@nen, Niks aan zulke lange oefeningen he..3 weken is gewoon net te lang. dat ze niet hoeven te acclimatiseren scheelt wel ja! Beter Ik vind het ook altijd zo stom dat ze nog naar kreta gaan ofzo na de uitzending, heb hem liever dan meteen thuis haha maar ja het moet he.. Hoop voor je dat jullie tegen die tijd in verwachting zijn van een klein wondertje , heb je hem toch beetje bij je ook al is ie weg
@Kristel, ja sommige dingen zijn wel duur, fondant en marsepein enzo. Maar de rest kun je zelf maken. Fondant kun je ook gewoon zelf maken, is alleen wel een geklieder haha. Verder valt het wel mee hoor. Denk dat ze wel een stuk rustiger word als ze is ingedaalt! Kun je misschien weer wat slapen
lijkt me ook leuk om zon geboortetaart te maken .. http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph ... by_taarten
@ emma, tja maar 3 weken is niks vergeleken met de uitzending haha. Ik snap op zich wel dat de meeste jongens het fijn vinden om nog naar Kreta te gaan. Daar kunnen ze ff los en ontladen. Mijn vriend heeft dat niet echt nodig, die komt liever thuis, maar sommige jongens gaan helemaal lam daar. En ze kunnen allerlei leuke dingen doen zoals bijvoorbeeld karten. We gaan het afwachten of we dan in verwachting zijn Ik hoop het ook. Maar door die vele oefeningen ben ik benieuwd of hij niet elke keer mijn ei gaat missen... Want de volgende weken is hij weg: 26-27-28, 34, 35, 37, 38 en vanaf week 47 inroteren..
@nen, hm das wel minder.. maar even kijken hoe het uitkomt..met een beetje geluk komt het wel goed Mijn vriend vind het ook niet nodig , die wil gewoon naar huis dan, maar idd heel veel moeten echt even helemaal los haha. Hoe sta jij tegenover de uitzending? Heb je je er al wat op in gestelt?
Het klinkt heel stom misschien, maar als mijn vriend en ik het er nu over hebben springen de tranen in mijn ogen.. We hebben het de vorige uitzending namelijk heel erg moeilijk gehad. Ik was lichtelijk depressief aan het raken en zorgde heel slecht voor mezelf en we hadden ook nog eens een relationele crisis die op knappen stond. Ik zie er heel erg tegenop. Straks weer die handleiding nabestaanden invullen :S Gisteren hebben we besloten dat we toch samen nog op vakantie gaan deze zomer. Hij zei "het kan zomaar onze laatste vakantie zijn". Bah daar wil ik echt niet over nadenken! Kortom: ik ben er nog niet echt klaar voor... Over 3 weken is er een relatiedag. Dan kunnen familieleden kijken met wie ze allemaal op uitzending gaan en welke materialen er allemaal mee gaan en worden gebruikt. En 4 september al de TFI.. Dat komt allemaal zo snel dichterbij.. Tis nog maar 6 maanden verwijderd..
@nen, ja gaat snel he.. Het is wel goed om er nu al mee bezig te zijn.. dan raak je er langzaam aan gewend en kun je je mentaal voorbereiden. Ik was de eerste uitzending ook depressief, heel erg afgevallen..en ik was zoo bang. De tweede uitzending ging alles veel beter, ja nog steeds vreselijk maar ik voelde me wat sterker op de een of andere manier. Mn zus hamerde er steeds heel erg op dat ik positief moest denken, en dat hielp ècht.. hoe cliché het ook klinkt. Ik zou zeker nog even lekker samen op vakantie gaan! En dan telefoons uit, gewoon even lekker helemaal met zn tweetjes. Komt helemaal goed hoor nen! knuffel eetse zo!
