Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Natas: Heej meid! gefeliciteerd met je kleine meid!

@ Jolyn: Mooi dat alles goed is en doe de groetjes aan Eva!

@ All: korte samenvatting van t gesprek met de bedrijfsmaatschappelijkwerkster.

Ik ben iedergeval niet ziek thuis maar er is een conflict waardoor ik lichamellijke klachten heb. Dit moet ik as maandag ook aangeven bij de bedrijfsarts. Ze gaat contact opnemen met m'n afdelingsmanger (omdat mijn teamleider op vakantie is) daar gaat ze het een en ander mee overleggen. Waarschijnlijk neemt ze dan contact op met mijn teamleider (die is op vakantie tot 25 mei), want ik voel me niet serieus genomen door hem en mijn collega ook niet. Daarna wilt ze een groepsgesprek gaan plannen met het hele team. Ze stelde eerst voor dat ik een 1 op 1 gesprek met Drifa zou hebben, maar ik denk niet dat dat de problemen oplost omdat het breder is dan dat. Maar.... Tot die tijd hoef ik niet te komen werken. Ik ben benieuwd hoe ver ze komen in 5 weken. Ik hoop stiekem niet al te ver. hihihihi :)

2. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sterretje: Wat goed dat alles weer in orde is. En doe dan maar rustig aan hé.

@Debby: Het gesprek met de mw is dan meegevallen. Zit je dan nu tot je bevallingsverlof thuis? Of moet je na die 4 weken nog gaan werken? Ik heb blijkbaar niet zo goed meegevolgd :)

3. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hihihi...
    Ehm het is nu dus even afwachten hoe snel ze alles in gang gaan zetten. Er moeten eerst gesprekken plaatsvinden voordat ik terug mag/kan keren. Ze wilt me iedergeval niet zo m'n verlof in laten gaan. Ze wilt dat ik dan weet of merk dat er dingen zullen veranderen of iedergeval aangepakt worden. Van mij hoeft dat niet zo maar dat kan ik moeilijk zeggen...

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Sterretje: Sorry helemaal niet op jou gereagereerd.
    Mooi dat alles goed was met de kleine! Wel luisteren naar mevrouw de verloskundige hea... Niet teveel hooi op je vork nemen. neem je rust momentjes!

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @stephanie: neem aan dat je contract wel verlengt word ja als je je dagen te horen hebt gekregen...ben je beetje blij met maandag en woensdag?
    jammer dat je foto's tegenvallen.

@meisje: spannend meid...ben benieuwd...

@gaby: gefeliciteerd met je verjaardag.

@sammie: vervelend zeg alles zit tegen he...

@kristel: hopenlijk is nijmegen beter dan of kun je gewoon in je eigen bed bevallen..
    wel grappig dat jij het hebt over op je gemak voelen tijdens de bevalling...het idee dat je daar met je benen wijd ligt en iedereen maar komt kijken en voelen kan ik me al niks voorstellen van op mijn gemak voelen haha

@emma: ja grootste klus is gedaan schoonvader bedankt haha.(nou ja we moeten de meubels zelf in elkaar zetten dus word ook nog wel aardig klusje)..inrichten heb ik zo'n zin in...hoe was het oppassen op je nichtje...

@gaby en suus: hopenlijk blijft het droog het weekend....veel plezier alvast

@hilli: haha ik had het gezicht wel willen zien van de cassiere als je het echt gezegt had haha...maar het begin is er leuk leuk leuk....

@kim: ga zo ff je kaartje bekijken.

@ziekenhuisbevalling: ik denk dat het me geen reet intresseerd naar welk zieknhuis ik ga als de kleine maar gewoon komt op dat moment....en ach de kans dat je lang moet blijven zal niet zo heel groot zijn tenzij je erg vroeg bevalt...

@natas: goed om te horen dat alles goed is met jou en de kleine meid....doe maar lekker rustig aan hoor meid...

@sterretje: beter dat je echo goed was...wel vervelend denk ik die harde buiken of niet...doe maar rustig aan hoor als het niet gaat gewoon minder werken... zijn best veel meiden die rond de 20 weken harde buiken krijgen of heb ik het verkeerd?

@debby: ben je beetje blij met wat er afgesproken is met de arts?

jee ik heb weekend. morgen lekker vrij..hoe is het hier verder...

6. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik moet maandag naar de arts... dit was maatschappelijk werk.
    Ehm ik ben wel tevreden. Het is nu alleen even wachten hoe nu verder maar tot die tijd blijf ik lekker thuis... :)

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry dan heb ik dat vast te snel gelezen...doe maar rustig aan hoor...

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos zo jij hebt lekker vroeg weekend, heerlijk hoor!

