Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Meisje: spannend, ik blijf duimen meis!

@Steph: balen dat de foto's niet zijn wat je gehoopt had.
    Die lachkramp herken ik wel, dat had ik op mn bruiloft :)
    Het klinkt wel alsof je terug mag komen ja.
    Ik zou het voor je verlof goed navragen, dan hoef je je er geen zorgen om te maken.
    Wel zo fijn lijkt me!

@Gaby: gefeliciteerd :D

@Sam: balen meis!
    Maar beter eerst helemaal gezond zijn, dat is nu belangrijker lijkt me.
    Maar snap goed dat elke gemiste maand er 1 teveel is natuurlijk.

@Kristel: balen dat het ziekenhuis niet was wat je hoopte.
    Maar moet zeggen dat ze hier in de buurt ook geen gezellige verloskamers hebben hoor.
    Toch zeker niks huiselijks.
    En het is wel normaal dat je daarna naar een grotere kamer met meer dames gaat.
    Hoop voor je dat het andere ziekenhuis het dan wel heeft.

Moet het ziekenhuis niet binnen een straal van zoveel km liggen?

@Bos: binnenkort lekker alles inrichten dus :D

2. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Kristel: thanx :oops:
    Ik ben naar de drukker gegaan om boeken om te halen... naja ophalen... Pfff ik heb er 1 1/2 uur gezeten geloof ik.

Ik begin nu erg zenuwachtig te worden voor vanmiddag. t huilen staat me weer nader dan het lachen... Pffff Ik maakte me er nog niet zo druk om tot dat mijn schoonmoeder belde en omdat die gesprekken altijd stil vallen begon ik maar over vanmiddag. toen ik zei dat ik al voor mezelf had besloten om na m'n verlof niet meer terug te keren zei ze dat ik dat niet hardop moest zeggen bla bla bla... Dat weet ik ook wel! grrr... Ik ga straks maar even op de bank liggen om weer even bij mezelf te komen.

Dankje voor het succes wensen... Sorry weet even niet meer wie dat was. :oops:
    Ik ga denk ik om 14.45 weg, dan kan ik nog even naar m'n collega die al eerder deze week zo'n gesprek heeft gehad met de maatschappelijk werkster.
    De bedrijfsarts in er alleen op maandag en dinsdag. Nu heeft mijn collega een afspraak voor me gepland op maandag 13.30uur. Ik zou zo graag wat meer duidelijkheid krijgen maar dat moet dus wachten tot maandag. :(

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je net zo mw krijgt als mn vader elke keer, dan hoef je niet meer te werken iig :)
    De mw hier roept heel snel dat mensen rustig aan moeten doen en dat advies moet de bedrijfsarts opvolgen.
    Probeer je niet te druk te maken meis.
    Je bent (hoog)zwanger en iedereen weet dat dat niet makkelijk is.
    Je weet wat je wil en ze zullen vast niet moeilijk gaan doen om 12 dagen werk.
    Geloof me, ze willen echt niet op hun geweten hebben dat de baby te vroeg komt door stress op het werk!

Wees dus gewoon jezelf straks.
    Ze zullen echt wel zien dat 40 uur werken veel te veel is nu.

Heb je nog een mooi kaartje gevonden?

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi Dreamer: Volgens mij zouden wij best zussen kunnen zijn ofzo...Ik belde mijn moeder net en ze zei precies hetzelfde! :D Ben dus weer een beetje gerustgesteld.
    Ook zei ze dat ze het in mijn situatie (you know what I mean) toch al knap vond hoe ik de zwangerschap beleef en al die emoties die erbij horen.
    Ik heb wel een aantal kaartjes gezien, maar het lijkt me ook leuk om samen met de drukkerij een kaartje te ontwerpen. Ze was echt zo aardig! En begreep precies wat ik zoek. :) Nu nog even Daan naar de kaartjes laten kijken.. misschien kunnen we as woendag dan samen een kaartje bestellen of toch ontwerpen. :)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe

Wauw mooi hoor! ;)
    Welke site gebruik je daar voor als ik vragen mag..Want dan kan ik dat met mijn kaartje ook even doen..
    Heb namelijk ook zelf een kaartje gemaakt.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Deb: ik vind het ook heel knap hoe je alles handelt!
    En zelf het kaartje (laten) ontwerpen is echt heel leuk :D
    Zou het gewoon doen als ik jullie was.
    Ben blij dat je weet wat gerust gesteld bent meis :D
    Succes met je gesprek!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Net klaar met bellen en had toch morgen ochtend al een afspraak dat word het meteen weer op kweek gezet...
    Dus weer een uitstrijkje en dat deed me vorige keer al zo zeer :sad:

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Geef het aan dat het zo zeer deed de vorige keer, het hoort geen pijn te doen namelijk!
    Hoop dat het niks ergs is meis, dikke knuffel voor jou.

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Had ik de vorige keer ook al een gegeven en toe had ze hier ook geen verklaring voor..
    Ze snapte ook absoluut niet waar dit vandaan kon komen, want die tabletten waren speciaal voor hetgeen wat we hadden.

Verder was heel de kweek negatief dus verder niks gevonden.

Afgelopen week hebben we ook geen seksuele contacten gehad (na het tabletje niet meer), en het begon precies op dezelfde dag :(
    Ook heb ik hele erge pijn met plassen, en dit ook duidelijk vermeld.

