@hilli: lekker rustig aan doen ...weet niet hoe het bij jullie is maar hier gaat de zon ook weg dus mooi weer om je bed in te kruipen haha...ik ga zo maar ff de tafel dekken kunnen we eten...
@ Bos: ja dat vraag ik me ook elke keer af als ik op de weegschaal sta... hoop dat ik het er allemaal nog afkrijg na de bevalling hihi... nu heb ik wel veel vruchtwater dus ik weet niet of dat heel zwaar is
oh sammie vergeet op jouw te reageren.. misschien ben je wel allergies voor het glijmiddel ofzo....vervelend dat ze niet eens weet waar je in je cyclus zit...zeg dan niks zou je denken als je twijfelt....hopenlijk was dit de laatste keer dat je een uitstrijkje moet laten maken want is niet fijn als je er zo'n last van hebt...
weet ook niet wat vruchtwater weegt maar wel goede reden om te zeggen toch als iemand zegt 11 kilo zeg je gewoon, ja veel vruchtwater he is ook zwaar haha
@Desiree, ja ze zijn ook gelovig en heel streng (refo) en mijn man (en ik nu ook) zijn 'lichter' naja, wij zijn vrijgemaakt, dus volgens mij niet erg licht. Al vind ik dat ook een rare uitdrukking. Maar toen wij een relatie kregen was hij niet goed genoeg en ik had op een gegeven moment geen leven meer. 'k Heb voor mijn man gekozen en ben thuis weggegaan. 'k Heb een tijd bij m'n schoonouders gewoon en later zijn we getrouwd. Al die tijd ben ik nog niet weer thuisgeweest. M'n moeder en broertjes wel bij mij. Mijn vader wil niet komen. Ik moet eerst komen. Eigenlijk wilde ik er niet heen en vind dat mijn vader eerst moet komen. maar dan doe ik m'n moeder ook veel verdriet en volgende maand zijn ze 25jr getrouwd en wil ze graag dat wij er bij zijn. Dus wij gaan de 1e stap zetten en laten zien dat wij wel willen en een poging doen om weer goed contact te krijgen. zo moet nu eerst de frituur pan schoonmaken
Aan het einde van de zwangerschap weegt het vruchtwater in totaal een paar kilo dacht ik! Best wel wat! Ik ga ff een paar foto's maken.. eindelijk van de 7 weken echo (ja nu al) en een paar van de babyspulletjes.. en daarna douchen.. tot straks..!
bij mij is hij 95 cm...(gemeten ter hoogte van mijn navel want dat is het dikste stuk) ga de mannen nu maar naar binnen slepen anders word de soep koud...
Hier ook gemeten net onder mijn navel, dat is idd het dikste punt... scheelt nogal wat zeg... ben benieuwd naar de buikomvang van de andere meiden... dus kom maar op...
baby: 3.5 kg placenta (moederkoek): 0.7 kg vruchtwater: 0.9 kg extra gewicht van de baarmoeder: 0.9 kg extra volume van de borsten: 0.7 kg. extra volume bloed: 1.8 kg Totaal: 8.5 kg vetweefsel: 3.5 kg Totale gewichtstoename: 12 kg Dus helaas dames, het vruchtwater is geen excuus Frituurpan is weer schoon! Wij hebben er een met een losse binnenpan, dat scheelt al heel veel. En deze blijft heel schoon in vergelijking met onze vorige en we hebben de goedkoopste gekocht
@ Red: Nou!!! nu heb je me van mijn roze wolk gestoten haha nee hoor... ach ja je komt nou eenmaal aan als je zwanger bent... alleen waar ik het gelaten heb... i really don't know... @ Bos: wij hebben zo te zien op foto's ongeveer hetzelfde postuur normaal maar zo zie je maar dat je heel verschillend kan groeien...
hoi allemaal ik ben nieuw hier. ik ben 22 en mn vriend 25 we hebben al een bbz achter de rug die door het spiraaltje heen is ontstaan ben nu ongi en vanaf volgende week gaan we er echt voor. maar we zien wel wanneer het raak is. we weten iig dat het kan vriend heeft blijkbaar sterk zaad als ze door het spiraal heen zwemmen