Goeiemorgen! @Matta, Hey, nog gelukt met school? Hoeveel rijlessen had jij nu al gehad? Ik heb vandaag de 21e alweer haha @Dreamer, vind je helemaal geen aansteller. je hebt er gewoon naar toe geleefd en nu op het laatste moment verzetten ze het nog even .. @Stephanie, mooi buikje! en wat een verschil he @Suiker prikken , werd bij mij ook gedaan en straks weer. Maar is misschien ook omdat ik bij de gyn ben en niet bij de vk @Debby, ja ik moet wel uikijken dat ik niet alles zelf opeet hahah. Dus ik geef het snel mee aan visite hahaha Hoop voor je dat dat schema haalbaar is, en anders idd helemaal stoppen? Leu kdat yoga zo gezellig was! Is ook echt beetje een uitlaatklep dus. heb wel zin om mee te gaan hoor alleen beetje ver weg he, heerenveen, amersfoort @Red, werkse meid! @Gaby, wow bijna 8 kilo al! Mijn schoonmoeder komt hier de hele dag, ze is er om half 12 ongeveer, mark is deze weeke weg dus eten met zn tweetjes..Misschien heeft ze zin in te gaan babyshoppen Oja en ik moet autorijden straks om 4 uur, ben benieuwd of het nu weer zo shitty gaat haha Ik ga nu een uurtje, vorige keer 2 en toen ging ik bijna van mn stokje. Ik bedacht met net trouwens dat ik over anderhalve week de 7e echo alweer heb
@ Emma: gezellig dat je schoonmoeder langs komt. Babyshoppen zou leuk zijn! Ik ga straks even naar de V&D daar hebben ze leuke, maar simpele 3 delige pakjes voor 15,-. Ik wil een soort lichtbak maken voor in huis... Hmmm... Misschien ga ik zo maar even naar de bouwmarkt. Ik hoop dat ze een beetje behulpzaam zijn en wat dingetjes verstek willen zagen voor me. Anders moet Daan het vanavond maar even doen. hahaha Hij heeft zijn gereedschap allemaal bijzich denk ik. Succes met autorijden.
watvoor lichtbak? Ze willen vast wel helpen, gooi je charmes in de strijd haha Zo , heb gedoucht haar gedaan enz,was gedaan, straks even beetje opruimen , nu eerst even bakje koffie
Morguh.. pff ik heb de echo's gevonden die ik kwijt was (toen ik vannacht wakker werd en niet meer kon slapen bedacht ik me dat ik ze in een tijdschrift had gedaan zodat ze donker en recht zouden blijven. Dus ik kijk net, zie ik gewoon dat we fout hebben gekeken.. met 7w3d was de beeb al 1,04 cm en geen 6,5 mm!! Dus die lag gewoon op schema toen. Ik heb me weer druk lopen maken om niks.. maar goed ik ga straks dan naar 't ziekenhuis en moet en zal deze week, anders ga ik wel ergens anders heen.. Ik moet nog steeds een foto van die echo maken (staat hier nergens) wordt ook wel eens tijd na drie weken @ Dreamer, bah wat is dat met op het laatste moment verzetten.. Moet je weer langer wachten, heb ik ook zo'n hekel aan @ Natas hier ook nogmaals gefeliciteerd!! @ Gaby goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! Hoeveel heb je nog te gaan voor de icsi? @ Sammie nee die kleur is niet goed.. klinkt alsof die kuur niet is aangeslagen.. @ Debby jij gaat weer genoeg doen vandaag.. ik moet nog naar de Hema!! (geen zin in) @ Stephanie fijn straks nog een groeiecho! Kan je jullie kleintje nog een keer bewonderen @ Emma gaat je buik helemaal op en neer?? Ik ga nu ff douchen!!
simpel gezegd een houten plaat met daarachter een lichtslang. Ik heb ook al de ramen van binnen gezeemt, de deur naar de woonkamer gesopt en gezeemt, stof gezogen... plantjes verzorgd. De rest van t huis doe ik straks wel.
Ik moet echt nieuwe vaatdoekjes hebben.. ik heb er veel te weinig (ze zitten altijd in de was) stuur je ze op met de post Maarre.. jij gaat toch niet meer werken he? Tenminste die tijden die je opnoemde vind ik nog best wel lang..
