Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden :)

@ miss snoopy & channie, welkom!

@ debby, begrijp wel dat je na de bevalling het liefst nog zo lang mogelijk thuis bent bij de kleine. Hopelijk kan de vk je wat advies geven.

@ emma, leuke dag voor de boeg lees ik :) Veel plezier!!!

@ ryanne, ben benieuwd naar de naam hoor! Nog ff wachten voor ons ;)

@ all, ik werk ff lekker thuis vanmiddag. We hebben vanmorgen al een interview afgenomen en nu werken we individueel aan opdrachten (we zijn met zn 3en). Vanavond moet ik weer werken van 17 tot 21. Ben nog steeds niet ongi. Mag hopen dat dat snel eens doorbreekt.

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Lekker dat je nu even thuis verder kunt werken vooral als je vanavond weer aan t werk moet.

Ik heb net de geboortekaartjes besteld... hihihi Best spannend. Maar ik bleef twijfelen en elke keer opnieuw kijken en nu hebben we gister de knoop gewoon maar doorgehakt. hihihi :)

Ik ga straks maar even een soepje opwarmen misschien doet dat me goed... :( Stom zeg. de ene dag voel ik me top en de andere dag enorm lamlendig. Niet dat ik echt ziek ben maar gewoon hangerig enz... Kan mezlf dan niet uitstaan.

Even vk bellen.

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    even snel op mn werk. Ik zat weer mis met mn telling kan vrijdag pas testen. Volgens de calculator maar ik neem aan dat t eerder ook kan aangezien mijn ei op dag 13 altijd komt. Maar ja nod is officieel vrijdag.
    Toch raar want symptomen die ik met mn nod krijg zoals gespannen borsten krijg ik normaal 3 dagen van tevoren en nu dus 10 dagen van te voren. Zelfde als de steekjes en krampjes net voorbij mijn lies.

Hoe is t hier verder?

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ debby, toch wel lekker dat jullie de knoop hebben doorgehakt voor het kaartje. Dan hoef je daar niet meer over na te denken!

@ meisje, spannend hoor. Wanneer wil je gaan testen?

5. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Vk zegt dat ik halve dagen moet gaan werken... dus nu contact opnemen met de bedrijfsarts. Eerst maar eens mijn teamleider informeren. Misschien dat hij me laat uitnodigen bij de bedrijfsarts.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe sta je er zelf tegenover?

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben ik weer even,

@Nen, wel lekker dat je even thuis kunt werken, vond ik altijd een stuk sneller gaan.
    Hoe voel je je verder?

@Meisje, je kan best wel wat eerder testten idd, helemaal als je een gevoelige test gebruikt :D.

@Debby, dacht al dat die zoiets zou zeggen...Het is wel belangrijk dat je voldoende rust krijgt voor de kleine. Wat vind je er zelf van? Dat lamlendige gevoel is echt vervelend.. hopelijk helpt de extra rust goed, je moet ook niet depri gaan worden he
    Wat leuk , de geboortekaartjes :D Ik heb 1 keer even snel gekeken maar verder nog niet eigenlijk.. moet ik toch es gaan doen. Hebben jullie een modern kaartje of meerromantisch? Ik vind met een foto ook wel mooi trouwens.

Ik heb een brief gekregen van de belasting dienst, en ik kreeg ineens veel minder terug :(. Dus ik net onze belastingadviseur bellen, blijkt het nog van 2007 te zijn :D, krijg het dus nog extra yeeh Van 2008 komt in juni pas.
    Ik wou zon babyschommel/ swing maar die zijn zo duur, dus misschien ga ik die ervan kopen .

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, mooie meevaller dus :) Met mij gaat het goed hoor. Hoe is het nu met jou?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: haha ja het zijn echt van die vragen die niemand stelt, maar waarop iedereen toch het antwoord wil weten :p
    Balen dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt meis.
    Nog maar een weekje en dan weet je hopelijk meer :D

@Steph: ik heb zo'n vermoeden dat het bij ons ook 9 maanden geen sex gaat zijn :)
    Mn man vindt het nog veel enger dan ik, dus dat wordt wat.
    Maar wie weet is het wel heel anders als we zwanger zijn.
    Ben benieuwd naar je foto's meis :D
    En wat dacht diegene op de dvd te zien?
    Of wil je dat niet zeggen?
    Lees net dat ze meisje dacht.
    Ben benieuwd :D

@Dees: balen dat zw kleding zoeken zo deprimerend was.

@Emma: *pas op, overbezorgde om door de bocht*
    Doe toch is rustiger aan meis!
    Dat is echt belangrijk hoor.
    Dan maar een weekje geen bezoekjes aan familie.
    Maar dalijk lig je vanaf de 25e week tot het einde in het ziekenhuis ivm verstreken bmm ofso.
    Denk aan je kindje meis!
    (snap wel dat het heel moeilijk is hoor, denk dat ik het zelf ook niet zou kunnen...)

@Kristel: haha goeie reden :)

@Nen: tempen met pco kan wel.
    Als je nog niet eerder getempt hebt zal je raar staan te kijken.
    Het gaat in extremen op en neer namelijk, dus echt wijzer word je er eerst niet van.
    Ik wil je wel helpen met je lijst in de gaten houden als je wil gaan tempen?
    Help een vriendin van me met pco ook.