Hoop dat ze me morgen ochtend kan helpen :sad:

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Jeetjes Sammie, tis goed mis hea... Hopelijk kunnen ze je na het uitstrijkje van morgen meer vertellen.

Ik denk dat ik zo'n plastic omslag wil en dan een silvere achtergrond op t kaartje zelf met in het midden een mooie blauwe balk waar dan zijn naam in staat. :) Zoiets nog maar even puzzelen... :D

Ik moet me trouwens als klaar gaan maken om te vertrekken.

Tot strakjes!

xxxxxxxxxxies

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Ik hoop dat ze je morgen kunnen helpen, en dat het uitstrijkje niet zo'n pijn gaat doen als de vorige keer. Toen had je toch bloedverlies erna hé? Of was dat van iets anders?

Ik heb blijkbaar dezelfde gyn als twee vriendinnen. Hij maakt echo's in het ziekenhuis, maar blijkbaar ook in zijn privépraktijk. In deze laatste lig je niet in vol ornaat onder een spot, het is er veel huislijker en gezelliger dan in het ziekenhuis zeiden ze. Dus ... ik heb een afspraak gemaakt voor een echo in zijn privépraktijk. Daar neemt hij ook meer tijd voor je.
    Ik krijg nu 5 juni al een echo!!!! Hihi, ben zoooo blij!! Gewoon 12 dagen minder wachten! En niet naar het ziekenhuis :D

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hili,

Ja had daarna een paar dagen bloedverlies..

13. papavanalysia

23 mei 2008
    46
    0
    0
    Audicien
    Zuid-Holland
    hallo allemaal,

las hier ook felicitaties, allemaal heel erg bedankt.

Ze heet Savanna is 4750 gram en 56 cm lang, had iedereen 54 cm gesmst maar foutje door de emoties denk ik ;)

Is allemaal erg snel gegaan, kwart over twaalf zijn me vliezen gebroken, toen voelde ik al rustig wat weeen en hebben we Alysia nog bij oma gebracht. Iedereen verklaar me voor gek ben zelfs mee gegaan. Toen terug thuis om half twee werden de weeen heftiger en hebben we de VK gebeld. Die was er om kwart over twee. Toen om half 3 ging ze voelen had ik 5 cm ontsluiting. En een uur later 10 cm. Dus mocht gaan persen en binnen 8 mi 3 persweeen is ze geboren. Ben wel uitgescheurd heb 3 hechtingen maar niet veel last van.

Dacht voor wie het verhaal wilt weten hier is het. Nu gaat het verder redelijk met mij, erg veel last van naweeen door de snelle bevalling maar doe rustig aan en komt allemaal goed.

XXX Ons ale 4

ps ben overigens natasja maar zit onder de verkeerde naam maar hadden jullie wel door denk ik...

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    gefeliciteerd met jullie dochtertje savanna :D. Gelukkig is alles goed gegaan

15. lovelyjolyn1987

lovelyjolyn1987 Bekend lid

3 dec 2008
    513
    0
    0
    He allemaal..

Hier ik weer even...

@ Debby .. doe je rustig aan..
    @ natasja.. Gefeliciteerd met jullie dochter..

@ All.. vanavond samen met evamaria naar de infoavond in het ziekenhuis.. wordt vast gezellie

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Natas: jeetje wat is dat snel gegaan zeg!
    Hoe vindt Alysia der kleine zusje?
    Beseft ze het al?
    Geniet maar lekker van de kleine meis :D
    En die rustig aan!

@Jolyn: he meis, hoe gaat het?
    En hoe is het met Eva?

17. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    @ Dreamer.. hier alles oke.. na 16 weken en 2 dagen was alles ineens voorbij. Ik voel me super! eindelijk! Kan weer eten wat ik wil en ben niet meer moe :). Heb alleen wat last van mijn banden (zak steeds door mijn enkels en knieen) maar dat hoort er allemaal bij. Nog 1 week en 5 dagen en dan eindelijk de 20 weken echo! Kijk er zo naar uit.

Met Eva is alles goed. Ze hebben een goede 20 weken echo gehad en ze weten wat het wordt (ik ook :p) Ook Eva voelt zich prima..

Hoest met jou? Zit er al wat schot in?

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat fijn dat je je nu zo goed voelt zeg :D
    Dat zal een verademing zijn!

Ohhh Eva vertel, wat wordt het :D

Nee voorlopig zit er nog geen schot in helaas.
    Het zal op zn vroegst november zijn eer hier iets gaat gebeuren, maar eerder denk februari.

19. lovelyjolyn1987

3 dec 2008
    513
    0
    0
    Pff... vreselijk dat je zolang moet wachten! en dat zit ik ze zeiken dat het lang duurt voordat die 20 weken echo er eens is.. sorry. Ik leef met jullie mee :)

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Zo na een drukke week ben ik er weer eens
    Hoe is het allemaal met jullie?
    HIer alles prima, gister de nieuwe echo gehad, en nu was alles helemaal te zien, en alles prima, dus heel mooi
    Ook controle gehad bij de vk, moet proberen rustig aan te doen, die krampen zijn waarschijnlijk toch harde buiken, dus ietsjes minder hooi op de vork nemen
    Ze wilde me al minder laten gaan werken, maar gelukkig mag ik het toch nog 4 weken aankijken

Zo vertel, hoe is het hier?

Deel Deze Pagina