@ ECHO ik ben bezig om hem als avatar in te stellen... De baby is nu 2.61 cm en dat komt overeen met 9 weken en 3 dagen Ben nu wel een beetje verliefd op ons kleintje.. sorry hoor meiden.. mn moedergevoelens beginnen denk ik
hey allemaal, @Kim, ik koop ook tot 62 denk ik. Vind het ook lastig kwa seizoen..Lekker dat je onverwacht vrij was en nog betaald ook Ben nu wel heel benieuwd wie er nou mee heeft gedaan met take me out @Hilli, neem maar lekker je rust hoor. veel slapen is nu alleen maar goed. En geniet er maar van dat je niet misselijk bent is geen pretje hoor haha @Debby, zou wel lekker zijn als het voor de vakantie kan ja Leuke kleertjes heb je gekocht! En wat is je buik gegroeid zeg! O heb je tosties gemist Wat leuk dat jullie naar Giethoorn gaan! Wij zijn er laatst ook geweest. Waarom ga je niet gewoon in een fluisterbootje? is lekker relaxed zijn overal te huur daar. @Dreamer, ja nog steeds last van..ik doe heel rustig aan. Mn schoonmoeder heeft gekookt en alles opgeruimt, wel lief. Vanmiddag zijn we naar de prenatal geweest, hoefde dus alleen naar de winkel te lopen. De harde buiken zijn in elk geval niet zo pijnlijk meer en ik heb er minder. Snap wel dat je niet op de babysites wil kijken enzo.. lijkt me ook erg moeilijk. Vind het ook al heel knap dat je hier zo meekletst en met iedereen meeleeft terwijl je er wel steeds mee geconfronteerd word.. dikke knuffel! @Kristel, ja ging echt veel beter dan vorige keer 1 uurtje is idd veel beter te doen. Hoe was de infoavond? @Juffie, super dat alles weer goed was. Hoop dat de medicijnen goed helpen! mooie avater @Matta, succes met je stressweekje, even doorbijten dan ben je ervanaf . @red, klinkt als een gezellig werkdagje Rijles ging goed gelukkig dit keer.. @Nen, en geslaagd bij de vrijbuiter? @Ryanne, lijkt me ook zwaar ja zo lang zitten. krijg je geen beurse ribben? Zo mijn dagje zit er ook weer op , mn schoonmoeder was er de hele dag.. we hebben buiten gezeten, even gewinkeld , ik heb een uurtje autogereden en toen ik thuis kwam was Mark ook al thuis onverwacht (zou vrijdag pas) Ze heeft gekookt , echt heel lief. Heb nog een broekje van haar gekregen voor de baby. Vind het zo leuk he, echt een trotse oma al Is er nog iemand vanavond?
@ryanne de ijscoman komt nou nooit bij ons langs hihi @juffie een geregistreerd partnerschap uds heet nu kim borsboom onze kleine is echt super druk houd niet op met wiebelen begin het langzaam te bevatten dat 14 weken niet meer zo lang zijn hihi
@emma lieve schoonmoeder heb je hoor en leuk dat mark ook alweer thuis is, hoef je hem niet te missen he
@Kim, ja vind het ook heel gezellig zon dagje. wat leuk dat ie zo druk is, misschien een leuk idee om je buik te filmen als je buik beweegt haha
@Red: Jij hebt een te groot hart. Je vrije dag opgeven om het gezin toch nog te helpen. Was dit betaald? Of heb je het zomaar gedaan? @Juffie: tIs hier nog vroeg, maar ik ben er ook heel nuchter over. Ik heb één keer een paar traantjes weggepinkt, maar dat was omdat mijn schoonmoeder zo hard aan het huilen was @Emma: Ooh, wat leuk dat je schoonmoeder je zo helpt en dat ze al zo trots is
dan moet ik echt heel veel geduld hebben om mijn buik te gaan filmen want voel het heel goed maar je ziet de bewegingen niet altijd even goed ik ben ervandoor fijne avond allemaal.
