Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh zie nu dat wendy pas vier weken en vier dagen is..en ze zet het nu al op hyves? pfff sorry maar dat snap ik niet zo goed

ik ga ff de borden in de vaatwasser gooien en wil eigenlijk nog ff de overige luiers strijken maar heb niet zo veel fut.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nog twee dagen werken en dan heb ik gewoon al weer weekend jeeee

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @emma: nog nooit van gehoord die film...je kan het altijd nog proberen of ze nog ergens een plekje voor je vrij hebben als je graag op cursus wilt...deze kost ook maar 35 euro dus mocht ik het niks vinden is het nog geen weggegooid geld (vind ik)

4. Ik keek ook ff op wendy's hyve staan idd foto's van positieve testen enzo.. nogal vroeg vind ik zelf.. ik wacht zelf ook nog ff met het op hyves zetten. Het kan net zo goed nog fout gaan! Ach sommige mensen willen gewoon alles delen denk ik.

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, ja voor dat geld kan het nog een keer he :p Wie is wendy eigenlijk?
    yeeh bijna weekend :D

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: ja zei had ook op hyves staat dat ze zwanger wilde worden ze had zelfs een poll dat mensen konden stemmen wanneer ze dachten dat ze zwanger zou worden. sorry maar vind dat wel beetje ver gaan..dan vraag ik me af of het delen is of aandacht maar goed wie ben ik haha....

@emma: wendy heeft hier een tijdje mee gepraat bij jong en zwanger worden maar vond zichzelf te oud worden voor ons en praat nu ergens anders mee..

7. @ BOS GEEN ANDERE MAN MAAR EEN ANDERE FORUMNAAM ;)
    Ze heeft ook met iedereen gedeeld dat ze zwanger wilde worden en op Hyves ook een poll gezet met wanneer mensen dachten dat ze zwanger zou worden..

8. haha bos typen t zelfde op t zelfde tijdstip.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: haha oh andere forum naam haha dacht andere man...dom dom dom...welke naam heeft ze nu dan?

10. geen idee weet ook niet of ze een andere naam heeft, weet ff niet meer wie dat gezegd heeft hier.. Ff bij de jan. mama's kijken

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja gaat wel een beetje ver ja... :confused: maar goed moet iedereen zelf weten natuurlijk..

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: ga ik ff daar kijken (of kom ik nu heel nieuwschierig over haha)

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    misschien leest ze hier nog wel mee

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Ze heet nu wops en als ze meeleest weet ze gelijk hoe ik er over denkt toch.. maakt mij niet uit hoor...

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: mooie echo zeg.

@ryanne: mooi kaartje zeg...lief gedichtje ook (moest er ff moeite voor doen om te lezen maar is gelukt haha)

ik ga maar ff strijken dan is dat maar gedaan...geloof dat er hier niemand meer is...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ kristel: Balen dat je zo brak bent meid... ik slaap wel goed maar ben nog steeds
    doodmoe :( heel vervelend... werd en vanmorgen op mijn werk zelf duizelig van...

@ Kim: Gefeliciteerd meid..
    Wat romantisch allemaal :D en een weekendje parijs cadeau? Toe maar :D
    lekker hoor...
    de kleine een wipneusje :D wat lief... mooie foto :D
    had de foto;s van het GP al op hyves gezien :D

@ Suus: wat ontzettend fijn dat de echo goed was :D en een kerstkindje :D
    ik ken heel veel mensen die op 2e kerstdag jarig zijn, maar 1e kerstdag ken ik niemand...

@ Ryanne: mooi kaartje :D lekeker crea bea geweest :D

@ Lynn: Wij gaan bij babyview, kan ik idd wel even proberen ja...
    de meeting was echt supergezellig :D

@ Nen: lees nu dat je bij de ING werkt :D dan weet jij vast wel wanneer ik
    mijn pinpasje weer kan gebruiken nadat vriendlief 3x de verkeerde code ingetoetst heeft... :(

@ Zwangerschapscursus: ik had me opgegeven maar helaas begint de cursus o,
    19.00 uur en aangezien ik pas ok 18.00 uur klaar ben met werken,
    en nog een half uur naar huis moet rijden, eten en dan ook nog een kwartier
    naar de cursuslocatie gaat dat 'm helaas niet worden...
    ik ga wel zwangerschapszwemmen op donderdagavond...

Vriendlief heeft hier vanmiddag dus het pasje van mijn bankrekening laten blokkeren :( baal ervan maja kan er niks meer aan doen, zal hem volgende keer een briefje meegeven met de pincode erop... haha

mijn schoonvader en mijn vriend zijn hard bezig om de radiatorombouw te maken voor in de babykamer... wordt echt mooi... :D

vanmorgen bericht gehad dat de 1e van de 4 uit onze vriendengroep bevallen is :D een meisje (wisten we al) ze heet Romy :D

Vanmorgen weer op controle geweest bij de vk en alles was weer goed, suiker geprikt (mijn vinger is nog gevoelig blegh...) heb wel te horen gekregen dat ik Ruim vruchtwater heb, dat hebben ze gezien bij de 20 weken echo maar toen niks van gezegd, nu krijg ik waarschijnlijk nog een extra echo op het eind... helemaal niet erg :D

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Bos, succes met strijken , heb er zelf een hekel aan haha

@Stephanie,
    Gelukkig was alles goed bij de vk :) ben benieuwd naar het kamertje. Mn vriend is ook bezig met een radiatorombouw.
    Balen van je pasje,, duurt weer een par werkdagen voor je een nieuwe hebt..
    Zwangerschapzwemmen is ook leuk trouwens!

Ik ben ervandoor, ik ga even badderen en dan op bedje..

fijne avond nog allemaal!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: ga me a.s. donderdag maar eens verzetten om te gaan zwemmen idd... Fijne avond nog :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zo nieuwe buikfoto's in mijn album gezet...
    heb ook ff een foto geupload van onze hond in haar eigen zwembadje :D staat bij algemeen...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: mooi zo dat alle goed is en extra echo is altijd leuk natuurlijk... heeft ze je met een reden geprikt op suiker?

@emma: fijne avond en geniet van je bad. zo heb er al vijf gestreken nou nog 3 dan ben ik klaar...jee

Deel Deze Pagina