Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey allemaal :)

@Bos: Ik denk niet dat er hier iemand meeleest die ik ken :D Ze zouden eerder verwachten dat ik op een belgisch forum zit. Dus wil het mss wel zeggen hoor :) Ik vind het ook wel leuk om dat van de rest te weten.
    Vervelend ség, van die pijn. Hopen dat het morgen over is, anders ge je het mss lastig krijgen op je werk.

@Juffie: Ik heb niet veel klachten, buiten pijnlijke borsten en heel slecht slapen. Ik heb vannacht zelf mijn vriend ermee wakker gehouden. Volgende keer ga ik maar op de zetel liggen denk ik :D
    Mijn echo is verplaatst. Ik had er eerst één op 17 juni, maar kmag nu 5 juni al komen. Dan ben ik ongeveer 8 weken. Ben zo benieuwd. Hadden jullie ook zoveel schrik voor een slechte echo?
    Ik heb al wel iets gekocht, slabbetjes! Maar daar doe je niets fout mee hé. Maar kleertjes vind ik ook nog moeilijk. Daar wacht ik ook liever mee tot de 12 weken echo.

@Dreamer: Haha, ik was net hetzelfde aan het denken over die wieg. Ik ga mijn oude wieg ook zetten, maar dat zal toch maar voor een maand of 3 zijn. :D

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: kijk jullie hebben al het een en ander maar geloof me je moet nog een hoop kopen hoor...je hebt meer nodig dan je van te voren denkt (hadden wij wel in iedergeval haha)
    inderdaad grote wieg (of jullie waren allemaal klein.) denk dat die van ons zo uit de wieg zou groeien want ik ben 1.84 en vriendlief 1.95 haha

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: jee gewoon lekker vertellen hoor hier haha...hoef gelukkig niet te werken morgen (ben altijd vrij op maandag) maar hoop wel dat het over is morgen...denk dat er een spiertje klem zit want als ik een bepaalde beweging met mijn been maak krijg ik echt zo'n steek.

@kim: succes met zoeken..jullie willen het niet vernoemen of wel?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @oma: haha ja zware botten inderdaad haha

5. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    nee we gaan hem naar niemand vernoemen.
    en jullie?

als het een meisje was geweest dan was ze wel vernoemd geweest met de tweede naam

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee wij ook niet...haha we zouden wel snel klaar zijn dan...als we hem corne noemen bv haha. mijn schoonvader heet cor en mijn vader pieter kornelis. maar vind vernoemen persoonlijk beetje ouderwets...

7. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb vandaag een nieuwe buikfoto gemaakt :D Vind ik echt leuk, ga het ook proberen elke week te doen. Zet ik net die nieuwe foto om mijn computer. Ik dacht, kga eens vergelijken :confused: Ola Pola! Echt, mijn darmen zijn gegroeid! Ik heb gewoon in één week tijd een buikje gekregen. :)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hilli: kom maar op met die foto dan...wil ook ff vergelijken (als je het leuk vind)

heb mijn koffie op dus ga ff stofzuigen anders blijf ik het roepen zonder dat ik het doe haha

9. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Mmm, ik krijg één foto niet in mijn album, die wordt altijd zwart.
    Weten jullie hoe dat komt?

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Gevonden! kHeb de foto maar wat kleiner gemaakt, nu is het wel gelukt.
    Let niet op mijn haar bij de foto van 5 weken, ik kwam net uit mijn bed :D

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen Meiden...

@ Kim: Jij ook al naar de film geweest :D hihi...

@ Dreamer: Jij gaat ook een mooi buikje krijgen met 101 cm omvang hoor...
    Vond de film wel grappig, maar niet heel bijzonder... moet zeggen dat het ook
    een beetje een stille hint is :p :p *Sh*t vriendlief heeft het gelezen* haha, nu moet het helemaal duidelijk zijn :p al heb ik eromheen gedraaid en gezegd dat dat over iets ging wat jij had gezegd hahahaha

@ Potjes: ik ga ons kindje minimaal 1x in de week een potje geven zodat hij/zij
    wel aan de smaak went, zodat ik als we een keer snel weg moeten of ergens zijn
    en ik geen eten bij heb altijd een potje kan kopen...
    ik vind ze trouwens ook niet heel vies hoor hihi...

@ Jolyn: Haha nee vreselijk vond ik hem gelukkig niet... vriendlief wel toen
    hij in de pauze (toen het licht aanging) merkte dat er alleen maar 13 jarige
    meisjes in de zaal zaten hahaha
    is het een idee om het op onze hyves te vertellen wat het is?? ben nu
    ook wel heel nieuwsgierig...

@ Hilli: haha dat lijkt me helemaal moeilijk zeg... ik laat iedereen
    vol trots de babykamer en zijn/haar kleertjes zien :D

@ Perfection: Balen meis dat je zo beroerd was... beterschap dan maar...

