Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben 1.66 ik ben vast 1 van de kleinste haha :p

En bedanken voor de inzet, ja uhh ik heb ze ook nooit bedankt.. vind het ook nogal gek klinken.. Een aantal waren heel aardig enzo maar ja ik dacht het is toch hun werk en meer niet toch..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ahh dat heb ik ook wel eens gehad Dees.
    Hoop dat de pijn snel wegzakt.
    Kan je nog wel goed horen nu met dat oor?

3. Niet meer actief

Desiree: ik ben met 1.72 nu de 1 na kleinste geloof ik :(

Dames, heb beetje ongikrampen :( en een heel raar vervelend gevoel achter het schaambotje.. zit een beetje tussen steken en krampen in, weer niet hoe ik het uit moet leggen... Dit heb ik nog nooit gehad..

4. Niet meer actief

Dames wat zouden jullie doen?

Sensitest zw-testen
    matcare zw-testen...

Beide geen ultra, gewoon de normale dus.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Natas,

Wat een schatje!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sensitest.
    Maar je kan net zo makkelijk de dipsticks nemen hoor, die werken precies hetzelfde.
    Als die positief geven kan je altijd nog een digitale van cb halen ofso.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb ze ook van sensitest de dipsticks en nog nooit problemen mee gehad.
    De controle streep word altijd heel duidelijk paars.
    En je kan ze 4 dagen voor Nod gebruiken...

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

pfff ik heb wel de hele tijd een licht ongi gevoel maar het komt maar niet.. straks heb ik een cyclus van 50 dagen of langer en blijf ik dat gevoel houden.. hoop het toch echt niet :( kwam het nu maar want heb al een week lichte buikpijn :(

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Had je nu al wel of niet getest Alexia?
    En had je al foto;'s van de trouwdag? :D

10. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Naja okee, bedanken is misschien wel weeroverdreven :) Maar laat ik het zo zeggen: je hebt wel een dikke huid nodig voor de (verbale) agressie en niet te bang zijn voor rondvliegende plantenbakken in de doelgroep waar ik mee werk. Je bent, zeker als mentor toch een beetje 'ouder' : je doet het nooit goed voor je mentorjongere :)

Ik wil uiteindelijk graag (psycho)therapeut worden. Gelukkig staat de hulpverlening parttime werken heel erg goed toe, dus dat komt helemaal goed. Ik heb nog wel een lange weg te gaan hoor...ik moet zorgen dat ik voor de wet geregistreerd raak als hulpverlener (GZ-psycholoog) en daarvoor moet je een 2 jaar voltijd of 4 jaar deeltijd durende opleiding voor doen. Helaas zijn er heel weinig opleidingsplaatsen...

Maar, nog genoeg te doen voor die tijd! volgend jaar mei krijg ik een loopbaanbepaling waarin we gaan beslissen welke kant ik op ga. Ik denk zelf om ambulante hulpverlening te gaan doen (bij mensen thuis) en daarna behandelcoordinator te worden...ik ga iig lekker ervaring opdoen en kindjes krijgen! Ik begin toch pas 'mee te tellen' als ik 35+ ben in deze sector :)

Maareh, zijn jullie allemaal zo'n lange meiden dan? En ik voel me vaak al groot, zeker als ik hakken aan heb! Hebben jullie ook allemaal van die lange mannen dan? Oh wacht, daar heb ik gisteren iets over gelezen volgens mij... :oops:

Pandabeertje, hopelijk wordt het geen ongi!

11. Ze zijn beide even goed eigenlijk dus neem de goedkoopste. :p

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  13. Niet meer actief

Ik heb sensitest midstream besteld..
    Dan worden ze morgen verzonden toch?

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn vriend is 1.90 en ik ben 1.74

15. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoi Dames

Vandaag ongesteld geworden. Donderdag kan ik beginnen met clomid. Ik hoop dat het deze ronde iets wordt!

Dit is ook het laatste berichtje bij dit topic, omdat ik het niet bij kan houden, wat kletsen jullie veel zeg! Ik heb iets meer afstand genomen van deze site, omdat ik er teveel mee bezg was. Af en toe zou ik nog wel meelezen.

Ik wens Desiree, Natasja en Kristel heel veel geluk de komende tijd! De anderen natuurlijk ook, maar die ken ik niet zo goed.

Mocht het bij mij straks raak zijn, dan laat ik dat even weten.

16. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ooh zie dat je een draaibaar scherm wilt :p

Ik ben even klein als dees, ook 166. vriendlief is 190.
    Hebben jullie dat ook, vroeger was ik nooit bang, nu na 3,5 jaar een grote beer naast me savonds laat, en als ik alleen op t station ben ben ik toch een stuk angstiger dan zonder hem.

lieve foto's van lady!

ik zit te overwegen om me ziek te melden morgen, ben bij vlagen nog misselijk en duizelig maar bovenal.. zo moe. Net weer even een dutje gedaan

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Suhe wat goed dat de pillen gewerkt hebben!
    Op naar een clomidbaby :D
    Dat we maar snel positief nieuws krijgen van je hier :D

Ik ben 182 en mn man 181.
    Draag ook geen hakken :p
    Natas is de megakleuter hier met 183 :p

Ik heb geen grote beer.
    Niet qua lengte iig ;)

Wil idd een draaibaar schermpje.
    Heb wel eens foto's gemaakt met een plat scherm toestel.
    In de zon kan je dan gewoon niks zien op het schermpje en de posities kon je niet doen via de zoeker. (baby in he gras)
    Ik ben dus echt verwend met mn draaibare schermpje en wil dat nu gewoon weer.
    Zeker als ik straks foto's wil maken van ons kindje in de box, dan kan ik dat niet af met de zoeker.
    Vandaar :D

18. Niet meer actief

Ik hoop trouwens ook niet dat er een ongi op komst is.. Weet niet meer wie het zei maar goed.

Heb het gevoel van niet..
    Normaal kan ik dat merken als mijn darmen raar beginnen te doen. Als ik spontaan heeeeeeel makkelijk naar de wc kan gaan enzo.

Het kan voor mij 2 kanten op gaan..

Of mijn cyclus is zo op hol geslagen dat ik er gek van wordt haha..
    Of ik ben alsnog zwanger..

Dat laatste probeer ik niet te veel aan te denken..
    Niet tot ik een posi test in handen zou hebben..

Heb nu de testen besteld dus nu hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Alleen ben ik wel steeds misselijk en eten, vooral brood, krijg ik heel moeilijk weg.
    Daarom ben ik denk ik al zoveel afgevallen, eet steeds maar een aantal happen haha.

Dus dat is ook weer positief dan he ;)
    Nog even volhouden en de andere 4 kilo zijn er ook af haha.

19. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    betreft zonlicht moet je gewoon een ander soort lcd hebben. Bij de 350 heb ik daar ook last van, de 400d heeft dat weer niet.
    misschien je vent op plateauzolen zetten :p toch een stukje groter

20. Hoi Suhe, vind het wel leuk om af en toe wat te horen van je! Nu hopen dat deze ronde met clomid wat goeds gaat brengen :) .
    Echt jullie zijn allemaal zo lang.. en ik ben niet eens onwijs klein.
    Dreamer jij bent gewoon hartstikke verwend.. hahahah.. :p
    En ik ben eigenlijk nooit bang buiten.. ik kan alleen bang worden van de natuur.. die is zo onvoorspelbaar soms.

Deel Deze Pagina