschien ga ik dan wel bakkeren! haha. over sex. wij hebben wel gewoon sex hoor. alles is veel gevoeliger daaronder. en je hoeft echt niet bang te zijn want er zit eerst een hele grote slijm/bloedprop voor en dan nog de placenta en je man/vriend komt er echt niet bij in de buurt. ohja en scheren dat gaat nu wat lastiger maar ik laat het echt niet staan. (dan zou er van sex denk ik ook niets meer van komen) maar ik doe het gewoon op gevoel. en met een spiegel.
@stephanie: kan het niet komen omdat je bh's misschien te strak gaan zitten?? is maar een idee hoor heb anders ook geen idee...en wat dacht diegene die het gezien had dan? of mogen we dat ook niet weten?
@ Bos: Suhe is bevallen van een zoon: Sem... ze dacht een meisje te zien... hoe ze het zag weet ik niet want even later moest ik haar nog even 10 minuten lang met beeld op pauze uitleggen dat je de neusgaatjes zag en het mondje whahaha @ Agneta: Dat heb ik idd ook gemerkt dat alles veel gevoeliger is daaronder haha vriendlief heeft geen tijd meer
@ Bos: Mijn bh's zitten naar mijn idee niet echt strak maar ga het even in de gaten houden... heb wel een nieuwe bh, misschien komt het daardoor... die heb ik de afgelopen 2 dagen wel aangehad...
Voor degene die van fotobewerking houden: http://www.scrapblog.com/default.aspx als je je even aanmeld kan je echt superveel leuke dingen doen met je foto(s)
staphanie hoe bedoel je dat met suhe? wist ze niet dat ze een zoon zou krijgen? en heb je haar gezien?
goeiemiddag! @Debby, jammer dat je niet goed kunt uitrusten, maar rustig in je hoofd scheelt al heel veel. Ben je in elk geval meer ontspannen Wat grappig, die reactie van je vriend. Die van mij doet nu opeens heel voorzichtig, bang dat er iets uitkomt hahah Over gewicht zou me er geen zorgen om maken hoor. 12a15 is gemiddeld, maar mensen die voor de zwangerschap te licht/licht waren horen meer aan te komen, dus is echt normaal hoor. @nen, echt balen! had het ook altijd , weet hoe je je voelt.. rot pco @Desiree, ik heb ook klein maatje, ben 1.63 en normaal 49/50 kilo en damesmaten verzuip ik meestal in. H&M valt wel klein. Ik zoek gewoon kleding uit waar een grotere buik inpast haha. En ik heb van de h&m wat positiekleding bestelt online. Een spijkerbroek heb ik van zerotonine gekocht, die was wel wat duurder maar zit nog steeds perfect. Die hebben kleine maatjes. Ja en verder rokken met een elastische band zijn ideaal, en jurkjes, tuniekjes met een positielegging. Verstandig dat je even langs de fysio gaat! @Sterretje,gefeliciteerd met jullie zoontje!! En gelukkig was alles zo te zien goed. De prinsjes zijn nu wel in de meerderheid he, ben benieuwd wat de rest gaat krijgen. @Hilli, wat leuk zeg, nu al een kadotje en super dat ze goed reageerden. @Agneta, bah vies he van die beesten. Ik vond hier laatst een roodborstje onder de bank met de kat @Bos, vind het leuke namen! Ik vind Lars net wat leuker denk ik. Suha had een jongentje toch? @Stephanie, hoe je niet gewoon vocht vast? dat je bh afdrukken achterlaat? Als het echt onder de beugel zit is het vast geen striae toch? @Kristel, mooi kamertje! En wat een leuke schommelstoel, je ziet helemaal niet dat het een schommelstoel is. @scheren, lukt nog gewoon, en straks met een spiegeltje ofzo? en als dat niet lukt mag mn vriend het doen hahaha wil het wel beetje netjes houden haha @Sex, wij hebben ook nog gewoon sex hoor, niet veranderd. Alleen toen ik net wist dat ik zwanger was, was ik bang dat ik er een miskraam van kon krijgen ofzo maar na de 6/7 weken ofzo was het weer normaal.. Vind het niet echt een raar idee, ik denk er op dat moment gewoon niet aan haha @Kim, echt super dat ze mooi zijn geworden, heel veel plezier morgen! Echt een bijzonder dagje voor jullie 1 Slokje champagne dan he? haha heb even snel gereageerd, zonder kladblok dus hoop niet dat ik niemand vergeten ben! Hier is alles goed, gister op visite bij schoonouders geweest. Savonds kwam de complete familie, druk dus. Ik had van 8 tot half 9 elke 2/3 minuten een pijnlijke harde buik Gelukkig ging het weer over.. Zonet was mn vader er even, lekker buiten gezeten en vanavond even bij mn ouders langs, dan is mn moeder ook bij mn vader thuis (ze wonen niet samen, zijn wel samen haha) Ik doe nu rustig aan vandaag verder, mark gaat het hele huis al door omdat hij deze week weg is hoef ik het niet te doen
@ Emma: Nee het is geen afdruk van mijn BH tenminste niet zo'n afdruk die gaat jeuken zeg maar... (snap je wat ik bedoel?) Fijn dat Mark even het huishouden op zich wil nemen, jij moet echt goed je rust pakken...
