Hai meiden, Lang niet gesproken Hier gaat het allemaal goed.. Ik ben vandaag naar de VK geweest, het beebje is nu 2,5 cm hahah... volgens de computer ben ik 9 weken en 3 dagen zwanger.. Nieuwe medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en allemaal leuke dingetjes.. tIJDSCHriften, knuffeltje, kortingsbonnen Hema uhh echt leuk pakketje Ik ga zo in bed dan ook lekker even tijdschriften lezen, of de binnenkant van mn oogleden bestuderen Vanavond lees ik al jullie verhalen ff door, gister voor het laatst gedaan Ciao~!
hey juffie, wat fijn dat alles goed is! hoe gaat het nu met jou? werken de nieuwe medicijnen zodanig dat je nog een beetje kunt 'leven' of ben je nog knap beroerd? Leuk pakketje heb je gekregen! Kreeg je dat van de vk? En is dat standaard dat je bij de vk zoiets krijgt?
ow t is weg, dan maar ff opnieuw @ debby geboortepost.nl Het bwijst zich vanzelf maar mocht je hulp nodig hebben... @ nen ben echt af aan t tellen (de laatste loodjes zijn echt zwaar hier) en ook niet druk dus zijn lange dagen. @ juffie hi!
hoi hoi ik hoefde dus niet te werken, heb wel betaald gekregen voor die 5 uur, ze hadden een foutje gemaakt @hilli ja we hebben al aardig wat maar heb het gevoel dat ik er geen genoeg van kan krijgen erg gevaarlijk voor de portomonnee hihi @debby heerlijk he geld uitgeven hihi @kristel ik werk via tempo team ja en heb een 0 uren contract maar krijg 16 weken zwangerschapsverlof en dan betaald het uwv mij gemiddeld wat ik per maand verdiend heb dus dat kan wel verschille maar krijg wel inkomsten binnen ben benieuwd wat ze allemaal vertellen bij jullie, wij hebben hem als het goed is volgende week @ryanne ga jij toch je eigen kaartje ontwerpen?? ik had dus een keuze gemaakt uit die boeken maar begon weer te twijfelen, erg he nu weet ik het weer niet, ga straks nog ff bladeren. ik had die drukkerij gebeld en dan moest ik het voorbeeld meenemen voor de proefdruk dnek dat ik dat volgende week maar ff doe want dan kunnen die boeken terug he?? ga zo ff jouw kaartje bewonderen
@ kim das helemaal fijn zeg. Je kunt alle boeken terugbrengen ja, we hebbenz e niet meer nodig. Benieuwd wat jullie gekozen hebben..
@ ryanne, vind je het zwaar qua werken & zwanger zijn tegelijk, of zit je buik je in de weg of..? @ kim, lekker dat je niet hoeft te werken en wel wordt betaald!
ik zit 8 uur achter de computer dus op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet zitten en doet alles zeer. Als het dan ook nog eens rustig is gaat de dag helemaal niet om. Geef mij maar een berg werk maar helaas... Blij dat ik jullie heb
ik heb net even dubbel gelegen.. mijn ex heeft meegedaan an take me out (heb ik mee samen gewoond maar zat echt in de drugswereld en ging vreemd tijdens zelfs onze vakanties.. niet zo'n leuke herinnering.. vervolgens heeft hij mijn hele familie bedreigt.. maar nu deed hij dus mee aan take out en zat i kdat net te kijken en bleef er 1 vrouw over whaha echt erg en ook echt hoe die overkwam zo voor schut.. was mijn pleziertje ff maar ga niet zeggen wie het was, schaam ik me te erg voor hihi
Ben wel nieuwsgierig hoor Kim Wel vervelend wat hij je allemaal heeft aangedaan. Gelukkig heb je het nu goed getroffen!
@nen dat kun je wel zeggen had gewoon echt een plank voor me kop maar heb nu een super lieve vent waar ik zeker van weet dat hij me zoiets allemaal niet aan doet.
hoii allemaal nou ja nog niet bij gelezen.. ga het ook niet meer doen. kost me te veel tijd!! lees amar weer mee van af hier!! vandaag laatste stagebezoek gehad, moet volgende week dinsdag mijn portfolio inlven en dan is het wachten of hij goed gekeurd is en dan kan ik een gesprek krijgen! ben ontzettend stressig en warrig!! Gauw alles afmaken! @emma ik heb volgende week vrijdag m ijn 5e les..haha.. gaat nog niet zo heel hard. haha.. @dreamer ik kan het me ehel goed voorstellen.. daarom hoop ik met heel mij hart dat jij snel een beebje in je buik mag hebben! ik ben dan ook nog niet zo lang bezig, maar ik baal er vooral van dat ik elke keer mijn ei mis, omdat me lief er niet is. @mik Borsboom.. hahahaha.. klinkt goed niet!! hihi.. in Take me out.. wanneer wat dat voor?? want heb gister nog wel 1 gezien..alleen van een jongen die mocht kiezen uit 8 meiden. @ryanne wat een super lief kaartje.. jullie meiske krijg een naam met een F... mmmm k heb al heel wat namen in mijn hoofd met een F..haha.. of was dt een misleiding..haha.. hoe gaat het verder met iedereeen??!!! heb net te horen gekregen dat mijn vriendin haar ex (van wie ze zwanger is) het kindje niet meer wil herkennen.. het is zelfs via de rechtzaak gegaan.. het is allemaal heel erg sneu!
@mik je weet wat ze zeggen.. liefde maakt blind..!!! ik vind jou en Frank heel goed bij elkaar passen!!
@ Matta hi meisje, iet te gestresst alles komt goed! Denk dat je het wel eens verteld hebt maar waar gaat je ventje zo vaak naar toe? Voor zn werk? Nee is geen misleiding hoor...