normaal 3. was woensdag officieel vrij maar heb doorgewerkt omdat er anders voor 1 dag een ander heen moest. 'k ga hier maar snel aan de slag heb ik beetje afleiding. wil er nog niet aan denken dat we vanaf volgende week ons weer druk moeten maken om geld. Bah! Kregen net alles weer beetje op de rit en nu dit weer. Begin beetje moedeloos te worden. Vorige week belde t uitzendbureau nog over een vacature, daar probeert hij nu achteraan te gaan maar dat is ook onzeker.
Meiden, Ben er weer! Heb wat beter nieuws gehad de kans is verhoogd naar 25%! Ze dacht eerst dat er een vleesboom zat maar dit was echter niet het geval. De linker eierstok is verkleefd aan de baarmoeder waardoor er links alleen maar cysten kunnen ontstaan. (In 2005 was hij al beginnend aan het kleven , dit hebben ze gezien bij een kijkoperatie toen, maar ze dachten dat het nog goed kwam). De kant waar hij aan gekleefd zit kan de innesteling niet plaatsvinden. Verder heb ik weer voor de zoveelste keer de canidida schimmel grrr, gelukkig maar 1 vaginale tablet gehad :smile: Mijn ei was gelukkig rechts en heeft op dit moment een grote van 23mm dus maandag eisprong. Dinsdag direct weer echo om te kijken of hij goed gesprongen is. De kans op zwangerschap is deze maand wel kleiner aangezien de vaginale tablet de zaad voor een groot gedeelte afstoot en de creme voor vriend de zaad minder sterk maakt. Hopelijk heeft vriend genoeg sterk zaad, laatste keer was vorige week zaterdag.. Maar ben nu weer een stuk vrolijker :smile:. Sorry voor ego bericht.
@debby: heb ik stom gereageert op jouw dan? of bedoelde je niet mij? sorry kan me ff niet voor de geest halen als ik iets gezegt heb sorry.. @red: jemig die man van jouw heeft wel steeds pech zeg *bos schopt ff een paar meiden onder hun kont of uit bed en zegt kom meiden actie hihi* @sammie: fijn dat de kansen verhoogd zijn en toch nog aardig wat toch 25% @nicole: gefeliciteerd met jullie zoon geniet er maar van.. @eva: goed om te horen dat alles goed is met jouw en de kleine....is hij/zij lekker actief.. @kristel: kom maar naast mij zitten hoor dan vallen je wallen niet zo op want de mijne hangen ook tot aan mijn bovenlip haha...was vanochtend om zeven uur klaarwakker... heb vanochtend al boodschappen gedaan, schoenen bij de schoenmaker gebracht en nieuwe schoenen gekocht voor vriendlief...ga strakkies lekker vruchtenvlaai maken en de schoenen weer ophalen en ben ondertussen ook het bed maar af gaan halen en de was aan het wegwerken.... mannen (vriendlief, zwager en schoonvader) zijn hier druk met de tuin bezig en het regent af en toe behoorlijk dus dat is minder..ze hebben alle stenen eruit, nieuwe zijn net gebracht en ze zijn nu druk bezig met tuin glad maken...ben benieuwd naar het eindresultaat... nou ja weer genoeg over mijzelf en de tuin... hoe is het met jullie vandaag...
oh meisje lees dat je negatieve test hebt..hopenlijk blijft je ongi uit en word hij nog positief en anders hopen dat je serieus word genomen bij de huisarts. ik ga weer ff wat doen hier...
Ja idd, is oowk veel gebeurd in die tijd.. Ben niet meer samen met de vader die wil de kleine niet kennen,,
Step, Heb net je foto's gezien van de shoot, vind ze echt niet mooi geworden, slecht kwaliteit, verkeerd belicht en slechte foto momenten. Al ik eerlijk mag zijn maak ik zelfs betere foto's. Ik vind die met de schoentjes wel erg leuk geworden.
