@debby: oh nou ja maakt niet uit..was het al weer vergeten waar het over gaat hoor. @emma: ja ik moet behoorlijk veel tillen. we hebben max 9 kinderen per dag met zijn tweeen en kinderen 4x in en uit de stoel (ze gaan aan tafel voor fruit, brood, yoghurt en cracker) en dan nog het verschonen het in en uit bed en de kinderen die vallen kun je ook niet laten liggen he haha. ben dus ook blij dat ik nog (ff afkloppen) geen last heb van harde buiken of bandenpijn ofzo anders zit je snel thuis met mijn beroep. @meisje: je kan laat hcg aanmaken maar wil niet heel deprimerend overkomen hoor maar ik zou ervan uit gaat dat het niet zo is als ik jouw was (aangezien je negatieve test) dan kan het altijd meevallen...helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden @red: kijk jij bent ook al lekker actief dus vandaag. goed bezig. @kleding neem ik bijna nooit mee voor vriendlief. hou namelijk zelf ook niet van shoppen haha...toevallig vandaag schoenen voor hem gekocht (van 230 euro ) nou mag hij voorlopig niks meer kopen grapje) oh en tuin word mooi @stephanie: ga nu ff je foto's bekijken....
@stephanie; jammer joh dat je foto's niet zijn geworden zoals je gehoopt had maar denk inderdaad dat er een aantal wel mooi worden als je in zwart wit of sepia zet.... ik ga ff vruchtenvlaai maken...
@ Bos: ja ik ga eens crea bea wezen straks @ Ryanne: ze maakt erg mooie foto's ga eens kijken of ik hier in de buurt iets vergelijkbaars kan vinden en anders heb ik er wel een ritje voor over... misschien kunnen we er dan meteen weer een mini meeting van maken
@ Emma: Helaas heeft ze wel zwangerschapsvergiftiging dat was al duidelijk maar hoe ze er nu mee omgaan is nog niet bekend... ik heb overslagrompers en gewone... die overslagrompers zijn ook fijn met spuitluiers die hoef je dan niet meer over het hoofdje heen te halen
@stephanie: ja ga er kiwi, aardbeien, appel, ananas en manderijnen op doen en misschien nog wel beetje banaantjes ofzo erbij.... hoop alleen dat tie lukt want doe hem in een boterkoekbakvorm want heb er niet een speciaal voor een vlaai. @rompers: ik heb voornamelijk gewone rompers...heb wel een paar overslagrompers maar die heb ik gekregen. heb zelf gewone gekocht...kleine is wel kwetsbaar maar zal niet zo snel breken hoor
Sh*t heb net nog even naar mijn werk gebeld of er al nieuws is maar het antwoordapparaat staat er al op... misschien sms ik zo nog even een collega, ben toch wel erg benieuwd.
hoi meiden ik heb niet verder trg gelezen als deze pagina want ben ophef kdv moet werken van 8 tot 6 dus een lange dag, viel net bijna om van de slaap en ben al 4 keer ondergespuugd dus voel me echt vies, we gaan vanavond naar de fitniss club en dan ga ik ff lekker zwemmen Kom vanavond nog wel trg lezen
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3920 ... html?p=4,1 Te erg voor woorden, hoe vergeet je nou zo'n kleintje.
@stephanie: ik roep wel als hij klaar is hoor.. hij staat af te koelen op het aanrecht en dan strakkies vruchten erop en vanavond proeven maar... ga nu ff kijken naar mijn pakketje voor de senseo want die moet terug..( en ff zoeken naar een koffiezetapparaat op zolder haha)
@sammie oh my god... dat vergeet ej toch niet!!! sjesus heej... niet te geloven!! zoveel mensen die moeite hebben met kinderen krijgen en an heb je zo'n idioot die zijn kind vergeet!!!!! @ all schrok woensdagavond nog al.. had namelijk een hele plas bloed in de wc liggen.. donkerrood met in het midden nog donkerder rood.. het is daarna niet weer gebeurd,, moet ik hiermee naar de dokter? niet dat hij er nu nog wat aan kon doen, maar moet ik heb laten onderzoeken of gewoon even heen bellen??
