Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Omdat t 4x mis is gegaan, en ik eerst de tijd nodig had om te herstellen. Dat zou de reden zijn geweest dat na die 1e keer t daarna nog mis ging omdat er nooit langer dan 2 cyclussen tussen zat

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    bos maar jou vriend/man is al klaar met die studie voor ra? of niet? hier neit hoor...hij is nog met zijn scriptie bezig...

meisje ik hoop het zo voor je!!!!! en ik ben ook flink aan de poets gegaan toen!!!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh en lynn: wat heb je allemaal nog bijgekocht dan wat je nog niet had voordat julian was geboren (kan ik mijn lijst misschien nog aanvullen dus tips zijn welkom)

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    werken...bah wat een vies woord!!!

ik heb al met mijn baas besproken dat ik maar voor 10.5 uur teug kom en dat julian mee gaat naar het kdv waar ik zelf werk...dus hij staat nu boven aan de lijst!!!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @meisje: ik snap hem.

@lynn: mijn vriend heeft spd gedaan...hij is dus eigenlijk assistent accountant...echt accountant wil hij niet worden omdat hij dan voornamelijk handtekeningen zet zegt hij...hij doet wel weer een opleiding van een jaar maar vraag me niet wat precies hoor...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: haha vies woord he 10,5 uur is niet veel nee. verdeel je dat over twee dagen? maar je hebt nog paar weekjes verlof toch? (je bent 3 weken te vroeg bevallen toch dus heb je nog 5 weken? of reken ik nu verkeerd?)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: vond het leuk dat je weer ff langs kwam..

ik ga mijn bed opzoeken...(vriendlief is toch chagi want die is aan het strijken haha) kleine is weer lekker actief dus kruip nog ff met mijn boek onder de wol maar eerst ff genieten in bed van het geschop in mijn buik...

fijne avond allemaal...

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

daar komt ie:
    `
    10x extra hydrofiele luiers die had ik er al 15 maar die gebruik ik overal voor...in het bedje...en de kinderwagen voor na het badje 2....en dan liggen er wat in de was en in de kast!

easyfix maar die had jij al had ik gelezen

medela freestyle kolf

tutjes...

knuffel je speen!!!

veel meer dekbed overtrekjes en ook voor de verschoonkussen!

detolzeep en handgel!

5 setjes maatje 44 want julian was er te vroeg....

zoogcomresse

slaapzak...

mobiel met liedjes die automatisch gaan!

speelkleed van rainforest om op zijn buik te leggen om te oefenen.....

hebben de stokke stoel toch maar gekocht met de mamamazzel dagen

voedings bh's en truitjes

flessen sterielsator
    flessen!! van difrax zijn de beste volgens het zkh!!!
    en ik heb natuurlijk nooit genoeg kleertjes!!!! en we hadden echt alles zijde we.....!!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ik ben er nog ff maar ook zo weer weg.

Lynn, wat leuk dat je er weer 's bent! Mooi kindje zeg!!

Wij hadden nog honger, hadden nog niet gegeten, dus hebben pizza gehaald. Was lekker! Gaan nu maar 's op bed ;)

Fijne avond!

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k reageer morgen wel ff verder.

'k lees ff wat van kolf, 'k krijg een elektrische eenzijdige kolf van m'n werk als ik BV geef voor tijdens de BV-periode. Omdat ze ons geen kolfplek kunnen bieden omdat wij altijd in de gezinnen zitten. Vind 'k erg leuk gebaar! Scheelt weer een dure aanschaf

11. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    22 juni pas...julian is 5 weken te vroeg...dus ik heb nog wel even!!!

ok dus hij is aa accountant...haha ik heb er ook de ballen verstand van hoor...maar die van mij wilde dat niet doen want dan moest je de heledag belastingen van klanten in vullen :)

slaap lekker...en ik kom zeker vaker tussen door lullen....haha..

en als ik iets vergeet wat handig is roep ik het hier wel!!!

12. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen

dat is netjes van je werk....en scheelt zeker in aanschaf!!!! ik heb een tweezijdige maar gebruik hem altijd maar 1...want ik krijg het niet voor elkaar om 2 tegelijk te doen :oops:

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hebben volgens mij meer mensen moeite mee, in elk geval mn laatste kraamvrouw. 'k Geloof dat we 'm van Avent krijgen.

Nu ben ik echt weg!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ha meiden...

ben er ook nog ff...

jullie hebben flink doorgekletst in die paar uurtjes dat ik weg was (4 pagina's)

@ Lynn: wat een prachtig ventje heb je toch :D

Zo paardje had een beetje de lente in zijn bol... de kleinste van de 2 is nu net 7 jaar en net onder het zadel (hij vind het best dat je op zijn rug zit) maar kent verder nog helemaal niks...
    dus ik er vandaag maar weer eens lekker opgestapt... beestje is echt superbraaf...
    dus ik wil in de galop aanspringen, geeft ie me toch een vreugde bok.. hahaha dat doettie anders nooit... gelukkig kan ik goed blijven zitten :D daarna was alles weer normaal... op z'n gemakkie dat doet ie namelijk altijd :p

ik hoor trouwens niemand van jullie over een wieg...
    wie wil die gaan gebruiken? en zetten jullie die dan de 1e weken op jullie slaapkamer of in de babykamer?

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden ik ga er ook vandoor!

Slaap lekker allemaal :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slaap lekker Nen...

blegh... bij het idee alleen al dat ik morgen weer moet werken heb ik al geen zin meer...

17. @ Lynn, wat een mooi ventje is het toch! Fijn dat het goed gaat! En handig dat ie mee kan naar je werk.

@ Meisje hebben ze verder geen reden gevonden voor de miskramen? Hopelijk mag het snel goed blijven gaan bij jullie. Ook al een tijdje bezig toch?

Ik ga nu slapen.. eerst nog ff douchen en dan plat! Morgenochtend eerst naar het ZH, naar de internist. Dan krijg ik weer uitslagen etc. Daarna gelijk werken. Geen zin in ook :p

Weltrusten allemaal

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Nou jij ook sterkte op je werk dan morgen... slaap lekker...

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Jeetje zeg nog steeds te paard steph? {etje af hoor

Ja ik ben nu 14 maanden met de pil gestopt en 11 maanden bezig. Maar echte onderzoeken stel ik liever nog even uit dus we weten de reden nog niet. Maar ik vind t ook een 'eng' idee, wat als ze iets vinden waardoor het niet lukt? Maar dit is wel de laatste keer geweest, dus als t nu niet raak is of niet blijft zitten gaan we toch echt wel onderzoeken aanvragen.

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meisje: ja gelukkig gaat het nog redelijk, merk wel dat ik snel buiten adem ben, maar op zich gaat het nog goed... het is dat de merrie een lichte peesblessure heeft en de smid nu moet komen om een ijzer terug te zetten anders was is vorig weekend op concours gegaan :D
    wil eigenlijk nog wel wat wedstrijden meepikken (dicht bij huis hoor)

hoop dat je gewoon lekker een klein wondertje in je buik hebt en dat het zich hee goed vasthoudt, zodat jullie het begin 2010 in jullie armen kunnen sluiten...

Deel Deze Pagina