@oma: nee kamertje is nog lang niet af alleen de muur is nog maar geverfd haha...de rest moet nog gedaan worden (meubels, dingen aan de muur, gordijnen etc...) dikke knuffel voor jouw...gewoon niet op die babysites kijken (heb ik ook niet dus word lastig haha) straks als wij klaar zijn met zeuren over onze kwaaltjes dan gaan we lekker de hele dag naar jouw verhalen over je zwangerschap luisteren afgesproken!! @debby: weet niet wat je moet doen als de vk te laat is...gaat ze andere keer behandelen. je moet gewoon rustig aan doen hoor. overspannen in je verlof is niet goed want stress en zwanger is niet zo'n goede combi. dat formulier voor de rechter (kantonrechter) kun je pas opsturen als de kleine er is he...dus heeft ook niet echt haast toch.. @natas: gefeliciteerd met je dochter @gaby: bijna 8 kilo goed bezig (en volgens mij is de kleine van natas 56 cm staat op haar msn) @emma: niet van je stokkie gaan hoor...je hebt nog tijd zat hoor voor erkenning...kan zelfs nog als je de kleine gaat aangeven alleen 1 nadeel...dan moet je wel mee haha @dees: gelukkig echo's weer gevonden... @ryanne: welke zon?? sorry was gewoon werken moet ook gebeuren he haha @juffie: hee leef je ook nog...nog ff en je bent ook al weer 12 weken..wanneer krijg je weer een echo...fijn dat alles goed was en hopenlijk helpen de medicijnen voor de misselijkheid.. ik heb ook pas tranen gelaten vanaf een week of 23 hoor...heb geloof ik 2 keer een huilbui gehad wat nergens over ging en dat was 1 in week 23 en 1 ik week 25 dus ook die kunnen nog komen haha @matta: hopenlijk word je portfolio goed gekeurd..ik duim voor je. @hilli: niet te hard roepen dat je misselijk wilt zijn..ik had de eerste acht weken ook nergens last van maar daarna 8 weken lang misselijk....dus wees blij dat je niet misselijk bent hoor geloof me haha zo ga gelijk weer doei zeggen...morgen nog dagje werken en dan weekend... ga nu mijn bed opzoeken want heb niet zo goed geslapen vannacht en ben strontverkouden dus ga ff neussprayen en bed in...morgen weer om half zeven de wekker bah... fijne avond meiden... oh en degene die ik vergeten ben sorry deed het ff uit mijn hoofd en heb snel gelezen
Haha ja hij is leuk he @Hilli, nee krijg wel gewoon betaald hoor, anders had een collega moeten werken. Ik ga nu snel op bed... reageer morgen wel verder. Moet morgenvroeg eerst met de hond naar de dierenarts. Hij krabt z'n rug helemaal stuk. 'k Geloof dat ze tussen 9 en half 10 inloop spreekuur hebben dus moet daar maar heen. Tot morgen!
ha meiden... @ Debby: Nope verplaatsen vind ik ook weer zoiets voor dat ene weekje, t zijn tenslotte maar 4 dagen... en dan zou ik mijn vakantie moeten verplaatsen en 5 weken verlof moeten nemen... is weer zo'n rompslomp... en misschien trek ik het niet eens tot aan mijn vakantie... jij 2 extra echo's idd wat vervelend Fijn dat Daan zo lief voor je was @ Emma: ja hé... ik ben zo blij dat ik die foto gemaakt heb je kan er anders helemaal niet meer op terug kijken hoe je was... (en hoe ik weer wil worden ) idd 28 weken een mijlpaal, dan is het levensvatbaar hé... al moet het dan nog maar gewoon blijven zitten... ik kijk er ook naar uit die 28 weken... de kleine de hik... ik denk ook dat ik dat de laatste 2 dagen voel... ik voel het dan een tijdje echt heel goed en dan is het weer rustig... dacht er ook regelmaat in te vinden maar steeds als ik me daarop ga concentreren houdt het op haha... @ Kim: Leuk dat je weer wat kleertjes bij hebt kunnen kopen en fijn dat je weer wat meer uren kunt draaien... vakantieperiode komt eraan hé... @ Desiree: fijn dat jullie kleine gewoon lekker op schema ligt... en ik ken dat wel hoor dat druk maken om niks @ Hilli: nope nog niet wezen zwemmen, kan alleen op donderdag en morgen ga ik nog even shoppen met moeders en volgende week wil ik echt gaan zwemmen... *shit bedenkt zich dat het dan hemelvaartsdag is ) die week daarop dan maar weer... @ Kristel: hoe was de infoavond?? @ Dreamer: heel begrijpelijk hoor meid... gewoon lekker doen (of juist niet) waar jij je goed bij voelt... @ Juffie: Fijn dat alles goed gaat je hebt geen banner maar was dat de termijn die je verwachtte? hier ook geen traantje gelaten omdat ik zwanger ben (t is allemaal zo onwerkelijk) maar wel bij een zielige film oid doordat ik zwanger ben @ Red: Geniaal lag helemaal dubbel pfff had net in mijn hoofd wat ik allemaal wilde vertellen en nu ben ik het kwijt... denk denk denk denk.... Ow ja de foto's zijn binnen helaas zijn er een hoop niet wat ik