ik ben ook weer thuis. ff pizza gehaald. Leuke dag gehad. Kraamvrouw is weer beter, was maar 1 dag ziek dus gelukkig Mocht vandaag hun oudste naar school brengen en morgen de middelste naar de psz. Lekker buiten met ze gespeeld, zandtaartjes gebakken, geschommeld, gefietst en ondertussen de huishouding gedaan Moeten straks naar de kapper dus zal hier beetje opruimen en omkleden. @Kristel, balen zeg dat je je weer zo brak voelt! @Debby, vervelend dat 't ff niet zo lekker ging. Zie je er tegenop, dat gesprek met die maatschappelijk werkster? @Emma, heb je 't afrijden al in zicht? Geweldig zeg die taarten! 'k Heb al een hele mooie gezien voor als we een dochter krijgen. Maar ben zelf niet zo creatief. Vraag me af, zou je zoiets door een bakker kunnen laten maken, als je 't plaatje laat zien? @Desiree, wow gaat al best snel zeg! @Suus, leuk zeg op 1e kerstdag uitgerekend! Geweldig dat alles goed is! @Nen, lijkt me echt niet niks zeg.. pfff... blij dat m'n mannetje gewoon elke dag thuis komt. @Kim, gefeliciteerd!! Wat zagen jullie er mooi uit! En super zeg dat jullie naar Parijs gaan! @Lynn, gaat 't nog goed met de BV? @Rest... weet ff niet meer.
@red, klinkt echt leuk jouw werk vind ik Gelukkig heb was ze weer beter.. Wat ga je doen bij de kapper? Ook verven ofzo? Hm afrijden is nog niet echt in zicht.. heb nog wel een aantal lessen nodig zei mn instructeur. Maar goed ben al lang blij als ik het ooit haal, want zag er als de dood tegenop haha.
@Emma, nee alleen knippen. M'n man moet ook geknipt worden. Haha ja 'k heb leuk werk! M'n loon is ook weer binnen Werd nog 200 euro ingehouden vanwege een voorschot eerder dit jaar. Gelukkig zit ik wel ongeveer op 't bedrag wat ik in gedachten had qua contract dus dat is mooi!
@red, o gelukkig maar Hier komt het pas aan het eind van de maand weer. Had nu net zon erge harde buik dat ik gewoon kon zien waar mn kindje lag . Nu het weer over is begint ie ook hard te trappen. Hij zit dan natuurlijk helemaal ingeklemd.
hey allemaal ik heb wle bijgelezen..maar reageer nu ff niet.. moet eten en dan omkleden en sporten suus: gefeliciteerd! tot morgen of vanavond..
Kent er iemand Wende van Liemde nog? Die heeft hier ook een tijd mee gepraat in het topic. Overgrootoma was dat. Weet niet meer wat haar forumnaam was. Denk alleen dat ze nu een andere heeft. Ik herkende haar aan de foto's op haar babysite. Jah, zo lang lees is al mee Zij is ook zwanger, ze zit mee in het januari 2010 topic.
@ Emma ik ben eigenlijk alleen bang omdat we ons kindje al een tijdje niet meer hebben gezien (verwend he) en de vorige keren was ie wel klein voor het aantal weken dat ik was.. maar nu kijk ik naar andere echo's van anderen heb ik volgens mij niet goed gekeken want er stonden zoveel maten op (op de 2e echo). Ik keek naar 65 mm maar die stond op de plek waar bij suus ook zo'n maat staat (rechtsonder).. maar nu kan ik het niet checken want ik heb de echo's op me werk laten liggen en de foto's die ik heb gemaakt ervan zie je precies al die dingen niet. Grr. *chago modus* Wat leuk dat je taarten bakt dat doe ik ook.. met marsepein enzo heb het ook al een tijdje niet meer gedaan. Ik vond mezelf niet goed genoeg dus ben ermee gekapt eigenlijk. Misschien ga ik gewoon binnenkort weer een taart maken.. wat maakt het uit als ie niet perfect is toch?? Heb jij foto's van je taarten? Koop je ook bij deleukstetaartenshop?? Daar heb ik allemaal taartenspullen vandaan @ Kim gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Leuk dat het een mooie dag was met z'n allen. En ook nog zo'n cadeau!! Leuke echo weer dat neusje is echt grappig hihi. @ Kristel indalen kan zeker weten al met 29 weken of iets