@ Sammie: Idd nog even goed klussen en ik ga hard duimen dat het raak is...

@ Dreamer: idd een heel gedoe als ik het zo hoor dat testen... maar het is
    ook voor jou uiteindelijk voor een goed doel...

@ Bos: Ik weet natuurlijk niet of dat bij mij opgaat dat excuus :p
    en ik zit nog niet in week 28...
    Hmmm klinkt niet fijn alleen ff stofzuigen dan en voor de rest rustig aan doen hoor...

@ Juffie: Ik vind overslagrompers wel fijn als ze bijvoorbeeld een poepbroek
    hebben die niet in de luier is gebleven... dan hoef je de romper (die dan ook onder de poep zit)
    niet over het hoofdje van het kindje uit te trekken...

@ Kim: bij de ikea heb je van die soort tupperware bakjes, ideaal om dingen in in te vriezen...
    fijn dat volgende week het dressoir komt... stukje bij beetje komt het wel af :D

@ Kristel: dat wist ik helemaal niet van je vader... fijn dat hij nu overgeplaatst gaat worden
    naar een verzorgingshuis waar hij met "lotgenoten" zit daar zal hij zich beter op zijn
    gemak voelen denk ik als tussen de bejaarden...
    sterkte meid... je vader zal vast heel trots zijn op je mooie buik :D

@ Hilli: Fijn dat je eerder een echo krijgt... ik had idd ook die angst, ik
    denk dat iedereen dat wel heeft, maar jij gaat een heel mooi garnaaltje zien hoor
    met een mooi kloppend hartje :D

Toen ik net zwanger was was hier iemand die zei dat zei het geslacht ook niet
    wilde weten als ze zwanger zou zijn... wie was dat?? want volgens mij weet iedereen het hier...
    of iig willen het weten...

Hoop dat mijn baas morgen lekker heel de dag vrij neemt voor de aangifte van zijn zoon en dinsdag en woensdag ook om er lekker van te genieten, dan hebben wij een rustig weekje naja 3 dagen :p

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: idd ik zie een klein bol buikje verschijnen :p

13. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    @bos ja ik vind het alleen leuk als het ook echt wat betekend :D
    mijn overgrootoma is afgelopen augustus overleden en haar naam was rose deze had ik eerst ook als gebruikersnaam :D maar dat zou dan de 2de naam worden maar nu dus niet aangezien we een ventje krijgen

@hilli leuk hoor zo'n beginnend buikje maar dat izjn idd echt je opgezetten darmen

@stephanie oh dan moet ik is bij de ikea gaan kijken
    wat heb jij gister nog gedaan?

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Steph: haha een stille hint die niet zo stil meer is :)
    Hoop voor je dat ie het begrijpt!

@Hilli: je ziet al echt een buik ja, grappig zeg :D

Ik ga er ook weer vandoor, fijne dag dames :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Gister een bankhangdagje gehad hahaha... gistermiddag de paardjes nog even gedaan en gisteravond naar de bios, daarna ook nog lekker samen voor de tv gehangen...
    t is toch wel lekker ff zo'n rustig weekend, volgend weekend vieren we de verjaardag van mijn ventje 24 wordt ie alweer hihi... dus dan druk druk druk maar lekker lang weekend en zoals het er nu uitziet wordt het dan prachtig mooi weer, kunnen dus lekker buiten zitten...

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dreamer: idd, ik heb altijd van die acties :D, hij leest normaal nooit mee, en nu wel Grrr...
    dacht echt dat hij heel aandachtig naar zijn tekenfilm zat te kijken whaha

17. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    fijne dag dreamer

@stephanie ja word het mooi weer? :D wij gaan donderdag beginnen met de babykamer schilderen en ik moet vrijdag ovhtend nog ff werken en frank is 4 dagen vrij dus dat is wel lekker :D
    welke film zijn jullie geweest? wij naar angels and demons

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Wij zijn naar Bride Wars geweest :D lekker zo'n zoetsappige film waar je dus niet bij na hoeft te denken haha

was het een goede film??

19. kim3

kim3 Bekend lid

11 mrt 2009
    519
    0
    0
    pedagogisch werker
    maastricht
    haha bij deze wel hoor

was heel leuk maar erg warm in de zaal dus dat was minder

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja dat is idd minder...
    daar had ik gisteravond niet naartoe hoeven gaan naar zo'n film waar je bij na moet denken want dat had niks geworden... was echt doodmoe... werd om 7.30 uur wakker gesmst door mijn baas!!

ff bij mijn broodjes kijken liggen in de oven zometeen plakje kaar erop en nog even terug de oven in...

Deel Deze Pagina