@debby, fijn dat je iig neit meer hoeft te komen werken tot die tijd, eerst de gesprekken enzo maar eens afwachten dan
    Nu kun je wel lekker je rust enzo nemen!
    Bijna op vakantie al he, heerlijk joh!

@hilli, oeh ik zie dat je 5 juni je eerste echo hebt, echt spannend joh!

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @natas, van harte gefeliciteerd met je dochter meis!
    Een tweede meid wat een geluk!
    Ga maar lekker met elkaar genieten!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: oh spannend eerste echo in zicht...

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ gaby, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!

@ hilli, het kan nog alle kanten op qua zwangerschapsklachtjes! Je bent nu net zwanger, maar je hormoon moet nog een flinke piek gaan opbouwen. Maar hopelijk blijft de misselijkheid je in ieder geval bespaard :) Wel lekker dat je gisteren vroeg naar bed kon.

@ juffie, helpt de primperan net zo goed als je zetpillen? Ik weet nog dat we wel eens primperan-injecties gaven aan patiënten die heel erg misselijk waren na een operatie toen ik nog in het ziekenhuis stage liep. Ik kan niet zo goed wijs worden uit je echo als avatar.. Hij is een beetje donker

@ emma, leuk dat Mark al wat eerder thuis kwam! Wij zijn niet meer naar de vrijbuiter geweest, want het eten duurde wat langer dan verwacht.. Nu gaan we denk ik vrijdag.

@ matta, ik hoop dat je portfolio goed is!

@ stephanie, ik ben benieuwd naar je foto's! Jammer dat het niet is wat je ervan had verwacht..

@ meisje, spannend dat je nog niet ongi bent geworden. Ik ga heel erg voor je duimen dat je de komende 8 maanden niet meer ongi wordt!

@ debby, mmmmm broodje Mario!!!! Jamjamjam!!! Ben daar helaas 1 keer flink ziek van geworden :(

@ sam, wat balen dat het deze ronde weer niet mee zit..

@ kristel, klinkt inderdaad niet zo leuk die verloskamers en de kamer waar je nog even kan bijkomen. Maar als alles goed is, kun je het vast met behulp van de vk lekker thuis :)

*bedenkt opeens nog iets..* Ik zag van de week bedklossen liggen bij de Lidl voor 13 euro.. Ik weet niet of je zoiets normaal kunt huren ofzo, maar anders zijn ze daar niet erg duur!

@ kim, schattig geboortekaartje! Begin je al een beetje te wennen aan je 'nieuwe' naam? En ben je geslaagd voor een box?

@ emma, in welk ziekenhuis ga jij bevallen?

@ debby, jouw idee voor het geboortekaartje past wel bij zijn behang volgens mij haha

@ hilli, oee spannend 5 juni al een echo!! :)

@ jolyn, fijn dat de misselijheid en moeheid weg is meis. Nu lekker gaan genieten!

@ sterretje, fijn dat alles goed was bij de echo!

@ debby, zo te horen neemt de mw je wel serieus! Vind je dat wel prettig, een groepsgesprek? Ik hoop voor je dat ze lekker traag zijn met alles regelen zodat je niet die hele rattaplan nog voor je verlof krijgt...

@ all, zo een heel verhaal weer! Mijn vriend komt vanavond & vannacht niet thuis, want hij moet als hospik paraat staan bij een diner van officieren. Echt kansloos, als er dan wat met 1 van hen gebeurd, moeten zij ingrijpen. Best saai avondje voor hem dus. En ik moet weer........

HUISWERKEN....

Zucht... Ben toe aan vakantie!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @nen he bah wat ongezellig dat je zo alleen bent
    Mijn mannetje is er ook weer eens niet vanavond, saai he!
    En dan moet jij ook nog eens huiswerk doen, veel leukere dingen om te doen dan dat om je avond mee te vullen eigenlijk he!
    Maar helaas het moet toch gebeuren!

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ja helaas wel... Maar ik moet nu gewoon nog even ong 2 maanden doorbikkelen. En dan ben ik heeeel trots op mezelf als ik alles klaar heb :) Ongeveer 60 uur per week aan school bezig en daarnaast nog werken.

Waar is jouw mannetje?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: succes met je huiswerk...houd nooit op he..

@klossen: bij ons kun je ze gewoon gratis lenen voor 3 maanden bij de rivas (zo heet het hier weet niet hoe het bij jullie heet....van de thuiszorg en dat soort dingen. daar kun je ook krukken huren enzo weet je wat ik bedoel?)

en was het 13 euro per klos? ik heb er namelijk 12 nodig dus word het nog best prijzig :rolleyes:

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Nen: Mss maar een schamele troost, maar ik zit ook weer volop in het schoolwerk. Ben nu ook bezig. Met veel tegenzin moet ik toegeven. Die laatste loodjes hé. Pfff. Mijn motivatie is ver zoek. :oops:

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ hilli, gedeelde smart is halve smart ;) Ben gelukkig niet als enige aan het huiswerken..