@Sammie, leuk! @Miinicole, wow heftig zeg! Maarre mooi kereltje heb je! @Bos, 'k heb de badkamer en slaapkamer schoon, wasmachine staat aan, bed verschoond... dusse ben goed bezig he Eindelijk! Ja, zit ons laatste tijd niet erg mee... bah! Vindt die onzekerheid 't ergste, als ik weet dat 't over 2 maand goed is, oke. Maar ja zeker weten doe je niks. Jij ook goed bezig daar zeg!
@ Red: balen meis van je man dat hij er weer uit ligt, hoop dat hij via het uitzendbureau snel weer aan de slag kan... @ Sammie: ja ik ben er ook niet tevreden over... maar ja het was gratis dus we hebben er geen bult aan gevallen... aan het eind van de zwangerschap nog een shoot maar dan professioneel...
ik ben weer even wezen shoppen... bij de hema wat witte rompers gehaald, zo'n neuspeer, nog wat hydrofiele washandjes, 3 spuugdoekjes erbij (wist niet meer of ik die al genoeg had) uhm pedicure setje voor de kleine, borsteltje en kammetje.... ow ja heb vanmorgen geteld hoeveel rompertjes ik heb... warren er vanmorgen 28 in maat 50 t/m 68 en heb er net dus weer 6 bijgekocht in maar 50/56 (2 zonder, 2 met korte en 2 met lange mouwtjes) volgens mij heb ik die voorlopig wel even genoeg...
Nope... ff rondkijken voor vakantiewerk ofzo. 'k ga hier eerst in huis wel ff verder en straks naar de action.
@ kim je kaartje had ik ook op mn lijstje staan maar vriendlief vond er niet veel aan. @ emma ik zou toch wat boeken halen bij de drukker. Je kunt dan alsnog besluiten om het via internet te bestellen maar dan heb je de kaartjes live gezien. Wij hadden er enkele via internet gekozen maar toe ik ze in t echt zag waren ze toch minder mooi. @ Hilli wat fijn das echt al binnenkort dus. @ debby dan geniet lekker van je vrije dagen en hopelijk duurt het 5 weken haha @ ster hi meisje @ gaby Happy Birthday nog. Zag op Hyves dat jullie een leuke dag hebben gehad. Fijn kampeerweekend! @ klossen ook hier zijn ze gratis op te halen @ meisje wat balen zeg. @ kristel hier ook last van hartkloppingen voelt eng aan he. Probeer wat rustig aan te doen. @ eva wat fijn dat alles goed is. Ben nieuwsgierig wat het wordt @ nicole gefeliciteerd met jullie zoon @ Red weer een tegenslag zeg. Knuffel voor jou. @ sammie we gaan met zn alle duimen dat dit een super ei wordt!!! @ fotoshoot ik heb er 2 juni eentje dus ben benieuwd. Is een professionele fotografe met studio aan huis *gaat ff naar de fotos van Steph kijken * @ Oma hallo hoe is het met je? Maandag eindelijk gesprek he.. Ik heb vluchtig gelezen want ben aan het werk. Gister vrij gehad maar drukke dag gehad dus geen tijd om bij te lezen. Net kwam mn baas vertellen dat we vrijdag ook dicht zijn. Dus volgende week maar 3 daagjes werken
@ Bos; nee, ik bedoelde juist dat ik een beeje raar had gereageerd. Jij niet... Leuk... leuk... leuk dat ze zo druk zijn in de tuin. jammer dat t tussendoor regent. Dat maakt t werk een stuk minder leuk. @ Sammie: Gelukkig ook nog goed nieuws gehad dus... Ben blij voor jullie! @ Nicole: Jeetje meid, dat moet een heftige tijd zijn geweest. @ Red: Goed bezig! En geldzorgen kan je zoveel stress opleveren. Ik hoop dat jullie er snel weer uitkomen. @ Steph: Lekker aan de shop geweest dus! Ik moet ook rompertjes inslaan. Maar als ik dan weer een leuk broekje of shirtje zie laat ik die rompertjes liggen. Jij hebt er voorlopig iedergeval genoeg.