@Stephanie, ja vrselijk zijn die dingen he! ze zouden echt wat mooiere moeten maken Met mij is alles goed hoor Kon je vandaag wel uitslapen?
ja idd hahaha ik word altijd om 6 uur wakker, dan val ik meestal weer in slaap , was vanmorgen half 10. Plannen voor vandaag?
hier nog geen last van de beugels in de bh...buik zit wel aardig hoog maar borsten zijn gewoon niet zo groot haha
@ Emma: ik wil wel wat gaan doen maar weet niet wat met dit druilerige weer, en ik ben niet vooruit te branden... zit nu nog in mijn badjas en met een handdoek als tulband op mijn hoofd (mijn haar zal inmiddels wel droog zijn haha) jij plannen? @ Bos: gelukkig heb jij er nog geen last van, niet zo prettig namelijk..
@stephanie: lekker lui dagje vandaag dus....het is ook geen weer om uit je bed te komen of iets te doen (ja poetsen in huis) moet eigenlijk nog met een natte doek over mijn vensterbanken enzo maar ga ik mezelf en mijn rug niet aan doen vandaag...ik wil buiten een boek lezen in de zon maar ja regenachtig rotweer....
@Red: Wow, moest wel even slikken. Dat lijkt me heel moeilijk ség. Vind het wel knap van je, dat je het doet. @Bos: Plat? Ik? Ik heb een bmi van 24 Maar ik denk dat bij mij gewoon alles in proportie is . Ik heb wel brede heupen hoor, dus ik lijk langs opzij dunner dan als je voor mij staat
@ Bos ja idd, maar we hebben gister ook al zo'n lekker lui dagje gehad, vind dat altijd zo zonde van het weekend, dat is dan zo snel voorbij... vriendlief is nu aan het stofzuigen (de schat) zal zo eens vragen of hij weet wat we kunnen gaan doen...
@ Hilli: ik zou tekenen voor jouw lijntje hoor... ik mag ook niet klagen maar heb toch wel een heel klein buikje wat ik na de bevalling niet graag terug wil zien...
@stephanie: had hij dat bij mij ook niet ff kunnen komen doen haha... ja is wel zonde van de dag maar soms wel lekker om gewoon filmpie erin gooien en bankhangen...
Jah, kan nog net hé Nee valt wel mee. Ik heb altijd al een platte buik gehad, mijn billen, benen en mijn achterwerk, dat zijn mijn probleemzones Daarom zie je mij ook bijna nooit in een rok. Ook al vind ik dat heel mooi.
@stephanie, echt lekker zondag dagje dus Mijn ouders komen straks even langs.. kan mn moeder de kinderwagen ook even bekijken. @Bos, nee dat niet geloof ik maar het voelt heel beurs, net of ze uit elkaar gedrukt worden. Vooral savonds na het eten. Maar ik ben best klein en smal dus zal wel ruimte moeten maken ofzo haha @Hilli, nou dat is niet te zien hoor brede heupen, volgens mij valt dat wel mee tis idd vies weer bah Word er lui van Bos doe maar rustig aan met je rug dan..
@emma: wel vervelend dat ze zo'n pijn doen...misschien als je maag vol is dat het ook meer tegen je ribben duwt ofzo (alhoewel ik denk dat je dan eerder je maag zou voelen dan je ribben maar goed je weet het nooit) hopenlijk is het tijdelijk en ben je er snel vanavond. @hilli: heb nog ff je foto bekeken maar welke kont bedoel je vind dat je een goed figuur hebt hoor...
De maat van mijn broek liegt er anders niet om hoor Maarja, mijn moeder zegt altijd, je kan beter brede heupen hebben. Dat is veel beter om kinderen te baren ... ok dan Hier ook al zo'n vies weer, dan doe ik ook echt niets
hihi zit altijd ff te kijken naar buikfoto's van mensen die net zo ver zijn als ik zie nu net p de voorpagina een foto van een echo van een 3 ling 3 van die kleine vruchtzakjes hihi