@ bos, ik heb me nooit verdiept in die klossen, maar zag ze toevallig liggen. Volgens mij gingen ze per 4. Waarom heb je er 12 nodig???? Ik weet wat je bedoeld met die thuiszorginstantie waar je ook je krukken kunt krijgen enzo. Weet niet hoe dat hier heet..

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen:eek:mdat ik een boxspring heb met 12 poten...veel he ik weet het maar goed kan er ook niet minder van maken.
    opzich is 13 euro per vier niet zo duur inderdaad. weet ook niet of je overal die dingen gratis kan lenen hoor...zal wel niet anders verkopen ze ze niet...

@hilli: ook druk met huiswerk. bah...ben blij dat ik klaar ben zeg met school als ik jullie steeds hoor over huiswerk

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, wel lekker stevig bed dan met 12 poten. Dan is het maar goed dat ze voor jou gratis zijn ;) En ja, je mag zeker blij zijn dat je klaar bent met school haha.

19. Hey allemaal :) net ff teruggelezen en hier komt mijn lijst met reacties op iedereen :D

@ Debby wordt nou je verlof niet ingekort? Dat is wel goed nieuws. Hopelijk zijn ze gewoon lekker langzaam daar ja ;)

@ Eva ik had laatst nog op hyves gevraagd hoe het met haar ging, ze ze goed verder niks dus meer weet ik ook niet..

@ Nen succes met je huiswerk.. heb je het zo druk met school dat je toe bent aan vakantie? Bijna naar de FA toe ik hoop dat je snel kan beginnen met de clomid!!

@ Sammie jemig dat klinkt allemaal niet goed.. ik hoop voor je dat ze je morgenochtend goed kunnen helpen..

@ natassie zo de bevalling is nog snel gegaan zeg! Wat een grote meid! Ik wens jullie alle geluk in de toekomst met zijn vieren :D

@ Sterretje fijn dat alles goed was.. en denk erom rustig aan doen! Heb je dan veel harde buiken?

@ Emma merk je nou dat je met het rustiger aan doen minder last hebt van harde buiken? Trouwens, een vrolijk kaartje is dat. Voorkant is wel beetje saai, maar ja het is mijn stijl niet. Wat vind jij dan leuk?

@ Kim ik vind het echt een lief kaartje echt heel leuk!! En het gedichtje is ook heel leuk :D en wat vindt Frank ervan??

@ Gaby VAN HARTE GEFELICITEERD goh jij wordt ook al oud :p

@ Hilli die pijnlijke borsten worden alleen nog maar pijnlijker ;) hier zijn ze al een ruime cupmaat gegroeid.. maar kan niet zeggen dat ik er niet blij mee ben hihi. En dat slechte slapen, sja dat wordt ook niet minder.. veel dromen en licht slapen, telkens wakker worden en dan niet meer kunnen slapen.. fijn is anders!!

@ Stephanie dat is wel fijn 2 daagjes werken.. zo te horen mag je gewoon terug komen ;) lekker geshopt trouwens?? Jammer dat de foto's wat minder waren, maar je bent zeker een ervaring rijker he ;)

@ Juffie super dat alles goed gaat!! Wat groeien ze toch snel in deze tijd.. in drie weken tijd van een boon naar een echt mini-mensje, prachtig.

@ Dreamer snap hoe je je voelt.. heb er hier ook zo vaak doorheen gezeten.. je ziet iedereen zo zwanger worden en weet dat je zelf eigenlijk geen kans hebt dat doet pijn. Ik vond in de tijd hiervoor telkens al zo 'sterk' van je dat je hier zo actief mee bleef kletsen.. ik kon dat niet zo opbrengen.. dus echt respect voor je hoor meid en alle begrip natuurlijk ik hoop zo voor jullie dat het toch nog dit jaar kan.. misschien heb ik nu makkelijk praten omdat het toch nog natuurlijk is gelukt maar ik vind het zo klote voor anderen bij wie er ook gewoon geen kans is.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, ik ben inderdaad toe aan vakantie omdat ik zo druk ben met school. En als ik dan eens weekend heb, dan 'moet' er ook nog vanalles gebeuren.

Ik mag hopen dat mijn borsten niet flink gaan groeien als ik zwanger ben! Vind het ruim genoeg zoals het nu is... :(

Deel Deze Pagina