Hee meiden ik ben er ook weer! Gisteravond heftig avondje gehad. Zijn dus naar m'n ouders geweest. M'n pa ging ff lekker flink tekeer wat ik allemaal wel niet verkeerd heb gedaan, m'n schoonouders en beste vriendin kregen ook nog de volle laag. Maar goed dat was ook wel te verwachten, die man zal wel niet veranderen. Hij heeft beloofd dat hij er nu niet weer over zal beginnen dus ben benieuwd. 'k Heb grotendeels m'n spullen weer dus mega veel kleren nu. Alleen das mt 36/38 en 'k heb nu 40/42... oei! Wordt maar even flink afvallen dan hoef ik niks nieuws te kopen. Zal zo 's even wat gaan uitzoeken wat ik wil bewaren en wat weg kan. Mocht vanmorgen om 6uur naar bevalling. Kindje was er bijna toen ik kwam, alleen de placenta wilde niet komen, dus moest ze naar het ziekenhuis. Ik heel snel gereden wasik nog op tijd in de kerk. Nu net weer thuis en ben even groentesoep aan't maken. Heb ook weer wachtdienst dus ben benieuwd waar ik heen mag.
@ Red: Vervelend dat je vader weer zo begon, doe je je best en krijg je dit... heb je daarna nog wel even normaal kunnen praten? en je broertje en zusje? heavy zeg...
Pff nou ik kan weer gaan shoppen hoor... nu voor bh's zonder beugel... ze zitten nu echt niet meer lekker... de beugels zitten precies tussen mijn buik en mijn borsten in te drukken. blegh. zijn er meer meiden die daar al last van hebben?
Ja dat was wat minder. 'k Ben volgens hem een leugenaar en 'k heb van alles verzonnen en mensen ingepalmd waaronder m'n schoonouders en vriendin. Heb net m'n spullen uitgepakt en er missen wat persoonlijke brieven, foto's en papieren van school waarin het een en ander stond over mij, ook wat over m'n ouders enzo. Baal er echt weer van! Er staan nog wat spullen dus dat moet nog een keer komen. Ow das minder! Kun je niet 't beste zo'n meegroeibeha kopen? Dan hoef je daarna ook niet weer.
hoihoi goedemorgen allemaal. jeetje red das heftig...van jou vader,, hier zijn de duivels alweer bijna weg vindt het zo spannend dat we nu de eerste klusmaand in gaan. dalijk ff met mn ventje naar de jaarmarkt hier in het dorp. moet ff cadeau kopen voor een kindje dat morgen 1 wordt. vindt ik leuk om te doen,zit alleen te denken wat haha
@Red: jee vervelend zeg van je pa...moet voor je moeder ook niet makkelijk zijn om daar tussen in te staan... wel goede reden om af te vallen als je er nog iets leuks tussen hebt zitten haha. @hilli: oh ga ff in je album kijken....*ben niet nieuwschierig hoor ) @heb gestofzuigd en mijn luieremmer schoongemaakt en straks nog ff de was ophangen en dan doe ik niks meer vandaag als alleen hier lullen, visite ontvangen en koffie drinken haha oh ja en taart eten... @stephanie: volgens mij ben jij tot nu toe de enige die niet weet wat het word. @danielle: ja dat klust even heel anders hoor als je voor een kleine gaat (vond ik wel in ieder geval) de eerste keer dat we het 'onveilig' deden gaf mij vlinders en tegelijk een heel spannend gevoel.
@ perfection ik kon toen ik 4 maanden terug zwanger was niks eten...vooral smorgens niet.. maar voor mij was het ook een verassing want ik het dus een spiraaltje,was trouwens 8 weken toen ze het verwijderden. de uitslagen waren positief iig. maar ik ben er weer vandoor,misschien vanmiddag nog ff online
@daan: (Vind je het vervelend als ik daan zeg anders zeg ik gewoon danielle.) wanneer kwam je erachter dat je zwanger was eingelijk?
hee meiden ik ga ervandoor. willen jullie aan me denken... 'k moet naar een gezin met een doodgeboren kindje toe... ze vroeg of ik dat wilde. vindt 't moeilijk maar wil 't toch proberen. tot vanavond!
@Hilli, schattig buikje hoor ook al zijn het je darmen komt toch door de zwangerschap hahah @Kim en stephanie, lekker biosje gehad dus , jammer dat de zaal zo warm was kim, word je ook zo duf van he @sammie, ja die is goed positief ! @Stephanie, sterretje wou het eerst niet weten toch? Heb er ook last van hoor, bhs zitten voor geen meter meer @Kristel, hoop dat je vader het snapt.. veel plezier bij je moeder @Red, kort nachtje gehad dus.. Wat jammer dat je vader zo reageerde
@ Red: vervelende situatie zeg... zo'n meegroeibeha vind ik zo a-charmant haha ben hier bij de hunkemoller geweest en daar hadden ze alleen een donkerblauwe mett roze bloemetjes en kant eraan... echt zo'n stofje waar ze vroeger gordijnen van hadden hahaha... bovendien zijn die zo dun, ik heb altijd gevoerde bh's aan zodat je ook niks ziet als ik stijve tepels heb oid ik denk dat ik de beugels er maar gewoon uit sloop... @ Bos: ja volgens mij ben ik idd de enige ja... @ Emma: Goedemiddag... hoe is het met je?
@red: verschrikkelijk zeg. was het kindje al overleden in de buik of tijdens de geboorte? sterkte en ik zou bijna zeggen wens ze sterkte van me maar goed dat is beetje raar natuurlijk....verschrikkelijk nieuws zeg....
@danielle, jij ook fijne dag nog! @Bos, goed Vanmorgen lekker uitgebreid ontbijtje gehad van mn vriend, lekker broodjes uit de oven. Jij bent alweer actief vandaag las ik Lekker stukje taart, doe mij er ook een
@hilli: jaja buikje begint zeker al te komen....(jij bent ook zo plat als een dubbeltje he.) @emma: lekker ontbijtje...ja was actief maar doe nu niks meer hoor haha