@ Matta: Ik zou het niet weten meid. Een telefoontje kan geen kwaad. Misschien kan de dokter zo al zeggen dat er niets aan de hand is of dat hij het juist wilt onderzoeken. Succes iedergeval. Pffff schuur is opgeruimd. Je kan er weer lopen... Nu is het morgen een kwestie van kratten oppakken in de auto zetten en rijden maar. Ik heb al het vuil stiekem in de container gegooid. hihihi Boefje hea?!? Anders moesten we morgenochtend ook nog naar t grofvuil. Daar had ik even geen zin in. Pffff ben kapot en heel erg vies! Ga maar weer even douchen... misschien vind de kleine na al die inspanning een beetje ontspanning ook wel lekker. Tot straks!
Ik heb een beetje trg gelezen @ steph vervelend dat je foto's niet mooi zijn geworden Ikzelf ga bij mijn oude fotograaf een fotoshoot laten maken waar ik ooit model ben geweest en hij zij toen ik weg ging daar als je ooit zwanger bent en je wilt foto's kom je maar langs @ sammie 25% klinkt al meer belovend nu maar duimen he @ debby en alweer schoon? Ik moet nog douche ruik naar babykots hihi @ matta heb je al gebeld of wacht je tot maandag? Hopelijk was het niks Mijn oma en ik hebben gister de box besteld het is een witte en heb een super leuk boxkleed van woezel en pip vond het zo schattig En dit heb ik nog van woezel en pip: Ding voor in de maxicosi op te hangen Geluidknuffel voor in zijn bedje Bijtring met knuffeltje eraan Badthermometer Muziekmobiel voor boven de box Vond het zo leuk ben meteen woezel en pip verslaafd Ga denk ik ook een plakstikker op de muur plakken in de slaapkamer Ik heb trouwens gister een pakketje van mijn broertje gekregen uit afghanistan er zat een brief in en een sjaal en nog een grote knuffelschaap voor de kleine echt lief was echtblij ermee Hebben jullie al trouwens nagedacht over een geboortebord?? Gister schoot het bij mij naar binnen, denk dat ik er zelf een ga maken van hout en dan mauve met woezel en pip erop Frank vond het geboortekaartje trouwens mooi dus dat gaat hem worden Ben er weer vandoor ligt een kleine te huilen in bed
Ik vind zo'n ooievaar leuk die door het raam heen is gevlogen zeg maar... Maar ik woon in een flat dus jah. is een beetje zinloos. Welk kaartje had je ook al weer uitgekozen? Ik ben weer nice and clean... hihihi Nog even m'n buik gemasseerd lekker voor mij en voor de kleine dacht ik maar hij reageert er niet op. Wat lief van je broer om je een pakketje te sturen. En dan ook nog met een knuffel voor jullie beebje! Hij is een trotse oom.
@ Kim: Dat is ook fijn dat je bij die fotograaf terecht kan... lekker vertrouwd en de camera is jou ook niet vreemd dus ben benieuwd naar het resultaat... @ matta: klinkt eng... heb je gebeld met de ha? @ Debby: Misschien werd hij er wel rustig van Ik heb net nog even tussen de buien door gewandeld met de kleine van mijn vriendin op haar poownie zo schattig... ze kan zelfs al helemaal alleen blijven zitten in draf en lol dat ze heeft...
@mik nee bel maandag. wie is Mauve?? wat is Mauve?? hahaha.. @Debby dan moet je juist zo'n ooieveer nemen!1 hahaha.. dan is het nog echter!!! hihi..
@ Matta: ben je ongi of was dit zomaar uit het niets?? ik wordt steeds uitgelogd op de site... hebben meer mensen hier last van??
hahaha Ja, misschien ook wel. Maar dan moet ik het echt doen omdat ik het zelf zo leuk vind. We hebben namelijk een balkon aan de straatkant.