ervan verwacht had... ik zie heel bleek en heb een dikke kop... blegh... ook zien er een hoop er heel gemaakt uit... mijn haar zat voor geen meter omdat ik steeds een andere houding aan moest nemen, en ook mijn bek ziet er niet uit omdat ik kramp kreeg van het "lachen" elke keer... gelukkig zitten er wel een paar mooie bij... volgende shoot toch maar in een echte studio... ik zal er vrijdag even een paar uploaden denk ik... morgenavond ga ik dus even lekker met mijn moeder shoppen... een wiegmatrasje halen en een matrasje voor in het bedje bij mijn moeder... even naar de prenatal en naar de babysuperstore... heb vandaag ook te horen gekregen welke dagen ik terug moet komen op mijn werk na mijn verlof (denk dat ik er dan wel vanuit mag gaan dat mijn contract gewoon verlengt gaat worden toch??) ga op Maandag en op Woensdag werken na mijn verlof.... nou jullie zullen allemaal al wel naar bed zijn, en dat ga ik ook meteen doen... tot morgen meiden... doei doei
Goeimorgend, @Stephanie: Dat is natuurlijk het risico dat je neemt als je niet bij een professionele studio gaat. Maar ... gelukkig zitten er ook goede foto's bij. Ben je zeker voor niets geweest hé. Het had nog erger kunnen zijn, moesten ze gewoon allemaal slecht zijn Ik denk wel dat je contract gewoon verlengd wordt hoor, anders zouden ze toch nooit spreken van na je verlof. Goed nieuws dan. Geeft je toch wat meer ademruimte en zekerheid. Ik slaap de laatste nachten echt zo slecht. Ik wordt constant wakker van mezelf, omdat ik aan dingen denk in mijn slaap. Echt raar. Ik slaap zo onrustig. Elk uur of zelfs elk half uur zie ik op mijn wekker staan. Ik was echt blij vanmorgen toen mijn vriend zijn wekker ging, ben ik maar meteen mee opgestaan. kHoop wel dat dit voorbij gaat en dat ik weer gewoon door kan slapen
goeiemorgen, ik ben niet meer trg mijn bedje in gegaan nadat frank weg ging, ben niet meer moe wat ik normaal wel ben. dus ga ff as the world turns kijken heb 2 afleveringen opgenomen en daarna een hoteletje uitkiezen voor in parijs dames die moeten werken: werkse vandaag @stephanie oh lekker alleen maandag en woensdag klinkt heerlijk met de kleine straks @hilli welkom in het zwangere leven meid elk uur wakker worden is niet heel vreemd maar niet echt super.. ik ben er al aan gewend en moet ook super vaak plassen dus moet er toch uit
zo ben er heel even maar.. we gaan zo nog even spullen halen voor de camping.. en joey is vroeg thuis.. dus weet neit of ik nog ben vandaag.. veel plezier allemaal
Goeiemorgen even snel een berichtje had nog geen tijd gehad om bij te lezen Ben nog niet ongesteld. Ook de normale ongisymptomen zijn er niet. Zo heb ik last van obstipatie, ben ik al 3 dagen strondmisselijk, maar de pijn in mijn borsten is ook sterk verminderd. Kan me niet echt concentreren, ben zo bang dat t mis gaat of dat ik ongesteld wordt. Test ligt in ieder geval wel klaar dus ga zaterdag of zondag testen.
Goedemorgen, Ik was nog zo moe vanmorgen toen Daan de deur uit ging dus was maar blijven liggen. Hij moet vandaag midden in Stad Utrecht werken dus haalt hij daar wel een lekkere Italiaanse Bol, voor de Utrechters beter bekend als een Broodje Mario. @ Steph: balen dat de foto's niet echt zijn geworden zoals je ze in je hood had. Gelukkig zitten er ook een paar mooie tussen. Zo denk ik nu ook hoor, ik moet vanmiddag naar een maatschappelijk werkster, misschien ook nog naar de bdrijfsarts en dat voor 10 halve en 2 hele dagen... Zoveel gedoe voor maar weinig dagen eigenlijk. Ik hoop trouwens wel dat ze dat op m'n werk ook inzien en zeggen 'Blijf die paar dagen dan ook nog maar thuis' Maar ja, de meeste dromen zijn bedrog hea zeggen ze. hahahaha Ik weet mijn werkdagen niet eens meer... ehmmm dinsdag, woensdag en vrijdag geloof ik. Ach wat makt t ook eigenlijk uit dan werk ik er toch niet meer. hahaha Ik zal die formulieren vanmiddag trouwens gelijk meenemen of invullen. dan is dat ook maar geregeld. @ Hilli: Balen dat je zo slecht slaapt... Bij mij zijn het periodes. Ik hoop bij jou ook. @ Kim: Ik ben er nu hoor!
@gaby ga je camperen dan?? @meisje ik duim voor je meid @debby geef je groot gelijk gewoon lekker een keer uitslapen mag best als het een keer lukt en de kleintjes het toe laten moeten we die kans nemen he nu het nog kan
ja suus en ik gaan weekendje weg met de mannen... in de tent.. naar duinrell.. haha.. vandaag nog ff wat spullen halen.. en vanmiddag alvast wat opruimen.. en vanavond voor mijn verjaardag naar een musical.. met joey samen.