@Lynn: je kan je nu al niet meer voorstellen dat Julian in die kleinste kleertjes paste zeker?
    Dat had ik heel erg bij mn nichtje toen ze een paar maandjes was.
    En als ik nu maatje 44 zie kan ik het me al helemaaal niet meer voorstellen.
    Geniet maar lekker van je kleine mannetje :D

@All: tnx voor de antwoorden over sex en de bushbush!

@Deb: ben benieuwd wat je werk ervan zegt.
    Voor jezelf opkomen he meis!

@Suus: beterschap met je tong!

@Kim: gefeliciteerd :D
    Hier is het stralend mooi weer, maar las dat het bij jullie bagger weer is?
    *stuurt de zon naar limburg*
    Alsjeblieft :D

@Nieuwe: welkom :D

@Meisje: spannend!

Zo, dat was geloof ik 15 pagina's aan reacties :)

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ emma: inderdaad een leuke meevaller! Altijd lekker!

Ik heb inmiddels al veel weerstand tegen mijn werk opgebouwd, het liefst zou ik helemaal niet terug gaan maar ja... ik zal toch nog even aan de slag moeten daar. Ach dan zit ik daar van 7.30 tot 12.00uur dat moet te doen zijn... En misschien een dag vrij en dan de vrijdag wel werken... dan is er toch niemand van het secretariaat.

Ik heb mijn teamleider gemaild en gevraagd wat hij van het advies vind. Ik lees het zo wel weer.

Het lastige vind ik dat het best goed gaat met mij en dat ik rondom de zwngerschap niets te klagen heb... alleen nu moet ik het wel een beetje over die boeg gooien. Ik had altijd met mezelf afgesproken geen zeikende zwangere te worden en nu doe ik het toch... Maar ja, of de mening van andere (collega's) nu belangrijk is.

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ja goed hoor, ik doe heel rustig aan , dat helpt wel. Heb nu een paar harde buiken per uur.. dus al heel wat minder in elk geval :)
    Wanneer begon jouw stage eigenlijk?

Ik ben er nu ook weer vandoor trouwens, ik wil nog even een kadotje voor mn moeder halen en dan moet ik de bus halen. Nen succes met school en werkse straks!

De rest, doei! *zwaai* :D, tot morgen denk ik..

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    zo hee dreamer, wat een reactie! Tnx dat je wilt helpen met de templijst. Ik ga eerst ff afwachten wat er volgende week besproken gaat worden bij de FA. Als ik wil gaan tempen krijg ik van daaruit waarschijnlijk ook nog wel tips. Is tempen met pco zo anders dan zonder?

13. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hey Dreamer! :)
    Hoe gaat t met jou vandaag! :)

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, mijn stage is van september tot en met juni.

@ debby, tsja je hebt het soms niet voor het zeggen hoe het gaat verlopen. Het is gewoon heel vervelend dat je nu zo'n stomme collega hebt. Als je niet zwanger was, dan was je er waarschijnlijk wel anders mee om gegaan, maar nu moet je denken om de kleine en om het feit dat stress niet goed is. Je kunt maar beter een 'zeikende zwangere' zijn en straks een gezond kindje hebben!

15. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Das inderdaad waar Nen. thanx! :)

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    zag dat ik berichtje van dreamer en debby niet had gelezen..

@Dreamer, ja je hebt wel gelijk hoor..Ik vind het ook echt heel lastig omdat het gewoon vanzelfsprekend is. Het huishouden doet Mark nu in elk geval en verder hoef ik niks te doen..:)

@Debby, doordat je een weerstand ertegen hebt is het ook extra stressig natuurlijk..Je bent heus geen zeikende zwangere haha maar het neemt nou eenmaal wel wat energie van je.. en je werkt nog 40 uren he, das wel veel hoor! Waar ik werkte waren de meeste zwangeren er al veel eerder uit..of werkten op therapeutische basis. En meningen van anderen doen er echt niet toe hoor, gewoon schijt aan hebben :p

Nu ben ik ECHT weg haha :p

17. gelukkig daar zijn jullie weer...

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey Ryanne :)

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: ja dat verschilt best wel.
    Daz, ik gebruik je even als voorbeeld ;)
    Dit is de templijst van mn vriendin:
    http://www.fertilityfriend.com/home/228a3e
    Nu heeft ze heel toevallig misschien net een ei gehad (zeldzaamheid bij pco)
    Maar dat is dus nog niet zeker omdat ze pco heeft.
    Mijn kaartjes zien er echt niet zo uit, die zijn heel stabiel.

@Deb: een zwangere zeikerd?
    Ik heb je volgens mij nog nooit ergens over je zwangerschap horen klagen.
    En met de situatie op je werk zou ik er mooi even gebruik van maken!
    Niet schuldig voelen hoor ;)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, wat een lange cyclus zeg! Ik heb al ruim een jaar niet zo'n lange cyclus gehad. Bij mij lijkt het juist wat beter te gaan dan het jaar ervoor. Want toen werd ik inderdaad ook zo 5 a 6 maanden niet ongesteld. Maar ach, ik wacht nog even af. Volgende week naar de FA en zal ook wel follikelmetingen krijgen dus weet niet of ik dan ook nog moet tempen.

Deel Deze Pagina