@Stephanie, hm misschien de huid die oprekt? Ik zou het gewoon goed insmeren met olie , dat de huis niet droog word in elk geval. Maar zal vast wel wat meevallen . Had het laatst ook op mn buik, paar dagen later was het weer weg. Was gewoon wat geirriteerd denk ik.
zo foto's van de spullen en de 20 weken echo staan in mijn album wij gaan niet naar mijn moeder (zijn vrijdagavond wezen gourmetten voor moederdag) en mijn schoonmoeder is een weekendje weg. vanochtend verjaardag gehad van kleine van vrienden dus vanmiddag lekker niks doen...
@Bos, wat een leuke spulletjes! waar is dat shirtje met dat schaapje van? Die is echt schattig . Echt heel leuk allemaal En dat slabbetje is ook geweldig haha Wel lekker even middagje niks , moet je veel werken komende week? Ja wel fijn dat mark het allemaal doet. Vind het alleen moeilijk om te blijven zitten zelf haha. Heb zin om van alles te gaan doen maar ja, heb nu ik zit al paar harde buiken per uur dus ik doe het maar niet. Stephanie en bos, hebben jullie nooit last van harde buiken?
emma: dat is een rompertje met dat schaapje maar volgens mij heb je ook shirts...moet je ff op internet kijken bij simply colers...kun je zelf laten maken namelijk nee nog geen last van harde buiken terwijl ik toch aardig veel en soms redelijk zwaar til (op mijn werk) hoef trouwens maar 3 dagen te werken deze week. ben vrijdag ook vrij moet mijn overuren opmaken voor mijn verlof dus ben de aankomende 3 weken elke week een dag vrij
emma: mooi weer zou lekker zijn maar ze gaan de tuin straten dus kan toch niet buiten zitten soms is het best pittig ja op mijn werk vooral omdat ik op de babygroep sta...peuters kunnen zelf op de commode klimmen en lopen maar de baby's zijn veel hulpbehoefender (hoe zeg je dat in gewoon nederlands?) en aangezien sommige baby's niet heel licht zijn (de zwaarst is 13 kilo ) daarom vind ik het wel fijn dat ik de aankomende weken maar 3 dagen hoef te werken ipv vier achter elkaar want merd gewoon dat ik op vrijdag erg moe ben....wat voor werk doe jij dan of was jij thuis? ik heb dat nog nooit gehoord hoor dat het slecht is voor de baby...zou je eens moeten vragen aan de verloskunige anders kun je er nog langer in blijven zitten...misschien wel prettig als je buik daar van ontpannen word..
@Bos, ok zal even op de site kijken zo wat ze allemaal hebben. Wat goed dat je nog nergens last van hebt Je hebt ook wel zwaar werk he, tillen enzo. Dagje vrij is wel leuk Hopelijk word het een beetje mooi weer! We hebben een bad ja, ga ik ook vaak in hoor. Niet te lang, volgens mn moeder is het te heet voor de baby ofzo? maar dat helpt idd wel ja!