eerder.. hoop dat jullie meisje nog wel te zien is op de laatste pretecho.. anders zien jullie alleen haar billen ofzo? @ Ryanne leuk kaartje heb je gemaakt! Gaat alles nog goed? @ Debby klinkt leuk dat bankje! Jammer dat het in elkaar zetten niet zo goed ging.. en misschien was Daan beetje chago dat ie zo reageerde? @ Hilli de eerste dagen na de test had ik ook zo'n gevoel ja.. ik straalde echt.. totdat de misselijkheid kwam! Gelukkig verveel je je niet thuis, maar dat zal niet zo blijven denk ik. Ik werd er wel gek van op gegeven moment. @ Suus gefeliciteerd met de goede echo!! Top zeg een kerstkindje @ Dreamer duur zeg die kleding, ik vind dat echt onzin.. het is wel zo dat ze leuke pakjes hebben maar je kan er nog zoveel meer voor kopen! Ik heb hier nog geen nieuwe datum voor de echo.. maar ik ga morgenochtend gewoon naar het ziekenhuis toe en dan maken ze maar gelijk een nieuwe afspraak, en als het deze week niet kan ga ik uit me stekker daar.. ik ga niet nog langer wachten grr
@emma: als je ze koud wast nemen ze eerder vocht op (net als bij handdoeken) welke film ben je geweest? @dees: jeee 10 weken vandaag.... @channie: wat voor opleiding doe je. en werk je er ook nog naast of zit je fulltime op school.. @kim: gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap...fijn dat de dag zo mooi was..ga zo ff je foto's bekijken.. @hilli: ik kreeg vaak de opmerking van mensen dat ik er in het begin moe maar erg gelukkig uit zag en dat ik toch straalde...vast het idee dat je zwanger bent...gelukkige uitstraling denk ik... @oma: ja ik wist dat ze zwanger was maar wist niet hoever...scheelt dus gewoon 3 dagen met mij (zei is 3 dagen eerder uitgerekend) op de cursus krijg je oefeningen voor je bekken. ademhalingsoefeningen..ontspanningsoefeningen en tips en trucs over de bevalling en wat je moet doen voor het geval de verloskundige te laat komt. ze hebben ook 1 partneravond van 2 uur voor tips en trucs voor de partner... @suus: jee heerlijk gevoel zeg dat je echo goed was...lekker genieten hoor en geen zorgen meer maken @ryanne: klaag maar raak hoor .ik ga zo ff in je album kijken voor je kaartje @lynn: welkom terug kan ik wel zeggen he (zo te zien aan je uitgebreide reactie ) zo vast ff reageren ga ik nog ff verder lezen...
@Bos , ok weet ik dat ook weer haha. We zijn naar 17again geweest, wel grappige film op zich, niet super maar was wel heel gezellig Klinkt wel heel leerzaam die cursus, partneravond is ook leuk erbij haha. Ik heb me nog nergens voor opgegeven, zal wel te laat zijn al denk ik. ik heb tortelinni op staan, moet alleen eten dus lekker makkelijk.. heb nu pas honger
@Nisa: haha geeft niet hoor meid...druk he hier haha....je moet bijna elke dag komen anders is het niet bij te houden....gewoon mee kletsen wanneer je zin hebt hoor... @hilli: wendy?? ja die ken ik nog wel maar een ander?? je bedoelt een andere man?? ze was best lang bezig met zwanger worden...zal ff zoeken op hyves volgens mij had ze die namelijk... sorry heb niet alles gelezen maar wel een beetje door de pagina's heen gehobbeld vanochtend weer controle gehad bij de vk...alles was goed..kleine zit wel aardig hoog maar dat komt omdat hij niet echt in de breedte groeit (aangezien ik zelf ook lang ben kan hij aardig de lengte in) maar was allemaal goed en geen probleem...hartje was ook weer netjes te horen dus helemaal goed.. was pas om half 11 op mijn werk en normaal moet ik om 9 uur beginnen dus was wel lekker...verder was het wel druk op mijn werk dus ben aardig moe.. net ff pizza gegeten met mijn zwager (die kwam de schutting afmaken) vriendlief had cursus maar in middels ook thuis...nou ja lekker boeiend voor jullie allemaal haha