@danielle: laat die mensen gewoon lekker lullen er zijn altijd mensen die het beter denken te weten...hopenlijk springt je ei rechts... @red: schiet op joh doe eens wat nuttigs haha...nee hoor gewoon lekker rustig aan doen je bent altijd al zo actief... tuin is mooi geworden ja heb de voetenbankjes al in elkaar gezet en al plantjes gepoot...strakkies nog naar een verjaardag maar hopenlijk heeft vriendlief daarvoor nog tijd om tuinset buiten te zetten en bankje in elkaar te zetten. @dees: ik ga gelijk ff kijken
'k Ga eerst wel een drol uit de voortuin van de buren halen. Die heeft de hond daar vanmorgen netjes neergelegd... pfff... raar beest! Gelukkig bij de buren waar we veel mee omgaan haha jaja 'k ben nu gewoon een beetje lui haha
@dees: wat een inniemini mensje he zo op de echo...kun je je voorstellen dat er over 30 weken een kleine uit komt van een paar pond
volgens mijn gyn maakt het niet uit als het links spring het eitje wordt dan opgevangen in de rechter eilijder ik maak me nog even niet druk.. ik ben ook al zo lui
oh beter scheelt weer.. stelletje luilakken hier zeg heb vandaag ook weinig nuttigs gedaan hoor...moet eigenlijk nog ff stofzuiger door het huis halen want krijg morgen viste en mijn pa is boven aan het boren geweest en beneden ligt zand in de kamer en keuken van de tuin...maar of ik dat vandaag nog ga doen weet ik niet...
@ Danielle maar als je een eileider mist kan het toch helemaal niet opgevangen worden in een andere eileider? Daarvoor liggen ze toch te ver uit elkaar.. naja jullie kunnen in ieder geval zwanger worden. @ Red hup hup aan de slag! Ik ga ook weer verder schoonmaken, moet ik je meesleuren in me schoonmaakdriften @ Bos leuk dat de tuin mooi is geworden alleen jammer dat de zon nu weg is he. Ach ik ben nu over 1/4 heen 30 weken is nog heel wat, maar jij hoeft niet zo lang meer 't gaat wel snel he.. Ik ga weer even verder schoonmaken en make-up opdoen.. ik probeer me man over te halen om naar de babydump te gaan.. ben benieuwd of het me gaat lukken
@dees: ja gaat erg had.. meubels staan ook..ga ff de boel opslot gooien en dan naar een verjaardag en daarna uit eten misschien tot vanavond en anders tot morgen dames...
Ik ben weer wakker Ga ik effe slapen, zijn er 4 pagina's meer. @Bos: Jeej, wat leuk dat je tuin klaar is, en zeker met het goede weer dat eraan komt! Gezellig buiten zitten en samen buiten eten, bbqen. Haha, kijk er zelf al naar uit kMoet alleen nog bloemetjes op mijn terras zetten. @Daniëlle: Welkom, en hopelijk ben je snel zwanger hé, als je intuïtie gelijk heeft Jij hebt al wel wat meegemaakt ség. Maar wat ik ook niet goed snap, Dees zei het ook al. Kan dat? Als er links een eitje springt er het kan niet meer via de linkse eileider, hoe geraakt dat eitje dan in de rechtse eileider? Dan moet er toch een ander kanaal zijn, maar dat is er toch niet? Ik moet ook nog stofzuigen, maar tis hier echt heel triestig weer. Dan heb ik nooit zin om iets te doen Moest het zonnetje nu een beetje schijnen, dan geraak ik beter vooruit
hoi hoi *stuurt iedereen een stukje kwakrtaatrt met aardbeien en heel veel slagroom* zwemmen is weer niks geworden, zijn naar de mediamarkt geweest voor een tv beugel die frank nu gaat ophangen @desiree klinkt ook leuk zo'n geboorteaankondeging @stephanie dat kan best hoor 11,5 bij mij is het nog steeda 6 kilo. wat zei je nou laatst over budy? ik ben al een tijdje neit op het augustusmama topic geweest dus weet het niet, maar vind eht goed hoor moeten we dan elkaar telefoon nummer hebben ofzow @hilli en al uitgeslapen?? @danielle welkom hier. wat naar dat jullie een bbz hebben gehad en jeetje wat een heftig verhaal zeg. je hebt al aardig wat mee meoten maken zeg, gelukkig ben je voor 90 % hersteld wij gaan vanavond naar die nieuwe film van tom hanks angels en nog wat lijkt me heel leuk nu ff de vaatwasser doen
@Kim: Hehe, ja kben nu heel wat fitter en levendiger Ik ga maar eens beginnen aan alles. Jeuj. Net mijn moeder aan de telefoon gehad: We hebben wat gekocht voor jullie! Ben eens benieuwd. Normaal kan ik niet zo goed tegen verrassingen, ik moet altijd alles weten Met Kerstmis, voel ik echt aan al mijn pakjes. kHeb er zelfs ooit eens één opengedaan. Maar kmoet zeggen dat ik dat nu niet zo heb. Ik denk dat er nog wel wat cadeautjes voor de kleine zullen komen, en om mij daar dan elke keer druk over te maken ... nee bedankt. kMoet toch ooit eens volwassen worden hé
ik was eerst ook bang idd dat mn eitje van links geen nut meer zouden hebben maar: De gyneacoloog heeft me uitgelegd dat uiteindelijk de functie van verwijderde eileider wordt overgenomen door de overgebleven eileider. Het is een soort handje dat het eitje opvangt nadat het uit het folikel is gebarsten. Dat handje kan dus zelfs helemaal naar de andere eierstok om daar het eitje op te vangen. dus niets te vrezen maar ik ga er maar vanuit dat het wel ff zal duren
ook lijkt het meestal of de 2 eierstokken en eilijders ver uit elkaar liggen maar in het echt is dat dus niet het geval op tekeningen en afbeeldingen lijkt dat werdt me uitgelegd in het zkh bij de gyn na de operatie,dus een ei uit mn linker eierstok, kan makkelijk door een zuigende werking van mn andere eilijder opgezogen worden en dan gaat het daar wachten op eventuele bevruchting... ik wacht het gewoon lekker af heb geen haast,maar vindt het wel spannend allemaal
@hilli dan zul jij ook wel niet iemand zijn die het geduld heeft om te wachten tot de bevalling en dan aps weten wat je krijgt hihi ik ben ook zo'n miss ongeduld en super nieuwschierig
@ Kim: ja idd telefoonnummers uitwisselen zodat we nieuws voor elkaar kunnen plaatsen hier mocht de 1 onverhoopt in het ziekenhuis terecht komen oid, of natuurlijk gewoon bevallen zijn.... nu kan jij natuurlijk gewoon overal op internet met je iphone dus moet je maar even kijken wat je wil... ik wilde vanavond ook naar de film, maar vriendlief ziet het niet zo zitten geloof ik... ben net even naar de paarden geweest, maar zit voor de rest al de hele dag binnen... wordt er gaar van... hebben jullie plannen voor morgen... wil morgen zeker wat gaan ondernemen anders is t weekend helemaal zo snel voorbij...
@ Daan: Ik ken je verhalen natuurlijk al een tijdje maar wil je toch nog een keer zeggen dat ik er echt onwijs veel respect voor heb hoe jij met de hele situatie omgaat!!! echt petje af meid!!!