goeiemorgen ik moet vanmiddag werken van 1 tot 6 ik heb gelukkig de laatste paar weken wat meer uren, betekend ook dat ik meer betaald ga krijgen als i kmet verlof ben dus is alleen maar mooi. gister nog wat kleertjes gekocht van een meid die 2 jongens had, niet heel veel maar wat broekjes van mexx en een leuk vestje van mexx en nog een polo van benetton en nog wat dingetjes @debby ik heb volgende week weer yoga dan ben ik 3 weken niet geweest.. 2 keer was niks ivm vakantie en maandag hadden we geregistreerd partnerschap. ik ga graag met je mee shoppen maar is idd een eindje rijden hihi @sammie hmm wat vreemd, misschien een infectie ofzow.. ik had deze week ook last daaronder heb nu die lactacyd ofzowiets en moet zeggen doet wonderen @red veel plezier met die kleine peuter @gaby zo jij bent goed bezig, hoeveel moet je er nog nu? @natas gefeliciteerd een flinke meid hoor @emma succes met je autorijles straks, ik weet niet eens hoeveel echo's ik heb gehad al zeker een stuk of 10 maar heb ze niet bijgehouden. ben wel blij met zoveel echo's @desiree gelukkig heb je ze gevonden
@desiree, ooow de kleine ligt gewoon mooi op schema dus Zit helemaal goed hoor! Nee buik gaat nog niet op en neer haha, voel wel zachte tikjes steeds, en dan heel regelmatig, nu is het weer over. Als ie goed trapt gaat mn buik wel heen en weer haha @Debby, zo je hebt alweer veel gedaan zeg, jij bent echt actief he @Kim, wat leuk dat ze kleertjes voor je had allemaal kleine maatjes? @Sammie, idd misschien een infectie of zoiets? Hoe is het verder met jou en je vriend? @all,Ik sprak mn zus zonet, en ze liet me een foto zien van de kinderwagen die we krijgen. Het is een rode bugaboo , echt super mooi . Mn vriend en ik hebben de erkenning trouwens nog niet geregeld.. wel een beetje laat . Dus we gaan het nu zo snel mogelijk regelen, en een geregistreerd partnerschap. We hebben nu alleen een samenlevingscontract en een testament. @Debby, hebben jullie eigenlijk ook een geregistreerd partnerschap?
@emma oh leuk dat jullie ook een ggeregistreerd partnerschap aangaan, gelukkig hadden wij eht erkennen al met 12 weken gedaan. ik heb idd alleen maar kleine maatjes gekocht ze had ook veel in grote maten maar daar ga ik niet aan beginnen weet niet hoe snel de kleine groeit en welk seizoen die wat aankan.. dus hou het to maat 62 en af en toe 68 maar hoger niet
Hey hey @Bos: Nee ik bedoel niet een andere man, maar een andere naam. Ze heeft nu Wops. Ik weet het niet van Hyves, maar van het topic van de januari 2010 mama's. Aah hehe, zie dat je de naam gevonden hebt @Stephanie: Ben ja al naar zwangerschapszwemmen geweest? Dat lijkt mij ook heel leuk. Mooi buikje! Nog 20 weken en ik heb er ook zo één, hihi. Pfff nog zo lang. @Dreamer: Hé bah, dat is wel heel vervelend. Zit ja daar zo'n lange tijd naar die datum uit te kijken, gaan ze hem een paar dagen van te voren even veranderen. En per brief ... waarom niet even bellen en uitleg geven? @Debby: Als ze het schema niet aanvaarden, zou ik ook gewoon stoppen hoor. Veel beter voor jullie! @Emma: Proficiat met je 25 weken! @Desiree: Jeuj, wat goed dat je de echo's hebt teruggevonden! En dat de groei van jullie beebje goed op schema ligt! Een zorg minder hé. @Kim: Volgens mij hebben jullie ook al veel kleertjes, niet? Ik lag gisteren om 20.30 al in mijn bed De vermoeidheid begint te komen. Ben nu alweer ontzettend moe. Mss toch maar even gaan slapen want ik moet vanavond naar een tupperware demonstratie en ander hou ik dat niet vol Zal wel tot 22.00 - 22.30 duren.
@ desiree: Tis de helft van de uren die ik nu zou moeten draaien. Ik bespreek het nog met de bedrijfsarts maar als hij niet lager gaat dan 50% dan wil ik het graag zo indelen. Het scheelt dat ht dan nog maar 12 dagen zijn. @ Kim: te laat... ik ben alweer terug. Ben helemaal geslaagd! Ik heb een super leuk zomer tuniekje voor mezelf. Nog wat kleertjes voor de kleine en z'n eerste paar schoentjes! Een mooie bh enz van de Hema. Een dubbele frituurpan omdat Daan die zo graag wilde hebben en de oude kapot was. een zwembroek voor Daan. En 3 plantjes! Ben helemaal blij! @ Emma: Nee, we hebben geen geregistreerd partnerschap. En we zijn ook nog niet naar het gem. huis geweest om de kleine te erkennen. daan heeft steeds geen tijd. K heb gister gezed dat we het wel voor de vakantie moeten doen. Ik hoop dat het ergens tussendoor kan. Want daarna moeten we ook nog een formulier opsturen naar de rechter. De kleine is me toch een partij druk! ik ga even fotootjes maken van zijn nieuwe kleertjes en op de beebiesite zetten. @ hilli: balen zeg die vermoeidheid. t gaat over echt!
@Dees: gelukkig ligt de kleine gewoon op groei @Emma: nog last van harde buiken? Je schema klinkt weer druk namelijk @Deb: fijn dat ie in elkaar staat! En hoop dat je werk akkoord gaat meis. @Natas: gefeli meis, wat een leuke naam @Sam: klinkt niet heel goed nee, wat zei de fa?
Haha, ik begin al dingen te lezen die er helemaal niet staan! Ik las dat dat Debby een zwangerschapsbroek had gekocht voor Daan Ik snapte het even niet
hahaha Wie weet vind hij het wel lekker zitten. Hij heeft wel meerdere hernia's gehad dus misschien biedt het zijn rug wel stevigheid. Wie wil er een tosti???? Ik ben nu aan t maken... eenmaal.... andermaal....
Ik niet, ik ga vanavond tosti's eten. Mmm, kijk er al naar uit Kijk ik net op de site van school, want ik moest eigenlijk tegen morgen drie taken afhebben, waar ik nog niet veel aan heb gedaan moet ik ze 19 mei pas afgeven! Wat heb ik toch weer geluk